Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Elitar
Campionatul XV Etapa 5
Evaluare Utilizator: / 8
SlabExcelent 

Campionatul CUC

ATENTIE! Ora desfasurarii etapei s-a modificat pentru Ligi si Superliga!
Etapa va incepe la ora 15:00.


In acest week-end (7 - 8 noiembrie) va avea loc a 5-a etapa a Campionatului CUC. Organizatorii etapei 4 sunt: Mix (responsabili de etapa), Sihastrii777 si Gladiolus. Reamintim ca echipele din Ligi trebuie sa expedieze pachete de cel putin 25 intrebari echipei Mix pana joi, ora 22:00.

SUPERLIGA si LIGA A vor juca duminica, de la ora 15:00, la Biblioteca Lomonosov (Bd. Dacia 4).

LIGA B si LIGA C vor juca duminica, de la ora 15:00, la Biblioteca Tirgoviste (str.Ion Creanga, 82/1).

SAMBATA. DIVIZIILE. Diviziile vor juca la Liceul Gaudeamus, de la ora 16:00. Diviziile vor juca un pachet din 40 de intrebari. Inregistrarea in Divizii va ramane deschisa pana la sfarsitul Campionatului (folositi formularul sau anuntati-ne intentia de a juca printr-un mesaj la aceasta stire).

Puteti face pronosticuri AICI.

Puteti descarca de aici fisierele organizatorilor pentru Superliga, Liga A, Liga B, Liga C si Divizii.

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 12322

  Comentarii (68)
 68 Scris de Colomiets Alexandru, la 13-11-2009 08:11
In nici un fel n-am avut intentia sa ofensez echipa Turnul Alb. Doar ca la momentul copierii raspunsurilor celorlalte echipe (pentru a scrie contestatie) la intrebarea cu pricina raspunsul vostru nu-mi era accesibil - o mica eroare de tip tehnic. Mii de scuze...
 67 Scris de Vitalie Surugiu, la 11-11-2009 21:29
O mica remarca, Turnul Alb a raspuns la intrebarea 17 anume Schopenhagen 8)
 66 Scris de Marcel Spataru, la 11-11-2009 17:32
Sorry pentru diacritice. 
Site-ul asta pacatos nu le recunoaste. 
Dar voi cred ca puteti descifra deciziile printre ieroglife.
 65 Scris de Marcel Spataru, la 11-11-2009 17:24
DECIZIILE COMISIEI DE CONTESTATII: 
 
Membrii Comisiei: Vera Turcanu (Mix), Iulian Gramatchi, Vadim Turcanu (Sihastrii), Eugen Bahnari (777), Olga Homina (Gladiolus) 
 
Divizii: 
 
Intrebarea 4 
Jeremy Irons a spus “Noi toci avem ma_ini ale timpului în interiorul nostru – unele ne pot duce în trecut, _i se numesc X. Altele ne duc în viitor, _i se numesc Y.” Numici X _i Y. 
Raspuns: X – amintiri, Y – vise 
Autor: Sanda Vetril (Siha_trii) 
 
Divizia 5: Acceptare raspuns dual 
 
Cervantes: x-amintiri , y-fantezii  
 
Explicatie: Dupa parerea noastra in acest caz fanteziile si visele sunt echivalente...  
 
Alte echipe au raspuns: 
Wassabi: x-amintiri , y-vise(dorinte) 
Bamboo: x-amintiri , y-vise 
Echipa Proasta: x-amintiri , y-vise 
Fox: x-amintiri , y-vise,dorinte  
A-Team: x-amintiri , y-vise  
 
DECIZII:  
VT (M): Respins. Echipa nu a argumentat de ce fanteziile si visele sunt echivalente.  
IG (S): Respins; acceptarea rspusului ar reduce competitivitatea întrebrei, deoarece celelalte 5 echipe au dat rspunsul corect _i, astfel, au fost mai exacci; Pe lâng acestea, “fantezie” presupune mai degrab ceva ireal, pe când “vis” – ceva real, dar înc nerealizat.  
OH (G): Acceptat. 
BE (7): Accept. 
VT (S): Acceptat , deoarece vise _i fantezii sunt echivalente , în aceast întrebare vis are sens de produs al imaginaciei echivalent cu semnificacia cuvântului fantezie  
 
VERDICT: Contestatia este acceptata 3-2. 
 
Divizia 2: Acceptare raspuns dual 
 
MooN Power: 1.memorii 2.vise 
 
Explicatie: in dictionarul explicativ: memorie - amintire pastrata a evenimentelor si personalitatilor importante. in dictionarul de sinonime: memorie - tinere de minte, amintire. Echipa noastra crede ca raspunsul poate fi oricare din aceste 2 cuvinte: amintire, memorie. Multumesc. 
 
