Despre imagine... |
de Olga Rosca La "Playing Europe", văzând reprezentanţii media la eveniment, vorbeam cu Olga Lopuşanschi despre necesitatea promovării clubului şi a jocurilor intelectuale prin media. Pe blogul tau vorbeai de imaginea clubului. Intr-adevar e super că la CUC elitist a fost televiziunea, la fel ca şi la "Playing Europe" (şi agentiile de presa, din câte am înteles). Dar acest fel de mediatizare are un caracter ocazional. Eu sunt convinsa că ar trebui sa mizam mai mult pe media pentru a promova activitatile si valorile clubului. Mediatizarea nu a stricat niciodata, plus in perspectiva ar fi mai usor de gasit parteneri, sponsori, etc. Comunicate de presa
Formarea unei echipe de 2-3 persoane care se va ocupa de relatiile cu publicul al clubului. CUC-ul organizează multe evenimente demne de a fi stiri in presa şi, la moment, tabara de vara e un exemplu perfect. De aceea, inainte de astfel de evenimente (serioase, în premiera, etc) ar fi bine de difuzat comunicatele de presa in media. Asta ar fi o masura rudimentara, clasica de tot, pentru a face publice activitatile clubului. Branding Pentru a asigura succesul comunicarii noastre cu publicul larg ar trebui sa avem un proiect clar de branding. Asta ar include un logotip/logosimbol sugestiv + un slogan general al clubului (sloganele se pot schimba în functie de eveniment). Am auzit slogane ale cuc-ului in mai multe variante - primeste provocare, distractie intelectuala, etc. Daca reusim sa facem unul pentru tot clubul care ar sugera idei, valori, esenta etc. - asta ar contribui la o mai mare coeziune in grup, ar uni comunitatea noastra de cucheri. Identitate Apropo, de cuvantul cucher, cuchist, / am auzit mai multe variante posibile - ar trebui stabilit cum se numeste o persoana care joaca cuc, si asta ar fi o parte din definire a identitatii clubului. Presupun ca identitatea clubului ar include mult mai multe lucruri si cu asta se vor ocupa acele 2-3 persoane + toti membrii si voluntarii clubului. Evenimente Cele mai bune stiri sunt evenimentele propriu-zise. Prin urmare putem sa organizam noi niste evenimente cu atragere de parteneri si sponsori interesati anume in publicul nostru tinta - tinerii. Acum cand scriam despre comunicate mi-a venit o idee, nu stiu cat de realizabila sau eficienta – o cupa de cuc pentru jurnalisti (mediatizarea + atragerea de oameni inteligenti si influenti, tinând cont de a 4 putere in stat). Dar asta e doar o idee. Tot aici se pot inscrie campionatele universitare, interuniversitare.best regards, Olga Rosca Numai utilizatorii inregistrati pot comenta. Vizualizari: 18463
Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4 |
< Precedent | Urmator > |
---|