Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa
Campionatul XIX Etapa 6
Evaluare Utilizator: / 1
SlabExcelent 
Index Articole
Campionatul XIX Etapa 6
Pagina 2

Sâmbătă şi duminică, 12-13 noiembrie, va avea loc a 6-a etapă a Campionatului CUC XIX.

ORGANIZAŢIONAL

Organizatorii etapei 6 sunt: GS (responsabili de etapă), Maktub, Fără Nume, SER.
Echipele din Ligi sunt rugate să transmită pachete din 25 întrebări pe adresa 
turcan.vadim PE gmail PUNCT com, până joi, ora 20:00.

SÂMBĂTĂ (Liceul Gaudeamus, 14:00)
Divizia 1 (Magnet, Sub Copaci, Varză, Fără teacă, 42, Gyzzyss)
Divizia 2 (BIN, 5+1, Afrodiziac, Rapid, ProPlus, O7)
Divizia 3 (Eliade, Academica, Abricot, Gaudeamus, Vocabule, Banda lui Papuc)
Divizia 4 (Majadahonda, Cuba, Indigo, Calliope, Pride)
Echipele care doresc să se înregistreze în Divizii sunt rugate să scrie un measaj la această ştire. Înregistrarea în Divizii este deschisă până la sfârşitul Campionatului.

DUMINICĂ (IEFS, 15:00)
SL (10 Lei, Asachi, Google-Moogle, Acord, Oceanic Six, GS, LAREME)
Liga A (Skittles,Gladiolus, Kapra, H5N1, A-Team, Maktub, Olimp)
Liga B (Placebo, Busuioc, HTF, WTH, Kakulla, Fără nume, Bifidoc)
Liga C (Boom, Nuri, Moon Power, Turnul Alb, Intel, SER, Zombii)
Liga Timişoara
Liga Iaşi (pachetul din Divizii)
Liga Bălţi (pachet separat)

Puteţi descarca de aici fişierele organizatorilor pentru SL, Liga A, Liga B, Liga C şi Divizii.

Clasamentul conform numărului de răspunsuri corecte (SL,LA,LB,LC):

Loc

Echipa

Grup

Rasp

 

Loc

Echipa

Grup

Rasp

1

Google-Moogle

SL

27

 

12

H5N1

LA

14

2

Kapra

LA

23

 

14

Oceanic Six

SL

13

2

Acord

SL

23

 

14

Kakulla

LB

13

4

LAREME

SL

22

 

14

Nuri

LC

13

5

10 Lei

SL

21

 

17

HTF

LB

12

6

Asachi

SL

20

 

17

Placebo

LB

12

7

Bifidoc

LB

17

 

19

Gladiolus

LA

11

7

Turnul Alb

LC

17

 

19

Skittles

LA

11

9

Olimp

LA

15

 

19

Intel

LC

11

9

WTH

LB

15

 

19

Boom

LC

11

9

Moon Power

LC

15

 

23

Zombii

LC

10

12

A-Team

LA

14

 

24

Busuioc

LB

9

Clasamentul pe grupuri:

SL - 126
LA - 88
LB - 78
LC - 77

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 13088

  Comentarii (119)
 119 Scris de Marcel Spataru, la 23-11-2011 12:42
Au expirat cele trei zile în care Consiliul Strategic trebuie, conform regulamentului, să dea un răspuns la cerere.
 118 Scris de Marcel Spataru, la 21-11-2011 09:55
>> Cred că această greşeală este un argument în plus ca Marcel Spatari să întroducă rezultatele începând cu sezonul viitor. 
 
Octavian, de ce iai lucrurile personal? Am impresia că te-ai supărat pe mine. 
Eu n-am făcut decât să insist să se introducă rezultatele contestațiilor, fapt cu care a fost de acord Consiliul Strategic. 
 
Și am depus două cereri la Consiliul Strategic, la care aștept răspuns în termenul stabilit de regulamente.
 117 Scris de Ileancik oduvancik, la 20-11-2011 21:55
dar numarul total de intrebari luate/neluate de echipe tot se modifica respectiv, sau doar punctajul?
 116 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-11-2011 21:49
În baza anulării întrebării 26:  
GM - Asachi 5-3(-) 
Lareme - 10 Lei 4-2(-) 
Acord - Oceanic Six (-)3-2  
H5N1 - Skittles 2-1(-)  
Moon Power - Zombii (-)2-1(-)  
 
În baza acceptării întrebării 30 pentru Nuri:  
Nuri - Boom (+)4-3 
 
Punctaj: 
H5N1 +2  
Skittles -1  
Nuri +2  
Boom -1 
 
Cred că această greşeală este un argument în plus ca Marcel Spatari să întroducă rezultatele începând cu sezonul viitor.
 115 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-11-2011 21:49
Scris de Natan 
 
Huuuuu. Deja ridicasem notițele de la joc să verific. Noi n-am luat întrebarea 26.
 114 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-11-2011 21:43
Scuze, am greşit la întrebarea 26 în SL. M-am uitat la altă întrebare. 
Acuşi corectez.
 113 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-11-2011 21:40
În baza anulării întrebării 26: 
GM - Asachi (-)4-4  
H5N1 - Skittles 2-1(-)  
Moon Power - Zombii (-)2-1(-)  
 
În baza acceptării întrebării 30 pentru Nuri: 
Nuri - Boom (+)4-3
 112 Scris de Natan Garstea, la 20-11-2011 21:07
Apropo, da, în baza contestației la care întrebare scorul Google-Moogle - Asachi a devenit 4-4?
 111 Scris de Marcel Spataru, la 20-11-2011 20:44
Octavian, daca te-am insultat personal, imi cer scuze. Nu a fost deloc intentia mea. 
 
Cu toate acestea, insist ca organul suprem de conducere a Clubului sa raspunda la cele doua cereri absolut legale si argumentate venite din partea unui membru al clubului. 
 
Daca nu am oferit explicatii clare ale cererilor mele, va rog sa-mi indicati acesti lucru.
 110 Scris de Lilian Bejan, la 20-11-2011 19:20
GoogleMoogle-Asachi de ce a devenit 4:4?
 109 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-11-2011 15:28
Referitor la cererea lui Marcel Spatari, consider că este o insultă adusă Consiliului Strategic şi mie personal. Din această cauză, nu voi participa la o eventuală discuţie asupra cererii date. Cui nu-i place, poate să scrie plângere măcar şi la CEDO. 
Aş cere o adunare a CS săptămâna aceasta pentru: 
1. A vedea ce facem cu competiţia Brain Ring care era planificată în noiembrie şi pentru care nu a fost făcut nimic, cu toate că s-au stabilit organizatorii. 
2. A discuta unde şi cum vom organiza campionatul din primăvară. 
3. A discuta problemele Erudit Cafe (teme, echipe, etc.)
 108 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-11-2011 15:24
Modificare în punctaj: 
Asachi +1 
GM -2 
H5N1 +2 
Skittles -1 
Nuri +2 
Boom -1
 107 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-11-2011 15:23
Am introdus deciziile: 
GM - Asachi (-)4-4 
H5N1 - Skittles 2-1(-) 
Moon Power - Zombii (-)2-1(-) 
Nuri - Boom (+)4-3
 106 Scris de Alex Railean, la 20-11-2011 11:12
Nu cred că această constrângere va schimba ceva. Cu cît e mai mare numărul de oameni în echipă, cu atît e mai dificil să-i sincronizezi. 
 
Soluția: 
- GG spune tuturor PG să răspundă pînă la o oră anumită 
- PG scriu verdictul 
- GG publică rezultatele finale 
 
Poți fi ”concomitent abkurenyi shi buhoi”, important este să aduci argumente. 
 
Spre exemplu, toate contestațiile le analizăm cu echipa pe Skype sau Facebook, apoi cineva scrie verdictul, apoi restul zic ”da, de acord” sau ”nu” și explică de ce. Repetăm procesul până cînd toți sunt de acord cu verdictul.
 105 Scris de Ion-Mihai Felea, la 20-11-2011 09:41
Chestiunea mai putin importanta: 
Cu titlu de sugestie, s-ar putea recomanda membrilor Comisiei de Contestaii sa ia deciziile aflandu-se in ACEEASI incapere. Stiu ca, in general, lumea ii foarte ocupata si nu are de unde scoate o ora jumate in timpul saptamanii, dar asta o sa rezolve probleme de genul: 
* Glavnyi grushik pe contestatii trimite mailuri. Prostye grushiki raspund peste o zi. Glavnyi grusik peste doua...etc. Nu e nimeni vinovat, cu toate astea treaba "se gruzeshte" 
* PG analizeaza contestatiile fiind concomitent abkurenyi shi buhoi (pentru ca atunci le-o primit, shi dincoace toata comunitatea bate cu lingurile in masa ca unde-s contestatiile), sau cel putin obosit si flamand. Respectiv interesul shi calitatea scade. Nu e nimeni vinovat, cu toate astea treaba "se gruzeshte" 
* GG si PG sunt tentati (in atmosfera ascetica) sa analizeze contestatiile subiectiv, fara argumentare sau deloc (Nu zic ca o fac, zic ca diavolul pandeshte in pustie). Cand eshti intre grushishi, e ceva mai greu. 
Ca sa nu las impresia ca invinuiesc pe cineva, hai sa zicem ca asemenea gresheli li se intampla pana shi celor mai "fantastice" echipe. 
E doar o sugestie dar cred ca daca s-ar tine cont de ea, s-ar rezolva o suita de chestii. Ne asumam, bine'nteles riscul ca vreunul dintre G(rushcishi) sa iasa subit din sala, sa imbrace costumul de Superman shi sa lase balta comisia pentru ceva incendiu inoportun. 
 
