Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Campionat arrow Etapele Campionatului arrow Campionatul XV Etapa 2
Campionatul XV Etapa 2
Evaluare Utilizator: / 3
SlabExcelent 

Campionatul CUCIn acest week-end (17-18 octombrie) va avea loc a 2-a etapa a Campionatului CUC. Organizatorii etapei 2 sunt: Fantastic 7 (responsabili de etapa), SERBoom si Zombii. Reamintim ca echipele din Ligi trebuie sa expedieze pachete de cel putin 25 intrebari echipei Fantastic 7 pana joi, ora 22:00.

SAMBATA. DIVIZIILE. Diviziile vor juca la Liceul Gaudeamus, de la ora 16:00. Pana sambata va fi stabilit numarul diviziilor si componenta acestora. Daca aveti doleante referitor la Divizia in care doriti sa jucati sau aveti o propunere referitor la un spatiu pentru Divizie, va rugam sa ne scrieti printr-un mesaj la aceasta stire. Diviziile vor juca un pachet din 40 de intrebari. Echipele ce doresc sa participe in Divizii, au timp sa se inregistreze folosind formularul, pana sambata.

DUMINICA. SUPERLIGA SI LIGILE. Jocurile vor avea loc la Biblioteca Municipala B.P.Hasdeu, sediul central din Bl. Stefan cel Mare 148. Inceputul citirii intrebarilor - ora 16:00. Puteti face pronosticuri AICI.

Puteti descarca de aici fisierele organizatorilor pentru Superliga, Liga A, Liga B, Liga C si Divizii.

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 10150

  Comentarii (90)
 90 Multumiri... !!!
Scris de Pinzaru Andrei, la 25-10-2009 18:55
Octavian iti multumesc pentru receptivitate.... mersi foarte mult..!!!! :) :) :)
 89 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-10-2009 14:08
De asta ca se incurca utilizatorii stim cu totii, dar iata cu formularele nu stiu de ce nu se descurca lumea, ca mie de ex. mie imi iese de fiecare data. 
Alta metoda - scieti-mi mie un mesaj privat si o sa-l transmit comisiei de contestatie.
 88 Problems
Scris de Pinzaru Andrei, la 25-10-2009 13:08
Oricum imi scrie sa-i introduc username-ul.... Exista vreo alta metoda de depunere a contestatiilor???? :? :?
 87 probleme...
Scris de Pinzaru Andrei, la 25-10-2009 12:59
uite vezsi comentariul de mai jos lam scris eu .. da arata cai din numele lu adrian macari... :grin :grin :grin
 86 Scris de Macari Andrian, la 25-10-2009 12:58
da... mai incerk si eu odata poate acum o sa vrea...
 85 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-10-2009 12:51
Straniu. Am testat acum si a mers. Ai completat toate spatiile?
 84 din nou probleme
Scris de Pinzaru Andrei, la 25-10-2009 12:23
Octavian am facut asa cum mai sfatui , am completat toata informatia necesara si imi scrie " please enter your user name " ... CE SA-I FAK?
 83 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-10-2009 12:04
Pentru a depune o contestatie - vezi pe prima pagina, in stanga, mai jos de meniul principal - este un desen pe care scrie Contestatii.
 82 COntestatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......!!!!
Scris de Pinzaru Andrei, la 25-10-2009 08:49
Oameni buni si intelectuali.... Puteti sami spuneti si mie va rog unde si cum as putea sa depun contestatii( am nevoie de un raspuns cit mai concret si cit mai rapid daca este posibil)... va multumesc
 81 asta scrie un membru secret din comisia
Scris de Macari Andrian, la 25-10-2009 01:24
Eu propun sa-i iertam pe Fantastic 7 care synt la prima (?) evolutie in Superliga ;) 
Asa, contestatiile: 
Divizii: 
1) intrebarea 23 - contestatzia echipei K-19 (Rs: a evoluat arta/rs K19: cat de mult am evoluat):  
respinsa (3-2) 
2) intrebarea 25 - contestatzia depusa de k-19:  
Acceptata (3-2) pt K-19  
3) intrebarea 40 - contestatzia echipei MooNPoweR - acceptata (5-0) pt MoonPower 
 
