Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Campionat arrow Etapele Campionatului arrow Campionatul XVI Etapa 3
Campionatul XVI Etapa 3
Evaluare Utilizator: / 0
SlabExcelent 

CampionatulIn acest weekend (17-18 aprilie) va avea loc a 3-a etapa a Campionatului CUC XVI.

ORGANIZATIONAL

Organizatorii etapei 3 sunt: SER (responsabili de etapa), Coalitia, Happy Tree Friends, Turnul Alb. Rugam echipele organizatoare din Ligi sa transmita pachetele cu intrebari (cate 25) pe adresa cumpanicim AT gmail PUNCT com , catre echipa SER, pana joi, ora 22.00.

SAMBATA - Liceul Gaudeamus, ora 16.00 (40 intrebari)

Divizia A (The Penguins, Fortuna, Moon Power, Milkshake, LHC)
Divizia B (Banda lui Papuc, Varza, Sambooka, Abricot, ME-26)
Divizia C (LMP, Neuron, HZ, Jamaica, Academica)
Divizia D (H5N1, Kamikaze, Anno Domini, Uranium, E-Lemon-ator)

DUMINICA - Liceul Gaudeamus, ora 15.00 (50 intrebari)

SL (Nuri, Bifidoc, SER, LAREME, 10 Lei, Asachi, Olimp)
Liga A (Acord, Zombii, Coalitia, K-19, Fantastic 7, 777, Maktub)
Liga B (Kakulla, GS, HTF, Akuzativ, Gladiolus, Boom, A-Team)
Liga C (Google-Moogle, Magnet, Turnul Alb, Intel, WTH, Placebo, Green Light)
Liga Balti
Liga Timisoara

Puteti descarca de aici fisierele organizatorilor pentru Superliga, Liga A, Liga B, Liga C, Liga Balti, Liga Timisoara si Divizii.

Rezultate in Liga Balti:

Loc

 Echipa

 R1

 R2

 R3

 R4

 R5

 Total

 P.

 P. total 

1

 Click

8

8

7

6

9

38

6

18

3

 Fram

 -

-

 -

 -

 -

 -

0

5

2

 LG

2

2

1

2

4

11

5

9

Liga Timisoara: Nu s-a jucat aceasta etapa.

Clasament general (in baza numarului de raspunsuri corecte la etapa):

1

Click

LBalti

38

 

13

Olimp

SL

12

2

Kakulla

LB

30

 

13

Boom

LB

12

3

Asachi

SL

25

 

13

GS

LB

12

3

LAREME

SL

25

 

17

LG

LBalti

11

3

10 Lei

SL

25

 

18

WTH

LC

10

6

Google-Moogle

LC

21

 

19

K-19

LA

9

7

Acord

LA

19

 

19

Akuzativ

LB

9

8

Fantastic 7

LA

17

 

19

A-Team

LB

9

8

Gladiolus

LB

17

 

19

Placebo

LC

9

10

Bifidoc

SL

16

 

23

Maktub

LA

8

11

Zombii

LA

13

 

24

777

LA

7

11

Intel

LC

13

 

24

Magnet

LC

7

13

Nuri

SL

12

 

