Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Campionat arrow Etapele Campionatului arrow Campionatul XV Etapa 4
Campionatul XV Etapa 4
Evaluare Utilizator: / 0
SlabExcelent 
Index Articole
Campionatul XV Etapa 4
Pagina 2

Campionatul CUC

In acest week-end (31 octombrie - 1 noiembrie) va avea loc a 4-a etapa a Campionatului CUC. Organizatorii etapei 4 sunt: 10 Lei (responsabili de etapa), H5N1Olimp si Bifidoc. Reamintim ca echipele din Ligi trebuie sa expedieze pachete de cel putin 25 intrebari echipei 10 Lei pana joi, ora 22:00.

SUPERLIGA si LIGA A vor juca duminica, de la ora 16:00, la Biblioteca Lomonosov (Bd. Dacia 4).

LIGA B si LIGA C vor juca duminica, de la ora 16:00, la Biblioteca Tirgoviste (str.Ion Creanga, 82/1).

SAMBATA. DIVIZIILE. Diviziile vor juca la Liceul Gaudeamus, de la ora 16:00. Diviziile vor juca un pachet din 40 de intrebari. Inregistrarea in Divizii va ramane deschisa pana la sfarsitul Campionatului (folositi formularul sau anuntati-ne intentia de a juca printr-un mesaj la aceasta stire).

Divizia A: Cactus, Magnet, Milkshake, Equilibrium, V.I.P., Sambooka, The Penguins.
Divizia B: K-19, Mivina, Moon Power, Q-Team, Uranium, Los hormones, Happy Tree Friends.
Divizia C: Anno Domini, Abricot, Linox MD, Buzz, 13 Ochi, OZN, Microbii.
Divizia D: Green Light, Academica, All Blacks, HZ, Drept, Tequila, Coalitia, Lords of Fun.
Divizia E: Echipa proasta, Cervantes, Bamboo, Wasabi, Fox, FAF, A-Team.

Puteti face pronosticuri AICI.

Puteti descarca de aici fisierele organizatorilor pentru Superliga, Liga A, Liga B, Liga C si Divizii.

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 15909

  Comentarii (151)
 151 Scris de Petru Sula, la 08-11-2009 13:42
Ap dar am mai facut un record sau nu? :grin
 150 Scris de Ion Dodi, la 08-11-2009 13:33
Mie
 149 Scris de Dabija Orest, la 08-11-2009 10:59
si cui yi revine onoarea de a face si cel de-al 150-lea comentariu? :grin
 148 Scris de Macari Andrian, la 07-11-2009 14:48
:grin
 147 Scris de Octavian Sireteanu, la 07-11-2009 13:36
Vezi pe Aleea Diagon.
 146 Help mi
Scris de Ion-Mihai Felea, la 07-11-2009 12:42
Hai sa vorbim despre catioale. Cine poate sa-mi recomande un loc de unde mi-ashi putea procura un catiol bun, cu fund dublu, din material inoxidabil, cu maner shic shi buza indoita in afara. Va multzumesc anticipat pentru sfaturi.
 145 Scris de anastasia :), la 07-11-2009 11:19
Oameeeeni 
 
La farmacie se vinde asha sheva ca VALERIANCA, sau NOVOPASIN  
ap iaka, fiecare sa-shi traga cite o sticlutza pe git, shi as fie pace :D
 144 Scris de Viorel Chihai, la 06-11-2009 21:26
Octavian, citeste-ti comentariile.
 143 Scris de Marcel Spataru, la 06-11-2009 20:56
Oleg, faptul ca o întrebare a fost proasta, nu înseamn ca toat etapa a fost proasta. In nici un mesaj n-am criticat echipa voastra, ci doar am discutat o intrebare. Am dreptul, nu?  
Argumuntul e doar o intrebare nu tine. Stii si tu proverbul cu lojka degt'a v bochke meda.
 142 Lui Marcel Spataru
Scris de Colomiets Alexandru, la 06-11-2009 18:59
Raspuns la intrebare - In prima runda Zombii a jucat cu Turnul Alb. In runda cu nr. 2 Zombii a jucat cu Chipitoc (aici nu sint sigur 100 % deoarece la momentul declararii era zgomot in sala)
 141 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 18:35
Tu incurci jignirile cu acuzatiile. Eu v-am acuzat, iar tu si cu colegii tai ati incercat sa ma jigniti, in lipsa argumentelor.
 140 Scris de Viorel Chihai, la 06-11-2009 17:16
Corect, poate sa-si expuna parearea asupra intrebarilor, nu asupra organizatorilor si membrilor echipei de contestatii. 
 
Cineva confunda "libertatea de exprimare" cu "libertatea de jignire".
 139 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 17:02
Si mai sunt si jucatorii care pot sa-si expuna parerea referitor la faptul daca este buna sau rea intrebarea. Pe cuc.md inca nu a fost anulata libertatea exprimarii.
 138 Scris de Arina Levinschi, la 06-11-2009 16:58
Quote:
Cine hotaraste e proasta sau desteapta intrebarea?

 
 
Codul Jocului Intelectual de Echipa cu Timp Fixat, paragraf 1.2.1.1. :P
 137 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 16:52
:grin
 136 Scris de Guvir oleg, la 06-11-2009 16:48
Pai deja ai demonstrat atitudine similara fata de noi, sau nu? Iti mai repet inca odata, nu te supra aprecia ca nu esti unicul care stie ca Sheffield se scrie cu 2 de f si lasa-ma te rog pe mine sa decid cu ce sa ma ocup. Ok?  
Succese. Din partea mea nu va mai fi nici un mesaj la tema data. Toate concluziile sunt deja facute. 
Succese.
 135 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 16:31
No problem. 
Si eu in locul vostru m-as astepta la acelasi tratament. Invatati de exemplu ca Sheffield se scrie cu dublu f, nu de alta, dar mi-ar parea foarte rau pentru voi daca n-o sa vi se accepte vreun raspuns din cauza unei simple greseli ortografice. 
 
