Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Campionat arrow Etapele Campionatului arrow Campionatul XVIII Etapa 2
Campionatul XVIII Etapa 2
Evaluare Utilizator: / 3
SlabExcelent 
Index Articole
Campionatul XVIII Etapa 2
Pagina 2

În acest weekend (19-20 martie) va avea loc a 2-a etapa a Campionatului CUC XVIII.

ORGANIZAȚIONAL

Organizatorii etapei 2 sunt: Asachi (responsabili de etapa), Kakulla, Magnet si Kapra. Rugam echipele organizatoare din Ligi sa expedieze pachetele de 25 intrebari pe adresa octavsireteanu PE yahoo PUNCT com pana joi seara. Cei 4 organizatori vor pregati pentru prima etapa un pachet de 50 intrebari care va fi jucat in SL si Ligi si un pachet de 40 intrebari care va fi jucat in Divizii.

Vor juca:

SAMBATA, ora 15.30, in Liceul Gaudeamus (Chisinau, Ciocana)
[Tragerea la sorti pentru Divizii va avea loc sambata, inainte de inceputul jocului]
Pana acum s-au inregistrat in Divizii:
Banda lui Papuc, Moon Power, Placebo, Alarma, G6, Busuioc, Happy Tree Friends, Tantarii, Pride, Efectiv, Lucky, O2, 5+1, Skittles, Olimp, The Penguins, Abricot, Plagiat, Tarabostes, DST, HiCinci, Proplus, Ellada, Eclipse, Last Minute Panic, Jamaica, Varza, Circus [...]

DUMINICA, ora 15.00, in Liceul Gaudeamus (Chisinau, Ciocana)
SL (Maktub, Asachi, Google-Moogle, Acord, SER, Boom, LAREME)
Liga A (H5N1, Kakulla, Intel, Red Hot Chilli Fafers, GS, Media Point, Eliade)
Liga B (Zombii, Magnet, Stop!Shi, WTH, Bifidoc, 10 Lei, Gladiolus)
Liga C (Wikipedia, Kapra, 777, Turnul Alb, Oceanic Six, A-Team, Nuri)

Puteti descarca de aici fisierele organizatorilor pentru SL, Liga A, Liga B, Liga C si Divizii.


Info

La ultima adunare a Consiliului Strategic s-a decis ca in acest sezon echipele din cluburile din afara Chisinaului sa joace pe intrebarile pregatite pentru SL si Ligi. Echipa organizatoare din SL va fi responsabila sa transmita pachetul organizatorilor din cluburile externe in fiecare sambata seara, inaintea etapei din SL si Ligi. Contactele oganizatorilor din cluburile externe vor fi comunicate direct organizatorilor din SL. Acest fapt implica mai multe momente:
1. Vor fi penalizate echipele ce vor incerca sa transmita sau sa obtina ilegal intrebarile. O tentativa demonstrata a interceptarii pachetului va duce la excluderea echipei din competitiile organizate de Club pentru o perioada de 1 an.
2. Organizatorii din SL sunt rugati sa excluda din aceste pachete intrebarile prea specifice (de ex. cu raspunsuri - strazi din Chisinau, care tin de anumite evenimente, persoane din Clubul de la Chisinau, etc.)
3. Pregatirea corespunzatoare a pachetelor. Un fisier cu textul intrebarilor si un fisier separat cu materialele distributive, cu mentionarea raportului dintre echipe si copii (de ex. un fisier corespunde unei echipe, sau un fisier tiparit pentru 3 echipe).
4. Punctualitatea. Toti organizatorii sunt rugati sa nu intarzie transmiterea pachetelor finale pana mai tarziu decat sambata seara.

Clasament etapei a doua conform numarului de raspunsuri corecte (SL, LA, LB si LC):

Loc

Echipa

Grup

Rasp

Loc

Echipa

Grup

Rasp

1

LAREME

SL

27

 

12

Nuri

LC

12

1

GM

SL

27

 

14

Boom

SL

11

3

10 Lei

LB

24

 

14

Oceanic Six

LC

11

4

Acord

SL

21

 

16

Eliade

LA

10

5

Intel

LA

18

 

16

WTH

LB

10

6

Maktub

SL

17

 

18

Media Point

LA

9

6

Bifidoc

LB

17

 

18

Gladiolus

LB

9

8

SER

SL

15

 

18

Turnul Alb

LC

9

8

A-Team

LC

15

 

21

777

LC

7

10

H5N1

LA

14

 

22

Wikipedia

LC

4

11

Stop!Shi

LB

13

 

23

RHC Fafers

LA

3

12

GS

LA

12

 

23

Zombii

LB

3

Clasamentul pe grupuri:

SL - 118
LB - 76
LC - 66
LA - 58

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 13351

  Comentarii (105)
 105 Scris de Marcel Spataru, la 02-04-2011 19:11
Mă adresez întregului Consiliu Strategic. Cu alte cuvinte, Persoanei Juridice CMJI.
 104 Scris de Octavian Sireteanu, la 01-04-2011 12:33
Marcel, scrie concret persoana căreia te adresezi.
 103 Scris de Marcel Spataru, la 01-04-2011 12:16
O saptamana... and still counting.
 102 Scris de Marcel Spataru, la 30-03-2011 19:24
Vreau sa reamintesc faptul ca organul de conducere Consiliul Strategic nu are functia de a analiza deciziile Comisiei de Contestatii, ci de a analiza corectitudinea activitatii acesteia. 
 
Inca astep raspunsul la contestatia organizatorica. Poimaine e o saptamana de cand am depus-o.
 101 Scris de Marcel Spataru, la 30-03-2011 00:02
Octav, am o idee de raspuns ironic, dar ma abtin.
 100 Scris de Octavian Sireteanu, la 29-03-2011 14:43
Parcă v-o pălit în cap pe toţi regulamentele.
 99 Scris de Macari Andrian, la 29-03-2011 14:02
Cum Sedinta oricum se va tine si Consiliul va lua o decizie oricare nu ar fi ea, pentru a face pe cat de transparent procesul decizional in organele de conducere ale clubului, postez mesajul despre care am spus ca l-am trimis prin posta electronica membrilor Consiliului. 
 