26

Green Light

LC

-

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 9003

  Comentarii (50)
 50 2 Ion-Mihai
Scris de Maxim Cumpanici, la 24-04-2010 11:21
Totul o sa fie bine :)
 49 2 max:
Scris de Ion-Mihai Felea, la 23-04-2010 17:54
Treaba mea era sa reaczionez. Cat de "barbatzi" o sa fitzi voi - treaba voastra.
 48 Scris de Andrei Lutenco, la 22-04-2010 11:11
Cu riscul de a aparea in postura motanului Leopold sugerez o calmare a spiritelor
 47 Asa o constatare
Scris de Maxim Cumpanici, la 21-04-2010 21:30
Da, comisia a tratat destul de superficial analiza contestatiilor ,dar, baieti, daca nu sunteti deacord cu decizia comisiei de contestatii , gasiti va rog o metoda civilizata de a va expune parerile, sau macar scriei vreo poezie despre baci :) .La propuneri de genul "Du-te mai bine si prasheste" poate veni o reactie nu sub forma de comentariu tipa ironic pe site, dar o reactie normala barbateasca , in forma de un pumn in mandibula. Meritat.
 46 mai marai shi ew din cand in cand...
Scris de Ion-Mihai Felea, la 21-04-2010 18:31
Hai sa luam simplu ca vad ca nu merge. Statea Stalin la o masa shi trasa viitoarele granitze de sud vest ale URSS. Trage o linie care sa ilustreze pretentiile pe care le va inainta romaniei (revenirea la granitele din 1918, cand \"jucii\" de romani, profitand de situatia creata etc..., nu, voi asta shtitzi de la istorie)mai da un napas, se uita la harta shi zice: Maxiunea (catre Litvinov), ciuvak, matika i-am marazit pe romani de tinutul Hertza. Shi sa fac? Ian da radiera sheia di akolo shi amush ispravlesc pan nu m-o vazut nimeni... 
Acestea fiind spuse... 
Ashadar... 
Drag membru nr 2! Intrebarea se refera la tzinutul Herta. Da, da. Potzi s-o mai citeshti o data. Duminica am fost intrebatzi cum putea fi evitata situatia in cazul tinutului Hertza! nu in general, tak sho pe mine slab ma fecundeaza ca urma de creion avea sa ramana groasa in restul liniei. Directie - perete. Aparate shi materiale - cap. 
Membrului nr 1: 
Fascinanta dumneavastra persoana n-a luat in calcul varianta de a shterge doar in regiunea tzinutului Hertza (itzi reamintesc shi tzie, asha, shtob bylo, ca intrebarea se referea exclusiv la tzinutul Hertza) urma cu bucluc. Sau tu daca nu shtergi integral linia ap nu consideri treaba facuta. Consider incercarea ta de a face umor - inadecvata (era sa zic penibila da nu-i frumos) - tipa: shterg, trasez, iar shterg, iar trasez. Mai bine te abtineai. Dar daca tot ai vrut s-o faci (nereushit in opinia mea, opinie bine\'ntzeles subiectiva dar, blin, cat de adevarata) lasa-ma sa-tzi explic: nu shtergi TOATA linia, shtergi doar partea de linie prin care ii marazeshti pe romani! Un varf de radiera utilizat cu minutiozitate. Citez: \"Dupa logica echipei intzelegem ca...\" nu fratele meu humanoid, n-ai intzeles corect! Shi in cazul asta ma intreb de ce te mai apuci sa analizezi contestatzii. Nu-i mult mai placut, sanatoas shi ushor de INTELES - prashitul? 
Membrului nr 5: Citez: \"Deoarece consider ca argumentele aduse nu sint intru atit de veridice si logice pentru a admite raspunsurile\". AFIRMATZIE pe post de ARGUMENTARE. 
Irefutabil. Abracadabrant. Genial. Plang :cry . M-ai facut intr-o singura fraza atat mincinos cat shi idiot. Nu-mi mai ramane decat sa sper ca o sa fii tu noul Cioran. Cioran crescut la umbra cucului. Pardon: CUC-ului.  
 
Reamintesc membrilor comisiei care a activat acum shi care o sa mai activeze cat o sa cante CUCUL, ca decizie sunt definitive nu shi indiscutabile.Celor de la etapa a III-a : mai incercatzi shi la anul, poate atunci va va ieshi o analiza mai acatarii.
 45 Contestati
Scris de Maxim Cumpanici, la 20-04-2010 22:51
Ambele contestatii au fost respinse. Membrii comisiei: 1. Iustin Sebastian 2.Vedernic Sergei 3.Calmac Sergiu 4.Vasile Rotaru 5 Alex Taran
 44 Contestatii 2
Scris de Maxim Cumpanici, la 20-04-2010 22:49
Contestatia 2 
 
 
Intrebarea 48 
 
 
 
 
 