Ligi si Superliga: 
1) intrebarea 8 - contestatiile echipelor Asachi si GS: respinse (4-1) ambele 
2) intrebarea 16 - contestatzia echipei Asachi:  
Acceptata (3-2) pt Asachi si Mix 
3) intrebarea 32 - contest. echipei Asachi: respinsa (5-0, asa parca?)  
4) intrebarea 34 - contest. echipei Chipitoc: respinsa (5-0) 
 
Detalii si clarificari mai jos :zzz
 80 Scris de Marcel Spataru, la 25-10-2009 00:16
Eu am consultat regulamentul referitor la desfasurarea Campionatului si clarificarile referitor la scrierea contestatiilor si nu am gasit expres indicat faptul ca intarzierea deciziei Comisiei de Contestatii (or este vorba de intarziere, nu de lipsa deciziei) face decizia nula. Acolo sunt intr-adevar indicate termenele in care contestatiile trebuie analizate si raspunsurile trebuie oferite, dar nu scrie (e prea lung sa explic si de ce) ce se intampla daca nu se respecta aceste termene. 
 
In plus, eu interpretez "lipsa unei decizii" ca nedorinta unui membru a comisiei de a se exprima pe marginea unei intrebari, adica un fel de abtinere. Sau, in cel mai rau caz, lipsa totala a unei decizii, pe motiv de "naglosti". 
 
Din pacate, cred ca la acest moment este foarte dificil (daca nu imposibil) sa impunem sanctiuni Comisiei de Contestatii, iar anularea deciziei lor este un fel de sanctiune. 
 
Totusi, voi remarca ca imi pare rau ca nu se respecta regulile asupra carora toate echipele au convenit la adunarea dinaintea campionatului. 
 