Nu am găsit în nici unul din regulamentele clubului o procedură prin care Comisia de Contestații și-ar revoca propriile decizii. Pe lăngă acest fapt. Regulamentul Campionatului spune clar :” Deciziile Comisiei de Contestatie sunt irevocabile.” Ghidul organizatorului de etapa spune: ”Pasul 7. Colectez deciziile la contesta?ii, stabilesc deciziile finale 
Colectez deciziile individuale la contesta?ii. Aceste decizii r?spund la contesta?ie ?i reevalueaz? toate r?spunsurile prezentate prin prizma deciziilor. 
Stabilesc decizia final?.” Prin urmare deciziile sunt definitive și irevocabile, Comisia după ce s-a expus în termen în mod public, nu își mai poate schimba decizia. Deci în cele 2 cazuri de încălcare ale procedurii: 
1.Unde a fost examinată contestația echipei Boom. 
2. Marcel ca autor al întrebării a examinat o contestație pe una din întrebările sale. 
Trebuie să se expună Consiliul Strategic. Acest fapt fiind acoperit de regula din Regulamentul Campionatului care spune că în cazul activității incorecte a Comisie Consiliul Strategic poate revoca și înlocui Comisia. 
 
Regulamentul Campionatului spune: 
Capitolul XVI Contestatiile organizatorice si disciplinare 
 
Contestatiile organizatorice si disciplinare pe adresa Consiliului Strategic pot fi depuse in cazuri de: 
• comportament nesportiv sau activitate incorecta a vreunei echipe, jucator sau organizator 
In aceste cazuri Consiliul Strategic poate decide penalizari pentru echipa, jucator sau organizator dupa cum urmeaza: atentionare, suspendare pentru un numar anumit de etape sau penalizare de puncte. 
 
 
• activitate incorecta a Comisiei de Contestatie 
In acest caz Consiliul Strategic poate revoca si inlocui Comisia de Contestatii. 
• compunerea unui pachet de intrebari dinainte jucate 
In aceste cazuri echipele organizatoare vor fi penalizate prin scoaterea punctelor, dupa cum urmeaza: 
• in cazul in care aproximativ 25% din intrebari au fost jucate anterior la competitii la care a participat cel putin o echipa din cele prezente, sau sunt publicate pe site-ul www.cuc.md, penalitatea va constitui pana la 5 puncte. 
• in cazul in care aproximativ 50% din intrebari au fost jucate anterior la competitii la care a participat cel putin o echipa din cele prezente, sau sunt publicate pe site-ul www.cuc.md, penalitatea va constitui de la 5 la 10 puncte. 
• in cazul in care aproximativ 75% sau mai mult din intrebari au fost jucate anterior la competitii la care a participat cel putin o echipa din cele prezente, sau sunt publicate pe site-ul www.cuc.md, penalitatea va constitui de la 10 la 20 de puncte. 
Deciziile Consiliului Strategic se iau cu vot majoritar absolut (sunt necesare intotdeauna cel putin 3 voturi) in decurs de 3 zile de la data depunerii contestatiei organizatorice sau disciplinare. 
Deci eu propun sa revocăm decizia Comisie pentru contestatia echipei BOOM la întrebarea nr. 3 să formăm o nouă Comisie care să respingă contestația care nu respectat condițiile stabilite de regulament pentru a fi examinată.  
În cazul întrebării nr. 44, decizia lui Marcel nu a afectat rezultatul examinării contestației, în cazul dat putem fie să recurgem la soluția de mai sus, fie să luăm o decizie de atenționare pe viitor a autorului care vor examina contestațiile la întrebările lor.
 98 Marcel.
Scris de Macari Andrian, la 29-03-2011 13:55
Octavian inainte de a afirma ceva fii sigur ca stii ce spui. Eu am propus sa convocam sedinta. Toti membrii Consiliului in afara de mine nu erau in cunostinta de cauza, despre discutiile din sanul Comisiei de Contestatii. Rezumatul discutiei l-am trimis tuturor membrilor Consiliului pentru a va informa inainte de a lua o decizie importanta care nu ar fi ea. Nu stiu cum voi, dar eu cand este vorba de decizii citesc regulamentele clubului si incerc cel putin sa ma conformez cu regulile clublui. Constatarea situatiei este in material, precum si propunerea.  
Cat despre convocare a Sedintei, eu am propus sa fie convocata. Sedinta duminica NU a fost. Duminica au fost niste discutii, si cum unii membri nu doreau sa aiba un discutie civilizata, care a dus la un haos, nici nu a fost posibila tinerea sedintei. Reamintesc ca orice sedinta se anunta deschisa si inchisa, doar in acest cadru procesual pot fi luate decizii, actiuni regulamentare. Nimeni nu a declarat din membrii Consiliului sedinta inchisa sau deschisa, deci Sedinta nu a avut loc, deci nu au fost luate decizii, deci nu era nimic de contabilizat. 
Cum am spus am trimis tuturor membrilor materialul constatator. Sper ca veti citi ce v-am trimis, si odata informati toti membrii Consiliului vom lua o decizie REGULAMENTARA si prin urmare corecta.
 97 Scris de Octavian Sireteanu, la 29-03-2011 10:41
Andrian a convocat duminica înainte de joc CS. Eu şi S.Fală am votat împotrivă. Andrian a văzut că n-are susţinere şi a amânat CS pentru altă zi, fără a fi contabilizate toate voturile. Iaca aşa.
 96 Scris de Marcel Spataru, la 29-03-2011 10:11
La ce etapa se afla analiza contestatiei mele organizatorice?
 95 Scris de Tim AK_47, la 28-03-2011 10:21
+1 :)
 94 Scris de Marcel Spataru, la 27-03-2011 23:54
S-a intalnit azi Consiliul Strategic? 
Am depus o contestatie organizatorica, astept raspunsul.
 93 Scris de Macari Andrian, la 25-03-2011 21:49
Eu sunt de părerea ca ar trebui să ne întîlnim la etapa de duminică și să ținem o ședință a Consiliului Strategic unde să examinăm plîngerea.
 92 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 21:42
Octavian,  
 
Unde in regulament este scris ca eu trebuie sa argumentez oportunitarea respectarii regulamentului? 
Este normal sa depun o astfel de contestatie anume vineri. Am incercat alte solutii, сeea ce a luat timp. 
Prin raspunsul tau nu ai demonstrat ca activitatea CC a fost corecta, dimpotriva, ai lasat de inteles ca aceasta a fost incorecta, dar ca vrei sa o scuzi. 
 