Chestiunea importanta: 
Vitalie, am eu un cunoscut care are marfa de contrabanda, clasa-ntai. Le aduce de la Ispania.
 104 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-11-2011 23:49
M-am consultat cu restul membrilor Consiliului Strategic. Cu 3 voturi pro, 1 vot contra şi o abţinere s-a decis acceptarea deciziilor comisiei de contestaţii pentru etapa 6. 
Am să încerc mâine să introduc modificările.
 103 Scris de Marcel Spataru, la 19-11-2011 10:20
Octavian, de acord cu contextul. Oricum, faptul că în caz de întârziere a trimiterii pachetului se prelungeste termenul de acceptare a contestatiilor este un exemplu de flexibilitate.
 102 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-11-2011 00:36
Un exemplu de flexibilitate fata de echipe este chiar mai jos in aceasta teme, scris de Octavian: ”Cred că organizatorii etapei le vor accepta cu o întârziere de vreo jumătate de zi.”  
Afirmaţie ruptă din context, şi anume: organizatorii sunt obligaţi să transmită pachetele cu întrebări pentru a fi publicat pe site şi a fi utilizat de jucători la formularea contestaţiilor. Aşa cum organizatorii au întârziat transmiterea pachetelor, era şi normal să cer prelungirea termenului de trimitere a contestaţiilor. 
Din Ghidul organizatorului de etapă: \"11. După etapă, trimiţi fişierul electronic cu rezultate şi pachetul de întrebări de la etapă pe adresa persoanei responsabile de actualizarea site-ului. În cazul în care nu au transmis fişele cu rezultate imediat după finisarea etapei, organizatorii sunt obligaţi să le transmită în format electronic până a doua zi, ora 12:00.\"
 101 Scris de Marcel Spataru, la 19-11-2011 00:25
UNU 
 
Apropo de penalitati, nu mai invocați argumentul că ele nu sunt prevăzute. Dimpotrivă, ele sunt prevăzute clar în regulament, la capitolul XIV: 
 
Contestaţiile organizatorice şi disciplinare pe adresa Consiliului Strategic pot fi depuse în cazuri de: 
• comportament nesportiv sau activitate incorectă a vreunei echipe, jucător sau organizator 
În aceste cazuri Consiliul Strategic poate decide penalizări pentru echipă, jucător sau organizator după cum urmează: atenţionare, suspendare pentru un număr anumit de etape sau penalizare de puncte.
 
 
Consiliul Strategic are dreptul să se autosesizeze, cum a făcut-o în cazul echipei Busuioc. Pentru că nu putem prevedea toate cazurile care pot apărea (în 10 ani de CUC încă nu au fost cazuri când o echipă să nu scrie deloc întrebări pentru o etapă), Consiliul Strategic deliberează și ia deciziile pe care le consideră necesare. Apoi se creează precedente care pot deveni normă. 
 
În acest sens sper că nu mai revenim la discuția despre justificarea / nejustificarea / anularea penalității pentru echipa Busuioc. 
 
DOI 
 
Dacă nu suntem pedanți cu cei care depun contestații, de ce să fim pedanți cu Comisia de Contestatii?  
Un exemplu de flexibilitate fata de echipe este chiar mai jos in aceasta teme, scris de Octavian: ”Cred că organizatorii etapei le vor accepta cu o întârziere de vreo jumătate de zi.” 
Așa că a numi deciziile Comisiei de Contestatii din aceasta etape ”ilegale” numai pentru că au întârziat cu o zi mi se pare o exagerare si o ofensa adresata Comisiei, care, chiar daca nu si-a facut treaba la nivelul corespunzator, a dat totusi un verdict. 
 
Dar dacă tot am pornit vorba asta, haideţi să ne distrăm un pic: 
 
EXERCIŢIU DE PEDANTISM 
 
Acum haideți să facem un efort și ne uităm la etapele precedente: 
 
Etapa 5: Lareme a publicat rezultatele contestatiilor JOI la ora 20:40. Atunci nimeni nu le-a numit ”ilegale”. Modificarile au fost introduse in mod obisnuit. 
 
Etapa 4: Google Moogle a publicat rezultatele contestatiilor JOI la ora 00:19. Atunci nimeni nu le-a numit ”ilegale”. Modificarile au fost introduse in mod obisnuit. 
 
Etapa 3: Acord a publicat rezultatele contestatiilor MIERCURI (bravo!) la ora 22:17. Nu-s întrebări. 
 
Etapa 2: Echipa Oceanic Six nu a dat nici un raspuns la contestatii. Acum dacă a venit vorba și Consiliul Strategic nu s-a autosesizat, eu consider acest comportament al echipei Oceanic Six drept unul nesportiv si adresez  
 
CERERE CONSILIULUI STRATEGIC Nr. 1 
 
1. A penaliza echipa Oceanic Six, în calitate de organizator și responsabila de etapa, pentru comportament nesportiv, 
in conformitate cu prevederile articolului XIV, alineatul: ”În cazul în care o echipă nu este de acord cu activitatea Comisiei de Contestaţie, ea poate depune o contestaţie organizatorică, conform procedurii expuse în capitolul respectiv.” și Capitolul XVI, care prevede: 
”Contestaţiile organizatorice şi disciplinare pe adresa Consiliului Strategic pot fi depuse în cazuri de: 
• comportament nesportiv sau activitate incorectă a vreunei echipe, jucător sau organizator 
În aceste cazuri Consiliul Strategic poate decide penalizări pentru echipă, jucător sau organizator după cum urmează: atenţionare, suspendare pentru un număr anumit de etape sau penalizare de puncte.” 
 
Las la discreția Consiliului Strategic tipul penalizării echipei Oceanic Six. 
 
și  
 
2. A revoca și înlocui Comisia de Contestații pentru această etapă, în conformitate cu prevederile Capitolului XVI 
• activitate incorectă a Comisiei de Contestaţie 
În acest caz Consiliul Strategic poate revoca şi înlocui Comisia de Contestaţii. 
 
Rog Consiliul Strategic să răspundă în decurs de 3 zile de la data depunerii acestei contestaţii, conform prevederilor regulamentului (în caz contrar voi cere penalități și pentru CS : ). 
 
Etapa 1: 10 lei a răspuns la contestații MIERCURI la 21:22 (bravo). Nu-s întrebări. 
 
 
 
Luând în considerare cele expuse mai sus 
 
CERERE CONSILIULUI STRATEGIC Nr. 2 
 
Cer Consiliului Strategic clarificarea situatiei cu intarzierile raspunsurilor Comisiilor de Contestatii in etapele 4, 5 și 6. 
 
În cazul în care Consiliul Strategic consideră că deciziile acestor Comisii sunt ”ilegale” pentru că au fost trimise cu întârziere față de termenul stabilit, voi cere penalități pentru echipele organizatoare și revocarea Comisiilor de Contestații (ca și în cazul echipei Oceanic Six). 
 
În cazul în care Consiliul Strategic consideră că întârzierile motivate ale deciziilor comisiilor de contestații nu pot afecta validitatea deciziilor, rog să fie exprimat acest lucru în mod expres și să fie luate în calcul toate deciziile Comisiilor de Contestatii care s-au exprimat in acest sezon. 
 