 
Raspunsul echipei: Radiera 
   
Textul contestatiei:  
Echipa Fantastic 7 considera ca raspunsul propus de ea la intrebarea 48 drept corect in virtutea urmatoarelor consideratii:  
Informacia istorica in baza careia a fost alcatuita întrebarea afirma ca Stalin a trasat granita susmencionata cu un creion. Creionul ar fi avut varful bont iar urma lasata pe harta a fost suficient de groasa pentru a permite o anexare suplimentara. Aceasta eroare (voita sau nu) ar fi putut fi remediata pe loc daca, la momentul orei de desen politic, Stalin ar fi dispus de un obiect care i-ar fi permis acest lucru. In aceasta ordine de idei, consideram ca prezenta unei radiere ar fi permis, în aceea_i masura ca si ascutitoarea, indreptarea scaparii dictatorului. Acest raspuns mai atesta si faptul ca echipa a cunoscut informatia in baza careia a fost alcatuita intebarea. Pentru amuzament, echipa a alcatuit o lista de obiecte care ar fi putut fi la fel de providentiale pentru cinutul Herta la acea masa de partaj politic. Iat-o:  
• O harta noua  
• Un pix  
• O pereche de ochelari  
• Un microscop  
• Un laser de mare precizie  
• Google Map  
O lama de ras (mi-l imaginând pe Stalin rozand cu lama intru corectitudine J )  
 
 
 
 
Membru1:  
Consider raspunsul gresit. Dupa logica echipei intelegem ca: Stalin (s-au altcineva ) observind aceasta greseala luind o radiera sterge aceasta linie si cu acelasi creion mai marcheaza o data granitele, apoi iarasi observa ca nu e bine si mai sterg o data cu radiera, apoi iar ceva nu e in regula si radiera iar e folosita insa din pacate creionul de la aceasta nu se ascutie. Privim acum situatia din alt unghi stiu din propria experienta ca foarte multi oameni deseneaza fara a folosi radierele (incercati sa desenati un desen tehnic apoi sa stergeti cu radiera ceva din el). Consider ca ascutitoare in acest caz este cauza acestei greseli, insa chiar daca Stalin avea o radiera situatia nu putea fi rezolvata fara o ascutitoare.  
 
 
Membru 2:  
Respins : In caz daca ar fi aplicata doar radiera .. creionul tot raminea sa fi fost cu griful gros, in acest fel dupa redactare ar fi acaparate alte teritorii nimerite sub marcaj 
 
Membru 3: Consider rspunsul echipei suficient de logic. Trebuie acceptat. 
Membru 4:accept raspunsul echipei Fantastic 7 , pentru ca este unul logic . Explicatia echipei a demonstrat intelegerea ideii de baza a situatiei : linia trasata era prea groasa. Au mentionat correct ca radiera ar fi putut corecta greseala la fel de bine ca si ascutitoarea. 
Membru 5 La ambele RESPINS. Deoarece consider ca argumentele aduse nu sint intru atit de veridice si logice pentru a admite raspunsurile. 
 
Decizie: Respins(3:2)
 43 Contestatii
Scris de Maxim Cumpanici, la 20-04-2010 22:48
Contestatia 1 
 
 
Intrebarea 26 
Raspunsul echipei: Hogwarts 
 
 
Explicatie: 
Considerm c rspunsul echipei noastre întrunete ambele condiii ale rspunsului solicitat în întrebare, adic corespunde atît critetiilor KVN (e amuzant) cît i criteriilor logice ale CUC-erilor (Hogwats reprezentind scoala de magie în care a învat Harry Potter din operele J.K.Rowling, în care principala surs de legtur erau bufniele). Echipa consider rspunsul ”Atena” absolut logic dar mai puin amuzant decît cel, propus de noi. 
 
 
Membru 1: Consider raspunsul gresit. Echipa a fost rugata sa raspunda :“in ce oras mergeti cu bufnita” si nu era specificat o scoala sau o cladire, regiune. Oras Hogwarts nu exista nici chiar in Harry Potter. 
 
Membru 2: Respins: Fiindca Hogwarts este castel si nu oras , si acolo toti veneau cu bufnitele proprii 
 