Si, apropo, care au fost raspunsurile celorlalte echipe? 
Vreau raspunsul exact.
 91 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-03-2011 21:16
Eu votez impotriva revocării comisiei şi pentru menţinerea deciziilor actuale. Motive: 
1. Dă peste noi etapa 3 şi se pierd forţe pentru o cauză care nu merită. 
2. Procedura ar fi una doar de dragul procedurii, atâta timp cât ştiu că Boom este unica echipă care a dat acel răspuns. 
Desigur, s-a discutat mult acest caz şi cred ca la următoarele contestaţii, atât jucătorii cât şi cei din Comisia de contestaţii vor fi mai atenţi şi nu vor mai repeta greşeala.
 90 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 20:51
Dupa discutii in interiorul Comisiei de Contestatii, am decis urmatorul lucru: 
 
Considerand ca: 
 
* Nu exista în nici unul din regulamentele clubului o procedură prin care Comisia de Contestații și-ar revoca propriile decizii. 
 
* Comisia de Contestatii si-a depasit in doua cazuri atributiile, incalcand astfel regulamentele CMJI: 
 
a. A analizat o contestatie care nu indeplinea criteriile de formulare, in regulamentul Campionatului fiind scris clar ca: 
 
Capitolul XIV Contestatiile pe intrebari 
O contestatie trebuie sa contina:  
• toate raspunsurile celorlalte echipe care au jucat intrebarea respectiva  
In cazul in care vreuna dintre informatiile de mai sus nu este furnizata sau echipa nu a anuntat organizatorii despre intentia de a contesta intrebarea, Comisia de Contestatii nu va analiza contestatia respectiva.  
 
b. Un membru al CC s-a expus asupra unei intrebari al carei autor este, intrand astfel in conflict de interese, prevazut de Ghidul Organizatorului de Etapa.  
 
Precizez aici ca nici una din cele doua depasiri de atributii nu a fost facuta cu rea vointa.  
 
* Ambele incalcari au un impact considerabil asupra rezultatelor echipelor din Campionat. 
 
Utilizand dreptul oferit de Regulamentul Campionatului de a formula o contestatie organizatorica in Capitolul Contestatiile organizatorice si disciplinare, care spune urmatoarele: 
 
Contestatiile organizatorice si disciplinare pe adresa Consiliului Strategic pot fi depuse in cazuri de: 
• activitate incorecta a Comisiei de Contestatie 
In acest caz Consiliul Strategic poate revoca si inlocui Comisia de Contestatii. 
 
prin intermediul acestui mesaj depun in adresa Consiliului Strategic o contestatie organizatorica fata de activitatea Comisiei de Contestatie din etapa a 2-a, cerand urmatoarele: 
* revocarea Comisiei de Contestatii care a analizat contestatiile din etapa a 2-a si anularea deciziilor acesteia 
* inlocuirea in corpore a CC cu o noua Comisie de Contestatii, care va analiza din nou toate contestatiile depuse de echipe in etapa a 2-a.
 
 
In speranta ca intelegeti corect motivele mele de a depune aceasta contestatie organizatorica, va (si ne) urez succes in continuare si cat mai putine contestatii.
 89 Scris de Arina Levinschi, la 25-03-2011 20:44
Marcel, eu sint absolut de acord cu tine; intrebarea mea despre teancul de foite a aparut din pura curiozitate, si daca stiam ca Jenea vrea sa dea contestatie incompleta, as fi convins-o sa n-o faca.  
Mie imi place ideea ca CS sa revizuiasca deciziile CC (acelea 2 care incalca regulamentul), nu vad de ce s-ar forma o noua CC, dar faceti cum socotiti ca e corect.
 88 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 18:00
Octav, am fost pana ieri seara. Azi sunt mai liber. Se vede. ,:)
 87 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 18:00
Octav, am fost pana ieri seara. Azi sunt mai liber. Se vede. ,:)
 86 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-03-2011 16:53
Marcel, şi tu vrei să ne convingi că eşti departe şi ocupat? :)
 85 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 16:15
Eugen,  
toate intrebarile. 
Se revoca doar toata CC.
 84 Scris de Eugene Zinkovsky, la 25-03-2011 15:41
Intrebare, in caz ca se schimba CC, se vor revedea toate intrebarile sau doar cea unde nu s-a respectat procedura?
 83 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 15:24
Punctul din regulament de mai jos e extras din Regulamentul Campionatului 
 
http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=view&id=1593&Itemid=31
 82 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 15:23
Nu inteleg de ce e mai periculos ca CC sa modifice decizia. 
Zici ca "CC trebuie sa fie mai atenta data viitoare". Esti optimist. Si daca nu va fi mai atenta? Ajungem in aceeasi situatie. 
 
Totusi, tin sa va comunic ca oricine poate depune o contestatie organizatorica conform  
Capitolul XVI Contestatiile organizatorice si disciplinare 
 
Contestatiile organizatorice si disciplinare pe adresa Consiliului Strategic pot fi depuse in cazuri de: 
• activitate incorecta a Comisiei de Contestatie 
In acest caz Consiliul Strategic poate revoca si inlocui Comisia de Contestatii. 
 
Nu va fi un precedent. Va fi un caz prevazut de regulament. 
Eu acum stau serios pe ganduri daca nu-i cazul mai degraba sa se revoce si inlocuiasca CC, sa se constituie o CC complet noua care sa se expuna asupra contestatiilor respectand corectitudinea activitatii.
 81 Scris de Eugene Zinkovsky, la 25-03-2011 15:04
Buna intrebare Marcel :)  
 
Eu cred ca e mai periculos, CC sa modifice decizia. 
Daca o echipa va mai depune o contestatzie fara sa tzina cont de procedura, CC trebuie sa fie mai atenta data viitoare, shi sa nu faca FRWD la restul membrilor CC. 
 