CELE DOUĂ CERERI NU SUNT GLUME ŞI AŞTEPT RĂSPUNS MOTIVAT DE LA CONSILIUL STRATEGIC ÎN TERMEN DE 3 ZILE
 100 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 23:39
multumesc frumos, Natan :)
 99 Scris de Natan Garstea, la 18-11-2011 23:14
Ileana, informația privind consiliul strategic este ascunsă aici: http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=95&Itemid=31 
 
Acolo sunt și multe alte acte ale clubului.
 98 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 23:09
Referitor la membrii CS, pot să aduc următoarea statistică: În anul 2002 erau peste 30.000 de servere populate pe Internet pentru Counter-Strike, al doilea fiind Unreal Tournament cu aproximativ 9.800 de servere. În 2004 statisticile GameSpy arătau că peste 85.000 de utilizatori jucau simultan Counter-Strike, iar în 2006, Steam arată cu regularitate că 200.000 de utilizatori joacă Counter-Strike. 
Să-mi spui dacă ceva nu-i clar.
 97 Scris de Vadim Turcan, la 18-11-2011 22:55
Vin si eu cu pozitie vizavi de acest subiect, daca am organizat aceasta etapa. 
 
1. Este prima etapa, care o organizez si sunt responsabil de ea. De redactarea pachetelor si de Comisia de Contestare m-am ocupat eu. Din cauza ca nu am experienta in domeniul dat am si facut unele greseli , pe care le admit inclusiv unele intrebari care trebuiau redactate/inlocuite.  
 
 
2. Referitor la comisia de Contestare. Avand in vedere ca s-a prelungit termenul de contestatie pentru intrebari , am expediat cat de curand intrebarile contestate. A urmat ca fiecare sa-si expuna parerea si la urma redactarea formularului de contestatie , lucru ce necesita timp. Nu am stiut ca contestatiile trebuie publicate in comentarii. Le-am trimis lui Octavian care are fisele ca sa introduca intrebarile care au fost acceptate/anulate. Apropo ii multumesc lui Octavian care m-a ghidat atunci cand trebuia sa transmit pacehtele de intrebari 
 
 
3. Consider ca in general etapa a fost una reusita , care mi-a placut , desi am primit mai multe critici din partea mai multor participanti , decat sustinere. Foarte putini s-au apropiat si au multumit pentru etapa , avand in vedere efortul depus pentru buna organizare.  
 
Ramane la discretia Consiliul Strategic deciziile ce vor urma referitor la aceasta etapa, dar un lucru mi-am dat seama , ca nu se merita efortul depus pentru organizare (opinie proprie). 
Pe viitor cum am mai spus propun ca la o echipa care este novice in organizare sa se ataseze un membru experimentat , care pur si simplu sa ghideze echipa spre o organizare eficienta si sa aiba accesul si la redactarea pachetului de intrebari 
Referitor la Comisia de Contestare, as propune ca deciziile sa fie luate pe loc , cu conditia ca autorul intrebarilor sa fie prezent.
 96 Scris de Vitalie Surugiu, la 18-11-2011 22:52
Era într-o vreme un ciuvak care, nu țin minte precis, sau cumpăra sau vindea katioale.
 95 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 22:22
Octavian: eu nu scriu aberatzii, ci deja de vreo 3 ori intreb cine sunt membrii CS.Iar tu ca fiind membru sunt sigura ca stii cine iti sunt colegi, si refuzi sa raspunzi la o intrebare atat de simpla. 
 
poti sa spui mai exact ce consideri a fi aberant in aceasta intrebare foarte directa si clar formulata?
 94 Scris de Rotaru Vasile, la 18-11-2011 22:09
Se pare ca situl m-a tras pe sfoara
 93 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 22:07
Marcel, nu este invenţia mea anularea deciziilor CC. Vezi măcar situaţia de la etapa 2. Este simplu, dacă CC nu-şi publică deciziile în termenul stabilit, se consideră că s-a abţinut şi toate contestaţiile sunt respinse. 
Ileancik oduvancik, termină să scrii aberaţii, vezi, poate-ţi găseşti ceva treburi de făcut.
 92 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 21:52
si cum acolo peste mari shi tzari? :roll
 91 Scris de Vadim Culea, la 18-11-2011 21:52
Ileana: Octavian, tu cred ca stii mai bine cu ce te afecteaza si cu ce nu...mai devreme ai spus ca nu ai timp,mai apoi deja ai scris ca ai 15 minute...tu shtii mai bine ce shi cum... 
 
eu am intrebat 1. cine sunt membrii CS? 
2. care e totushi decizia finala in privintza deciziilor CC de la etapa aceasta?
 90 Scris de Macari Andrian, la 18-11-2011 21:41
Vasile Rotaru. Stati ca amus vine experienta de peste mari si tari :>
 89 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 21:39
Ileancik oduvancik, pe mine cu ce exact mă afectează contestaţiile în afară că-mi iau din timp?
 88 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 21:26
Vadim : citeste fraza pana la urma, ai reiterat doar inceputul...
 87 Scris de Vadim Culea, la 18-11-2011 21:19
Precizare la mesajul anterior: sunt contra penalitatilor care tin de intirzierea analizei contestatiilor.
 86 Scris de Vadim Culea, la 18-11-2011 21:16
Interesante declaratii: "tare e aiurea cand se baga in seama dar atunci cand e afectat cineva care e in CS" si "eu asha sh nu am aflat totushi cine formeaza acest misterios CS", atunci cum este aiurea afectarea doar a cuiva din CS care nu stim cine este.  
 
Eu consider ca acceptarea intirziata a deciziei CC este regulamentara si trebuie aplicata atita timp cit regulamentul nu este modificat in acest sens. Nu este, insa, regulamentara acceptarea deciziilor Comisiei de Contestatii care nu exista. Ar fi regulamentara acceptarea actuala a acestora, daca vor fi publicate inainte ca regulamentele sa fie schimbate in acest sens.  
 
Mai consider ca situatia creata cu intirzierea analizei contestatiilor sau lipsa acesteia este un motiv suficient pentru completarea regulamentelor, ceea ce este firesc, inclusiv cu includerea penalitatilor. Dupa aceasta, va fi regulamentara aplicarea penalitatilor. Pina atunci, insa, din pacate, nu este regulamentar. 
 
In concluzie, sunt pentru acceptarea deciziilor actualei CC, pentru modifcarea regulamentelor si contra penalitatilor actuale.
 85 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 20:14
Maxim: anii trecuti asa si era cum zici tu, ca la maraton...contestatiile se decideau pe loc intre runde... shi varianta aceea tot nu era buna, si s-a implementat aceasta de acum..care tot ishi are minusuri atunci cand nu e respectata...
 84 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 20:12
Alex: eu is de acord cu tine, tare e aiurea cand se baga in seama dar atunci cand e afectat cineva care e in CS :) 
 
 
eu asha sh nu am aflat totushi cine formeaza acest misterios CS...pana acum am inteles doar ca Octavian e membru acolo...
 83 Scris de Maxim Cumpanici, la 18-11-2011 19:43
Da eu cred ca cel mai bine ar fi in genere de exclus procedura de contestatie care este acum , mai exact sa se foloseasca la toate etapele procedura de contestare de la maraton:rapid, intre runde, cat sunt toti pe loc, sa se ia o decizie, fara mare pierdere de timp cu cautari de surse, dovezi samd. Nu-s contestatii- nu-s probleme :).Care e sensul contestatiilor care se fac acum, mai ales a celor de anulare a intrebarilor? Oricum pachetul de intrebari nu devine mai bun, intrebarea formulata nu prea bine oricum deja s-a jucat.Contestatiile asa cum sunt acuma aduc numai negativ in joc, aproape dupa fiecare etapa cu decizii la limita urmeaza tot felul de discutii. Exista echipe care din principiu nu depun contestatii, si bine fac.
 82 precizare
Scris de alex lebedev, la 18-11-2011 19:38
Dacă CS decide acceptarea rezultatelor contestațiilor de etapa asta chiar dacă s-a întârziat. 
Eu cer ca rezultatele contestațiilor din etapa a 2 să fie publicate și rezultatele la fel modificate. Și mie îmi este indiferent dacă a trecu vreo lună de atunci, pentru că oricum nu se pune cât trebuie să fie întârzierea ca să fie acceptate rezultatele. 
http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=view&id=2266&Itemid=1  
E tot campionatul acesta 
 
Un pic e aiurea că oamenii bagă în seamă anumite probleme doar atunci când echipele membrilor din CS sunt vizate.
 81 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 19:18
dar cine shi catzi sunt membrii CS??? 
 
eu tot am facut o multimea de lucru de voluntariat si stiu ce e asta sa faci ceva gratis si mai ales cand in final se gasesc multi carora ceva nu le place, dar singuri nu fac. 
 