Alte echipe au raspuns: 
Uranium: 1.amintiri 2.sperante 
K19: 1.amintiri 2.sperante 
Mivina: 1.amintiri 2.vise 
Happy Tree Friends: 1.amintiri 2.dorinte 
 
DECIZIE: 
Comisia de Contestatii este in unanimitate de acord cu argumentul echipei. 
ACCEPTAT 5-0
 
 
Intrebarea 8 
O perioad foarte mare de timp, magazinele de produse alimentare erau de dimensiuni mici, iar în afara acestora existau o mulime de magazine specializate. Îns, invenia unui obiect în anul 1936 a determinat apariia supermarketelor _i dispariia magazinelor specializate. Numii acest obiect. 
Rspuns: Cruciorul de supermarket.  
Criteriu: Se accept _i crucior cu roi. Nu se va accepta ”co_ul pentru supermarket”. 
Comentariu: Lumea nu cumpara produse mai putin importante de oarece ele sunt greu de carat, iar caruciorul a facut posibila cumpararea unei noi game de produse alimentare, ceea ce a dus la aparitia supermarketelor. 
Autor: Sergiu Grabovshii, Gladiolus 
 
Divizia 2: Acceptare raspuns dual 
 
MooN Power: cosul de produse 
 
Explicatie: Dupa parerea noastra, cosul de produse, la fel, poate constitui raspunsul corect. In orice caz, si caruciorul, si cosul de produse reprezinta ceva cu care poti duce produsele pe care le cumperi. In economie se foloseste termenul de cos, de ex. cind se spune ce contine cosul unei familii pe o perioada de timp, etc. 
 
Alte echipe au raspuns: 
Uranium: Carucior 
K19: Frigider 
Mivina: - 
Happy Tree Friends: carucior 
 
DECIZIA COMISIEI:  
Respins in unanimitate. 0-5 
OH (G): Cosul de produse plin este greu, si anume caruciorul usureaza procesul de cumparare. Cumparatorul nu duce cumparaturile ci impinge caruciorul. In plus, in intrebare este indicat anul, in 1936 este inventat caruciorul. Cosul de produse a fost inventat mai devreme.  
 
Intrebarea 12 
Punei-v în funciune imaginaia tridimensional _i spunei-ne ce este reprezentat în imagine. 
Rspuns: Un pantof 
Autor: Marcel Sptaru 
 
Divizia 5: Acceptare raspuns dual 
 
Cervantes: Sandala 
 
Explicatie: In imaginea prezentata nu se vede clcâiul asa zisului pantof... Pantoful fara clcâi este o sandala(care i este raspunsul dat de noi..) 
 
Alte echipe au raspuns: 
Wassabi: rigla 
Bamboo: Sarpe 
Echipa Proasta: pila  
Fox: scaun  
A-Team: masa cu scaun 
 
DECIZIA COMISIEI:  
Acceptat in unanimitate. Raspunsul echipei este mai exact decat raspunsul prevazut de autorul intrebarii.  
 
Intrebarea 19 
Proprietarul grdinii zoologice Marah Land din sectorul Gaza a declarat pentru pres c, din cauza blocadei impuse de Israel, importul unei zebre prin contraband l-ar costa peste 25 mii de lire sterline. Cum a reu_it el s evite aceste cheltuieli? 
Rspuns: A vopsit un mgar în zebr. 
Criteriu: Anume un mgar. Imaginea este destul de clar pentru a nu-l încurca cu un cal. 
Sursa: http://www.realitatea.net/o-gradina-zoologica-picteaza-magarii-ca-sa-arate-ca-zebrele_639982.html 
Autor: Marcel Sptaru  
 
Divizia 5: Acceptare raspuns dual 
 
Cervantes: Ponei vopsit alb-negru 
 
Explicatie: Nu vad de ce raspunsul ponei vopsit alb-negru este considerat raspuns gresit, daca dintr-o simpla imagine nu pot-i sa-ti dai seama ce... 
 
Alte echipe au raspuns: 
Wassabi: magar vopsit 
Bamboo: cal colorat 
Echipa Proasta: magar vopsit  
Fox: magar vopsit  
A-Team: magar vopsit  
 
DECIZII:  
VT(M): Respins. O precizare gresita face intregul raspuns gresit. Vezi Codul Jocului Intelectual de Echipa 
IG(S): Respins. Autorul întrebrii a specificat c se accept doar rspunsurile care specific c animalul era mgar, _i cred c avea dreptate. Acceptarea “calului” sau a “poneiului” reduce competitivitatea întrebrii, deoarece toate rspunsurile ar fi corecte. 
OH(G): Accept. E veridic faptul, ca au vopsit un magar, dar nu cred ca pt joc ar conta asa mult, ce animal anume a fost vopsit. Ponei este de dimensiuni mai reduse, deci ar putea fi vopsit in zebra. 
BE(7): Respins. 
VT(S): Respins, în întrebare se precizeaz cum a reu_it s evite aceste cheltuili. Astfel se face în referinc la un caz particular , care s-a produs în Israel. 
 