CS poate are are alta opinie.
 80 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 15:01
Si care din precedente e mai periculos?
 79 Scris de Eugene Zinkovsky, la 25-03-2011 14:59
Indiferent de decizii oricum va fi precedent... 
 
Daca NU se accepta raspunsul - atunci prima data CC se autoseseaza si modifica o decizie 
Daca se accepta - atunci va fi prima data cind se accepta o contestatzie unde nu s-a pastrat procedura.
 78 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 14:40
CC si-a depasit clar atributiile in 2 situatii: 
 
a. A analizat o contestatie care nu indeplinea criteriile de formulare, in regulamentul Campionatului fiind scris clar ca:  
O contestatie trebuie sa contina: 
• toate raspunsurile celorlalte echipe care au jucat intrebarea respectiva 
In cazul in care vreuna dintre informatiile de mai sus nu este furnizata sau echipa nu a anuntat organizatorii despre intentia de a contesta intrebarea, Comisia de Contestatii nu va analiza contestatia respectiva. 
 
b. Un membru al CC s-a expus asupra unei intrebari al carei autor este, intrand astfel in conflict de interese, prevazut de Ghidul Organizatorului de Etapa. 
 
Precizez ca nici una din cele doua depasiri de atributii nu a fost facuta cu rea vointa si ca ambele sunt corectabile in termeni rezonabili. 
 
Intrebare catre Consiliul Strategic: cum procedam in asemenea cazuri? 
 
Autosesizarea si corectarea Comisiei de Contestatii este suficienta?
 77 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-03-2011 12:28
De ce tace procuratura??!?
 76 Scris de Vitalie Surugiu, la 25-03-2011 12:13
bardac 
pentru ce avem atatea reguli, daca ele pot fi nerespectate??
 75 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-03-2011 12:06
da
 74 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 11:57
Cand zici "se decide altceva" pe cine ai in vedere? Comisia de Contestatii?
 73 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-03-2011 11:51
Eu introdusesem deja modificările. Dacă se decide altceva, eu schimb înapoi.
 72 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 11:41
Octavian, in conditiile in care Maxim s-a exprimat: 
 
"sunt de accord cu orice decizie de anulare a contestatziei daca nu a fost respectata procedura de depunere a contestatielor ( despre asta nu sunt la curent caci am primit doar contestatiile)" 
 
te rog sa nu introduci modificarile la intrebarea 3.  
sunt deja 3 persoane din CC care s-au exprimat la acest subiect si mai astept inca 2 membri sa se expuna. 
 
Apropo, te-am rugat sa contactezi membrii CC pentru ca: 
1. as face-o eu, dar sunt plecat din tara 
2. tu ai trimis textele contestatiilor si le-ai adunat dupa asta, deci ai coordonat oarecum lucrul CC. mi s-a parut normal sa te rog sa mai faci un mic efort :) 
 
Si inca ceva: 
Insist ca deciziile mele referitor la "alalataieriseara" si "alaltaseara" sa nu fie luate in consideratie si sa se exprime altcineva.
 71 Scris de Marcel Spataru, la 25-03-2011 11:36
2Arina - Nu-i vorba de faptul ca ei nu si-au dat seama cam ce semnificatie ar avea inscriptia, ci de faptul ca ei nu au aratat ca au gasit sifrul, adica codificarea numelor membrilor formatiei. Poate fi un caz tipic de trisare, de gen "cum il chema pe acela? lasa, scrie doar denumirea formatiei". Am citit atent la propunerea ta definitia cuvantului a descifra, ceea ce nu mi-a schimbat deloc parerea. 
De ce e absurd sa zic ca o echipa nu cunoaste numele membrilor formatiei? E absolut normal ca cineva sa aiba un lapsus, pentru ca aceasta informatie nu e chiar cea mai cunoscuta dintre toate. 
Si apoi mai este si asa o chestie ca "forma intrebarii", pe care echipa nu a respectat-o. 
 
Cat priveste contestatia voastra, eu as avea alta intrebare. 
Cum se face ca alte echipe si-au amintit de teancul de foite? 
 
>> Oare care a fost reactia organizatorilor fata de adresarea: "noi avem o contestatie, va rog dati-mi informatia pt intrebarea 3"?  
 
Reactia ar fi fost absolut normala. V-ar fi dat sa copiati raspunsurile celorlalte echipe. Asa cum s-a intamplat in alte ligi. 
 
Ca sa exemplific mai concret: 
In prima etapa echipa noastra, Kapra, a raspuns la intrebarea cu fotografia copilului "ca sa tina copilul nemiscat". Raspunsul nostru n-a fost acceptat atunci, dar peste doua zile pe blogul autorului intrebarii a aparut comentariul in care se spunea negru pe alb: "o alta motivatie era ca sa tina copilul imobilizat". Deduc ca daca echipa ar fi depus contestatie (ceea ce ne propusesem de la inceput), ni s-ar fi acceptat raspunsul.  
Dar pentru ca in graba am plecat de la joc si nu am luat raspunsurile altor echipe, n-am depus contestatia pentru ca am inteles ca nu respectam procedura.  
Am incercat sa gasim raspunsurile celorlalte echipe post-factum, dar nu am reusit. 
 
Sunt 21 de capitani in Superliga si Ligi. Cred ca nu e prea mult sa ceri ca 21 de oameni sa citeasca regulile de depunere a contestatiilor, daca au de gand sa depuna contestatii. Altfel, n-au decat sa nu o faca. 
 
Si inca ceva, Arina si Eugenia, va rog sa nu o luati in nume personal. Imi dau seama ca echipa voastra este afectata, la fel cum este afectata si SER si poate alte echipe din SL, dar e vorba doar de respectarea regulamentului si de evitarea crearii unor precedente.
 70 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-03-2011 10:48
În urma deciziilor Comisiei de Contestaţii au fost făcute modificările: 
Boom (+) 3-2 SER  
H5N1 (+) 4-0 GS 
Gladiolus (+) 4-1 Zombii 
WTH (+) 3-3 (+) Bifidoc 
Stop!Shi (+) 4-4 10 Lei 
Banda lui Papuc (Divizii) +1 răspuns. 
 