P.S. Asa si n-am inteles de ce ai reinceput discutia azi. N-ai ocupatie?
 134 TO Octav
Scris de Guvir oleg, la 06-11-2009 16:25
Ca vor mai fi 16 si vom bate recordul.  
Sensul e ca discutia inca nu a incetat, vin propuneri de aschimba refgulamentul, de a scoate intrebarile proaste etc. Cine hotaraste e proasta sau desteapta intrebarea? Octavian Sireteanu? Te supra apreciezi Octav. Am vrut doar sa-ti spun ca sa te astepti la acelasi lucru care l-ai provocat int ema asta, cel putin dipn partea mea, dac nu o sa-mi placa vre-o intrebare alcatuita de catre voi. Succese!
 133 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 16:16
Care-i sensul si scopul comentariului de mai jos?
 132 Eu in ca nu inteleg
Scris de Guvir oleg, la 06-11-2009 16:12
Oameni buni ce-i cu voi? Oare conteaza daca a fost o intrebare care a stirnit atitea din 50? Discutiile au aparut doar de la o intrebare. Pentru mine e un rezultat ft. bun daca doar 2% din intreg pachet s-au dovedit a fi rebut. E atit de importanta chestia asta? Pachetul de intrebari era foarte mare, din care noi ne-am intilnit de vreo 3 ori si am selectat cele care dupa opinia noastra erau demne de SL, e normal ca sa nu va placa toate. Desi intrebarea a stirnit contraverse doar dupa analiza contestatiilor si doar la echipele, raspunsul carora a fost refuzat. Vreau sa va urez succese si sa nu va suparati baieti cind veti fi criticati in calitate de organizatori de etapa si *vetzi vedea oua zburind inspre voi* vb ironic. Cel putin echipa noastra se straduie sa evite intrebari ingust specializate care intr-una numit cerc de oameni la majoritatea le par fine, luind in consideratie ca avem in echipa 4 specialisti din domeniul IT ap putut sa va incarcam cu specificatii de mama draga, nici sa nu va dati seama pe departe care ar putea fi raspunsul, din fericire, spre deosebire de alti colegi, incercam sa evitam aceasta cauza. Imi pare paradoxal ca dupa etapa toti s-au apropiat si merci pentru intrebari bune, iar dupa contestatii ne luam la sfada. Succese tuturor si indeosebi echipei MIX ca , dupa cum vedem, sa fii responsabil de etapa nu e atit de usor. Octavian, iar tu sa te astepti sa fii rasplatit cu aceeasi moneda cind vei fi raspunzator de etapa cu achipa. No offence. Dar uneori esti straniu. 
P.S. Veronika :) eu amtinca o sa-mi trec emanarea energie negative asupra lui Octav :) si echipei Asachi :) asa ca ACORD poate sa doarma linistit noaptea, Oleg nu mei e inervat ep voi :), gluma.
 131 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-11-2009 15:28
Toata lumea la atelierul bazat pe intrebarile de maine! :grin  
Marcel, tu stii cam cati oameni sunt seara in Funny. Sa nu te miri daca vor fi de vreo 5 ori mai multi :)
 130 Scris de Arina Levinschi, la 06-11-2009 15:11
Opa, de ce eu citesc despre atelier azi? 
Ideea e buna dar cam putin timp la dispozitie :sigh  
 
Apropo de regulament, tin minte cyndva, cynd superliga juca in cantina liceului Gaudeamus si Marcel (matinca) nu era in Md, intrebarile tare, tare levye se inlocuiau.... serios... 
 
Anyway, lumea chiar trebuie sa se invete sa nu puna asa intrebari in pachet. Verificare elementara: daca la raspuns trebuie de scris o propozitie de 2 km care poate fi formulata in multe feluri, atunci intrebarea trebuie Shift+Del-uita :zzz
 129 Scris de Eugen Bahnari, la 06-11-2009 10:46
Eugen, Marcel profita de popularitatea acestei pagini ca sa fie sigur ca mesajul sau va ajunge la destinatie. :D
 128 Scris de Eugen Bahnari, la 06-11-2009 10:41
ok marcel hai la 18-30. cred ca trebia sa postezi mesaju la tema etapa 5 :)
 127 Scris de Marcel Spataru, la 06-11-2009 08:41
Propun echipelor organizatoare ale etapei sa ne intalnim astazi la ora 18:00 intr-un local din centru, de exemplu la Funny Bistro, pentru a discuta pachetul din acest week-end. 
Am foarte multe remarci la intrebari. Intalnirea ar putea servi si ca un atelier pentru cei implicati.
 126 Scris de Marcel Spataru, la 06-11-2009 00:45
Alex => 
1. regulamentul nu poate fi schimbat pe parcursul sezonului. faceti propuneri in intersezon, discutam. 
2. regulamentul este incapabil sa rezolve problema calitatii intrebarilor.
 125 Scris de Alex Railean, la 06-11-2009 00:35
[QUOTE=Octavian]Pentru ca toate drumurile duc la Roma[/QUOTE] 
Nu-i nimic, nu-ti face griji. In unul din jocurile din viitor poate ca se va propune si aceasta intrebare. De ce? 
 
Pentru ca in calitate de referinta va fi folosit acest site. Sau pentru ca "autorul intrebarii a cautat in Google si a gasit ..." (-; 
 
[QUOTE=Marcel] solutia propusa de tine nu se inadreaza nicicum in regulamente existente. [/QUOTE] 
Poate asta inseamna ca regulamentul trebuie sa fie actualizat? 
 
Daca problema ramine nerezolvata pina acum, inseamna ca: 
- regulamentul nu e interpretat corect 
- nu se aplica corect 
- este incapabil sa rezolve problema 
 
Sunt alte explicatii?
 124 Kotenko
Scris de Alina Dolghier, la 05-11-2009 21:56
shi di ghini ca eu fost modificate rezultatele :">
 123 Scris de Alina Dolghier, la 05-11-2009 21:53
Bine ca am ramas in ligi :zzz
 122 Scris de Kotenko, la 05-11-2009 21:53
da chiar, cind o sa fie modificate rezultatele?
 121 Scris de Alina Cazachevici, la 05-11-2009 20:35
Sorry pentru offtop :zzz  
 
Dar totushi, vor fi modificate rezultatele?
 120 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 17:41
...a spus Ion Dodi continuand discutia. 
 
(sper ca nu te ofensez :)
 119 Scris de Ion Dodi, la 05-11-2009 17:37
Marcel, nu am de gand sa continuu o discutie inutila.
 118 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 17:25
Ion Dodi 
na: "x>y este adevarat atunci si a+x>a+y este adevarat"  
 
Expresia "in loc" presupune compararea a DOUA elemente 
NU! Expresia "in loc" presupune substituirea. 
 
Tu ce chiar nu crezi ca eu cred in ceea ce scriu, sau tu crezi ca eu nu inteleg parerea ta?
 117 Scris de Jeka B, la 05-11-2009 17:18
:))))))))))))))))))))))))))))))
 116 OG it's me
Scris de Guvir oleg, la 05-11-2009 17:16
Iac sa :( 
Ma duc sa ud kaktusu cu lacrimi de jale fata de Laika.
 115 Iaca cod gresit, si nu-s CG da is OG (on
Scris de G G, la 05-11-2009 17:15
Asa un speech am scris, dar s-a pierdut. Nu mais criu a doua oara, daor citeva replici lui Adrian.  
1. Raspunsul vizeaza ciine, cosmos, maimute. Ce din aceste elemente voia veti in raspuns? 
2. Cum intrebarea "Nu va fost jale de laika" implica raspuns "Cineva isi iubeste mai mult prietenii", doar dac din punct de vedere gastronomic, dar Laika nu a fost mincata. 
3. Intrebarea "Nu va fost jale de Laika?" vizeaza un raspuns care are o incarcatura informationala stiintifica ca sa poata fie pusa la o conferinta stiintifica? 
P.S. Cred ca "Plinge dupa Laika" o sa-mi iau ca statut. Mi-ati provocat a doua trauma psihologica, si numai ma impacasem cu ideea ca am pierdut-o pe Laika 22 de ani in urma, in Siberia, dar ea a fost mincata de savanti la conferinta :cry
 114 Ion Dodi
Scris de Viorel Chihai, la 05-11-2009 17:12
"x>y este adevarat atunci si ax>ay este adevarat" 
1. Din punct de vedere matematic asta ii bred...si ii bred sa folosesti matematica aici pentru a exemplifica. 
2. Expresia "in loc" presupune compararea a DOUA elemente. Nu poti pune accentul pe caini sau pe oameni atunci cand scrii in loc. Pontu il mai scrii 
3. Lunteco, citeste ceea ce scriu si incearca sa intelegi.
 113 Scris de Ileancik oduvancik, la 05-11-2009 17:04
Mersi, Andrian, sau pseudo- Andrian , pentru precizare ;)
 112 Scris de Macari Andrian, la 05-11-2009 17:03
Comentariul cu titlul :" Mai temperati-va un pic zelul inchizitor" a fost scris de mine.
 111 Scris de anastasia :), la 05-11-2009 17:01
Eu vreu sa rog pi shela care 'iara ii A. Lutenco' ori sa plateasca pentru fiecare utilizare a numelui respectiv sau sa scrie ceva destept - un calambur, un citat din marx sau lenin. Merci anticipat 
 