Verdict: Contestatia este respinsa 1-4 
 
 
Ligi si Superliga 
 
Intrebarea 17 
Pe un site se poveste_te c atunci când profesorul a mencionat numele unui filozof, fetele au crezut c este ora s plece la cumprturi. Într-o revist editat în Moldova autoarea era cât pe ce s confunde numele acestui filozof cu denumirea unei capitale europene, înlocuind ultimile trei litere din numele filozofului. Încercaci s reproduceci felul în care l-a „poreclit” pe filozof autoarea articolului respectiv. 
Rspuns: Schopenhagen  
Comentariu: Filozoful este Schopenhauer, numele cruia se aseaman mult cu „shopping hour”. Autoarea articolului l-a numit pe Schopenhauer Schopenhagen, dintr-un motiv neclar nou. 
Sursa: http://philosophegrincheux.unblog.fr/2008/02/07/jeudi-18-juin-2009/ 
Autor: Marcel Sptaru 
 
Liga B: Acceptare raspuns dual 
 
Zombii: Shopinghaga 
 
Explicatie: Noi nu am avut intentia sa subliniem momentul 'orelor de cumparaturi' prin acele trei litere "ing" din cuvintul 'shoping' (cum au explicat organizatorii de ce nu au socotit raspunsul nostru ca unul corect). Noi doar nu ne-am amintit la moment cum se scrie corect familia acestui filozof german. 
 
Alte echipe au raspuns: 
Bifidoc: Shopenhaga 
Intel: Kopenhaga  
Extazy: Schopenhaga  
Chipitoc: Shopenhaaga 
Turnul Alb: -  
 
DECIZIA COMISIEI: 
VT(M): Respins. In aceasta intrebare, fiind vorba de un joc de cuvinte, este importanta scrierea numelui filozofului. Daca s-ar fi intrebat doar numele filozofului, greseala ar fi putut fi considerata neesentiala. 
IG(S): Acceptat. Echipa a prins esenca întrebrii, _i anume c autoarea articolului a fcut un melanj dintre “Schopenhauer” _i “Copenhaga” (sau “Copenhagen”) 
OH(G): Respins. Chiar imi pare rau ca nu era posibila concretizarea raspunsului echipei inainte de anuntarea raspunsului corect. Dar din ceea ce e scris, s-ar crea o aluzie la prima propozitie din intrebare. Pronuntind numele filosofului, nu inteleg de unde s-ar lua litera "g", chiar admitind-o pe "i". 
BE(7): Respins. 
VT(S): Respins. Întrebarea era cum cum l-a numit autoarea articolului respectiv. Faptul c fetele au crezut c este timpul pentru cumprturi , reprezint un indiciu pentru a rspunde corect la întrebare. 
 
Decizia: Cu votul majoritatii contestatia este respinsa 1-4 
 
Intrebarea 40 
[Ctre prezentator: denumirea titlului „Ahead of test” va fi dictat pe litere.] 
Atencie, în întrebare sunt înlocuiri. În anul 2003 actorul afro-american Chris Rock a jucat rolul principal în comedia „Ahead of test”. Nu v întrebm ce cuvinte au fost substituite în denumirea filmului, dar v rugm s continuaci cu un cuvânt textul de pe afi_a publicitar a acestui film: „Unica chestie alb este…” 
Rspuns: Casa 
Comentariu: Filmul se numeste „Head of State”. „Ahead of test” este anagrama expresiei „head of state”, adic „_eful statului”. In filmul „^eful statului” pre_edintele este negru, anticipând oarecum victoria lui Barrack Obama la alegeri. 
Sursa: http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1212041480164&pagename=JPArticle%2FShowFull 
Autor: Marcel Sptaru 
 
Liga B: Acceptare raspuns dual 
 
Olimp: House 
 
Explicatie: Cerem ca raspunsul nostru sa fie acceptat deoarece el este traducerea in limba engleza a cuvantului \"casa\", care reprezinta raspunsul oferit de autorul intrebarii. \"House\" este cuvantul initial din fraza, si deoarece aceasta era in limba engleza, filmul in cauza fiind in engleza, este evident ca raspunsul nostru e corect 
 
Alte echipe au raspuns: 
Apeiron: casa 
Boom: neagra 
Maktub: casa  
Kakulla: dantura  
Feel good: sperma 
 
DECIZIA COMISIEI: 
Acceptat in unanimitate. 5-0 
Conform Codului de Jocuri Intelectuale cu Timp Fixat, orice rspuns corect tradus în oricare alt limb se consider la fel corect, cu excepcia cazurilor în care în întrebare se cere expres un rspuns într-o anumit limb, sau dac rspunsul într-o anumit limb ar aduga un sens suplimentar, care se piere în alte limbi (rim, joc de cuvinte etc.). Aceast întrebare nu reprezint o astfel de excepcie
 64 Scris de Marcel Spataru, la 11-11-2009 12:24
ni uchi uchenogo! :)
 63 Scris de Viorel Chihai, la 11-11-2009 10:32
Da iaka din ciuda nici no sa criticam. Sa fie de invatatura :) :P
 62 Scris de Marcel Spataru, la 10-11-2009 21:57
Am pus intrebarile pe site. 
Criticati.
 61 Scris de Alina Dolghier, la 10-11-2009 21:29
Se poate de pus pe site intrebarile? Pe unele pan acum nu le-am priceput
 60 Scris de Octavian Sireteanu, la 10-11-2009 16:31
Adica tu ai spus despre altcineva si au am inteles gresit ca-i despre mine (cu alte cuvinte am perceput totul la nivel personal)? 
Dar asta primavara s-a intamplat din cauza acelorasi factori obiectivi sau au fost alti factori obiectivi? 
 