Octavian, ca si multi alti membri ai clubului, depune un efort considerabil si e tare bravo pentru aceasta, eu nu arunc cu pietre absolut in nimeni. 
 
eu doar o chestie nu am inteles de ce in alte cazuri cand se intarzia si cu publicarea pachetului, iar asta ducea implicit la intarzierea depunerii contestatiilor si efect domino, intarzierea deciziei, iar apoi intarzierea publicarii acestei decizii...oricum in final decizia era decizie si se aplica, chiar daca cu intarziere...iar de data aceasta, anume acu, deja e grav si deja nu se aplica?
 80 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 18:27
Marcel, la urma urmei îmi găsesc eu mâine 15 minute să introduc schimbările, cu o condiţie: să-mi confirme ceilalţi membri ai CS că e corect să le introduc. Eu personal votez contra, însă dacă consiliul decide altfel, mă conformez. 
Dacă doreşti să le introduci tu, pot să-ţi transmit fişele mâine, toate-s la mine.
 79 păreri
Scris de alex lebedev, la 18-11-2011 17:49
Eu cred că: 
 
1. Trebuie de respectat regulamentul atâta timp cât el nu a fost schimbat, iar regulile în cursul jocului doar tiranii le schimbă după placul lor. 
 
2. Eu tot urăsc comisiile de contestare care nu rsp la contestări la timp, cu 2 etape în urmă noi aveam o contestație în jocul cu Turnu alb, și organizatorii ne-au zis că să scrim contestație deși rsp era perfect valabil, dar nu au rsp și noi am rămas cu egal. 
De dacă s-au întârziat rezultatele s-au întârziat, rezultatele nu se mai modifică (un sezon sau 2 în rumă a fost aceeași discuție și s-a decis asta) 
 
3. Penalizări. Noi aici toți jucăm din plăcere și facem o muncă voluntară și ar trebui să ne respectăm reciproc, dar dacă nu îți asumi responsabilitate ar trebui penalizat, deci începând cu sezonul viitor vor trebui introduse penalizările. În același gând, cred că cele 15 puncte ar trebui date înapoi echipei Busuioc, ori toți care au greșit grav sunt penalizați sau nici unu, și cum înainte de asta nu era ceva clar care să specifice asta nu putem penaliza. 
 
4. Așa poate echipele se vor simți mai responsabile. 
 
5. Nu săriți în capul lui Octavian, eu știu ce înseamnă să administrezi o pagină, și faptul că cineva nu respectă deadline-ul nu-l face pe Octavian vinovat.
 78 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 17:33
Octavian, pana la urma imi trimiti baza sa introduc modificarile in rezultate? 
 
La cine sunt fisele organizatorice ale etapei precedente?
 77 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 16:38
Iaca bine că s-au domolit puţin discuţiile. Aşa am reuşit şi eu să termin pachetul cu întrebări şi să-l trimit. Lumea mâine şi poimâne joacă prin lume. Mulţumesc Veronicăi pentru ajutor la traducere.
 76 Scris de Alex Railean, la 18-11-2011 14:19
Imi pare rau ca in decizii nu se ofera nici-un comentariu din partea comisiei. 
 
Au fost aduse argumente clare, iar raspunsul este un da/nu opac. 
 
 
*** 
 
Da, situatie neplacuta pentru Octavian. Lumea vrea sa-si reverse amarul si e convenabil atunci cind exista un inamic concret, cu nume, si nu unul abstract (precum 'comisie', 'regulament' sau 'terorism' (-:
 75 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:55
Ileana: de ce la tine in email erau deciziile shi pana nu a aflat Marcel despre acest fapt shi nu a scris acest lucru pe site, deciziile nu au aparut?  
 
Octav: 1. Eu am primit asta noapte o scrisoare (alături de alte vreo 10 care n-au legătură cu CUC-ul).  
2. Am descoperit-o azi la amiază.  
 
Eu zic să nu aruncăm pietre in gradina lui Octav, el nu este vinovat cu nimic. Si ii inteleg reactia - e foarte neplacut sa faci un efort constant si continuu, iar ceilalti sa aiba o atitudine atat de neglijenta.
 74 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:53
Octav: În regulament nu scrie că etapa trebuie să înceapă la 15:00, aşa că nu e motiv de anulare. 
 
Marcel, tu parcă astă primăvară erai cel mai mare adept al respectării regulamentului. Vezi comentariile de la etape. Am adaptat regulamentul pentru a putea fi respectat şi acum eşti primul care cere ca acesta să nu fie respectat. Ce s-a schimbat? 
 
Referitor la fişe, putem să ne vedem mâine şi să ţi le dau.
 73 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:50
>> 3. Regulementul spune ca CC trebuie sa publice deciziile pe site până miercuri seara, nu să mi le transmită mie pe email vineri noaptea.  
 
De acord, dar regulamentul nu zice că în caz de întârziere deciziile nu sunt valabile.
 72 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:49
>> Sa inteleg ca p-u Devizii vor fi transmise spre publicare peste o saptamina  
 
Sorry, abia acum am vazut. Apropo, unde sunt fisele organizatorice?
 71 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:48
>> Nu introducem deciziile pentru că nu sunt legale, atâta timp cât regulamentul zice că ele trebuiau să fie publicate de comisia de contestatii pe site alataieri.  
 
Eu propun să declarăm toată etapa ilegală, pentru că ea nu s-a început la ora 3.  
Și tot campionatul ilegal, pentru că nicio etapă nu se începe la timp. 
 
>> Şi încă ceva: eu nu-s angajat la club, mai ales cu sarcina să introduc prostii în rezultate.  
 
Octavian, de ce prostii? Sunt deciziile unei comisii. 
Dacă refuzi să le introduci, trimite-mi mie fișierele și le introduc eu. Sincer. 
Eu nu am fișele organizatorice. Dacă vrei, ne întâlnim și mi le dai și introduc eu ce și unde trebuie. 
 
>> Mai sânt vreo 10 administratori ai site-ului care pot introduce modificări.  
 
Pe site da, dar in baza de date numai tu poti sa introduci in acest moment. 
Si sa nu crezi ca noi nu respectam efortul tau pe care il faci in mod constant.
 70 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 13:44
Şi încă ceva: eu nu-s angajat la club, mai ales cu sarcina să introduc prostii în rezultate. Pot iaca aşa să mă supăr şi să refuz să le introduc. Nu-i nimic. Mai sânt vreo 10 administratori ai site-ului care pot introduce modificări. Să zicem că dintre dânşii mai sânt vreo 2 supăraţi, vreo 3 plecaţi, etc. dar tot mai rămân vreo 2 ok care să-şi asume această acţiune (de ex. Marcel). Aşa că nu văd nicio problemă.
 69 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 13:39
1. Eu am primit asta noapte o scrisoare (alături de alte vreo 10 care n-au legătură cu CUC-ul). 
2. Am descoperit-o azi la amiază. 
3. Regulementul spune ca CC trebuie sa publice deciziile pe site până miercuri seara, nu să mi le transmită mie pe email vineri noaptea. 
4. Ceea ce spui tu este mesajul meu prin care informam publicul că am făcut modificări în rezultate.
 68 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 13:36
Octavian: nu toti au acces la site shi nu pot institui deciziile CC, pana acu la alte runde intotdeauna aparea de tine scris mesaj de genul "am publicat scorul, am publicat etc" de ce la runda asta adika deja nu se mai pot pubica schimbarile? 
 
de ce la tine in email erau deciziile shi pana nu a aflat Marcel despre acest fapt shi nu a scris acest lucru pe site, deciziile nu au aparut? 
 
eu nu stiu toate intrigile si frustrarile voastre personale, shi ele nu cred ca trebuie sa isi aiba locul in public, dar deciziile sunt, deci trebuie sa is aiba efectul.
 67 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 13:32
Da, Ileana, cum schimbăm regulamentul retroactiv, cum se rezolvă problemele organizatorice şi băgăm schimbările.
 66 Scris de ivan boaghi, la 18-11-2011 13:31
Sa inteleg ca p-u Devizii vor fi transmise spre publicare peste o saptamina :(
 65 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-11-2011 13:25
cu Nuri e simplu, atunci am jucat cu echipa BOOM, egalitatea cu ei se schimba in victorie pentru noi...respectiv in punctajul total la Nuri +2, iar la Boom -1. 
 
eu sper ca voi reushiti sa rezolvatzi problemele oraginzatorice :) 
 
multumim mult, Marcel, ca ai publicat deciziile :)
 64 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:22
Octavian (Marcel a monopolizat comentariile): 
Nu introducem deciziile pentru că nu sunt legale, atâta timp cât regulamentul zice că ele trebuiau să fie publicate de comisia de contestatii pe site alataieri.  
 
Tu îţi asumi autoritatea să le introduci? Eu zic că eu nu le introduc şi nici nu am cum să le introduc. N-am fişele la mine şi fără asta nu pot.
 63 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:19
Cu Nuri e simplu. 
 
Stiu ca anularea unei intrebari e mai complicata, dar asta e. Treb de uitat in fise si de facut modificarile. 
 