P.S. Anastasia saliut!
 110 Scris de Jeka B, la 05-11-2009 16:57
Lu, poneal. 
(Marcel)  
S-au pornit gliukurile masive la site.
 109 iaka iar is A. Lutenco (adik nu e el, da
Scris de Andrei Lutenco, la 05-11-2009 16:57
eu zic sa facem pronosticuri 
 
ca tot nu avem ce face, si privim cum se cearta ishtea, sa votam cine cistiga 8)
 108 Andrei Lutenco
Scris de Vitalie Surugiu, la 05-11-2009 16:53
Asta eu am scris mesajul cu patlagelele murate. Nu pentru a demonstra ceva ci ca pricol :)
 107 nu anastasia :)
Scris de anastasia :), la 05-11-2009 16:51
Da, continuati, poate vom bate recordul de peste 150 de comentarii dupa o etapa
 106 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 16:49
Eugen Zincovschi, ai explicat corect. 
dar sper ca te-ai deplasat inspre patlagele murate doar ca figura de stil, nu pentru a demonstra ceva,  
pentru ca iti dai seama ca este evident faptul ca acei caini erau trimisi in loc de oameni, nu in loc de patlagele murate.
 105 Eugen Zinkovsky wrote
Scris de anastasia :), la 05-11-2009 16:46
Voi oare credeti ca : 
" Vom lua in considerare si raspunsul vostru" este identic cu “vom Accepta raspunsul vostru. “ Conform regulamentului toate raspunsurile dintr-un grup, in cazul dat SL, vor fi analizate. Desigur e mai ushor de invinuit de cinism bla bla … , dar oare la ce v-ati asteptat cind am zis eu ca voi lua in considerare ???  
 
Cind echipa Nuri m-a anuntat ca vor sa depuna contestatie eu lor le-am zis, ca deja Lareme au facut-o, si ca oricum o sa analizam. La voi la fel se refera.  
Shi nu se pune problema ca ati fost Naivi, ci din cauza raspunsul vostru , care conform parerii comisiei nu este correct.
 104 Nu A. Lutenco
Scris de Andrei Lutenco, la 05-11-2009 16:45
continuati, e tare de ris... Parca ar fi un show de Wrestling american, de acela aranjat :grin
 103 asta eu mai jios
Scris de Andrei Lutenco, la 05-11-2009 16:44
Marcel, saliut ;)!
 102 Scris de Viorel Chihai, la 05-11-2009 16:44
@G_G sau cine a scris in locul lui 
 
Cum ai comenta cele spuse de Octavian anterior: 
"1. Incercati sa faceti intrebari bune.  
2. Daca nu aveti timp sau capacitate sa faceti intrebari bune - incercati sa traduceti intrebari BUNE (nu intrebari care dau fapte dorite drept fapte reale. Apropo cautati in baza chgk intrebari despre Moldova si Romania si veti gasi multe informatii tendentioase si eronate, asa ca mai bine bazati-va pe sursele proprii sau verificati in mai multe locuri).  
3. Daca nu puteti respecta macar punctul 2, rugati-i pe altii sa faca intrebari." 
 
Oare asta nu-i "turnare de zoi in cap" si "critica obiectiva" la adresa organizatorilor? Vad ca circul din parlament se muta incoace, intotdeauna vreti sa puneti bete in roate si sa va bateti in piept ca sunteti cei mai corecti, cei mai tari, aseptind scuze si plecaciuni din partea organizatorilor, care au incercat sa faca ce e mai bine. Asa e moldovanul de cind e el - sa te manince, sa nu-ti dea pace, sa-ti puna cite o piedica in public, sa nu te lase in pace. 
 
Cui ii trebuie toate acestea???
 101 O, davai logica
Scris de Eugene Zinkovsky, la 05-11-2009 16:42
lui Dodi. Eu cred ca Marcel o vrut sa spuna ceva de tip daca x>y este adevarat atunci si ax>ay este adevarat(x fiind caine, y fiind maimute si a - oameni) in acelasi context poti spune "de ce trimiteti in spatiu caini dar nu patlagele murate, in timp ce americanii trimit maimute da nu patlagele murate."
 100 Acuma am inteles
Scris de Guvir oleg, la 05-11-2009 16:37
Da Octav, ti-ai atins scopul? E O INTREBARE!!! UNA SINGURA!!! Care e problema? Dupa razboi multi eroi? DE ce nu ati cerut anularea in timpul etapei dupa ce ati auzit raspunsul final? Nu amv azut nici o replica din partea voastra. Parearea mea e pur subiectiva si e aceea ca doar iti face placere sa faci probleme din nimic. E Ok! Am inteles deja ce am avut de inteles. Oare un simplu "Intrebarea e proasta" nu era de ajuns? VEsnic voi cu teoria conspiratie, rusine pentru un baiat atit de mare.
 99 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 16:37
Ion, crede-ma, depinde cum se pune accentul si depinde de context (pe care l-ati invocat chiar voi in contestatie). Sunt doua intrebari diferite: 
 
- De ce trimiteti CAINI in loc de oameni? 
si 
- De ce trimiteti caini IN LOC DE OAMENI? 
 
Dar asa cum a spus si Oleg, "este clar ca tehnologia nu era avansata", exact cum "este clar ca americanii trimit maimute". De aici si prima versiune pare mai potrivita in contextul respectiv. 
 
Acuma sa nu-mi spui ca deductiile tale logice sunt mai logice decat deductiile mele logice. Exact asa cum nu spun eu ca ale mele sunt mai logice decat ale tale.  
Logica este doar un instrument, care ne face pe ambii sa ajungem la concluzii diferite, in care ambii suntem la fel de convinsi. 
 
Ceea ce am vrut sa demonstrez este ca raspunsul nostru se poate interpreta ca raspuns corect, exact asa ca si raspunsul vostru. De ce n-a facut-o Comisia e o alta intrebare, care a fost indestulator de bina explicata chiar de ei. 
 