Daca sincer, eu nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar trebuie sa fim si corecti. Cam greu sa nu reactionezi cu capul jos la criticile cuiva care a fost incorect la randul sau.
 59 Scris de Malairau Sergiu, la 10-11-2009 16:14
Intrebarile nu au fost trimise in termenii stabiliti, dar nici in ultima secunda, ci vineri seara. S-a intimplat asa din cauza mai multi factori obiectivi, pe care nu-i voi enumera ca n-are rost.  
Mai departe, n-am invinuit si n-am criticat pe nimeni, m-a amuzat doar situatia. Nu inteleg de ce vrei sa percepi totul la nivel personal, poate explicatia este ca prinzi kaif din aceste dueluri verbale pe sait.
 58 Scris de Natan Garstea, la 10-11-2009 11:29
Sergiu, multumesc pentru felicitare.
 57 Scris de Octavian Sireteanu, la 10-11-2009 11:05
Daca tot vorbim de aere, critici, etc. Nu vreau sa ma adancesc foarte mult in discutie, dar nu stiu cat de corect este sa fiu invinuit de atitudine gresita de o persoana care face parte dintr-o echipa ce nu a trimis macar o intrebare in termenii stabiliti, pentru a fi inclusa in pachetul etapei 2. Apropo.
 56 Scris de Malairau Sergiu, la 09-11-2009 22:15
da ladno, eu nu critic pe nimeni, ne oprim aici. 
et. 5 in reitingul meu personal este a doua dupa et. 4, in general a fost una buna. 
Cit despre contestatie, eu asa si n-am inteles care-i procedura. Cine decide anularea intrebarii? Cind? In timpul etapei sau dupa joc? Cind se rejoaca intrebarea daca este anulata?
 55 Scris de Marinela Parlicov, la 09-11-2009 21:18
'e' era initial inimioara din facebook. )
 54 e
Scris de Marinela Parlicov, la 09-11-2009 21:17
minunata etapa ) am primit placere ) multe lucruri dragi mie au fost subiecte de intrebari ) pt asta un multumesc special si cu inimioare ) asta pe langa cel pt organizarea frumoasa ) 
foarte miau e
 53 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 19:05
Da, Sergiu, e bine ca avem drepturi largi, de a avea o parere, de a o publica, de a accepta parerile altora, de a nu le accepta.  
 
Sunt de acord cu faptul ca greseala indicata (recunosc ca e o greseala) de tine putea fi evitata. In anumite conditii Comisia de Contestatii poate considera aceasta greseala suficienta pentru anularea intrebarii. 
 
Cat despre et.4, eu am criticat intrebarea, nu organizatorii. Sper ca tu faci acelasi lucru si pt. etapa 5.
 52 Scris de Malairau Sergiu, la 09-11-2009 18:27
Despre tonul de suprematie - este o concluzie de a mea pur subiectiva, poate a fost influentata de faptul ca eu consider et. 4 cea mai reusita de pina acum si cred ca organizatorii merita laude nu critici. In orice caz, cum s-a mentionat de mai multe ori aici, eu dreptul sa mi-o exprim si nimeni nu este obligat sa o accepte. 
 
Despre intrebare - Marcel nu sunt de acord ca e vorba de diferite interpretari. Publicat nu este sinonim cu terminat. Peste tot despre acest roman se scrie ca este neterminat incepind de la Wikipedia si terminind cu recenziile criticilor, in prefata la cartea pe care o am acasa este indicat acest lucru, chiar si un film creat pe baza romanului se termina cu un ecran negru si cu fraza An Dieser Stelle endet Franz Kafkas Fragment. Acestui fapt se atrage foarte multa atentie, este larg cunoscut, deci este un detaliu foarte important. Sunt de acord ca alte indicii sunt foarte clare, in general ar fi fost o intrebare super daca nu era acest moment. 
 
despre contestatie - m-am apropiat in pauza de organizatori, au strins din umeri spunind ca ei nu sint autorii intrebarii, si mi-au sugerat sa depun contestare dupa joc. La ce folos poate sa-mi prinda ea acum? 
 
P.S mulumesc pentru schimbarea scorurilor, mi-a influentat pozitiv dispozitia 
 
P.P.S. Felicitari cu ziua de nastere pentru Natan Garstea, acum am citit in Logos Press ca azi e ziua lui.
 51 Scris de Victoria Munteanu, la 09-11-2009 15:56
Superba etapa! 
Imi pare foarte foarte rau k nu am raspuns la intrebari la care eram obligate sa o facem, in special intrebarea cu rapunsu' "Tam Tam Tam" (dar am avut aceasta varianta):D. Multumim organizatorilor pentru atentia acordata...:P:P:P...pare rau k se termina campionatu'...:(:(:(
 50 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 15:17
De altfel, au anuntat intentia de a depune contestatii echipele: 
Fantastic 7: 39 
Zombii: 17 
Olimp:40 
 
Din Divizii: 
Moon Power: 4, 8 
Echipa Proasta: 17 
Cervantes: 4, 12, 19
 49 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 15:14
Pe fisele organizatorice nu este indicat faptul ca TA depune contestatie. 
 