Modificare punctelor: SER -2p, Boom +1p, Stop!Shi +1p, 10 Lei -2p. Banda lui Papuc +0,5p.
 69 Scris de Macari Andrian, la 25-03-2011 01:09
Vesele discutii sunt aici. Am sa depun si eu degraba niste copeici cand am sa gasesc ceva timp liber.
 68 Scris de Arina Levinschi, la 25-03-2011 00:12
Ale mele 2 copeici de aiastaseara: 
Cel mai mult m-a surprins decizia contestatiei despre JPRG. Voi cum credeti, cum au ajuns oamenii la raspunsul "Beatles", daca nu descifrind literele respective? Sa ziceti ca echipa nu cunoaste numele membrilor formatiei e absurd. Si numai Macari s-a obosit sa caute in dictionar cuvyntul "a descifra", care s-a dovedit destul de vag. 
 
Cit despre contestatia noastra, primul meu gind a fost ca Jenea o sa manince bataie, iar al doilea, oare care a fost reactia organizatorilor fata de adresarea: "noi avem o contestatie, va rog dati-mi informatia pt intrebarea 3"? Cum se face ca nimeni nu si-a amintit de teancul de foite?
 67 Scris de Marcel Spataru, la 24-03-2011 17:30
Apropo, textul referitor la conflictul de interese nu l-am scris eu, dar sunt absolut de acord cu el.  
Uitr ca si in cazul meu se poate intampla sa am scapari ref. la regulament. de aceea este normal ca deciziile mele referitoare la alaltaieriseara si alaltaieri sa fie anulate si sa se expuna altcineva.
 66 Scris de Marcel Spataru, la 24-03-2011 17:23
ca sa intelegeti, fac o analogie cu fotbalul: 
Decizia arbitrilor in fotbal tot este incontestabila, dar ei pot reveni asupra ei. Daca ati observat, eu m-am adresat comisiei, nu altei instante. Chiar nu am nimic cu echipa care a depus contestatue, dimpotriva, ma bucur ca au rezultate bune si le tsin pumnii in continuare. Insa regulamentul prevede negru pe alb o procedura care trebuie respectata. 
 
In conditiile in care 3 din 5 membri ai comisiei s-au exprimat deja la obiect, iar ceilalti doi inca nu, propun sa nu se introduca modficari in scor conform acestei contestatii incomplete.
 65 Scris de Viorel Chihai, la 24-03-2011 17:22
Mai jos a scris Viorel.
 64 Scris de Marcel Spataru, la 24-03-2011 17:22
Dacă tot vorbeam de reguli. 
 
Din Ghidul organizatorului de etapa: 
"Atentie, conflict de interese! Un membru al comisiei de contestatie nu poate analiza o contestatie depusa asupra unei intrebari a carui autor este (el poate fi totusi consultat). In aceste cazuri, Comisia de Contestatie va apela la ajutorul membrului de rezerva, care va avea drept de vot deplin." 
 
Ori o scoatem ori o urmam. 
 
Eu in genere as vrea sa stiu membrii comisiei de contestatii inainte de fiecare etapa. Judele trebuie sa fie responsabil de decizia luata la fiecare contestatie, si sa-si argumenteze raspunsul cit mai explicit posibil (dar nu printr-un simplu ACCEPT sau copy/paste la un punct din Cod). Daca ii este lene sa scrie argumentarea - nu ar fi trebuit sa faca parte din Comisie.
 63 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-03-2011 15:47
Aș vrea să văd rezultatele modificate și pe cine și cum au afectat 
 
Viorel.
 62 Scris de Eugene Zinkovsky, la 24-03-2011 15:14
Interesante decizii a CC. 
 
 
Intr-adevar decizia CC este incontestabila si Irevocabila. Daca comisia s-a pronuntzat in a lua o anumita decizie, Ea trebuie respectata; Chiar daca majoritatea(ca sa nu zic toti) isi dau seama ca ea (decizia) este incorecta. Care e diferentza intre : comisia a gresit la o intrebare unde nu s-a pastrat procedura, sau situatzia in care comisia a gresit in accepta sau a nu accepta un raspuns ? Desigur este mai evident prima situatzie...  
 
 
Pentru Eugenia. Mi se pare ca toate echipele din SL, au dat acelasi raspuns ca shi voi... (Demonstreaza contrariu...) 
 
De alte decizii o sa ma pronuntz altadataseara.
 61 Scris de Eugenia Grosu, la 24-03-2011 14:37
Eeee...da' cum ramine cu "decizia comisiei nu poate fi contestata si modificata"? :) 
 
Echipa din SL care a contestat intrebarea 3 isi cere scuze pentru nerespectarea procedurii de depundere a contestatiilor. Motivul: capitanul echipei pur si simplu a uitat sa faca acel pas( sa ia raspunsurile celorlalte echipe). :sigh  
Noi am invatat lectia. Decizia va apartine, insa cerem sa nu fiti atit de radicali cu noi.  
Acestea fiind spuse, va urez la toti o zi frumaosa si cu soare in continuare! :zzz
 60 Scris de Alex Railean, la 24-03-2011 13:06
Marcel, ai fi acceptat varianta "alaltaseara, antartseara"? (anțărț) 
 
Anțărțseara nu este in DEX.
 59 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-03-2011 11:41
Lilian, se acceptă.
 58 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-03-2011 11:40
Marcel, întrebaţi-i. Eu nu fac parte din Comisie :)
 57 Pentru Octavian
Scris de Lilian Bejan, la 24-03-2011 11:33
Credeam ca scriu o gluma. Nu intentionam sa fie una de prost gust. Pare rau pentru mesaj. Cer scuze. Voi fi mai atent
 56 Scris de Marcel Spataru, la 24-03-2011 10:40
2Maxim - Citisem si anterior comentariul tau. De ce l-ai repetat? Eu nu m-am referit deloc la tine :).  
Si da, sunt de acord cu tine. 
In fine, 'in MD exista 3 McDonaldsuri' e la fel de gresit ca si 'in MD exista 3 retele fast-food'. In CUC inca argumentul 'raspunsul nostru este la fel de gresit ca si cel al autorului' nu este inca, din fericire, un criteriu de acceptare :) 
 
Ref. la Beatles - raspunsul nu e neaparat mai precis. Eu din cate am inteles din intrebare, raspunsul presupunea si cunoasterea prenumelor membrilor formatiei, ceea ce este mai detaliat decat doar numele formatiei. Desi pot sa-i inteleg pe cei care accepta asa raspuns. Rusii ar zice 'neodnoznacino'. 
 