Pentru a nu lasa loc de interpretari, intrebarile trebuie sa aiba raspunsuri univoce. iaka.
 98 Scris de Ileancik oduvancik, la 05-11-2009 16:36
G_G: dar tu eshti din Asaki? pe site scrie ca eshti cineva din Chipitoc :x  
 
eu stiu ca Octavian depunde tare mult efort si face multe pentru Club, una din chestiile care le face el- voluntar, este faptul ca introduce scorul pe site, sau altfel, de ce mereu dupa joc trebuie sa ii dam lui fishele cu scor? Iar in cazul dat, de la faptul ca el s-a suparat sa nu schimbe scorul e un moft de fata mare.
 97 Mai temperati-va un pic zelul inchizitor
Scris de G G, la 05-11-2009 16:29
1. Lui Guvir oleg - Logica ta imi pare foarte stranie ca sa nu spun absurda.Tu operezi cu afirmatii categorice de tipul " toti cainii","toti x".Acestea fiind speculatii ale tale care nu au nimic de a face cu forma sau continutul intrebarii, ori acolo nu am intalnit aceste forme de structuri logice, care constituie fundamentul discursului tau (i)logic. Octavian a explicat foarte clar, pozitia echipei , si de ce considera ca raspunsul nostru este corect.Daca vrei sa faci si tu comenatarii coerente , logice si la tema, te sfatuiesc sa fii si tu mai atent la comentariile anterioare. 
2.Eugene Zinkovsky . Eu am fost martor ocular al schimbului de replici dintre tine si Octavian , si tu ai spus ca " Vom lua in considerare si raspunsul vostru". Am hotarat ca problema e rezolvata, si nu e nevoie sa mai depunem o contestatie. Acum sunt foarte mirat sa vad ce pozitie ai adoptat.Cu atat mai stranii , si tupeiste imi par mesajele ulteioare ale unora din colegii tai, ce ne acuza pe noi in persoana lui Octavian –capitanul echipei , de goana de puncte , ne catalogheaza voalat ca fiind niste pesoane ce vad conspiratii la tot pasul si alte lucruri asemanatoare. 
3.Irina imi pare sincer rau ca nu citesti atent comentariile , ori remarca lui Ocatvian ce te-a indipsus ai interpretat-o rupta din context. Iar propozitia referitaore la integritate si cinste prin urmare nu-si mai are rostul. In ceea ce priveste truismul ca Eugen Zincovschi e unul din membrii Echipei 10Lei si ca nu doar echipa sa urma sa aiba reprezentanti in Comisie, nu pot sa nu fiu de acord cu tine . Noi stiam acest lucru si poate ne facem si noi vinovati ca nu am vrut sa le cream probleme organizatorilor prin scrierea unei contestatii pe care am considerat-o inutila din moment ce am convenit nu doar cu logica si bunul simt dar si cu unul din organizatori ca ea ar fi o dublare a unei sau chiar unor alte contestatii. Se intelege cu de la sine putere ca ne facem vinovati si de faptul ca ne-am bazat pe o naivitate ce spune ca trebuie sa mai incredere din cand in cand in oameni. Apare insa intrebarea :De ce onorabilul coleg ne-a asiguat de faptul ca si rapsunsul nostru va fi luat in considerare la analiza contestatiilor pe care urmau a le scrie alte echipe din Superliga?! Afirmand acest lucru nu si-a luat el oare o obligatie pe care din start nu ar fi putut-o onora?!.Pacat, jocurile in club se transforma intr-o adevarata jungla unde orice mijloace sunt permise atata timp cat obtii ce doresti. 
4. Ileancik oduvancik sunt total de acord cu tine, ba mai mult cred ca ar trebui sa-i taiem din salariu lui Octavian , ca-si ia nasul la purtare. El nu face nimic pentru club , nu participa la activitati, nu contribuie la dezvoltarea lui, e un personaj inert , ba mai mult ,saboteaza activitatea si buna organizare a clubului prin faptul ca nu facem ce-i spunem noi cand vrem noi , a monopolizat dreptul de a modifica rezulatatele in conformitate cu deciziile Comisie de Contestatii, si plus la toate e atat de impertinent incat a indraznit sa caute dreptate. Cred ca de data asta nu trebuie convocata Adunarea Generala pentru a-l exculde din club pentru aceste grave infractuini si subminari ale statalitatii CUC-ului J , la urmatoare incalcare insa il vom exclude neintarziat. 
5. Viorel Chihai, imi place si mie Eminescu, insa acel catren nu-si are rostul in acest context. A adresa oricui acel catren pe care poetul l-a dedicat epigonilor, panglicarilor si unor linge-blinde si fameni , e un gest foarte dur. Ceva insa imi spune ca ai facut acel comentariu sub imperiul emotiilor, si ca aceasta nu e parerea ta adevarata despre Octavian. Sper sa nu gresesc. 
6.Eugen Bibilici, vezi ce am scris mai sus.
 96 Scris de Ion Dodi, la 05-11-2009 16:23
*partinitoare->nepartinitoare
 95 Scris de Ion Dodi, la 05-11-2009 16:23
"Aha, si mie mi se pare logic. Si asta nu face decat sa confirme ca raspunsul nostru se incadreaza in criteriile voastre redifinite.  
Explic (a cata oara) : tehnologia nu e testata, de aceea nu trimitem oameni, dar trimitem caini. Deci trimitem CAINI IN LOC DE OAMENI.  
Da iaka americanii trimit MAIMUTE IN LOC DE OAMENI, si tot pentru ca tehnologia este avansata." 
Marcel, explic a doua oara, raspunsurile echipelor Mix si LAREME nu sunt echivalete. Daca e sa facem o deductie logica din ceea ce ai sris mai sus, atunci intrebarea pe care ati scris-o voi "De ce trimiteti caini in loc de oameni?" se transforma in "E adevarat ca tehnologia voastra nu a fost testata?" si nu se face referinta la maimute si nici la raspunsul din intrebare. 
 
Apropo de discutiile pe site: exista o diferenta intre discutii si "joc la public/plansul in public". Pentru ca nu pot numi altfel ceea cu ce se ocupa unele persoane de fiecare data cand cineva scrie contestatii intr-o runda in care au jucat impotriva lor. Exista proceduri care pot fi intreprinse in cazul in care considerati deciziile Comisiei de contestaii incorecte, nepartinitoare s.a.m.d.  
PeSe: "Plânsul demonstrativ îmi aminte_te de o femeie care î_i schimb bandajul igienic în public." C. Petrescu
 94 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 16:21
Recunosc, e greseala mea si a echipei intregi de redactare ca am pus-o in pachet. DA, ne vom stradui pe viitor sa facem intrebari mai bune. DA, vom traduce intrebari mai bune. DA, vom ruga pe viitor pe altii sa ne ajute sa facem intrebari mai bune.  
 
Pentru mine aceasta parte este suficienta. Mai departe sunt repetari (nimic strasnic, si eu m-am repetat).  
 
Alex Railean, solutia propusa de tine nu se inadreaza nicicum in regulamente existente.
 93 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 16:24
[fragment moderat] (MS)
 92 Scris de Alex Railean, la 05-11-2009 16:17
Eu cred ca solutia acestei probleme este anularea intrebarii (daca schimba ceva in rezultatul final) si inlocuirea ei cu o alta intrebare, care sa fie jucata data viitoare. 
 
De ce asa? 
- intrebarea nu este bazata pe o sursa credibila 
- "forma canonica" a raspunsului este foarte lunga 
 
Daca tine minte cineva, am scris cindva despre "metaintrebari" - aceasta intrebare nu ar fi trecut de acest filtru. 
 
Pentru aceasta etapa au fost alcatuite multe alte intrebari, care dupa parerea mea au fost mai calitative decit intrebarea in cauza. 
 
