Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow General arrow Eruditbol 2012
Eruditbol 2012
Evaluare Utilizator: / 0
SlabExcelent 

             
Active ImageSÂMBĂTĂ - 2 iunie, ERUDITBOL la ERUDIT CAFE!

Regulamentul desfășurat al concursului este în interiorul știrii.

Vino să participi la un mare concurs pentru amatorii fotbalului!

Între 2 și 4 iunie Erudit Studio te invită la un concurs de cunoștințe în domeniul fotbalistic!
Un concurs care va răsplăti atât cunoașterea istoriei și a actualitatății fotbalului, cât și înțelegerea acestui sport, dar și logica și intuiția în general. Fotbalul e un joc inteligent! 

Premiul mare – 2 bilete la meciul de fotbal Franța – Anglia (11 iunie, ora 18:00, Donețk), contând pentru grupa D a Campionatul European!*. 
Participanţii vor primi şi alte premii cu tematică fotbalistică.
 
Detalii şi condiţii de participare în interiorul ştirii...

La concurs se pot înregistra echipe compuse din 2 persoane, care vor cumpăra în incinta Erudit Club în perioada 22 mai – 1 iunie jocuri de societate în valoare de cel puțin 400 lei.
Dacă nu vă plac jocurile de societate (există și așa oameni?), puteți fi înscriși în concurs cu un bilet de intrare de 100 de lei pe echipă. 

Numărul de echipe este nelimitat, iar schema de joc va fi anunțată pe 31 mai, când se va cunoaște lista integrală a participanților. 

Jocurile se vor desfășura în incinta Erudit Club după cum urmează:
2 iunie, între orele 15:00 și 18:00 – jocuri de calificare
3 iunie, între orele 15:00 și 18:00 – jocuri de calificare
4 iunie, începând cu ora 18:00 – faza finală

Echipa ta poate participa în oricare dintre cele două zile de calificare, dar este posibil să fie înscrisă în mai multe zile. Dacă este necesar, poți indica disponibilitatea echipei tale, ca să ținem cont de acest fapt.

De asemenea, când te înregistrezi, te rugăm să îți alegi în calitate de denumire pentru echipă o țară europeană. Vom avea astfel propriul nostru Euro 2012! 
Grăbește-te, cele mai populare țări se vor duce repede!

Regulamentul desfăşurării jocurilor în „ERUDITBOL 2012”

La concurs participă echipe compuse din 2 jucători. Competiția se desfășoară în două faze – faza de calificări și faza finală. În fazele de calificări echipele vor fi împărțite prin tragere la sorți în grupe. Schema grupelor va fi decisă în funcţie de numărul de echipe înregistrate.

Competiţia va consta din meciuri, în care echipele vor încrie goluri în funcţie de cunoştinţele în fotbal pe care le au. 

Meciurile se vor desfășura în felul următor:

Într-un meci se vor înfrunta două echipe. Un meci constă din două reprize. Se pot juca mai multe meciuri concomitent, pe aceleaşi seturi de întrebări.

O repriză constă din patru faze. Fiecare fază constă din două etape:

  • etapa tactică
  • etapa șuturilor la poartă

În etapa tactică pe ecran se vor afişa o serie de întrebări iar echipele vor avea până la 5 minute pentru a răspunde la ele. Întrebările vor avea un punctaj aferent (1, 2, 3, 4, 5 puncte), iar seria de întrebări va avea un punctaj total de 10 puncte în primele trei faze şi 15 puncte în ultima fază a reprizei. Aţi ghicit, în total 45 de puncte într-o repriză.

Este posibil ca în etapa tactică să apară întrebări de tip „cifră” sau „scor”. Aceste întrebări vor avea întotdeauna valoarea de 1 punct, dar punctul va fi obținut de echipa care va indica cifra sau scorul cel mai apropiat de adevăr. Dacă ambele echipe vor răspunde la fel de adevărat, sau de greşit, ele vor obţine câte un 1 punct pentru întrebarea respectivă.

În cazul unei întrebări de tip „cifră” punctul va fi obţinut de echipa care va da un răspuns cât mai aproape de cel corect, în modul (nu contează dacă eroarea este în sus sau în jos).