2Alina - De acord ref. la play. 
 
2Alex Railean - In sources we trust. 
 
2Octavian - In cazul in care Maxim s-a exprimat pentru anularea deciziei ref. la contestatia intrebarii nr. 3, poate e cazul sa-i intrebam si pe ceilalti doi membri ai Comisiei si sa luam decizia.
 55 In DEX we trust
Scris de Alex Railean, la 24-03-2011 07:42
Amuianadimineata mi-a venit o idee, sa fondam cultul DEXului si sa alegem motto'ul "In DEX we trust" (-: 
 
Raspunsul "alaltaseara, antartseara" ar fi fost acceptat? (anțărț)
 54 Scris de Vitalie Surugiu, la 24-03-2011 05:44
Intre timp afara se lumineaza, degraba Soarele va rasari, shi deja demult aseară s-a transformat în alaltăseară...
 53 Scris de Alina Cazachevici, la 24-03-2011 01:40
Max, cum eu am înțeles întrebarea cu play: subtextul publicității este că Ikea afirmă că poți juca în apartament amenajându-l cu mobilă. Pentru că Ikea nu vinde apartamente, nu văd sens în afirmația a juca hide & seek în acestea. imho, desigur. 
 
PS for all: cred că nu ar fi cazul să trecem la atacuri personale.
 52 Scris de Ceban Maxim, la 24-03-2011 00:46
pentru a doua parte din textul de mai jos pentru h5n1 am vorbit despre intrebarea ku play
 51 pentru Restul
Scris de Ceban Maxim, la 24-03-2011 00:44
Cjiar ca nu intzaleg de ce pentru H5N1 nu a fost acceptata contesatia referitor la Beatles 
nu am timp akum sa socot care ar fi diferentza in scor dar totushi... ar vrea sa vad de ce nu! 
 
pentru H5N1 iar nu intzaleg de ce un raspuns mai precis ca cel dat in intrebarenu ar trebui acceptat. 
shi in sfirshit sunt de accord cu orice decizie de anulare a contestatziei daca nu a fost respectata procedura de depunere a contestatielor ( despre asta nu sunt la curent caci am primit doar contestatiile)
 50 Pentru Alina
Scris de Ceban Maxim, la 24-03-2011 00:35
orice punct de prezenta a McDonal's se socoate ca identic celorlalte dupa ceea ce propun shi dupa ceea cum arata 
asta e o parte din politica lor de globalizare 
 
asha ca te sustzin
 49 Pentru Marcel
Scris de Ceban Maxim, la 24-03-2011 00:29
nushtiu daca pina la tine a ajuns cu success asha ca repet: 
2. 
Echipa: Eliade 
Grup: Liga A 
Numarul intr.: 45 
Rezultat: Respins 
Cauza: Retzele de fast food tot nu 3 sint in Moldova 
P.S. Daca echipa a depus contestatia pentru anularea intrebarii (din textul contestatiei nu se inzalege) atunci o accept. 
asta raspunsul meu referitor la intrebarea ta
 48 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-03-2011 00:03
Corectare: 
 
Întrebarea 23 – H5N1 - Joaca de ascunselea  
Respins (++/---)  
 
Asta s-a întmplat din cauza oboselii şi din cauza că Andrian Macari nu scrie acceptat/respins, dar un aliniat pe care trebuie să-l citesc în întregime ca să-mi dau seama care-i decizia. 
 
Lilian, mulţumesc desigur pentru corectare, dar nu mă aşteptat la aşa prostii de la Dumneata.
 47 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 23:30
Asta nu eu am scris: 
"Chiar e vesel de tot  
Eu cred că cu așa tempo-uri vom scrie un dicționar propriu care-l vom lua ca referință. Specie literară avem, băgăm și niște cuvinte noi și vom avea o capodoperă literară."
 46 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 23:29
Mai in scurt. Am verificat. Eu am facut cautare pe dexonline.ro a expresiei *eara* in data de 15 septembrie 2010. Iata rezultatul exact pe care l-am obtinut atunci: 
 
alaltăieriseară | alaltăseară | aseară | bunăseara | ceară | deseară | diseară | gheară | îndeseară | juxtalineară | marțiseara | mononucleară | neara | polinucleară | preseară | seara | seară | subseară | teară | țeară  
 
Unde a disparut bunaseara de pe dexonline.ro nu stiu. In schimb vad ca au aparut o multime de cuvinte noi. Iata ce am gasit amuianaseara: 
 
http://dexonline.ro/definitie/*eara* 
 
Evolutie, mai in scurt.
 45 Scris de Lilian Bejan, la 23-03-2011 23:23
Cel puțin în fișierul Word care s-a deschis la mine, scria că au votat 3 împotriva acceptării contestației H5N1 la întrebarea 23. În text scrie că e acceptat cu +++/-- 
Am impresia că e făcut link la o versiune mai veche a ”Comentariilor detaliate ale membrilor Comisiei ...” :)
 44 Scris de Viorel Chihai, la 23-03-2011 23:04
@Marcel 
 
http://dexonline.ro/definitie/bun%C4%83-seara
 43 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 23:03
Chiar e vesel de tot :) 
Eu cred că cu așa tempo-uri vom scrie un dicționar propriu care-l vom lua ca referință. Specie literară avem, băgăm și niște cuvinte noi și vom avea o capodoperă literară.
 42 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 23:02
Alina, crede-ma, in intrebarea cu seara s-a facut copy paste direct de pe dexonline.ro. N-am adaugat nimic. Dimpotriva, am scos chiar cateva cuvinte.  
Acuma unde a disparut "bunaseara" nu stiu :) 
Mda, inseamna ca nici dexonline.ro nu este intotdeauna credibil. Ca wikipedia. 
 