 
Da, putem sa continuam sa dezbatem daca este esential faptul ca o echipa a spus "_anume_ caini" iar alta a spus doar "Laika", etc. Dar adevarul e ca toate aceste discutii roiesc in jurul unei anecdote. 
 
E ca si cum am dezbate cine e mai puternic, Robocop, Terminator, un inger, un heruvim sau un Decepticon. In apogeul luptei sigur ca se vor gasi referinte la biblie sau carti despre rezistenta materialelor - dar sa nu uitam ca in acest caz totul e o _poveste_. 
 
 
Deci - a fost facuta o eroare: intrebarea nu trebuia sa fie inclusa in pachet. Analiza contestatiei este inutila deoarece intrebarea este "defective by design". 
Eu la contestatii as raspunde "mu" in loc de "accept" sau "resping". 
 
 
O multime de oameni inteligenti discuta pe marginea acestei intrebari si isi pierde timpul.  
 
 
De cind ma tin minte in CUC, niciodata nu am avut parte de "o intrebare anulata si inlocuita cu alta" - hai sa facem asa. In acest caz, voi avea ce sa povestesc copiilor (-: 
 
p.s. poate ar fi o idee buna sa se publice fisierul cu rationamentele membrilor echipei de analiza a contestatiilor - astfel incit sa inteleaga si altii cum s-a ajuns la aceste decizii.
 91 Scris de Jeka B, la 05-11-2009 16:24
Octav, deam incepi sa-ti bati jok? 
 
Probabil astepti cel mai mult de la mine explikatie de ce nu ti-am acceptat raspunsul. 
Deci: 
Sursa: nu am. Si autorul a recunoscut ca intrebarea e de pe chgk.ru. Recunosc, e greseala mea si a echipei intregi de redactare ca am pus-o in pachet. DA, ne vom stradui pe viitor sa facem intrebari mai bune. DA, vom traduce intrebari mai bune. DA, vom ruga pe viitor pe altii sa ne ajute sa facem intrebari mai bune. 
 
Dar, pina la urma a aparut situatia ca a fost nevoie de pronuntat in privinta contestatiilor aparute. Decizia mea in acest sens: 
Accept contestatiile echipelor Nuri, Lareme, Fantastic 7: deoarece raspunsurile lor se potrivesc foarte bine in acest context si nu contravin logicii intrebarii. 
Resping raspunsurile echipelor Acord si Mix: deoarece pomenesc de oameni, si nu de maimute, contravenind logicii intrebarii. 
Resping raspunsul echipei Asachi deoarece vizeaza un caz concret, un exemplar anumit, numit Laika, si nu o categorie anume de fiinte pe care rusii le trimiteau in cosmos in repetate rinduri.  
 
Concluzie: desi e un caz anecdotic si fara sursa, are un anumit raspuns. Faptul ca raspunzi original sau mai fun decit in raspunsul oficial, nu schimba situatia (si a mai fost asa o discutie mai demult). 
 
Concluzie 2: Daca considerati ca raspunsul vostru e corect: scrieti contestatia si explikati logika raspunsului. Aveti mai multe sanse sa fiti intelesi de cei din comisie. 
 
Acesta a fost decizia mea, gresita, corecta, partinitoare, nepartinitoare - gindeste cum vrei, imi este pina la un lok. Dupa parerea mea - am fost obiectiv (cei care ma cunosc nu se indoiesk de asta) si nu are de ce sa imi fie rusine. 
 
Ceilalti din comisie poate tot vor scrie macar citeva rinduri. Poate nu vreti sa va pierdeti timpul in zadar, ca tot va gasi Octav ceva de reprosat, si totusi.. 
 
[fragment moderat] (MS)
 90 Scris de anastasia :), la 05-11-2009 15:47
Pai mi sa furat, shi nu cu bani (materialistule :p) dar cu documente, shi de la inceput am cautat toate urnele, insa apoi am bagat frumos picioru, shi am zis, daka e sa fie dreptate apoi sa ma caute ea, shi ma cautat, deci, a doua zi  
 
eu zic k e inutil sa colectezi acum replici, sau/si explicatii de la Oleg, Jenelu, Jeka, sau Irina... nu cred k este frumos, in plus, crede-ma, chiar nu duc cont de discutia TA, ca mie imi pare ridicol sa fac asta (de mine zic) sincer, crede-ma, nu imi pasa, pur si simplu, n-am chef sa imi pese, nu.
 89 Scris de Ileancik oduvancik, la 05-11-2009 15:47
Marcel- mersi! :)
 88 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 15:45
Impotriva cui au jucat Zombii in prima si a doua runda?
 87 Scris de Andrei Lutenco, la 05-11-2009 15:42
lu hegel i-ar fi interesant...dialectica, devenire, ABSOLUT
 86 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 15:38
Anastasia, inchipuie-ti ca mergi pe strada si la un moment dat vine un hot si-ti ia portmoneul si tu strigi Hotul! Pe alaturi trece un barbat si iti raspunde "Ce te v ..., oricum tu ai mai multi bani ca dansul!"  
Eu am zis: cred ca a fost o partinire si am adus argumentele. Am asteptat argumente care sa ma convinga ca nu-i asa, iar in schimb am primit replici de telenovela mascate in "hai lasa si fa ce trebuie" si citate din Eminescu. 
 
P.S. Dapai ce, voua nu vi-i interesant sa cititi comentariile acestea?
 85 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 15:37
Amush le introduc
 84 Scris de Ileancik oduvancik, la 05-11-2009 15:36
eu am o singura intrebare(la moment)-cand vor fi introduse schimbarile in scor? 8)
 83 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 15:34
La inchis gura se gasesc multi buni,  
dar la spus ceva cu talc - numai nebuni. 
 
Proverb popular 
 
*** 
Explic:  
Cuvintele scrise nu fac zgomot. Oamenii au tot dreptul de a discuta. De asta sunt create comentariile pe site. Sau vreti sa le scot naibii ca la Omega?  
Nu va intereseaza subiectele - nu cititi. Va baga cineva pe gat anume subiectul asta? 
Dar fiti atenti ca data viitoare o sa va pomeniti in situatii similare chiar voi.  
 
De mult am spus-o, cei care intervin cu mesaje moraliste de genul "inchideti gura", nu fac decat sa atate spiritele si sa-si demonstreze completa indiferenta fata de subiectul discutiei.
 82 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 15:27
> E simplu, Marcel, no offence, dar trebuia sa vadati seama ca in intrebare nu merge vorba de comparatia X vs oameni sau Y vs Oameni. 
 
Aici m-ai vizat pe mine, de aceea raspund. 
 
Raspunsul nostru se poate interpreta ca  
"caini in loc de oameni" = prieteni cu oamenii  
"maimute in loc de oameni" = semeni cu oamenii  
 
"Trebuia sa va dati seama".  
Nu! Nu trebuia sa ne dam seama. Trebuia sa nu scriem "in loc de oameni". Da daca ne dam seama sau nu, in urma analizei contestatiilor, chiar e irelevant. 
Eu am mai spus-o, noi n-am avut in vedere opozitia dintre caini si maimute, si daca intrebarea ar fi fost formulata asa cum am propus (prieteni - caini, semeni - maimute), noi n-am fi raspuns corect. Ca si, banuiesc, mai multe echipe care au raspuns asa ca in contestatie. 
 