De asemenea, rog organizatorii sa faca o recapitulare a deciziilor Comisiei din aceasta etapa, cu indicarea numarului de ordine a intrebarilor si a raspunsurilor acceptate ale altor echipe, in cazul in care exista .
 79 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-10-2009 12:15
Ion-Mihai, nu este o catastrofa faptul ca n-ati scris decizia atunci cand trebuia. Regulile zic ca lipsa unei decizii este egalata cu respingerea contestatiei. 
Referitor la faptul ca "ati fost lasati sa va descurcati singuri", voi propune discutarea problemei la urmatoarea adunare a CS.
 78 Scris de Ion-Mihai Felea, la 24-10-2009 12:05
Octavian, ai formulat comentariul in ahsa fel de parca luarea sau nu in consideratzie a deciziei comisiei o sa ne scada sau nu din pensie. Ew imi aduc aminte foarte bine raspunsul d-nului Marcel Spataru, preshedinte de club, care, intrebat fiind ce o sa se intample daca totushi echipele din Ligi n-o sa trimita intrebari, d-lui a raspuns ca e, pana la urma, responsabilitatea echipei din SL. Imi mai amintesc un Marcel Spataru foarte bun la suflet care spunea: nu trebuie sa aplicam nici o sanctziune! Dupa vreo 3 saptamani, e , brusc o catastrofa faptul ca am intarziat cu 2, 3 , 4 ma rog, multe, zile. Imi asum intreaga responsabilitate, pentru ca F7 trebuia sa se ocupe de toate ascpectele. Ma-m bucurat sa vad comentariile de pe sait, care spunea ca macar etapa propriuzisa le-a placut. Shi ca sa inchei in aceeashi nota vesela shi blanda, cand F7 a fost lasat aproape singura (nashiot tavo ca-i primul sezon in liga shi n-are notorietate)(apropo, mersi Eugeniei Grosu ca ne-a ajutat, shi lui Andrian Macari personal) in divizii deshi pe sait a fost un mesaj prin care se solicitau 2 oameni de echipa, nu am spus nimic. Are cineva din Consiliul Strategic vreo parere?
 77 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-10-2009 11:37
Ma bucur ca organizatorii s-au trezit in sfarsit si au dat verdictele, insa repet, pentru a accepta contestatiile este nevoie de respectarea graficului si anume verdictul pana miercuri seara. Cineva din Consiliul Strategic are o alta parere?
 76 Maxim Cumpanici spune:
Scris de Ion-Mihai Felea, la 24-10-2009 11:28
In acest caz trebuie acceptat si raspunsul echipei Mix la intrebarea cu sahul.
 75 deci.........
Scris de Ion-Mihai Felea, la 24-10-2009 11:22
Dupa votul Arinei (de care n-am shtiut ca n-a primit contestatziile, ew i le-am pasat unui coechipier spre transmitere de miercuri, de aici shi remarca "pliz hurry"): 
1) contestatzia depusa de k-19 cu zgaraie-norii: 
Acceptata (3-2); nu este prezent in DEXI sau DEX ca shi cuvant aparte, dar se gaseshte la cuvantul "a zgaraia" cu explicatzia: cladire cu (foarte) multe etaje. Acesta cred ca ar fi argumentul determinant 
2) Contestatzia echipei Asachi (cu porblemele de shah) 
Acceptata (3-2), de obicei comentariile la problemele de shaha au forma: albul/negrul merge shi cashtiga/face remiza i n x mutari. A fost scaparea mea, trebuia sa mentzionez acest raspuns alternativ in criterii de acceptare, dau sa-l elimin, cu un indiciu in txt. intrebarii. 
Va cerem scuze p/u intaraziere, dar , dupa cate imi aduc ew aminte, in campionatul trecut, anularea unei intrebari s-a tradus in modificare a clasamnetului vrio 4 etape dupa asta.
 74 Scris de Arina Levinschi, la 23-10-2009 21:35
Octav, nu cred ca analfabeti, mi-i lene sa citesc istoria intreaga a Hummerului (desi am deschis pe wikipedia cynd am citit contestatia), dar intuiesc ca provine de la "hummer"- bondar, "humm"=a bizii si se refera la sunetul motorului ;)
 73 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-10-2009 20:47
Multumesc Arina. 
 
P.S. Am aflat ca hummer si hammer sunt lucruri diferite. Si le ce se gandeau americanii cand au dat numele masinii? analfabeti :grin
 72 Jenelu o binevoit sa-mi dea contestatiil
Scris de Arina Levinschi, la 23-10-2009 19:55
Dati vina pe Eugenia pt intirziere (aka cascatenie), dar in sfirsit contestatiile au ajuns si la mine si permiteti-mi sa ma pronunt: Iaca. Daca trebuie caut si fac referinta la articolele corespunzatoare din regulament dar scriu asa ca demult ma asteapta. Repet: toate pretentiile la Jenea 
 
1. K-19 despre zgirie-nori – da. “Zgirie-nori” si “cladire cu multe etaje” au acelasi sens, in plus logica raspunsului nu se bazeaza pe termenul exact. Nu accept doar “cladiri”, care este un raspuns prea vag. 
 