In orice caz, voi intreba organizatorii din Ligile B/C.  
 
Iata textul intrebarii: 
În imaginea pe care aci primit-o a fost omis un cuvânt. Traducerea cuvântului rus în limba român este un omonim cu denumirea unei forme muzicale. V rugm s reproduceci aceast traducere în român. 
Rspuns: Fuga 
Surse: http://dexonline.ro/search.php?cuv=fuga 
http://funpix.moskva.com/funpix/fun/inscriptions/25462720.html 
Autor: Olga Homina (Gladiolus) 
 
Imaginea cred ca o aveti.
 48 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 15:09
Am introdus modificarile in urma contestatiilor pentru etapa 4 din Liga C. 
In runda 1: 
Zombii - Turnul Alb, din 3:1 a devenit 4:1 
Gladiolus - Extazy, din 1:0 a devenit 1:1 
Chipitoc - Intel, din 2:2 a devenit 3:2 
In runda 2: 
Chipitoc - Zombii, din 3:3 a devenit 3:4 
 
Corectati-ma daca am gresit undeva.
 47 Scris de Vitalie Surugiu, la 09-11-2009 14:52
Noi (Turnul Alb) am anuntat ca vom depune contestatie la intrebarea nr 5 runda I
 46 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 13:54
Pe de alta parte intr-adevar ar fi fost mai bine formulat: 
"Autorul acestui edificiu a terminat lucrul asupra lui cu doi ani inainte de moarte"...
 45 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 13:49
Acus introduc rezultatele in urma contestatiilor din etapa precedenta.
 44 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 13:46
Sergiu, atunci cand cineva da sfaturi in general, asta nu inseamna ca el isi da ton de suprematie. Si nimeni nu este asigurat 100% impotriva greselilor. Asta in general.  
 
Acum in particulat despre intrebare: 
Totul se bazeaza pe o interpretare. Varianta finala a romanului care exista astazi este varianta cea publicata, respectiv terminata. Mai ales ca autorul a terminat voluntar lucrul asupra lui. Asa interpreteaza autorul intrebarii. Celelalte indicii din intrebare, dar mai ales citatul arata clar ca este vorba de acest roman. 
Acum repet, este vorba de interpretare.  
 
Daca pe voi informatia asa cum a fost prezentata v-a impiedicat sa raspundeti corect, in mod normal depuneti contestatie de anulare a intrebarii. Dar faceti acest lucru la etapa.
 43 2 Sergiu
Scris de Eugene Zinkovsky, la 09-11-2009 13:37
Sergiu, daca posezi informatie precum ca intrebarea contine date eronate, atunci depui o contestatzie de anulare a intrebarii, unde indici info care este eronata.
 42 Scris de Ion Dodi, la 09-11-2009 13:33
Octav Sireteanu: O mica remarca, eu cand scriam ca trebuie de lucrat mai mult la intrebari, ma refeream la toti in general, nu anume la echipa 10 Lei.
 41 Kosiak
Scris de Malairau Sergiu, la 09-11-2009 13:25
Despre cum nu e nimeni ideal :) 
 
Am urmarit cu interes comentariile la etapa 4 si am observat, de mai multe ori, cum echipa 10 lei a fost sfatuita cu un ton de suprematie, de jucatori mai titrati, sa se straduie si sa faca intrebari mai bune. 
 
Si iaca ca la etapa 5 avem parte iarasi de un kosiak. 
 
Intrebarea 3 sau 4 cu Franz Kafka. 
Dupa parerea mea, intrebarea este una de genul "na znania" si in acest caz este foarte important ca textul intrebarii sa contina informatie absolut exacta pentru a nu duce in eroare echipele. In cazul acestei intrebari a fost furnizata informatie eronata, care a condus cel putin echipa noastra la un raspuns gresit. 
Citez din textul intrebarii: \" ... acest edificiu a fost terminat cu 2 ani inainte de moartea creatorului sau si a aparut in fata publicului larg la 2 ani dupa moartea sa...\" Prima parte a acestei afirmatii este gresita. Romanul \"Castelul\" NU A FOST NICIODATA TERMINAT. Cronologic evenimentele au avut loc in felul urmator  
1. 22 ian 1922 Kafka incepe lucrul asupra romanului 
2. 11 sept 1922 intr-o scrisoare catre prietenul sau Max Brod, Kafka scrie ca el SISTEAZA LUCRUL ASUPRA ROMANULUI si nu are de gind sa se intoarca la el 
3. 3 iun 1924 Kafka moare 
4. 1926 \"Castelul\" este editat pentu prima data in forma sa neterminata. 
 
Astfel, daca in cazul intrebarii cu \"cinii si cosmosul\" se discutau doar criteriile de acceptare si erau sanse reale de a raspunde corect, in cazul intrebarii cu Kafka pentru cei care au citit acest roman nu erau sanse de a raspunde corect, deoarece ei stiau exact ca el nu este terminat. Reiese ca raspunsul corect contravine informatiei din intrebare. 
 