> Cum sa trimiti oameni dac tehnologia inca nu e testata? Logic mi se pare. 
 
Aha, si mie mi se pare logic. Si asta nu face decat sa confirme ca raspunsul nostru se incadreaza in criteriile voastre redifinite.  
Explic (a cata oara) : tehnologia nu e testata, de aceea nu trimitem oameni, dar trimitem caini. Deci trimitem CAINI IN LOC DE OAMENI.  
Da iaka americanii trimit MAIMUTE IN LOC DE OAMENI, si tot pentru ca tehnologia este avansata. 
 
*** 
In cateva cuvinte, mesajul meu cel mai important este: 
Pe viitor nu permiteti asemenea intrebari ce pot isca interpretari multiple, in care ambele parti au pareri care li se par logice. 
Pentru a primi un punct, raspunsul la intrebare trebuie sa fie corect, nu logic.
 81 Scris de anastasia :), la 05-11-2009 16:23
[fragment moderat] (MS) 
 
 
Octavian, da las-o balta, totuna kishtigatz, shi ti mai v.... viri in discutiile istea... nedreptati cu contestatiile tot timpu, in vecii vecilor (amin) vor fi, shi VOR FI shi IAR VOR FI 
 
shi ... Ceilalti... datzii pashi, veeei, pace shi linishte, shi totul as fie bine... fara nervi, k shap nu veti mai avea ce citi (n.b. cititu intareshte neuronii) 
 
si nu zic k Octavian ii drept, shi nish nu zic k Ceilalti is drepti, da fashitz pre multa zarva, din nimic... rushinica :sigh  
eeeeh, undi is timpurile shelea de ieri?
 80 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 14:53
O, iaca vad si eu un argument, de la Oleg: 
1. Comisia nu era sigura daca Laika-i caine. 
 
mai sant si altele?
 79 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 14:51
Andrei, vezi pe prima pagina in stanga.
 78 intrebare serioasa
Scris de Andrei Lutenco, la 05-11-2009 14:47
exista vreun calendar a etapelor viitoare? In special ma intereseaza pe ce data va avea loc maratonu. Merci
 77 To Octavian
Scris de Guvir oleg, la 05-11-2009 14:43
Inceputul mesajului meu nu vizeaza careva persoane anume, doar un inceput de mesaj care sa descrie situatia la general (Ex. A fost odata ca niciodata). Discutia data deja s-a transformat in :cry de copil. No offence, dar e foarte asemanatoare situatia cu copii suparati la gradinita.
 76 in addition
Scris de Guvir oleg, la 05-11-2009 14:38
+ la mesajul precedent. si ambii sunt negri.  
Ce ar fi simplu sa nu ne certam si sa invinuim pe cineva? Simplu sa reactionam, e Ok! Nua fost, nu a fost! + la aceasta luind in consideratie diferenta de puncte intre Asachi si locul 2.
 75 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 14:37
bine ca santeti voi buni
 74 Mdea...
Scris de Guvir oleg, la 05-11-2009 14:34
Da voi sinteti rai a naibii. V-ati legat de o simpla intrebare. To Marcel si Octavian, cind am fost mic am avut un ciine pe care il chema Laika, si l-au impuscat vinatorii, si eu copil mic i-am intrebat "Nu v-a fost jale de Laika?" si raspunsul lor a fost nu cu semenii si cu prietenii ci "Sorry, am crezut ca e vulpe". WTF? In afara de Laika a mai fost si Belka si Strelka. De ce anume laika? Toti ciinii sunt ciini, dar nu toate Laicele sunt cini si nu toti ciini sunt Laice. E simplu, Marcel, no offence, dar trebuia sa vadati seama ca in intrebare nu merge vorba de comparatia X vs oameni sau Y vs Oameni. Cum sa trimiti oameni dac tehnologia inca nu e testata? Logic mi se pare. Dar to Octavian, sorry, nu e prea frumos, de ce nu a-ti specificat in raspuns ca e vorba despre Laika care mi-a fost priten in copilarie ca aveam sa insist sa va fie acceptat raspunsul. Cu acelasi succes pot sa-mi compar boxerii care-i port acuma cu Taison, ca pin la urma ambii sunt boxeri nu?
 73 Scris de Arina Levinschi, la 05-11-2009 13:35
Asa, cyt voi aici va certati, nu vrea nimeni sa stearga bredu din chat ca sa se vada anuntul lui Marcel?
 72 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 13:00
"ta" -> mea
 71 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 12:57
:) 
Irina, eu consider ca raspunsul nostru este la fel de gresit ca si raspunsul vostru, din moment ce am citit intrebarea, atunci la joc si scria clar: criterii de acceptare \"Mentionarea in raspuns a cainilor, maimutelor si cosmosului\". De aceea nici nu am depus contestatie, nu pentru ca ar fi fost acceptate ambele versiuni ci pentru ca ar fi fost respinse ambele. 
 
Referitor la prietenii din alte echipe, vezi ca doar am citat ce a zis Eugen Bibilici. Treaba voastra ce relatii aveti atata timp cat nu ma afecteaza incorect pe mine. Nu stiu ce ai avut in vedere cand ai zis ca mi-ai luat apararea cand integritatea si moralitatea ta era pusa la indoiala. Daca iti pare rau pentru anumite lucruri pe care le-ai facut, incearca sa nu le mai faci pe viitor. Mai mult nu stiu ce pot sa spun la acest capitol. 
 
Referitor la intrebare. Eu raman la parerea ca este un eveniment inventat si inca astept sursa de la autor pentru a-mi respinge ideea. Eu am observat un astfel de fenomen general: \"Vrei foarte mult sa faci o intrebare despre ceva. Din pacate nu gasesti baze si atunci inventezi o istorioara pe care o prezinti drept reala. Adica de ce sa nu-i fac eu pe americani semeni cu maimultele daca asta ar suna frumos?\" Va dau un exemplu: In anul 2003, jucatorul roman Cristian Chivu a parasit echipa olandeza Ajax, pentru a merge la AS Roma. Intr-un interviu din acel an, jucatorul a fost intrebat de ce a ales anume Roma, luand in consideratie oferta mai buna din partea echipei AC Milan. Va rog sa scrieti raspunsul lui Chivu daca se stie ca acesta a raspuns cu o expresie celebra. Raspuns corect: \"Pentru ca toate drumurile duc la Roma\". Parca suna frumos, dar este un fapt inventat de mine. 
Un alt caz este utilizarea in intrebari a unor mituri neverificate (nu stiu care caz este mai grav). De ex: Edison a inventat becul, Nero a dat foc Romei, Caligula si-a facut calul consul, etc. Ce parca numai o data am auzit intrebari bazate pe astfel de date? 
 
Concluzie la cele spuse: Oameni buni, incercati sa faceti intrebari bune si nu vor mai fi atatea conflicte. 
 
P.S.1 Acum, eu nu pot sa stiu ce a fost in mintea celor 4 persoane ce au accptat unele raspunsuri si au respins altele. Poate ca intr-adevar aceasta a fost parerea lor, neinfluientata de nimeni. Deja e mai bine in acest caz sa fi gresit decat sa incerci sa obtii avantaje din contul drepturilor primite. 
 