>> să vezi câte întrebări apar? 
 
La cine? 
 
Si acuma ce sa inteleg, nu vrem sa introducem modificarile pentru ca e complicat?
 62 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:17
Intrebarea 26: Anulata  
Intrebarea 30: Acceptarea raspunsului echipei Nuri. Nu se rasfrange asupra altor echipe.
 61 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:16
Octavian: 
"relativ uşor de operat" asta-i tare relativ :) 
Vrei să încerci să le operezi şi să vezi câte întrebări apar?
 60 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:15
Octavian, hai sa nu ne complicam. 
Din ce vad mai jos, pe langa contestatiile respinse, doua modificari relativ usor de operat: 
 
Intrebarea 26: Anulata 
Intrebarea 30: Acceptarea raspunsului echipei Nuri. Nu se rasfrange asupra altor echipe. 
 
Atat.
 59 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:06
Iata deciziile, daca echipei GS ii este greu sa le publice, o fac eu: 
 
Campionatul Ce Unde Când. Etapa 6 SL/Ligi. 
 
Formularul final al contestaţiilor ! 
 
Nr. 1 
Record saved to database with ID:  974 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-15 00:08:38 
Submitter IP: 95.65.24.10 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.1 
Submitter operating system: Linux 
 
Echipa: H5N1 
Explicatie: Cerem anularea întrebării, deoarece aceasta nu a fost interpretată corect. 
 
Inițial se face referință la un grup ”mai talentat decât alți muzicanți” și la ”o operă de artă din industria muzicii”. 
Mai apoi însă ”solistul” e scris în ghilimele; la lectura întrebării acest detaliu nu a fost evidențiat și intonația nu a fost schimbată. 
 
Echipele nu au primit nici un indiciu care să arate că răspunsul nu este legat de muzică. Steve Jobs nu a rămas în istorie ca solist sau muzicant. Conform interpretării din timpul etapei - întrebarea este greșită. 
Security Code: 14996 
Grup: Liga A 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 25 
Raspunsul echipei: - 
Vadim Ţurcan (GS) – Respins  
Ion Grosu (Maktub)- Respins 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Respins 
 
Decizia: Respins 
Nr. 2 
Record saved to database with ID:  973 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-15 00:04:34 
Submitter IP: 188.131.121.193 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.2 
Submitter operating system: Windows XP 
 
Echipa: Skitles 
Explicatie: Din experienţa rudelor ce au trăit la moment în Moscova: 
1. Paharele erau folosite pentru colectarea lichidelor de pe masă, după sărbători, care apoi erau vărsate. 
2. Sacoşele mari de hărtie se foloseau ca sacoşe pentru gunoi. 
3. Sacoţele mici de hărtie şi cutiile de la hamburger/chessburger etc. se luau la lucru şi se foloseau pentru a arunca gunoiul mic. 
4. Cu ajutorul pailor se colecta gunoiul din interiorul ţevilor de încălzire. 
5. Farfuriile, de asemenea, erau folosite pentru gunoi mic la masa de lucru (mai des acasă). 
 
Nu negăm faptul că au existat persoane ce foloseau aceste lucruri ca suvenire, însă luînd în vedere situaţia economică în Rusia la acea perioadă şi caracteristica oamenilor puşi în situaţie grea să adapteze unele lucruri spre refolosirea acestora în alte scopuri (astfel banal economisind), avînd informaţie despre cazuri reale de folosire în aceste scopuri a produselor de la McDonalds, credem că răspunsul nostru trebuie acceptat ca unul corect. 
 
Security Code: 50572 
Grup: Liga A 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 
Raspunsul echipei: pentru gunoi 
Echipa 1: Olimp 
Raspunsul echipei 1: suvenir 
Echipa 2: Kapra 
Raspunsul echipei 2: luare acasă pentru refolosire 
Echipa 3: Gladiolus 
Raspunsul echipei 3: pentru reciclare 
Echipa 4: A-Team 
Raspunsul echipei 4: veselă de unică folosinţă pentru reutilizare 
Echipa 5: H5N1 
Raspunsul echipei 5: pentru laudă că au fost la McDonalds 
 
 
Vadim Ţurcan (GS) – Respins 
Ion Grosu (Maktub)- Acceptat 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Respins 
 
Decizia: Respins 
Comentariu: 
 
Nr. 3 
Record saved to database with ID:  972 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-14 23:38:05 
Submitter IP: 95.65.24.10 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.1 
Submitter operating system: Linux 
 
Echipa: H5N1 
Explicatie: NOTA: majoritatea echipelor au oferit un răspuns în formă grafică. Imaginea cu răspunsurile poate fi găsită aici: 
http://dl.dropbox.com/u/3258602/cuc/IMG_20111113_165134.jpg 
 
Răspunsul nostru se incadrează în logica întrebării și corespunde constrângerilor. 
* a fost făcută o singură schimbare majoră - litera ”A” a fost întoarsă 
* la nivel sarcastico-ironic, litera ”A” cu capul în jos reprezintă lipsa unei erecții 
* la nivel informativ, litara ”A” cu capul în jos se aseamănă cu 1, iar partea dreaptă a literii ”B” reperzintă un 3 (imaginează-ți litera fără bara verticală din stânga) 
 
Imaginea a doua circulă doar pe Internet, dar nu și în realitate (spre deosebire de prima, care a fost fotografiată pe un perete, ceea ce o face mai credibilă). În aceste circumstanțe, nu vedem de ce varianta propusă de noi să fie respinsă. În lipsa unei surse, considerăm că această contestație poate fi acceptată. 
Security Code: 82043 
Grup: Liga A 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 19 
Raspunsul echipei: vezi imaginea 
Vadim Ţurcan (GS) – Respins 
Ion Grosu (Maktub)- Respins 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Respins 
 
Decizia: Respins 
Comentariu: 
 
Nr. 4 
Record saved to database with ID:  971 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-14 23:31:55 
Submitter IP: 95.65.24.10 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.1 
Submitter operating system: Linux 
 
Echipa: H5N1 
Explicatie: Considerăm că răspunsul nostru poate fi acceptat, deoarece acesta corespunde criteriilor enumerate în întrebare: 
* X și Y sunt foarte aproape într-o combinație: BMW - MW sunt foarte aproape, WB nu sunt aproape, sau ”doar aproape”) 
* combinație celebră: credem că BMW e un brand suficient de ”celebru” 
* X devine Y: 'M' cu picioarele sus devine 'W' 
* X se face mai mare: 'm' dacă e întors cu picioarele sus devine 'W' numai dacă e ”M” (un m de mână rămâne cu o liniuță care nu e prezentă în w) 
 
Formularea întrebării nu exclude combinațiile în care sunt prezente alte elemente decât X și Y. Cu toate că răspunsul nostru e diferit de răspunsul canonic, acesta corespunde constrângerilor enunțate. 
 
Security Code: 57423 
Grup: 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 35 
Raspunsul echipei: BMW 
Echipa 1: A-Team 
Raspunsul echipei 1: 69 
Echipa 2: Kapra 
Raspunsul echipei 2: X=6 Y=9 
Echipa 3: Gladiolus 
Raspunsul echipei 3: Teatru 
Echipa 4: Olimp 
Raspunsul echipei 4: X=M Y=W 
Echipa 5: Skittlz 
Raspunsul echipei 5: thumbs up, thumbs down 
 
Vadim Ţurcan (GS) – Respins 
Ion Grosu (Maktub)- Respins 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Respins 
 
Decizia: Respins 
Comentariu: 
 
Nr. 5 
Record saved to database with ID:  970 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-14 23:29:06 
Submitter IP: 95.65.24.10 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.1 
Submitter operating system: Linux 
 
Echipa: H5N1 
Explicatie: Cerem anularea acestei întrebări. Cu toate că suntem de părerea că răspunsul nostru, la nivel satirico-ironic, corespunde sensului variantei date de autor. 
 
Totuși, considerăm că întrebarea trebuie anulată, deoarece: 
* răspunsul nu are specific moldovenesc, cu toate că întrebarea o cere 
* răspunsul este absolut subiectiv. Nu există nici-un fel de sursă și nici-un fel de indicii care să îngusteze gama răspunsurilor posibile. 
Security Code: 82630 
Grup: Liga A 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 30 
Raspunsul echipei: irelevant, dar tot zmeuriu 
Vadim Ţurcan (GS) – Respins 
Ion Grosu (Maktub)- Acceptat 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Respins 
 
Decizia: Respins 
Comentariu: 
 
Nr. 6 
Record saved to database with ID:  969 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-14 23:27:36 
Submitter IP: 95.65.24.10 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.1 
Submitter operating system: Linux 
 
Echipa: H5N1 
Explicatie: Cerem anularea întrebării, deoarece substituția nu a fost efectuată corect, ceea ce nu permite înțelegerea întrebării. După înlocuire, textul e ”cum se schimbă culorile semaforului ca Benin, Bolivia, Congo, Camerun, Guinea şi multe altele”. 
 