Cat despre intrebarea cu McDonald's, intrebarea mea este - de ce nu s-a depus contestatie de anulare a intrebarii? Asta ar fi fost mai potrivit si o asemenea contestatie cred ca ar fi trecut.
 41 Altcineva
Scris de Viorel Chihai, la 23-03-2011 22:38
Altho Altho Altho :D Altacusi se altincep altcomment-uri :)
 40 Scris de Alina Cazachevici, la 23-03-2011 22:06
Marcel, desigur e vesel :) 
 
In intrebare era cuvântul "bunăseara", care în linkul dat de tine nu-i :) 
 
Întrebarea despre McDonal's: să înțeleg că special s-a scris că ele sunt doar 3 în RM, pentru a duce unele echipe în eroare. Dar cu ce scop? 
Noi, de exemplu, din prima secundă am avut McDonal's și un minut întreg am discutat dacă cel de la Mall sa consideră sau nu.
 39 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 21:49
Octavian, te inteleg. Aveam si eu dubii la cea cu PLAY. Am crezut ca echipa a citit cuvantul (ceea ce era esenta intrebarii), dar e adevarat ca din argumentarea Nadiei deduc ca s-ar putea sa nu am dreptate. 
 
Totusi, eu cer Comisiei de Contestatii anularea deciziei referitoare la intrebarea cu numarul 3 din Superliga in temeiul faptului ca nu a fost respectata procedura de depunere a contestatiilor. 
Corect este ca aceasta contestatie sa nu fie analizata de Comisie pentru ca ea nu contine toate elementele necesare. 
 
Inteleg ca pentru unii membri ai CC procedura poate nu era destul de clara de la inceput, ceea ce se poate lesne de inteles, de aceea va rog sa restituim corectitudinea.
 38 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-03-2011 21:42
Eu as fi acceptat numai prima contestatie, cea cu "lumea mortilor".
 37 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 21:41
Vesel mai in scurt.
 36 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 21:41
Si numai Eugen Stoicov si-a dat silinta sa faca o mica cautare pe net. 
Amuseara, amuiaseara, amuianaseara, amushianaseara. Mda, hai sh-om inventa limba romana.
 35 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 21:37
"Echipa a dat un răspuns care conține în sine răspunsul autorului, între acestea fiind un raport de incluziune, neconținînd grave greșeli faptice." 
 
Adica faptul ca in conformitate cu raspunsul echipei in Moldova sunt doar 3 retele de fast food nu este o grava greseala faptica? Mai ales ca argumentul echipei este ca in Moldova sunt mai mult decat 3 McDonalds-uri. Vesel :) 
Si mai vesel este daca vezi cine a luat decizia si in favoarea cui. Ei lasa, se mai intampla.
 34 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 21:28
Pentru cine a fost scris textul de mai jos? 
De ce contestatiile incomplete sunt analizate de Comisia de Contestii? 
 
Cazul 1 
Sunt o echip? care vrea s? depun? o contesta?ie. Cum depun o contesta?ie?  
 
Pasul 1. M? hot?r?sc. 
M? hot?r?sc s? depun o contesta?ie la o întrebare pân? la sfâr?itul etapei, adic? pân? a pleca acas?.  
 
Pasul 2. Depun preaviz de contesta?ie 
Informez organizatorul (persoana care cite?te întreb?rile) despre faptul c? voi depune o contesta?ie ?i o rog s? noteze num?rul întreb?rii pe care o voi contesta în fi?a organizatoric?. Nu sunt obligat s? explic contesta?ia.  
 
Pasul 3. Copiez r?spunsurile celorlalte echipe 
Rog organizatorii s?-mi prezinte r?spunsurile celorlalte echipe ?i le copiez pe foaia mea. Rog organizatorii s? p?streze fi?ele cu r?spunsuri pân? la exprimarea deciziei Comisiei de Contesta?ii.  
 
Pasul 4. Formulez contesta?ia  
Merg acas? sau în alt loc, m? documentez ?i formulez contesta?ia, prezentând documente ?i surse în caz dac? sunt disponibile ?i le consider necesare.  
 
Pasul 5. Completez formularul  
?ompletez formularul cu toate informa?iile cerute (echipa, grupul, etapa, numarul intrebarii, raspunsurile celorlalte echipe, explicatia contestatiei) pana la ora 12:00 in ziua imediat urmatoare de dupa competitie.
 33 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-03-2011 20:48
Rezultatele contestaţiilor: 
 
Întrebarea 30 – Banda lui Papuc – lumea morţilor 
Acceptat (+++++) 
 
Întrebarea 45 – Eliade – reţele de fast food 
Respins (+/-----) 
 
Întrebarea 21 – H5N1 – The Beatles 
Respins (++/---) 
 
Întrebarea 44 – H5N1 - Alaltaseara, amuseara 
Acceptat (+++/--) 
 
Întrebarea 23 – H5N1 - Joaca de ascunselea 
Acceptat (+++/--) 
 
Întrebarea 3 – Boom – Culoarea ochilor 
Acceptat (+++/--) 
 
Întrebarea 44 – Stop!Shi - alaltaseara, altaseara 
Acceptat (+++/--) 
Se acceptă şi răspunsurile identice ale echipelor: Gladiolus, WTH şi Bifidoc. 
 
Din comisie au făcut parte: Andrian Macari, Nadia Melinti, Marcel Spătaru, Maxim Ceban şi Eugen Stiocov. 
 