P.S.2 Andrei, hai incearca totusi sa treci peste greutati si sa vii la joc :)
 70 Scris de Breahna Irina, la 05-11-2009 12:26
Octav, eu am citit foarte atent argumentele tale si la cald si la rece. Am si eu citeva observatii-intrebari. Poate nu sunt cea mai indicata persoana sa le adreseze, dat fiind faptul ca fac parte din echipa interesata, ca am fost autoarea contestatiei care in cele din urma a fost acceptata, si din alte motive care au fost mentionate aici intr-o forma voalata. Totusi, anume din aceste motive da-mi voie sa te intreb: 
 
1. Eu inteleg ca tu ai motive obiective (pe care le-ai enumerat de altfel) sa consideri raspunsul vostru la fel de corect ca si al nostru, al echipei Lareme, al echipei Fantastic 7. De asemenea, cum a mentionat si Marcel, echipele Mix si Acord, banuiesc, ar putea avea aceeasi parere despre raspunsul lor. Intrebarea mea este: ce te-a impiedicat sa formulezi o contestatie in acest sens? Raspunsul verbal al lui Eugen Zincovschi? Tu cunosti mai bine ca oricine procedura, si stii ca 10 lei au fost doar UNA dintre echipele organizatoare, iar Eugen Zincovschi este doar UNUL dintre membrii 10 lei. Plus la aceasta, sa presupunem ca ai mizat pe faptul ca raspunsul tau este \\\"asemanator\\\" cu cel al altor echipe si ca va fi acceptat/refuzat in rind cu celelalte, desi regulamentul campionatului CUC mentioneaza ca raspunsul trebuie sa fie “identic”: In cazul unui raspuns pozitiv la o anumita contestatie de acest gen, decizia Comisiei de Contestatie se rasfrange asupra tuturor echipelor cu raspuns identic. Eu sunt de acord ca acest “identic” este destul de vag. Identic ca forma sau continut? Problema in cazul unei identitati de continut este rolul mare pe care il joaca factorul subiectiv si tot genul de speculatii. In cazul identitatii de forma se limiteaza criteriile de acceptare. In cazul acestei contestatii s-a mers pe identitatea de forma, anume din motivul ca o interpretare de continut, si Marcel a demonstrat acest lucru, din cauza tipului de intrebare (caz anecdotic), ar fi permis, posibil, acceptarea tuturor raspunsurilor care s-au primit in acea seara. Tu vrei sa pedepsesti atit echipa mea, cit si comisia de contestatii pentru ca am urmat o procedura perfect corecta, la care aveam dreptul. Si daca iti aduci aminte, atunci la pauza, cind am aflat raspunsul echipei Asachi, ti-am zis ca probabil raspunsul vostru tot va fi acceptat, si deci nu se va schimba nimic in scor. Depunind aceasta contestatie eu si echipa pe care o reprezint imi doream sa se accepte un raspuns putin deficient la o intrebare putin deficienta si atit.  
 
2. In privinta acuzatiei ridicole, si asta inca e putin spus, de partinire din partea echipei 10 lei. O sa repet cele spuse si de altii: comisia de contestatii a fost formata din membrii tuturor echipelor organizatoare, in raport 1:2:2. Raspunsurile, la plural, nu doar al echipei Nuri, au fost acceptate cu 4:1. Sau complotul contra echipei Asachi a luat proportii mondiale, sau nu stiu cum altfel sa explic fenomenul in cauza, cind dintr-o comisie cu 5 oameni si doua persoane suspectate de comportament necinstit, o decizie se voteaza cu 4:1. Sau tu o sa acuzi si pe ceilalti membri de partinire sau necompetenta?  
Si inca o observatie la acest capitol, pe care am facut-o si in cadrul altor dispute. Componenta comisie a fost publicata din timp. ATUNCI trebuia de protestat, daca cum spuneai tu „ma asteptam” la partinire. Sau tu nu stiai ca o sa jucati si contra noastra, sau ca vor aparea anumite situatii conflictuale? Atunci trebuia sa ceri inlocuirea lui Eugen Zincovschi si lui Eugen Bibilici pe motiv ca ei ar putea avea anumite atitudini favorabile fata de echipa Nuri.  
 
3. Si acum lucrul care ma doare cel mai tare: ce inseamna fraza \\\"am prieteni in alta echipa dar asta nu trezeste banuieli bla bla\\\". Ce banuieli anume iti trezesc tie, Octavian, anumite prietenii? Imi pare rau ca ti-am luat apararea in multe cazuri cind integritatea si moralitatea ta era pusa la indoiala. Oamenii cinstiti si corecti nu pot fi atit de banuitori in privinta celorlalti.
 69 Scris de Andrei Lutenco, la 05-11-2009 12:12
tax, ianu tats se impaca aicea! 
daca nu...eu nu vin la runda duminica. In semn de protest. 
 
In rest: 
1) Intrebarile au fost bune; 
2) Noi am stiut ca americanii trimiteau maimute :P 
3) Nu-mi place sfada. Dupa parerea mea e mai salutabil un "imi bag piciorul" a la Ion Vasilica (care presupun se referea la contestatia whisky/scotch - cu care nu am fost de acord, care ne-a costat 2 puncte, dar asta e) decat acuzari de partinire/cinism/orgoliu/eminescu (reciproce); 
4) Eminescu era oleac sensibil
 68 Scris de Ileancik oduvancik, la 05-11-2009 10:30
:zzz
 67 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 10:28
Toata discutia a inceput nu din orgoliul meu ci din goana mea pentru puncte, tu ce inca n-ai inteles? 
 
P.S. Revezi raspunsul meu: "In echipa 10 Lei este un administrator tare bun, Viorel Chihai, care poate la fel de bine sa modifice scorurile."
 66 Scris de Ileancik oduvancik, la 05-11-2009 10:28
si dramatizarile de genul ca ai fi angajatul meu is chiar in plus, eu nu as angaja pe cineva ca tine :p
 65 Scris de Iurie Vlas, la 05-11-2009 10:24
Octavian, revezi te rog, eu am intrebat mai jos :" Nu exista alta persoana care are acces la administrarea website-ului?!" 
Si daca altcineva are acces, lasa se schimbe. 
Cat despre nas mai jos- ar fi foarte binevenit sa iti urmezi propriul sfat (cu tot cu semnul exclamarii):) 
 
Fiindca toata discutia asta post-decizii, a inceput din orgoliul tau...
 64 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 10:14
"Octavian este mai presus decat orice alt regulament in CUC" :grin Arata-mi TU regulamentul unde scrie ca Octavian trebuie sa faca modificarile :grin
 63 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 10:13
Apropo, mie mi-au placut marea majoritate a intrebarilor. Am scris-o imediat dupa runda si o reconfirm. 
 
Da Viorel, ce, Marcel sa stea linistit ca nu el a fost ofensat, asa sa inteleg? 
 