Does not compute. 
Security Code: 71054 
Grup: Liga A 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 26 
Raspunsul echipei: N/A 
 
Vadim Ţurcan (GS) – Acceptat 
Ion Grosu (Maktub)- Acceptat 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Acceptat 
 
Decizia: Acceptat 
Comentariu: 
 
Nr. 8 
Record saved to database with ID:  967 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-14 22:43:41 
Submitter IP: 93.116.217.124 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.2 
Submitter operating system: Unknown 
 
Echipa: Nuri 
Explicatie: inca un detaliu aditional la contestatia data, insashi autorul intrebarii in comenatariu mentioneaza : 
 
 
3. Da ce eu is feciorul/fiica lu Bill Gates? ( sau un alt milionar cunoscut) 
 
Oleshka Voronin, este un milionar cunoscut, mai ales la noi, deci conform comentariului la intrebare ar putea fi acceptat in cuvinte similare autorului: 3. Da ce eu is Oleshka Voronin= Da ce eu is fiul lui Voronin? 
Security Code: 91672 
Grup: Liga C 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 30 
Raspunsul echipei: 1.Schumaher2.maica tereza3 Oleshka Voronin 
 
 
Vadim Ţurcan (GS) – Acceptat 
Ion Grosu (Maktub)- Acceptat 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Acceptat 
Maxim Cumpanici (SER)- Acceptat 
 
Decizia: Acceptat 
Comentariu: 
 
Nr. 9 
Record saved to database with ID:  966 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-14 22:29:36 
Submitter IP: 93.116.217.124 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.2 
Submitter operating system: Unknown 
Echipa: Nuri 
Explicatie: Răspunsul echipei Nuri la partea 3 din blitz este Oleshka Voronin, considerăm că acest răspuns se încadrează perfect în condițiile întrebării, este numele unei personalități de pe la noi atât de popular încât numele lui este întrebuințat  mai ales în cazul în care dorim sa evidențiem că nu avem bani, adică nu suntem Oleshka. Sunt multe glume care circulă de ceva timp prin Moldova în care se povestește ceva de genul : ce pizzerie frumoasa, a cui e, cine e stăpân acolo – Oleshka, ce bancă verde cine e proprietarul – Oleshka, etc., numele acesta fiind asociat cu avere considerabilă. Întrebarea începe cu ”din folclorul moldovenesc contemporan”, o frază care sugerează ca răspunsurile din blitz sunt specifice anume jargonului moldovenesc contemporan, și fiecare din noi a utilizat, sau cel puțin a auzit pe cineva să spună ca nu e bogat, fiindcă nu-i Oleshka. În cazul dat considerăm că răspunsul nostru se încadrează per 
 fect în criteriile întrebării mai ales ca are o notă evidentă de folclor moldovenesc contemporan. (partile 1 si 2 au fost raspunse corect) 
Security Code: 47435 
Grup: Liga C 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 30 
Raspunsul echipei: Oleshka Voronin 
Echipa 1: Boom 
Raspunsul echipei 1: 1.voronin2 lupu 3 plahotniuc 
Echipa 2: Turnul Alb 
Raspunsul echipei 2: 1schumaher 2.(ilizibil)3.admin 
Echipa 3: Zombi 
Raspunsul echipei 3: 1.ghimpu2.voronin3.filat 
Echipa 4: Intel 
Raspunsul echipei 4: nu era foitza 
Echipa 5: Moon Power 
Raspunsul echipei 5: 1.schumaher2.micul samaritean,3.vinnie puh 
 
Vadim Ţurcan (GS) – Acceptat 
Ion Grosu (Maktub)- Acceptat 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Acceptat 
Maxim Cumpanici (SER)- Acceptat 
 
Decizia: Acceptat 
Comentariu: 
 
Nr. 10 
Record saved to database with ID:  965 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-14 22:03:33 
Submitter IP: 91.214.201.107 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.2 
Submitter operating system: Unknown 
 
Echipa: Asachi 
Explicatie: Solicităm anularea întrebării nr.14, deoarece întrebarea nu este formulată corect. În procesul discuţiei am eliminat ideea că este o imagine a Mării Aral anume din cauza că nu am fi putut alege ţara. Din moment ce în întrebare nu se întreabă ce ţări au ieşire la Marea Aral, ci se întreabă în ce ţară a fost filmată secvenţa video, organizatorii ar fi trebuit să afle ţara de unde sunt imaginile şi să accepte doar acel răspuns. Sau contrar, să aducă dovezi că epava dată se află pe hotarul dintre cele 2 ţări. Din punctul nostru de vedere, este evident că organizatorii nu cunosc răspunsul la această întrebare. 
Security Code: 54242 
Grup: Superliga 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 14 
 
 
 
Vadim Ţurcan (GS) – Respins 
Ion Grosu (Maktub)- Acceptat 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Abtinere 
 
Decizia: Respins 
Comentariu: 
 
Nr. 11 
Record saved to database with ID:  964 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
Submitted at: 2011-11-14 21:56:06 
Submitter IP: 91.214.201.107 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Safari 535.2 
Submitter operating system: Unknown 
 
Echipa: Asachi 
Explicatie: Cerem anularea întrebării nr.13 deoarece aceasta conţine o informaţie esenţială greşită, şi anume faptul că gloanţele cu centrul de greutate deplasat sunt mit. De exemplu aici - http://ru.wikipedia.org/wiki/ %D0%9E%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B F%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD este descrisă funcţionarea lor (în una din secţiuni). 
Security Code: 36831 
Grup: Superliga 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 13 
Raspunsul echipei: - 
Echipa 1: - 
Raspunsul echipei 1: - 
Echipa 2: - 
Raspunsul echipei 2: - 
Echipa 3: - 
Raspunsul echipei 3: - 
Echipa 4: - 
Raspunsul echipei 4: - 
Echipa 5: - 
Raspunsul echipei 5: - 
 
Vadim Ţurcan (GS) – Respins 
Ion Grosu (Maktub)- Acceptat 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Abtinere 
 
Decizia: Respins 
Comentariu: 
 
Nr. 12 
Record saved to database with ID:  963 
 
Form ID: 63 
Form title: FormularContestatii 
Form name: FormularContestatii 
 
Submitted at: 2011-11-14 21:54:18 
Submitter IP: 188.237.77.7 
Submitter provider: Unknown 
Submitter browser: Mozilla Firefox 8.0 
Submitter operating system: Unknown 
 
Echipa: Kapra 
Explicatie: Echipa noastră consideră că întrebarea este incorectă în conformitate cu articolul 2.2.6 al Codului. 
 
Din textul întrebării reiese că autorul a înlocuit doar cuvintele „drapelele țărilor”. Respectiv, dacă facem exercițiul invers de a introduce răspunsul prevăzut de autor în textul inițial, am avea: 
 
Oamenii de ştiinţă au calculat că fiecare american de rând pierde două săptămâni din viaţă uitându-se cum se schimbă culorile semaforului ca Benin, Bolivia, Congo, Camerun, Guinea şi multe altele. 
 
Expresia „culorile semaforului ca Benin, Bolivia, Congo, Camerun” nu poate fi interpretată în nici un fel integru din punct de vedere logic (în mod normal o țară nu are culoare, spre deosebire de steagul ei). Această discordanță logică este o greșeală faptică prevăzută în articolul 2.2.6. 
 
Mai mult, această lipsă de sens a frazei rezultate din înlocuirea cuvintelor „drapelele țărilor” cu „culorile semaforului” încurcă nejustificat echipele care sunt atente la formularea întrebării să răspundă corect. Acest lucru este o greșeală esențială, care justifică anularea întrebării. 
 
Pentru ca întrebarea să fi fost considerată corectă, întrebarea finală ar fi trebuit să fie: 
Ce am înlocuit prin „drapelele ţărilor ca Benin, Bolivia, Congo, Camerun, Guinea şi multe altele”? Răspundeți prin două cuvinte. 
 