În cazul unei întrebări de tip „scor” punctul va fi obţinut de echipa care va da un răspuns cât mai aproape de cel corect, în funcție de următoarele criterii de departajare:

  • scorul corect
  • determinarea corectă a învingătorului cu diferența de goluri corectă sau a scorului de egalitate
  • determinarea corectă a învingătorului
  • determinarea cât mai aproape de adevăr a numărului de goluri, în modul (nu contează dacă eroarea este în sus sau în jos)

După ce echipele răspund la întrebări, ele acumulează un număr de puncte în funcţie de valoarea întrebărilor la care au răspuns corect. Diferenţa dintre numărul de răspunsuri corecte reprezintă mişcarea echipei pe teren spre poarta adversarului.

Terenul de joc arată în felul următor:


La începutul jocului, mingea se află în centrul terenului. Echipa care a obţinut mai multe puncte într-o fază deplasează mingea cu numărul corespunzător de spaţii spre poarta adversarului. Dacă echipa ajunge în spațiile marcate cu cifre, ea își poate întrerupe deplasarea anunțând un șut la poartă (vezi mai departe). Mişcările rămase pot fi utilizate mai târziu.

Un şut la poartă reprezintă (costă) o mişcare. Astfel, pe spaţiile marcate cu cifre din jumătatea de teren a adversarului jucătorii îşi pot utiliza mişcarea în două moduri: (a) pentru a avansa spre poartă şi (b) pentru a şuta la poartă.

O echipă ajunsă pe spaţiul marcat cu cifra 1 a adversarului şi care are o mişcare de făcut trebuie să şuteze la poartă.

În cazul în care o echipă anunţă un şut la poartă, echipelor li se acordă o întrebare sau mai multe la care răspunsul reprezintă o cifră sau un scor. Echipa care răspunde mai aproape de răspunsul corect (indiferent dacă răspunsul este mai mare sau mai mic decât răspunsul corect) se consideră că a câştigat duelul.

În cazul în care ambele echipe răspund la fel de corect sau de greşit, întrebarea va fi înlocuită pentru a permite departajarea.

Astfel, dacă echipa care a câştigat duelul este cea din atac, aceasta marchează un gol. Dacă echipa care a câştigat duelul este cea din apărare, ea obţine o mişcare, adică va deplasa mingea cu un spaţiu înspre terenul adversarului.

Pentru a marca un gol din spaţiul marcat cu cifra 1 echipa în atac trebuie să răspundă mai aproape de adevăr decât adversarul la o întrebare de tip şut la poartă. Această întrebare va fi numită simbolic „precizie”.

Pentru a marca un gol din spaţiul marcat cu cifra 2 echipa în atac trebuie să răspundă mai aproape de adevăr decât adversarul la două întrebări consecutive. Aceste întrebări vor fi numite „direcţie” şi „precizie”.

Pentru a marca un gol din spaţiul marcat cu cifra 3 echipa în atac trebuie să răspundă mai aproape de adevăr decât adversarul la trei întrebări consecutive: „forţă”, „direcţie” şi „precizie”.

În cazul şuturilor din zonele 2 şi 3, dacă echipa în apărare răspunde mai aproape decât adversarul la măcar una dintre cele 2 sau 3 întrebări, se consideră că ea a căştigat duelul.

Dacă un gol este marcat, mingea este deplasată în zona centrală. Dacă o echipă mai are mişcări, ea poate şi le poate efectua mai departe. Astfel, o echipă poate înscrie mai multe goluri într-o etapă a şuturilor la poartă.

După ce etapa şuturilor la poartă se încheie, se trece la următoarea fază.

La începutul celei de a doua reprize mingea este pusă la centrul terenului.

***

* Biletele nu includ deplasarea la Donețk, dar Erudit Studio va oferi asistență în organizarea deplasării.

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 7383

  Comentarii (3)
 3 Scris de Marcel Spataru, la 01-06-2012 21:01
Maine la ora 15:00 incepe concursul. 
Va puteti inregistra pana atunci si la fata locului! 
Regulamentul desfasurat il cititi mai sus.
 2 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-05-2012 14:25
Cred că vor fi mai multe informaţii pe joc.md
 1 Scris de Padure Sergiu, la 25-05-2012 13:47
cum de procurat bilete????

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >

On-line

Meniu Campionat