Ileana, eu ce-s angajatul tau, sau angajatul clubului? Oleaca nasul mai jos! In echipa 10 Lei este un administrator tare bun, Viorel Chihai, care poate la fel de bine sa modifice scorurile.
 62 GS
Scris de Eugeniu Zolotco, la 05-11-2009 09:48
da mie mi-o placut intrebarea cu maimutele..o fost foarte funny...
 61 Scris de Ileancik oduvancik, la 05-11-2009 09:25
Eu chiar nu inteleg de ce in toate cazurile precedente daca decizia comisiei de contestatii a fost facuta (chiar daca nu era pe placul unor echipe), scorul se schimba, dar acum Octavian este mai presus decat orice alt regulament in CUC, si nu are chef sa faca ajustarile? Nu exista alta persoana care are acces la administrarea website-ului?!
 60 Scris de Viorel Chihai, la 05-11-2009 09:21
@Marcel - mesajul anterior nu era destinat tie ;)
 59 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 09:09
Inca un gand. Citandu-l pe Eminescu poti ofensa mai mult decat discutand o intrebare.
 58 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 09:07
Viorel,  
am ofensat pe cineva prin mesajele mele? 
am zis ca echipa 10 lei nu si-a facut treaba? 
dimpotriva, am spus a fost o etapa foarte buna, iar intrebarea pe care am discutat-o pe site a servit pur si simplu drept ilustratie pentru situatiile care se pot evita. vezi concluzia de la ultimul meu mesaj.
 57 Scris de Octavian Sireteanu, la 05-11-2009 00:50
Eu am scris argumentele mele, am citit argumentele lui Marcel, insa n-am vazut nici un argument din partea organizatorilor. N-am citit decat bla bla voi n-ati depus contestatie bla bla am prieteni in alta echipa dar asta nu trezeste banuieli bla bla prea multe invinuiri de la OCTAVIAN SIRETEANU bla bla ai ofensat echipa 10 Lei bla bla. Vreau argumente si atunci, daca aveti dreptate - imi cer scuze. Pe scurt: iata sursa credibila X unde scrie clar ca acest eveniment a avut loc si asta a fost intrebarea si conform punctului Y din Cod raspunsul vostru nu trebuie acceptat, sau iata de ce raspunsul echipei Nuri este corect si de ce raspunsul vostru e gresit. 
Va rog sa nu faceti panica si sa reactionati adecvat la rugamintile mele.
 56 Scris de Viorel Chihai, la 05-11-2009 00:44
Vreau sa mentionez, ca in superliga si liga A, din 50 de intrebari, a fost doar o singura contestatie. Asa ca sa nu incepem a "moldoveniza" procesul prin a "critica" (gen: faceti intrebari mai bune, daca nu puteti rugati-i pe altii, etc.) 
 
Aratati stima si respect fata de colegii din CUC si pentru tot ceea ce fac ei. 
 
P.S.: 
E usor a scrie versuri  
Când nimic nu ai a spune,  
Insirând cuvinte goale  
Ce din coada au sa sune. 
 
(Mihai Eminescu, Criticilor mei)
 55 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 00:15
PS. Te inteleg, Octavian, si pe noi ne dezavantajeaza, dar trebuie...
 54 Scris de Marcel Spataru, la 05-11-2009 00:14
Ion Dodi > depinde cum se pune accentul logic si depinde de context. imagineaza-ti ca inainte de asta americanii spun "noi trimitem maimute in loc de oameni". deci: 
 
- [Noi trimitem maimute in loc de oameni.] Dar de ce voi trimiteti caini in cosmos in loc de oameni?  
- Pentru ca noi trimitem prieteni, nu semeni. 
 
IMHO perfect logic. Daca as da sa citeasca fragmentul de mai sus unui om care nu stie subiectul discutiei noastre, sunt sigur ca datorita propozitiei dinainte ar fi identificat prietenii si semenii. 
 
Discutia se reduce la ce ne pare logic sau nu, nu la ce este corect sau nu. Ceea ce mie imi place cel mai putin in discutiile post-joc. 
 
In general toata situatia aceasta neplacuta se putea evita daca intrebarea finala suna asa: 
"Pe cine aveau in vedere rusii prin prieteni si pe cine prin semeni?" 
Raspunsul ar fi fost in acest caz unul exact: "caini, maimute"
 53 Scris de Eugene Zinkovsky, la 04-11-2009 23:29
Prea multe invinuiri intr-o singura zi, si toate de la o singura persoana… 
Aici ma voi adresa catre Octavian Sireteanu. 
 
Pot sa fiu deacord cu tine doar la un singur capitol: La faptul ca intrebarea este una proasta, shi chiar recunosc ca eu de cind am primit-o in toate drafturile mele, am notat ca trebuie sa o excludem.  
 
Greseala ca am inclus-o, eu o recunosc, dar mai departe actiunele mele au fost corecte, si asta o spun acum, dupa toate ofensele tale. 
 
Sa ma invinuesti de cinism, e dreptul tau, si totodata problema ta ca astfel vezi lucrurile. Eu pot sa affirm, ca am analizat atent raspunsurile echipelor, ba chiar mai mult, eram persoana care era gata sa refuze contestatzia in orce moment. E normal ca exista argumente atit pro cit si contra, iar decizia se ia dupa acele unde balantza se inclina si nu e neaparat sa fie doar argumente intr-un sens. Pina la urma cred ca daca eram eu unica persoana in comisia de contestatie, atunci erau altfel rezultatele (ori respingeam la toti – ceea ce nu e correct, sau acceptam la toti- ceea ce nu e corect). In fine acesta este sistemul , deciziile se iau in grup, si pina la urma cred ca a fost o decizie corecta asa cum s-a luat.  
 
 
Cred ca te-ai grabit sa ma acuzi de partinire, sau poate goanna dupa puncte te-a facut ca pe alocuri iti permiti prea multe ; Practic defapt, indirect , tu ai contestat decizia Comisiei de Contestatii.  
 
 
M-ai ofensat pe mine, ai ofensat Comisia de Contestatii., si mai mult ai ofensat intreaga echipa 10 Lei .
 52 Scris de Octavian Sireteanu, la 04-11-2009 22:35
Totusi cat de cinici pot fi unii oameni, luand in considerare ca Eugen Zincovschi imi spunea duminica "Da, da, nu-ti face griji ca o sa luam in consideratie si raspunsul vostru", iar pe urma sa primesc mesajul colegului sau Eugen Bibilici "Sa fi depus contestatie, ai fi avut drept deplin sa ne acuzi de ceva si sa ne ceri explicatii, dar sa transformi un raspuns scris in gluma intr-o "tipa contestatie" si sa invinuiesti de neacceptare si partinire - asta e deja o exagerare." 
Ma stradui sa fiu tolerant, dar uneori lumea chiar se urca in cap. 
 
O completare la comentariul lui Marcel: 
1. Incercati sa faceti intrebari bune. 
2. Daca nu aveti timp sau capacitate sa faceti intrebari bune - incercati sa traduceti intrebari BUNE (nu intrebari care dau fapte dorite drept fapte reale. Apropo cautati in baza chgk intrebari despre Moldova si Romania si veti gasi multe informatii tendentioase si eronate, asa ca mai bine bazati-va pe sursele proprii sau verificati in mai multe locuri). 
3. Daca nu puteti respecta macar punctul 2, rugati-i pe altii sa faca intrebari. 
 
P.S. Marcel, asa nu mi-i a introduce deciziile acestea ...


 
< Precedent   Urmator >
Advertisement

On-line

Avem 3 vizitatori online

Echipe

 

 

Meniu Campionat