Intrebarea mea este cum se solutioneaza aceasta situatie conform regulamentului? Se depun contestatii impotriva intrebarii sau cum? 
 
P.S. De ce nu a fost schimbate scorurile la echipa Zombi in etapa a 4, daca ambele contestatii au fost acceptate?
 40 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 13:01
Daca va uitati bine, tot campionatul este strans si foarte multe se vor decide anume la ultimile doua etape.
 39 Scris de Marcel Spataru, la 09-11-2009 13:00
Turnul Alb, da eu nu vad ca voi sa fi anuntat faptul ca veti depune o contestatie. 
Componenta Comisiei de contestatii: 
Vadim Turcan (Sihastrii) 
Vera Turcanu (Mix) 
Eugen Bahnari (777) 
Olga Homina (Gladiolus) 
Iulian Gramatchi (Sihastrii) 
Rezerva: Marcel Spataru (Mix)
 38 Scris de Alina Dolghier, la 09-11-2009 11:59
Au fost multe intrebari frumoase, pe care mi-i ciuda ca nu le-am luat :) Multumesc ;)
 37 Scris de Arina Levinschi, la 09-11-2009 11:43
Oooo, despre noi scrie aici 8) 
De Kakulla chiar tare imi era jele cynd noi (Boom si Kakulla) am luat cele mai multe puncte din ambele ligi shi taman am jucat unii cu altii....
 36 Scris de Vitalie Surugiu, la 09-11-2009 10:46
Ar fi bine sa fie publicate intrebarile pentru a ne realiza planurile meschine de a depune o contestatie :roll
 35 Undei zaciotca?
Scris de G G, la 09-11-2009 10:00
Bra'vo.Placut etapa.
 34 Scris de Ceban Maxim, la 09-11-2009 09:40
mdea ... kind ku boom am jucat a fost un jackpot din partea lor shi unul din partea noastra ... 
frumos...
 33 Scris de Eugene Zinkovsky, la 09-11-2009 09:34
Numarul de raspunsuri corecte de la etapa 4-a. 
 
1 10 Lei 22 
2 LAREME 21 
3-4 Asachi 19 
3-4 Kakulla 19 
5 Acord 18 
6 Nuri 17 
7-8 Chipitok 16 
7-8 Boom 16 
9-10 Olimp 15 
9-10 GS 15 
11-12 Turnul Alb 14 
11-12 Tam Tam Tam 14 
 
Scorul etapei(parere subiectiva): 
SL: LAREME 7-6 10 Lei 
Liga A: GS 4-5 Tam Tam Tam 
Liga B: Kakulla 5-6 Boom 
Liga C: Extazy 0-5 Zombii
 32 Scris de Eugene Zinkovsky, la 09-11-2009 09:08
Cine are nevoie de contestatii, pot sa-i fac un FRWD. 
 
Mie tot mi-au placut intrebarile, pacat ca am luat putine puncte :)
 31 Scris de Dabija Orest, la 09-11-2009 09:04
da au mai fost vreodata rezultate asa stranse in toate ligile? parca e mai echilibrat ca oricand campionatul :zzz
 30 Scris de George Burdell, la 09-11-2009 08:39
De data asta intr-adevar mi-au placut intrebarile :)
 29 Scris de Ion Vasilica, la 09-11-2009 08:19
Vytri sopli, colega, inca doua etape inainte
 28 Scris de Andrei Lutenco, la 09-11-2009 04:45
Albania plange in hohote si se bucura de victorie!
 27 Scris de Andrei Lutenco, la 09-11-2009 04:44
marvelous. Uvajuha!
 26 Scris de Viorel Chihai, la 09-11-2009 00:07
O etapa cu intrebari frumoase si foarte frumoase :) 
Nu uita Marcel sa publici rezultatul chestionarului referitor la intrebari ;)
 25 Scris de Marcel Spataru, la 07-11-2009 21:09
Reamintesc echipelor ca etapa de maine va incepe la 15:00! 
 