2. – (intrebarea mea) 
 
3. Asachi despre cari; 6. GS despre cari – da la ambele, cu mici rezerve la GS pt ca nu au indicat o sursa concreta, dar as accepta in cazul in care vad o referinta la sursa cu “legenda orientala” si traditiile despre care au scris. Citez intrebarea: “Ce fiinte, conform unor surse, nu ar fi trebuit sa ajunga in zilele noastre; dar daca si au ajuns, doar pe post de „calatori fara bilet”? Probabil, prin asta se explica si ciuda fata de oameni, pentru ca anume ele obisnuiesc sa aduca vestile cele mai rele in casa.” Dupa cum vedem, sursa nu este indicata, ea apare doar in comentariu. Formularea intrebarii lasa loc pt mai multe interpretari care duc la raspunsuri diferite, dar care corespund formularii de facto a intrebarii. Daca in intrebare scria “conform “O istorie…-nanana”, atunci s-ar fi exclus variantele “cuc”, “soareci”, care totusi corespund conform “unor surse”. Din aceste considerente eu as accepta raspunsurile “cuc”, “soareci”/”sobolani”. 
 
4. Asachi despre sah – da. Iarasi o intrebare formulata ambiguu. Nu vad de ce ideea de rasism in sah nu s-ar putea referi si la faptul ca albele fac prima miscare. Raspunsul corespunde dupa logica intrebarii, asa cum a fost formulata. Asachi si Mix au dat acest raspuns. 
 
5. Asachi despre Hummer – nu. Hummer nu inseamna ciocan in romana. Punct. Restul argumentelor voastre isi pierd valoarea. 
 
7. Moon Power despre topor – da. Dupa cum au spus-o chiar ei: “nu are importantsa ca am scris cui ii apartsine, are importanta faptul ca prin raspuns se intelege ca toporul nu e al magazinului dat”. La urma urmei, tot dintr-un magazin s-a luat toporul cela initial ;) 
 
8. Chipitoc despre mamaliga – nu. Mai baieti, noi va credem ca era greu de ascultat, dar nu a fost nici o problema tehnica, din raspunsurile echipelor am vazut ca toata lumea a auzit ca se cerea de inlocuit toata expresia. Din partea jucatorilor de CUC se cere nu doar logica buna, dar si atentie shi memorie la fel de buna. Noi nu vrem sa promovam ascultatul pe jumatate acceptind aceasta contestatie. Deci sfatul meu: scrieti la ce trebuie de raspuns si nu va “spalati urechile cu caampot” ;) 
 
Peace :zzz
 71 Scris de Arina Levinschi, la 23-10-2009 11:24
Eu n-am vazut in ochi contestatia pt cuc, mie tot mi-ar fi fost interesant sa vad ce si cum. De fapt, n-am vazut in genere nici o contestatie. 
 
Eu credeam ca ceri clarificare acolo cu articolul 2.1.2.
 70 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-10-2009 11:18
Adica Arina.
 69 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-10-2009 11:18
Maxim, tu vorbesti despre alta intrebare :) Eu intrebam de cuc.
 68 iara arina
Scris de Maxim Cumpanici, la 23-10-2009 11:15
Octav, criteriile de acceptare exclud aceasta varianta de raspuns. Era vorba despre evolutia stilului de pictura (desene rupestre vs. comicsul din care fac parte acele 2 personaje) Asta era intrebarea mea - am scris o clarificare dar las pe ceilalti sa decida.
 67 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-10-2009 11:03
Punctul 2.1.2a: 
Rspunsul unei echipe este considerat gre_it dac el corespunde mcar unuia dintre urmtoarele criterii:  
§ nu exist o interpretare a textului întrebrii, a materialelor ilustrative sau a criteriilor de acceptare a rspunsurilor în conformitate cu care rspunsul s corespund tuturor condiciilor întrebrii (inclusiv experienca personal a autorului întrebrii) sau a criteriilor de acceptare; 
 