Echipa noastră mulţumeşte şi apreciază efortul organizatorilor şi este convinsă că asemenea greşeli de redactare nu vor mai fi repetate pe viitor. 
Security Code: 58682 
Grup: Liga A 
Etapa: 6 
Numarul intr.: 26 
Raspunsul echipei: Nu conteaza 
Echipa 1: Nu conteaza 
Raspunsul echipei 1: Nu conteaza 
Echipa 2: Nu conteaza 
Raspunsul echipei 2: Nu conteaza 
Echipa 3: Nu conteaza 
Raspunsul echipei 3: Nu conteaza 
Echipa 4: Nu conteaza 
Raspunsul echipei 4: Nu conteaza 
Echipa 5: Nu conteaza 
Raspunsul echipei 5: Nu conteaza 
 
Vadim Ţurcan (GS) – Acceptat 
Ion Grosu (Maktub)- Acceptat 
Irina Peregrudova(Fără Nume)- Respins 
Maxim Cumpanici (SER)- Acceptat 
 
Decizia: Acceptat 
Comentariu:
 58 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 13:05
Natan, oricum nu putem sa prevedem toate situatiile.  
De exemplu faptul ca o echipa nu trimite deloc intrebari :)
Sau, mai grav, ca echipa din SL nu vine deloc sa organizeze. Nu s-a intamplat, dar mai stii. 
Sau, sau, sau... 
De asta exista CS, ca sa se sesizeze in situatii exceptionale si sa ia masuri.  
Chestia cu contestatiile mi se pare o situatie exceptionala. 
Penalitatea poate fi si o avertizare. 
 
Octavian, ce inseamna decizii expirate? 
Au intarziat baietii, mare treaba. Parca noi nu intarziem niciodata. 
De ce pentru depunerea contestatiilor s-a putut prelungi termenul limita, iar pentru raspunsul la ele nu se poate? 
 
>> tu doar ştii foarte bine că nu e treaba mea să public decizii expirate ale CC, să verific care echipă şi ce a răspuns, cum se răsfrâng deciziile, să verific dacă sunt destui membri în comisie, etc. 
 
Dar treaba cui este asta? Cum v-ati inteles din pdv organizatoric?
 57 Scris de Natan Garstea, la 18-11-2011 12:54
Nu e bine de penalizat acum - sistemul de penalități trebuie să fie transparent și cunoscut din timp. Poate, dacă echipele care nu au examinat contestațiile ar fi știut de până a începe sezonul care sunt penalitățile, nici nu ar fi intrat în ligi să joace. Dar pentru sezonul următor - da, trebuie să stabilim și așa penalități.
 56 Scris de Natan Garstea, la 18-11-2011 12:50
Scris de Octavian: 
Marcel, tu doar ştii foarte bine că nu e treaba mea să public decizii expirate ale CC, să verific care echipă şi ce a răspuns, cum se răsfrâng deciziile, să verific dacă sunt destui membri în comisie, etc.
 55 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 12:34
Am primit, multumesc. Si de ce nu le publici pe site? 
Vad ca sunt vreo doua acceptate acolo, ar trebui sa schimbe ceva rezultate.
 54 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 12:19
Marcel, ţi-am expediat ceea ce am primit eu astă noapte prin poştă.
 53 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 11:52
Octavian, eu am vorbit cu Vadim si el mi-a zis ca ti-a trimis raspunsurile la contestatii ieri seara. Le pui pe site?
 52 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 11:48
De ce incepand cu urmatorul sezon? 
E o situatie exceptionala si e normal ca Consiliul Strategic sa analizeze situatia si sa vada cine se face responsabil de asta. 
Penalizarile trebuie sa vina neintarziat. 
E foarte urat ceea ce se intampla - nu tin minte campionat la care comisia de contestatii sa nu fi dat macar raspunsurile, chiar daca nu conveneau uneia sau alteia din parti. Acum se prefigureaza al doilea caz intr-un singur campionat... 
 
Eu totusi sper ca de datat aceasta e mai degraba vorba de o intarziere.
 51 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 11:21
S-ar putea de făcut începând cu sezonul următor.
 50 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 10:51
Octavian, dar pentru lipsa raspunsurilor la contestatii echipele nu trebuie penalizate? 
Tot 15 puncte, pentru ca e neobrazare.
 49 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-11-2011 09:49
Mda, încă o etapă fără răspuns la contestaţii. 
Altă dată, organizatorii să anunţe din timp că-s nesimţiţi şi să nu ne obosim să scriem contestaţii.
 48 Scris de Marcel Spataru, la 18-11-2011 02:05
Hei, organizatorii! 
Ce-i cu moda asta de a nu raspunde la contestatii? 
E o lipsa de respect fata de oamenii care v-au adresat mesaje.
 47 Scris de Rotaru Vasile, la 17-11-2011 16:41
Octavian, eu tot varianta asta o stiam.
 46 Scris de Octavian Sireteanu, la 17-11-2011 13:54
Am găsit azi în db.chgk.info 
 
 
"Каменный цветок - 2002" (Екатеринбург). ЧГК. 4 тур. 09.03.2002 
Вопрос 181: Вопреки существующему мнению, они получили свое название вовсе не от птицы семейства вьюрковых. Древнеримский историк Плиний, первый написавший о них, рассказывает о стаях диких собак, носящихся там. Так как же они называются? 
Ответ: Канарские острова (CANIS по-латыни — пес, собака). 
Источник(и): МК-Sunday, 19.11.2000, стр. 27. 
Автор: Иван Косов
 45 Scris de Johny Brooklyn, la 16-11-2011 22:33
cică a rămas mai puţin de 90 de minute pînă vom afla rezultatele contestaţiilor... cel puţin aşa zice ghidul...
 44 Scris de Vitalie Surugiu, la 16-11-2011 14:23
tre urgent de pus like pe cuc.md că lumea cu timpul nva înceta să mai posteze comentarii :cry
 43 Scris de Andrei Anischevici, la 16-11-2011 10:47
Unde e butonu like, sa pun la commentu precedent? :)
 42 Scris de Alex Railean, la 16-11-2011 07:17
Denumirea de foca tot de la caine vine, deci raspunsul "caine" cred ca ar trebui acceptat. 
 
50.2 - da, cred ca oricare cuvint din acel set e un raspuns corect. 
 
 
50.1 - da, intr-adevar a fost descoperita. Zacea intr-o pestera obscura, era acoperita cu pietris. Cineva a descoperit-o si a crezut ca e o tigaie. A exclamat "pan!".. A incercat sa prajeasca ceva si a vazut ca nu merge, a zis apoi "uhm.. uh...". Cronicarii au transliterat ca "am... aaa....". Asta este etimologia cuvintului "panama". 
 
 
p.s. o alta versiune spune ca atunci cind a incercat sa prajeasca, a vazut ca nu merge si a spus "uhmmmm".. Apoi, cind obiectul a prins foc, persoana a strigat infricosata "aaaaaaaa!!".
 41 Scris de Lilian Bejan, la 15-11-2011 23:46
am gasit sursa ca anume in Ecuador. cer scuze
 40 tot la 50
Scris de Lilian Bejan, la 15-11-2011 23:38
1. ce ar insemna "a fost descoperita palaria "panameza"? si care e sursa ca anume in Ecuador? (exceptand bancurile cu blonde) 
 
2. pe George VI l-au botezat Albert Frederick Arthur George. in mod normal de rand cu Albert trebuia acceptate si raspunsurile George, Frederick sau Athur?
 39 ref: intrebarea 50
Scris de Lilian Bejan, la 15-11-2011 23:07
nu a demonstrat nimeni ca denumirea de Canare provine de la foci si nu de la caini 
p.s. in latina focile sunt "canis marinus", nu canare, iar cainii sunt pur si simplu "canis"
 38 Scris de Vadim Turcan, la 15-11-2011 18:16
Comisia de contestare este formata din : Turcan Vadim (GS) , Irina Kaiser (Fara nume) , Ion Grosu (Maktub) , Cumpanici Maxim (SER)  
 
Contestatiile au fost trimise , asteptam deciziile comisiei de contestare!
 37 Scris de Alex Railean, la 15-11-2011 18:05
Mi-a placut intrebarea, pacat ca n-am raspuns-o (-:
 36 Scris de Kaiser Irina, la 15-11-2011 12:05
Alex Railean: intrebarea cu sagetile e facuta de mine.
 35 Scris de Marcel Spataru, la 14-11-2011 22:04
Am fost la Ungheni şi am filmat două emisiuni Erudit Cafe. Multă lume tânără şi frumoasă.  
 
Au fost echipe din 4 raioane: Nisporeni, Călăraşi, Făleşti şi Ungheni. 
 
A fost foarte interesant şi disputat. Se făceau fotografii, poate apar pe facebook. În orice caz, vedeţi video sâmbătă la Moldova 1.  
 
Highly recommended.
 34 Scris de Octavian Sireteanu, la 14-11-2011 21:19
Sânt publicate pachetele. Puteţi să vă apucaţi să scrieţi contestaţiile. Cred că organizatorii etapei le vor accepta cu o întârziere de vreo jumătate de zi.
 33 Scris de Marcel Spataru, la 14-11-2011 21:17
AAAAAAA! 
Revin tualetele din Pentagon?!!! 
 