Comentariile detaliate ale membrilor Comisiei le găsiţi aici. Mâine dimineaţa voi introduce modificările în rezultate.
 32 Scris de Marcel Spataru, la 23-03-2011 18:30
Fara a dori sa influentez prea mult decizia Comisiei de Contestatii, va trimit linkul catre sursa intrebarii cu alaltaieri-seara si alaltaseara: 
http://dexonline.ro/definitie/*seara* 
Cred ca poate ajuta in intelegerea intrebarii. 
Imi pare rau ca sursa nu a fost indicata initial in pachet.
 31 stress test
Scris de Alex Railean, la 22-03-2011 17:31
do not fi?ght he com?e?s, ?h?i?s un?ho?ly radian?ce? destro?ying all enli????ghtenment, HTML tags lea?ki?n?g fr?o?m ?yo??ur eye?s? ?l?ik?e liq?uid pain, the song of re?golith will exti?nguish the voices of mor?tal man from the sp?here I can see it can you see ?????i???t???????? it is beautiful t?he final snuffing of the lie?s of Man ALL IS LOS????????T ALL I?S LOST the pon?y he comes he c??omes he comes the ich?or permeates all MY FACE MY FACE ?h god no NO NOO?O?O N? stop the an?*??????????g????????l??????????e??s ?a???r?????e n?ot re????a?l???????? ZA????LG? IS????????? TO???????? TH?E??? ?P???O??N?Y? H??????????E?????????? ??????????C??????????O??????M??????????E?????????S??????????
 30 Scris de Viorel Chihai, la 22-03-2011 17:14
Enconding-ul din BD
 29 Scris de Octavian Sireteanu, la 22-03-2011 17:05
Care a fost problema? Că o dată parcă am făcut modificările necesare și iar a apărut.
 28 Scris de Viorel Chihai, la 22-03-2011 15:20
Ar trebui să meargă și în conținutul știrilor.
 27 Scris de Andrei Lutenco, la 22-03-2011 15:17
Hăhă! Dîacrâțăce!
 26 Test diacritice
Scris de Viorel Chihai, la 22-03-2011 15:00
Ăă Ââ Îî Șș Țț
 25 moldavanin diumovochka
Scris de Ion Vasilica, la 22-03-2011 13:03
Octavian, daca ai facut efortul sa scimbi din 10 mii in 100 de mii, mai fa te rog efortul de a schimba din inchi in ?oli - acesta e echivalentul corect romanesc.  
 
p.s. ma bucur ca inaltimea n-a fost exprimata in foo?i :D
 24 Scris de Vadim Culea, la 21-03-2011 18:26
Nici noi, Marcel. Multumim mult organizatorilor.
 23 Scris de Octavian Sireteanu, la 21-03-2011 17:21
A ajuns.
 22 Scris de anastasia :), la 21-03-2011 16:12
noi am trimis contestatia da vrem sa fim siguri ca o ajuns.  
ca daca n-o ajuns sa o putem mai scrie inc o data 
mersi anticipat
 21 Scris de Marcel Spataru, la 21-03-2011 15:37
Interesanta etapa. Trei echipe au facut 15 puncte. Nu mai tin minte asa ceva.
 20 Scris de Marcel Spataru, la 21-03-2011 01:21
Am citit pachetul. Foarte bine redactat de echipa Asachi. Cred ca a fost o placere de jucat. Felicitari.
 19 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-03-2011 23:35
1. Contestatiile trebuiesc completate pana luni, 18.00. 
2. Din comisie ar trebui sa faca parte cate 1 persoana din echipele organizatoare din Ligi si 2 pers din echipa din SL. Rog echipele din Ligi sa-mi indice pers care va vota, ca sa stiu cui sa expediez contestatiile. 
3. Mi-i rusine fata de SER. Si am zis ca nu mai fac nebunii cand organizez ... Sper sa nu va razbunati la etapa voastra :)
 18 Scris de Viorel Chihai, la 20-03-2011 22:46
Mersi organizatorilor, mai ales celor din Liga B, jucatorilor echipei Magnet. Productivitatea a fost la ea acasa in liga B.
 17 Scris de Eugenia Grosu, la 20-03-2011 21:55
Multumim organizatorilor pentru etapa...nua ne-a placut! :) 
Spuneti-mi va rog care este dead-lineul pentru contestatii si cine va fi comisia pentru contestatii? :) Multumesc anticipat.
 16 Scris de Veronica Vragaleva, la 20-03-2011 21:33
Dar mie mi-a placut destul de mult etapa organizata azi!! Aproape la fel de tare ca cea de ieri!!! Mersi echipelor organizatoare pentru 2 zile de intrebari interesante!
 15 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-03-2011 21:19
Am publicat pachetele. La intrebarea despre v. Moldoveanul am corectat, sunt 100 mii inci.
 14 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-03-2011 20:56
Au fost inregistrate contestatiile: 
Maktub (45), Boom (3), Eliade (45), H5N1 (21,23,44), Stop!Shi (44), Oceanic Six (44).
 13 Scris de Veronica Vragaleva, la 19-03-2011 21:37
Draguta azi etapa din divizii. Placut.
 12 Scris de Rodica Nofit, la 19-03-2011 12:45
Echipa OK pentru Divizii
 11 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-03-2011 21:37
Rog ceilalti organizatori sa vina si maine la Divizii, fiindca vor fi 5 cabinete si fiind doar cei de la Asachi nu ne vom descurca.
 10 +1
Scris de Rotaru Vasile, la 18-03-2011 16:05
Circus pentru Divizii
 9 Scris de Catalina Russu, la 18-03-2011 14:46
Echipa Varza se inregistreaza pentru divizii ;)
 8 Scris de Veronica Vragaleva, la 16-03-2011 07:30
Vitalie +1 
De fapt, cred ca totul depinde de organizatorii etapei. Intr-adevar, Asachi de obicei se tin de cuvint si incep cu cel mult 15 minute intirziere. Deja depinde de fiecare din organizatorii ulteriori ce si cum o sa fie :)
 7 pentru a complica lucrurile :)
Scris de Vitalie Surugiu, la 16-03-2011 00:42
Eu personal vreu ca duminica asta inceputul sa fie pe la vreo 17:00, pentru ca sambata is in schimbul de noapte, shi vreu sa reusesc sa dorm ca oamenii pan la 15:00 
Da duminica viitoare (27.03.2011) vreu sa se inceapa pe la vreo 14:00, pentru ca in acea zi is in schimbul ne noapte shi trebuie sa reusesc sa ma duc la lucru 
da mai duminica viitoare (3.04.2011) in general as vrea sa nu se joace, s.a.m.d 
e posibil un asha grafic de facut? eu ja vreu :)
 6 Scris de Vasilenco Iulia, la 15-03-2011 21:02
va rog, inregistrati si Jamaica pt devizii..mersi. 
da nu e posibil totusi la 16:00 ca si pin' acum inceputul?? :(


 
< Precedent   Urmator >
Advertisement

On-line

Avem 2 vizitatori online

Echipe

 

 

Meniu Campionat