Fantastic 7, se poate oleaca mai concret, ca asa si n-am inteles de ce nu s/a acceptat?
 66 Scris de Dabija Orest, la 23-10-2009 10:42
deja procedura asta cu contestatiile se transforma in altceva...din pacate, si e deja a doua oara consecutiv..
 65 asta Arina scrie
Scris de Maxim Cumpanici, la 23-10-2009 10:34
Nu da voi (Fantastic 7) synteti naglye :( Unde au fost contestatiile pyna amu? As vrea sa vad argumentele echipelor. Contestatiile trebuiau trimise la toti (inclusiv mie) pyna marti, analizate pyna miercuri si publicate pyna joi. Iar voi vineri dimineatza scrieti rezultatele partiale shi inca "pliz hurry".....
 64 Scris de Ion-Mihai Felea, la 23-10-2009 09:50
shi la GS tot yi respins cu 4-0
 63 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-10-2009 09:39
Puteti sa nu va mai "chinuiti", ca demult a expirat termenul in care trebuia sa va pronuntati.
 62 Scris de Dabija Orest, la 23-10-2009 09:31
da GS? parca tot era...
 61 Raspus partzial la contestatzii
Scris de Ion-Mihai Felea, la 23-10-2009 08:22
1. Contestatzia echipei K-19 la intrebarea despre evolutzia artei (Rs: a evoluat arta/rs K19: cat de mult am evoluat): 
respinsa (3-2) in conformitate cu art. 2.1.2  
 
2. Contest. echipei Asachi privind intrebarea cu imagini ale mashinii Hummer (rs. Turnul alb/ rs Asachi: ciocan) 
respinsa (4-1) printre alte argumente figureaza urmatoarea nota: ciocan in lb. engleza se scrie cu a (hammer vs Hummer) 
 
3. Contestatzia echipei Asachi vizavi de intre du cariul (rs: cariu/rs Asachi: cuc) 
respinsa (pana la acest moment a fost respinsa de patru oameni din cinci) in conform. cu 2.1.2.1 
 
4) Contest. echipei Chipitoc pentru a se accepta raspunsul "mamaliga" ca substitut al expresiei "a culege rasarita", in loc de "a manca mamaliga", asha cum propune autorul 
respinsa (4-0, pana la acest punct) 
 
5) Contestatzia echipei MooNPoweR la intrebarea cu toporul in Wallmart (rs: pantru a certifica ca toporul nu a fost luat de la danshii din magazin/rs MooNPoweR: pentru a arata ca a fost luat din alt magazin) 
acceptata unanim, caci, asha cum remarca cu umor Eugenia Grosu, evident ca tre sa se fi luat de undeva, doar n-a cazut din pod 
 
Astept decizia ultimului membru in cazul contestatziilor depuse de k19 la zgaraie nori shi ce depusa de Asachi la problemele de shah. Arina, pliz hurry.
 60 Scris de Alina Dolghier, la 20-10-2009 16:54
Apropo, de data aceasta, daca am fost foarte aproape de vorbitor, nu am am avut problemele de concentrare de data trecuta. Posibil ca asa nu-i cinstit, pentru ca echipele din spate se simt excluse din atmosfera, iar cele din fata- in "epicentru".
 59 Scris de Alina Dolghier, la 19-10-2009 19:43
O fost bun. Tare bun. Si mi-i prea tare somn ca sa pot intra in detalii :p
 58 Scris de Ion-Mihai Felea, la 19-10-2009 17:43
Am primit contestatzii de la Moon PoweR, K-19 (2), Asachi (3 :) ), GS. Daca a mai trimis cineva shi n-a ajuns, postatzi pe sait. Cei care au de gand sa mai depuna, va rog sa n-o lasatzi pe maine.
 57 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-10-2009 16:13
Gata. Am expediat contestatiile acumulate in baza pana acum si am introdus adresa lui Ion-Mihai pentru contestatiile eventuale.
 56 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-10-2009 15:56
Ion-Mihai, contestatiile echipei Asachi au fost completate in formular ieri seara la 22.00. Probabil ca Marcel n-a schimbat email-ul de destinatie a formularelor completate. Incercam sa rezolvam.
 55 scris de Ion-Mihai Felea
Scris de Egor Boaghi, la 19-10-2009 15:26
am primit o contestatzie de la GS. Ceilaltzi (MIX, Asachi, Chipitoc), facetzi, va rog asta, pana maine (20 oct) dimineatza, pentru ca cei din comisie sa le discute martzi shi sa posteze rezultatele miercuri.
 54 Scris de Eugeniu Zolotco, la 19-10-2009 15:17
Vreau sa mentionez: BRAVO organizatorii! Voi ati dat dovada ca puteti organiza la un nivel foarte bun nu numai in fata comunitatii, dar si a oaspetilor internationali :-) (ultimul aspect presupunea un curaj deosebit:-)  
In ceea ce priveste intrebarile, pai aici gusturile intotdeauna difera, oricum, s-a vazut foarte bine ca organizatorii au depus toate eforturile posibile si pentru asta - un mare MULTUMESC!
 53 Scris de Sebastian Iustin, la 19-10-2009 13:57
Multumim tuturor celor care ne-au ascultat pina la urma si ca cel putin cu na-ti aruncat cu rosii in noi. Din punctul meu de vedere intrebarile au fost interesante si luabile... sper ca a-ti avut o duminica seara speciala nu numai prin faptul ca a-ti fost filmati alaturi de d.Burda. 
P.S. Din partea organizatorilor ne cerem scuze de la toate fetele frumoase din clubul nostru ca au fost filmate (incomodate) in timpul rundelor.
 52 Scris de Ion Vasilica, la 19-10-2009 13:55
"Visul meu e sa joc la Lareme" 
 