Membru 3: Idea întrebrii const în enunarea unui loc unde aducerea bufnielor e inutil/lipsit de sens. Pe cînd în Hogwarts aceasta era chiar binevenit. Oriicrui elev i se permitea s aduc o pisic, o broasc,un oarece ori o bufnita. De aceea consider ca raspunsul nu trebuie acceptat. 
Membru 4:Accept varianta de raspuns a echipei ca una absolut logica ( conform criteriilor CUC ) si amuzanta ( conform criteriilor KVN). Samovarul este unul din simbolurile orasului Tula, caci anume acolo se produc cele mai bune samovare din Russia, acesta nu este, insa, unicul simbol al orasului. In Tula se mai produce armament si tehnica de razboi. In mod similar,pentru “generatia Harry Potter”, bufnita este un simbol al Hogwartsului, alaturi de vrajitori, baghete, etc. Consider ca echipa KVN ar fi putut alege Hogwarts ca un raspuns la fel de logic si amuzant ca Atena. 
Membru 5 La ambele RESPINS. Deoarece consider ca argumentele aduse nu sint intru atit de veridice si logice pentru a admite raspunsurile. 
Decizie: Respins (4:1)
 42 Scris de Maxim Cumpanici, la 19-04-2010 23:14
Le-am primit.Deja le-am expediat tuturor membrilor comisiei de contestatii Urmeaza ca acestia sa-si spuna verdictul.Astea fiind facute, vreau sa va multumesc tuturor pentru aprecierile pozitive ale etapei, mai ales pentru : “Fetita pe sfera”, "Bellu","Tunul de Lemn", "Marashesti","A. Sax", "Drake" si Oboloni :)
 41 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-04-2010 22:14
Am trimis acum contestatia echipei Gladiolus pe cumpanicim AT gmail PUNCT com . Mai multe nu sant.
 40 Contestatii
Scris de Maxim Cumpanici, la 19-04-2010 21:34
Insa asa si nu am primit textele contestatiilor de pe formular pe mail.
 39 Contestatii
Scris de Maxim Cumpanici, la 19-04-2010 21:32
Membrii comisiei de contestatii: 
Vedernic Serghei SER 
Iustin Sebastian SER 
Surugiu Vitalie Turnul Alb 
Rotaru Vasile Coalitia 
Taran Alex HTF 
Membru de rezerva Cumpanici Maxim
 38 Scris de Natan Garstea, la 19-04-2010 17:49
Multumim organizatorilor pentru etap. Nou ne-a plcut.
 37 Scris de Ion-Mihai Felea, la 19-04-2010 17:09
ew am inregistrat contestatia shi prin intermediul formularului. Poate e vreo problema tehnica.
 36 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-04-2010 13:15
To VS: 
 
Sunt utilizati porumbei calatori special dresati ca sa transmita intrebarilor numai cui trebuie. Desigur, este primavara si nu putem garanta 100% comportamentul decent al acestora. 
 
Dar daca serios, toate la timpul lor.
 35 Contestatii
Scris de Maxim Cumpanici, la 19-04-2010 13:15
OK, asteptam pana la ora 18.00 
Pe mailul cumpanicim at gmailpunct com nu a venit inca nici o contestatie.
 34 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-04-2010 13:12
Contestatia echipei Fantastic 7 este inregtistrata. De asemenea, echipa Gladiolus a trimis o contestatie inregistrata prin intermediul formularului. In formular este indicata adresa cumpanicim[...] N-a ajuns? 
 