Organizatorii sunt rugati sa fie prezenti la biblioteci la 14:30.
 24 Scris de Ion-Mihai Felea, la 07-11-2009 13:28
OI blin, exemplu cu intrebarea lu' Vasilica o fost postat de Octavian nu de Marcel, sorry Octavian.
 23 Scris de Ion-Mihai Felea, la 07-11-2009 13:22
Interesant, Marcel, ma refer la intrebarea pusa de Vasilica. 
Cred ca Anishoara are dreptate (exista vreuna in echipa Asachi?) intrucat raspunsul la intrebare, conform criteriilor autorului, se extrage dintr-un grup finit de raspunsuri posibile:  
cel al tzarilor balcanice (nu-s chiar asha de multe). Depunand contestatzie, echipa Fantastic 7 nu intervine pentru acceptarea unui raspuns concret, singular ci pentru acceptarea in criteriul de acceptare a raspunsului a unui nou grup: cel al orashelor balcanice (sau chiar al localitatzilor). Discutzia se va purta, cum stipuleaza shi regulamentul de altfel, in jurul contestatziei depuse de F7 (de 10 lei nici nu ar trebui sa fie vorba pentru ca ei nu au depus contestatzie, asha scrie la cartea downloadabila de pe sait?)dar daca contestatzia F7 se accepta, atunci cercul de raspunsuri ce se considera corecte se va largi cu in asha fel ca sa cuprinda shi raspunsul F7, asta in dependentza de argumentarea baietzilor din F7. Exemplific. Daca F7 a scris in contestatzie ca raspunsul lor (ce era, atena da?) ar trebui acceptat deoarece raspunsul lor este un orash care se termina cu \"a\" iar conform statisticilor de pe saitul redtube(dot)com toate orashele care se tirmina cu \"a\" sunt balcanice iar contestatzia se accepta, atunci criteriul de acceptare se largeshte asthel incat raspunsul 10 lei devine shi el valabil (Sofia se termina shi ea cu \"a\"). Daca F7 ishi intemeiaza cont. pe faptul ca shi Atena este un orash in care locuiesc \"fete balcanice\" atunci iarashi se largeshte grupul de rasp. posibile...etc. Cred ca atzi prins ideea. 
Ceea ce vreau sa va intreb ew este urmatorul lucru: Daca F7 ar fi raspuns \"Tractorvo\" shi ar fi argumentat in contestatzie ca este asha catun de 30 de case in Bosnia, Bosnia deci Balcani, shi raspunsul lor ar trebui acceptat iar comisia de contestatzie s-ar fi deplasat la fatza locului shi ar fi constatat ca nu sunt fete in acea localitate deoarece au plecat la zarabotka in Combainvo, hotarand astfel sa respinga contestatzia F7. In continuare F7 se deplazeaza shi ea la fatza locului shi dau de un barbat care shi-a facut operatzie chirurgicala de schimbare de sex shi se considera femeie, femeie in bosnia deci Balcanical. Daca in contitnuare, un membru al echipei Mix aduce o lucrare de natura istorica, apartzinand... sa-i spunem autorului - Djuvara, unde se definesc hotarele Balcanilor astfel incat Roamania sa nu intre in cadrul lor. Cine are dreptate. Cine hotarashte cine e femeie shi cine nu. Cine haotarashte unde care este cadrul Balcanilor. Shi in New-York tre sa fie femei de origine sarba-croata, cine a statuat ca toate fetele Balcanice traiesc in Balcani da\' nu dracu shtie unde?
 22 Scris de Marcel Spataru, la 06-11-2009 21:41
Toti cei care pot ajuta cu organizarea sunt rugati sa vina maine la ora 15:45 in fata liceului Gaudeamus.
 21 Scris de Vadim Turcan, la 06-11-2009 21:32
Tot pot sa ajut cu organizarea jocului in divizii si ligi  
 
(echipa Sihastrii )
 20 Scris de Marcel Spataru, la 06-11-2009 13:54
Nu. In divizii organizeaz toci. Si se pare ca noi chiar avem indisponibilitati pt mâine. 
Discutam diseara.
 19 Scris de Iulian Gramatki, la 06-11-2009 13:33
Ap' da, da ma gandeam ca in divizii prezinta cei din superliga.
 18 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 13:28
Iulian, dapai tu nu esti organizator de etapa?
 17 Scris de Iulian Gramatki, la 06-11-2009 12:50
Apropo, aveti nevoie de prezentatori pentru divizii? Daca aveti, eu pot sa vin.
 16 Scris de Iulian Gramatki, la 06-11-2009 12:44
Am trimis intrebarile.
 15 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 12:41
Pot sa trimit eu vreo 10.
 14 Scris de Marcel Spataru, la 06-11-2009 12:11
A trecut si dimineaca, iar eu nu am primit decât 5 întrebri de la 777 si înc nici una de la Sihastri. 
 
Va rog sa va grabiti, in caz contrar completez pachetele cu întrebrile mele de rezerva.
 13 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 10:22
Ce sa-i faci daca n-au reactionat la moment si n-au depus contestatie ...
 12 Scris de Eugen Bahnari, la 06-11-2009 08:42
raspunsul echipei mix se incadreaza perfect in conditiile intrebarii :)
 11 Scris de Iulian Gramatki, la 06-11-2009 00:04
Intrebarile le trimit maine dimineata, daca imi dati voie. :D
 10 Scris de Ileancik oduvancik, la 05-11-2009 23:11
:roll  
 
asa un taffalici
 9 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 23:01
In speranta ca s-au mai racit capetele, risc sa propun la toata lumea o problema ipotetica. 
Sa zicem ca echipa Asachi pune la etapa sa o intrebare nu prea reusita:  
 
Acestea isi incep week-end-ul cu gin tonic si lime. Il continua cu o plimbare cu masina, gata sa arate cat mai bine. Dupa care totul se termina petrecand ca nimeni altcineva. 
Intrebare: Dar unde le putem gasi pe aceste petrecarete? 
Raspuns: In Romania. 
Criterii de acceptare: Se accepta si alte tari din Peninsula Balcanica. 
Comentariu: Este vorba de cantecul Elenei Gheorghe “The Balkan Girls”. 
Autor: Vasilica, Echipa Asachi. 
 