Ti-a mers, Marcel. Matinca se elibereaza un loc. Nu-i spuneti lui Dragutan care. :p
 51 Scris de olga lopusanschi, la 19-10-2009 13:28
sau altcineva pe care il cheama tot Marcel Spataru. 
 
si acest mesaj este scris de olga lopusanschi, sau de altcineva pe care tot o cheama olga lopusanschi.
 50 Scris de Ceban Maxim, la 19-10-2009 13:15
Pentru nedumeritzi: 
nu e nici o eroare - Comentariul precedent este scris de Marcel ...
 49 Scris de Marcel Spataru, la 19-10-2009 12:58
LAREME rulezz! 
Visul meu e sa joc la Lareme :)
 48 Scris de Andrei Lutenco, la 19-10-2009 12:40
depinde de gama.
 47 Scris de Ion Vasilica, la 19-10-2009 12:00
Pardon, La ii a shasea...
 46 Scris de Andrei Lutenco, la 19-10-2009 11:58
Mai scoate capsu', Andrusha, fii mai simplu :) 
 
In alta ordine de idei, pentru a-l inspira pe Dragutan la seriozitate, am compus un imn al echipei noastre. Check it out: 
 
LAaaa-i-a cincea nota-n gama, REeee urmeaza dupa ea 
ME-i-un fel de Mi angliiski, vot takaia labuda  
 
:zzz
 45 Scris de Andrei Lutenco, la 19-10-2009 11:52
Dragutan are obligatia de a "fi serios" la etapele urmatoare.
 44 Scris de Andrei Lutenco, la 19-10-2009 11:51
ianu luati-va in maini!  
LAREME rulezz
 43 Scris de Ion Vasilica, la 19-10-2009 11:43
Daaa, n-am ce zice... De data asta chiar nu-i clar cine are sa ramana in superliga.  
 
N-am sa ma mir daca LAREME va juca sezonul viitor in ligi, dar nici nu ma intristez, un pic de smerenie nu ne-ar strica. Poate renuntam si la caps - o sa fim lareme. De 'dosrochniye' nici nu mai zic. 
 