In mod normal se ofera 24 ore pentru depunerea contestatiilor. Mai asteptati, va rog, pana pe la 18.00.
 33 Vitalie Surugiu
Scris de Andrei Lutenco, la 19-04-2010 13:11
Asha o intrebare tare jastokaia. 
In ce masura e securizat sistemul de transmitere a intrebarilor la Balti shi la Timishoara?
 32 Contestatii
Scris de Maxim Cumpanici, la 19-04-2010 13:04
Termenul limita de depunere a conestatiilor a expirat o ora in urma.Am primit doar contestatia echipei FN7, asta de pe site.Rog pe Octavian sa-mi comunice daca exista preaviz pentru aceasta contestatie . 
De asemenea, rog inca o data echipele HTF si Coalitia sa comunice numele membrilor comisiei de contestatii din partea lor.In cazul in care HTF si Coalitia nu vor reusi sa-si desemneze reprezentantul in comisia de contestatie pana astazi ora 22.00, comisia va fi constituita din 3 membri ai echipei SER si 2 membri ai echipei Turnul Alb.
 31 Scris de Andrei Lutenco, la 19-04-2010 12:57
Vreau si eu sa felicit organizatorii pentru o etapa frumoasa, mai ales pentru: “Fetita pe sfera”, "Bellu","Tunul de Lemn", "Ma rashesti","A. Sax", "Drake".
 30 Scris de Veronica Vragaleva, la 19-04-2010 12:00
Marcel, Fala nu avea idee de istorie. O stiam eu (mai suni istoricomani in Acord) 8) , dar am facut o greseala tehnica (dupa cum s-a mai zis) si imi asum responsabilitatea, de aceea si nu am contestat. 
In rest, TARE MI-A PLACUT ETAPA!!!! 
Normal ca acea marja de 5% admisibila (marja mea personala) nu a fost depasita, fapt ce m-a facut foarte entuziasmata de etapa organizata!!! 
Mersi SER, Turnul Alb, Coalitia si Happy Tree Friends pentru o etapa frumoasa!!!! 
Intrebarea cu Oboloni m-a amuzat cel mai mult, fapt pentru care va multumesc din suflet!!
 29 Scris de Marcel Spataru, la 19-04-2010 11:54
Aha, ok. Merci Octavian. Imi pare rau cand echipele inteleg totul in intrebare dar fac greseala tehnica de a raspunde altceva decat se intreaba de fapt. Se mai intampla. 
(Banuiesc ca Fala era foarte entuziasmat de faptul ca stia istoria si de asta a derutat toata echipa la scrierea raspunsului)
 28 Scris de Maxim Cumpanici, la 19-04-2010 10:14
Sorry, Acord. Ideea ascutitoarei era de a usura viata echipelor, ca sa nu scrieti asa de multe cuvinte "creionul nu era ascutit si a tras o linie mai groasa " pe o foita mica. Mai in scurt, am vrut cum e mai bine, dar s-a primit...asa cum s-a primit :)
 27 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-04-2010 09:52
nu
 26 Scris de Marcel Spataru, la 18-04-2010 23:42
Interesant, da la intrebarea asta de pe site raspunsul echipei Acord a fost considerat corect?
 25 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-04-2010 23:03
Pentru contestatii este formular. Il gasiti sub meniul principal.
 24 Scris de Ion-Mihai Felea, la 18-04-2010 22:57
Contestacie Fantastic 7 la întrebarea nr. 48 
 
Textul întrebrii: 
binutul Herca este un mic teritoriu cu o populacie de circa 30 mii de locuitori,majoritatea romani, 
situat in Ucraina, la hotarul cu Romania.Teritoriul a fcut parte din vechiul Regat pan in anul 1940, când a fost anexat de ctre URSS, de_i pactul Molotov-Ribbentrop prevedea anexarea doar a Basarabiei _i a Bucovinei de Nord, nu _i a acestui mic teritoriu. 
Ulterior, sovieticii au afirmat c au ocupat acest teritoriu din cauza unei erori cartografice, desi 
exista opinii care afirma ca eroarea a fost una premeditat. 
Numiti obiectul, lipsa cruia a cauzat aceast “eroare”. 
R/s: ascucitoarea pentru creioane. 
Comentariu: Stalin trsese pe hart o linie de demarcacie cu un creion gros de tamplrie 
Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/T%C3%A2rnauca,_Her%C5%A3a 
Autor: Max, SER 
 
R:s F7 – radier 
 
Rspunsurile înregistrate în Liga A: 
Maktub – Lipsa localitcii pe hart 
Zombii – Calea ferat 
777 – lipsa indicatorului localitcii 
K-19 - compas 
Acord – creionul nu era ascucit _i a tras o linie mai groas 
 
Textul contestatiei: 
Echipa Fantastic 7 considera ca raspunsul propus de ea la intrebarea 48 drept corect in virtutea urmtoarelor consideratii: 
Informacia istorica in baza careia a fost alcatuita întrebarea afirma ca Stalin a trasat granita susmencionata cu un creion. Creionul ar fi avut varful bont iar urma lasata pe harta a fost suficient de groasa pentru a permite o anexare suplimentara. Aceast eroare (voita sau nu) ar fi putut fi remediata pe loc daca, la momentul orei de desen politic, Stalin ar fi dispus de un obiect care i-ar fi permis acest lucru. In aceasta ordine de idei, consideram c prezenta unei radiere ar fi permis, în aceea_i masura ca si ascutitoarea, indreptarea scaparii dictatorului. Acest raspuns mai atesta si faptul ca echipa a cunoscut informatia in baza creia a fost alcatuita intebarea. Pentru amuzament, echipa a alctuit o lista de obiecte care ar fi putut fi la fel de providentiale pentru cinutul Herta la acea masa de partaj politic. Iat-o: 
• O harta nou 
• Un pix 
• O pereche de ochelari 
• Un microscop 
• Un laser de mare precizie 
• Google Map 
O lama de ras (mi-l imaginând pe Stalin rozand cu lama intru corectitudine J ) 
 