Raspunsurile echipelor: 
LAREME – New York 
Mix – In clipurile lui 50 cent. 
Nuri – Bulgaria 
Acord – Romania 
Fantastic 7 – Atena 
10 Lei – Sofia. 
 
Au fost acceptate raspunsurile echipelor: Nuri (Bulgaria), Acord (Romania). 
Au depus contestatie: Fantastic 7 (Atena – motivul “Din intrebare nu reiese clar ca trebuie de raspuns o tara. Fete balcanice exista in Atena”) 
 
A fost formata comisia de contestatie din care fac parte Nicusor, Ionel si Anisoara. 
Parerile s-au impartit: 
 
Nicusor spune ca raspunsul echipei Fantastic 7 nu trebuie acceptat, pentru ca in criteriile de acceptare scrie clar ca se accepta tarile din Peninsula Balcanica. Respins. 
Ionel spune ca intr-adevar, contestatia echipei Fantastic 7 are sens, intrebarea e duala. Raspunsul echipei 10 Lei nu trebuie sa fie acceptat pentru ca nu au depus contestatie si pentru ca raspunsul lor este diferit de raspunsul echipei Fantastic 7. 
Anisoara spune ca accepta raspunsul echipei Fantastic 7, pentru ca raspunsul – oras balcanic este la fel de logic ca si raspunsul – stat balcanic. De asemenea, ea accepta si raspunsul echipei 10 Lei, pentru ca este o intrebare duala. 
 
Va rog sa raspundeti, cine credeti ca are dreptate si sa argumentati.
 8 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 21:46
Iulian, exista motiv.  
Pur si simplu crede-ma.
 7 Scris de Iulian Gramatki, la 05-11-2009 21:37
Marcel, de ce gmail?
 6 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 17:28
Am primit intrebarile de la echipa Gladiolus. 
Ma apuc de redactat.  
 
Astept intrebari de la celelalte echipe.
 5 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 17:27
GG > 
Nu, n-am incercat. La CRCT inca nu-i clar cine si de ce se ocupa si cine poate sa ne ajute.
 4 Scris de G G, la 05-11-2009 12:17
O intrebare in privinta la loc.A incercat cineva sa-i contacteze pe cei de la CRCT?
 3 Scris de Dabija Orest, la 05-11-2009 12:13
Da domnu Bujori n-are kumva de gand sa inchida si bibliotecile odata cu inchiderea institutiilor de invatamant???
 2 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 11:26
Am fost telefonat de directoarea Bibliotecii "Targoviste", care si-a exprimat indignarea fata de comportamentul clubului nostru si in special a Ligilor B si C, care isi disputa jocurile acolo. 
Eu nu am fost prezent la biblioteca respectiva saptamana trecuta, dar voi reproduce principalele momente pe care le-a indicat doamna directoare: 
* jucatorii nostri stau in grupuri mari in fata bibliotecii, discuta galagios, fumeaza se beau bere. conform expresiei directoarei "parca-i discoteca, nu biblioteca" 
* jucatorii nostri iau carti de pe rafturi fara a cere permisiunea de la administratoare 
* jucatorii nostri nu aranjeaza mesele la loc si nu fac curatenie in urma lor, iar bibliotecarele se retin pana la ora 9 pentru a strange din urma noastra 
* jocurile nu incep la ora indicata si dureaza mai mult decat e prevazut. 
 
Nu voi descrie cum am obtinut permisiunea de a desfasura jocurile la Biblioteca si ce resimte un om atunci cand i se transmit asemenea mesaje, dar... 
 
Pentru a evita situatii similare pe viitor: 
* Jocurile vor incepe la 15:00 
* Organizatorii sunt obligati sa citeasca prima intrebare la ora 15:00, indiferent daca in sala sunt prezente echipele sau nu 
* Organizatorii sunt obligati sa asigure aranjarea meselor inainte de joc si sa faca curat IN INTREGIME dupa etapa 
* Fumatul si bautul berii SUNT STRICT INTERZISE in raza de 100 de metri in fata bibliotecii.  
* Atingerea cartilor din biblioteca fara permisiunea bibliotecarelor este STRICT INTERZIS 
 
incalcarea precedentelor doua puncte se va solda cu interzicerea IMEDIATA de a continua jocul pentru persoana respectiva. echipa organizatoare este obligata sa vegheze respectarea acestor punct. 
 
intrucat etapa urmatoare in Superliga si Liga A va fi coordonata de echipa MIX, eu voi avea personal grija pentru ca jocurile sa inceapa la timp la Biblioteca "Lomonosov". voi coordona ca acelasi lucru sa se intample si la "Targoviste".
 1 Scris de Marcel Spataru, la 04-11-2009 08:37
Rog echipele Sihastrii, 777 si Gladiolus sa expedieze intrebarile pe adresa spatarum AT gmail DOT com.

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >
Advertisement

On-line

Avem 1 vizitator online

Meniu Campionat