Am râs în hohote până a citi: 
„Tu nu-ți imaginezi câtă lume de pe site râde acum în hohote” 
 
Natan, acestei întrebări treb de pus monument.
 32 Scris de Alex Railean, la 14-11-2011 21:04
Natan, am inteles ideea, era suficient sa spui ca "it happens" (-: 
 
Se pare ca pur si simplu de data asta planetele erau aliniate in defavoarea noastra. 
 
 
E bine ca ai filtrat intrebarea cu Pentagonul - asta inseamna ca procesul de audit chiar are efect si trebuie aplicat. 
 
Una din echipele care a organizat acea etapa a organizat si etapa precedenta; pacat ca n-au recunoscut intrebarea.
 31 Scris de Natan Garstea, la 14-11-2011 20:38
Alex, uite o întrebare care a fost remisă de una din echipele cu care am organizat împreună etapa pentru a fi inclusă în pachet (toamna 2011): 
 
„Aveţi în faţă textul cântecului gregorian Sancte Iohannes ( Ioan Botezatorul): 
Utqueant laxis 
Resonare fibris 
Mira gestorum 
Famuli tuorum 
Solve Polluti 
Labii reatum 
Sancte Iohannes 
În Europa, în secolul IX, acest cîntec a dat naştere denumirii LOR. 
Întrebare: La baza denumirea cui a stat acest cîntec? 
Răspuns: a celor 7 note muzicale (ut/do, re, mi, fa, sol, la, si) 
Comentariu: Guido Aretinus (apr. 995-1050), dirijorul corului din biserica oraşului său, Arezzo, a fost cel care a dat nume notelor muzicale, folosind prima silabă a fiecărui rând: ut, re, mi, fa, sol, la. Nota si s-a adăugat mai târziu ca fiind a şaptea notă, iar Ut a devenit Do, din cuvântul Domine. După o altă teorie nota Do a apărut în jurul anului 1640 din numele de familie al lui Giovanni Battista Doni. 
Sursa: S:http://www.partituri.ro/page.php?soid=16&mm=78&uns_ps=1” 
 
Acum compar-o cu o întrebare, jucată la o cupa de vară organizată de echipa Mix în 2007: 
 
„Aţi primit versurile imnului religios dedicat lui Ioan Botezătorul, numit "Ut queant laxis". 
(material distributiv) 
Ut quéant láxis  
resonáre fíbris  
Míra gestórum  
fámuli tuórum,  
Sólye pollúti  
lábii reátum.  
Sáncte Joánnes. 
Nu cred ca cunoaşteţi acest imn în întregime, însa unele părţi ale lui au supravieţuit timpului şi le folosim cu toţii de fiecare dată când cântăm. Enumeraţi-le pe toate aşa cum le ştim azi. 
Răspuns: Do, re, mi, fa, sol, la, si. 
Comentariu: Începuturile rândurilor au servit drept denumiri a notelor muzicale (și literele S J din ultimul rând au devenit si). 
Autor Natan Garștea” 
 
Normal că nu am inclus prima întrebare în pachet, fiindcă informația a fost jucată și este cunoscută de mulți jucători din superligă. Oricum, sunt sigur că autorul care a remis acum întrebare pe același material nu cunoștea întrebarea jucată anterior. Se întâmplă destul de des în CUC, un material frumos să genereze mai multe întrebări, inclusiv foarte asemenătoare. Aceasta poate fi evitat doar cunoscând bine întrebările jucate anterior sau studiind baza de date de întrebări, pe care o menținem pe site - aceastat tot este una din funcțiile ei. 
 
 
Un alt exemplu din pachetul pe care l-am redactat împreună: 
 
„Construită în primii ani ai celui de-al doilea război mondial, Pentagonul este considerat ca fiind una dintre cele mai eficiente clădiri cu birouri din lume. În pofida celor aproape 29 km de coridoare, deplasarea între oricare două puncte din clădire nu necesită niciodată mai mult de șapte minute. Cu toate ca are un grad înalt de eficienţă Pentagonul are dublu număr de toalete de care este nevoie. Care este motivul numărului dublu de toalete? 
Răspuns: discriminarea rasială” 
 
Tu nu-ți imaginezi câtă lume de pe site râde acum în hohote. Cred că am jucat această întrebare (adica, întrebări făcute pe același material) de 4-5 ori cel puțin, plus de câteva ori am exclus această întrebare din pachetele pe care le redactam. La seminarele de compunere a întrebărilor ne referim la această întrebare ca la un exemplu de material jucat și răsjucat. 
 
Mesajul meu este că deseori pot să apară întrebări făcute pe același material, fără ca autorul să știe că așa o întrebare a mai fost jucată. Și da, redactorii pachetulu trebuie să evite includerea în pachet a unor astfel de întrebări. Dar - se mai întâmplă. Deși scade calitatea jocului, nu este o crimă. 
 
Plus, special am prevăzut procedura tragerii la sorți a ordinii rundelor, pentru a se evita situațiile când o întrebare nimerește intenționat în runda cu duelul între două echipe anumite. 
 
Și nu, aceea că o echipă știe informația din întrebare, nu este motiv pentru a anula întrebarea. Așa am putea să ajungem la anularea tuturor întrebărilor, fiindcă echipele cunoșteau cuvintele din care se formează răspunsurile și nu le-au inventat pe loc, în timpul discuției. :)
 30 Scris de Vitalie Surugiu, la 14-11-2011 20:25
întrebarae cu news s-o jucat de mai multe ori în CMJI cel puțin de când eu joc :) 
 
se mai întâmplă
 29 Scris de Cristi Catan, la 14-11-2011 19:48
Unde-s întrebările ? :)
 28 Scris de Alex Railean, la 14-11-2011 18:56
Irina, e intrebarea cu sagetile care inseamna "news". Nu stiu numarul intrebarii pentru ca nu e publicat pachetul, paremi-se era in penultima runda. 
 
Octavian, iata o explicatie cu verbozitate mai mare (-: 
1. intr-un campionat precedent echipa X alcatuieste o intrebare 
2. in runda curenta, echipa ta joaca contra echipei X 
3. organizatorul citeste intrebarea 
4. echipa X primeste un raspuns fara efort
 27 Scris de Kaiser Irina, la 14-11-2011 18:28
Alex Railean, care intrebare? despre ce era vorba?
 26 Scris de Octavian Sireteanu, la 14-11-2011 18:26
N-am prea înţeles ce ai vrut să zici :)
 25 News and arrows
Scris de Alex Railean, la 14-11-2011 17:39
La ultima etapa a fost reciclata o intrebare, care se pare ca a fost alcatuita de echipa impotriva careia jucam in acea runda. 
 
Vrem sa cerem anularea acestei intrebari.  
 
Contestatia nu a fost depusa in timpul jocului pentru ca nu mai erau patratele libere.. aarr, nu, pentru ca in acel moment nu stiam despre originea intrebarii.  
 
Acest fapt a devenit cunoscut dupa analiza resurselor disponibile pe site; din motive obiective, nu puteam face acel lucru pe parcursul jocului.
 24 Scris de Johny Brooklyn, la 14-11-2011 16:43
1. revedeţi ghidul pentru depunere şi analiză a contestaţiilor (punctele 1.5 şi 4.4) 
2. în caz că întrebările nu sunt publicate pe site, sau nu sunt transmise la cerere echipei care depune contestaţia, de către echipa responsabilă de organizarea etapei, se prelungeşte termenele (care din?) din punctele menţionate la punctul 1 ?
 23 Scris de Octavian Sireteanu, la 14-11-2011 15:37
Rog organizatorii să-mi transmită pachetele pentru a fi publicate pe site.
 22 Scris de Natan Garstea, la 14-11-2011 14:32
După cum și se discutase înainte de etapă, la fiecare întrebare s-a citit clar și răspicat autorul întrebării. :)
 21 Scris de Octavian Sireteanu, la 14-11-2011 11:27
Au fost înregistrate contestaţiile: 
SL - Asachi (7,13,14) 
LA - H5N1 (18,19,25,26,30,35), Kapra (26), Skittles (15) 
LC - Nuri (30), Turnul Alb (16), Boom (15) 
D1 - Fără teacă (19), Magnet (28), 42 (28) 
D2 - BIN (28,30) 
D3 - Abricot (9), Eliade (38)
 20 Scris de Octavian Sireteanu, la 14-11-2011 11:19
Am calculat nr. de răsp. pentru Lareme. Aveţi 22, era greşit pe fişă.


 
< Precedent   Urmator >

On-line

Avem 1 vizitator online

Meniu Campionat