Am plasat contestatia direct pe sait, sper sa nu fie o problema.
 23 Scris de Alina Dolghier, la 18-04-2010 21:48
Multumesc pentru etapa, mai ales pentru procesul de la Oboloni! :grin
 22 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-04-2010 21:30
Da, chiar buna etapa.
 21 Contestatii
Scris de Maxim Cumpanici, la 18-04-2010 20:56
Rog echipele HTF si Coalitia sa ma anunte numele persoanelor ce vor intra in comisia de contestatii(cate o persoana din echipa)
 20 Scris de Fala Veronica, la 18-04-2010 20:12
mersi muult...echipelor organizatoare ...in special lu' SER...in orice caz etapa o fost tare vesela, cel putin pentru echipa noastra..:)
 19 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-04-2010 11:10
Nu merita.
 18 Scris de Nadia Melinti, la 18-04-2010 11:01
Propunerea mea este ca pachetul de intrebari trimis echipelor de la Balti si din Timisoara sa fie trimis initial fara raspunsuri, astfel incat, raspunsurile la intrebari sa le cunoasca cat mai putini. 
Dupa finisarea etapei aducem la cunostinta si raspunsurile pt ca colegii nostri de pretutindeni sa poata intocmi fisa cu rezultate. Sau ei trimit raspunsurile echipei organizatoare ca aceasta sa intocmeasca fisa. 
Ce ziceti?
 17 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-04-2010 21:23
Echipa LHC va fi a 5-a echipa in Divizia A.
 16 oops
Scris de Maxim Cumpanici, la 16-04-2010 21:23
*LHC
 15 Scris de Maxim Cumpanici, la 16-04-2010 21:22
Presupun ca echipa HLC va juca in divizia A ?
 14 Scris de Ursu Daniel, la 16-04-2010 20:52
Vreau sa inregistrez in divizii echipa LHC.
 13 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-04-2010 16:45
Daca va descurcati de exemplu in 3, veniti in 3.
 12 HTF
Scris de Taran Alexandru, la 16-04-2010 16:31
Duminica trebuie sa se prezinte toata echipa pentru organizarea etapei...sau doar citiva reprezentanti???
 11 2 Seba
Scris de Maxim Cumpanici, la 16-04-2010 15:39
Curajoasa afirmatie :)
 10 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-04-2010 15:32
Eu de unde stiu :)
 9 Scris de Ceban Maxim, la 16-04-2010 15:26
da ushile nu o sa le deschida pentru pauze?? 
 
2 Octavian: da ce-i cu pachetul dat? mai greu sau mai ushor?
 8 SURPRIZE!
Scris de Sebastian Iustin, la 16-04-2010 14:22
ATENTIE! Echipa SER va incepe cititrea intrebarilor exact la 16.00 simbata si la 15.00 duminica. Si inca va incuia toate usile astfel ca nu intirziati :)
 7 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-04-2010 12:34
Vreau sa vad cum o sa joace Kakulla pe pachetul pregatit de echipa SER.
 6 Scris de Maxim Cumpanici, la 15-04-2010 21:42
Au venit si intrebarile echipei Coalitia.
 5 HTF
Scris de Maxim Cumpanici, la 15-04-2010 19:25
Confirm receptionarea pachetului echipei HTF.De asemenea, vreau sa mentionez ca echipele organizatoare trebuie sa se prezinte obligatoriu duminica la organizarea etapei.
 4 Happy Tree Friends
Scris de Taran Alexandru, la 15-04-2010 16:42
Salutare ;)  
Echipa Happy Tree Friends a trimis pachetul cu intrebari....asteptam confirmarea :eek :upset :zzz :x :p
 3 Scris de Octavian Sireteanu, la 14-04-2010 17:03
> http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=view&id=2035&Itemid=1
 2 WTH?
Scris de Adrian Doncenco, la 14-04-2010 00:07
Cei din WTH, a cata etapa organizeaza?
 1 Catre echipele TA , HTF si Coalitia
Scris de Maxim Cumpanici, la 13-04-2010 14:49
Expediati pachetele de intrebari pe adresa cumpanicim AT gmail PUNCT com pana joi, ora 22.

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >
Advertisement

On-line

Echipe

 

 

Meniu Campionat