Si daca ajungem in ligi, chiar stiu cine va fi si vinovatul. Da' nu spun. (sper Dragutan sa-si dea seama singur :p )
 42 Scris de Arina Levinschi, la 19-10-2009 09:29
Ileancik... ma simt vinovata... noi am facut repede intrebarea aceea cynd duminica dimineatza am descoperit ca s-au numerotat gresit intrebarile si nu ajungea una :zzz
 41 Scris de Ceban Maxim, la 19-10-2009 07:57
aaaaaaa 
15 puncte 
asha imi place :)
P.S. superliga tzinetziva k kakulla se indreapta inspre voi
 40 Scris de Ileancik oduvancik, la 18-10-2009 23:52
Mie mi-a placut!!! 
Chiar daca unele intrebari mi s-au parut foarte cunoscute si usoare, poate e fiindca privesc prea multe seriale ;) 
 
Bravo organizatorilor!
 39 Scris de Ion-Mihai Felea, la 18-10-2009 23:22
contestatziile le trimitetzi pe adresa Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina.  
Componentza comisiei de contestatzii: 
Arina Levinschi (BOOM) 
Maxim Cumpanici (SER) 
Gabriel Bacu (F7) 
Andrei Schiopu (F7) 
shi ew (tot F7). 
Rezerva: Eugenia Grosu (BOOM).
 38 Cel care a lasat pe capul Eugeniei toate
Scris de Ion-Mihai Felea, la 18-10-2009 23:07
Vinovat!
 37 Scris de Eugenia Grosu, la 18-10-2009 22:33
Din partea organizatorilor multumim celor care le-a placut etapa si care au mentionat acest lucru, celor care, insa, nu (sau au avut ghinion de asta data)- speram ca data viitoare sa fie mai bine! :) 
Arina, tot normal..cei care au lasat pe capul Eugeniei toate cele mentionate, o sa aiba ei grija sa o multumeasca cumva...da,baieti? ;):D 
 
PS: La multi ani, Eugen! :)
 36 Scris de Arina Levinschi, la 18-10-2009 22:30
inca un p.s. - care scrie contestatzie la 8 pt a va mari shansele de acceptare gasitzi o superstitie care se refera la ce ati scris voi acolo ca aduc veshti rele in casa ;)
 35 Vitalie Surugiu
Scris de Eugenia Grosu, la 18-10-2009 22:30
Mmda... pana mai ieri credeam ca pot face pronosticuri bune :upset
 34 Scris de Arina Levinschi, la 18-10-2009 22:27
Ashe... 
Intrebarea 8: Ce fiinte, conform unor surse, nu ar fi trebuit sa ajunga in zilele noastre, dar daca si au ajuns, doar pe post de "calatori fara bilet"? Probabil, prin asta se explica si ciuda fata de oameni, pentru ca anume ele obisnuiesc sa aduca vestile cele mai rele in casa. 
Raspuns: cari 
Echipele au raspuns: (alege liga) 
superliga: Lareme - sobolani, Asachi - cuci, Acord - tintari, Mix - guzgani, Nuri - cari, 10lei - broaste 
liga A: GS - soarece, Sihastrii - ciorile, WTH - iepurii, H5N1 - serpii, TamTamTam - bufnita, Acuzativ - porumbeii 
liga B: Olimp - soarece, Kakulla - cari, Maktub - cari, Apeiron - cioara, 777 - sobolani, Feel good - cioara 
liga C: Bifidoc - mustele, Extasy - cioara, Turnul Alb - cioara, Gladiolus - broasca, Chipitoc - tintarii, Intel - sobolanii. 
 
Orest.... thx! Asta intrebarea mea :D 
 
Cui nu i-a placut organizarea, avetzi in vedere ca nu zicem cine au lasat pe capul eugeniei tiparitul materialelor in ultimul moment, duminica cynd printerele nu lucreaza... shi pe deasupra probleme cu spatziul - gasitzi alt local shi vpereod s pesnei! Mie mi/a placut etapa, sorry de gresheli, eu dorm :) 
 
p.s. datzi repede contestatiile cyt eu is buna :)
 33 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-10-2009 22:13
Am publicat intrebarile de azi si de ieri. Ordinea nu coincide.
 32 Scris de Dabija Orest, la 18-10-2009 22:09
am si eu o intrebare...se vor publica intrebarile de azi pentru a putea formula adecvat contestatia? oricum..daca nu, poate publica cineva intrebarea nr. opt?
 31 Scris de Macari Andrian, la 18-10-2009 21:53
As vrea sa le multumesc si eu oragnizatorilor etapei de astazi , echipele : Boom, SER, Zombii si desigur Fantastic 7 , au facut o treaba foarte buna. Astazi m-am simtit si eu un pic "Znatok" nu doar din cauza prezentei lui Boris Burda , dar si din cauza calitatii foarte inalte a celor mai multe din intrebari. Daca ar trebui sa folosesc un singur cuvant pentru a descrie etapa de astazi , acel cavant ar fi : halucinanta. As vrea sa-i multumesc lui Ion-Mihai Felea pentru intreabarea in a carei text m-am regasit , insa la care nu am raspuns corect :p . Si nu in ultimul rand as dori sa-l felicit si eu pe Eugen Gorincioi cu ocazia majoratului, sa ne traiesti Eugene, fericire , noroc si tot ce-ti doreste inima.
 30 Scris de Dabija Orest, la 18-10-2009 21:42
da, o etapa foarte buna, cu multe intrebari bazate pe logica si foarte interesante...merci organizatorilor... 
p.s. demult asteptam o intrebare cu Iron Maiden....up the irons!!!
 29 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-10-2009 21:29
Se pare ca azi in SL, nr. de raspunsuri ale echipelor n-a avut nimic in comun cu nr. de puncte :) 
10 Lei - 23 raspunsuri - 12p. 
LAREME - 23 raspunsuri - 2p. 
Mor de ras. Ion Dodi cred ca nu. :)  
 
Contastatiile inregistrate: 
SL: Mix (16), Asachi (8, 16, 32). 
LA: GS (8) 
LC: Chipitoc (34)
 28 scris de Ion-Mihsi Felea
Scris de Igor Aksynti, la 18-10-2009 21:08
Sper ca v-au placut intrebarilr, daca nu, sa facetzi voi (spre binele clubului)mai bune. Referitor la organizare: intrebarile au fost citite suficient de tare ca sa le auda totzi, au fost in nr de 50, v-au fost distribuite imagini tuturori echipelor, cred ca a fost asigurat cel putzin minimum. Inca odata felicitari capitanului Fantastic 7 cu 18 ani (e vorba de Jenea Gorincioi)!
 27 Scris de Veronica Vragaleva, la 18-10-2009 21:04
O etapa tarreeee super!!!!!!!!! 
Mersi frumos echipelor organizatoare pentru evenimentul de azi! 
Intrebari interesante, atitudine binevoitoare si multa buna dispozitie!! 
Eveniment dublu pentru Club si multumita acelui fapt ca am fost onorati cu prezenta de marele Boris BURDA - fapt pentru care multumesc echipei TURNUL ALB (despre care autorii au compus chiar si o intrebare!!!!!) pentru ca l-ati invitat!
 26 Scris de Eugen Bahnari, la 18-10-2009 20:43
a cam suferit organizatoric etapa aceasta, si nu din cauza lui burda...iaka
 25 Scris de Vitalie Surugiu, la 17-10-2009 18:03
Stimati cucheri, maine e posibil sa vina la campionat insashi Boris Burda! Asha ca Va rog cat mai multa PUNCTUALITATE!
 24 Scris de Octavian Sireteanu, la 17-10-2009 14:28
In acest moment sunt 30 de echipe inregistrate pentru Divizii.
 23 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-10-2009 23:09
Inca 3 echipe in Divizii.
 22 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-10-2009 22:57
Se pare ca celebrul FORMULAR (gandit pentru a simplifica procedura de inregistrare) a devenit un adevarat test pentru ajungerea in Divizii :)
 21 Scris de George Burdell, la 16-10-2009 22:32
nu ma descurc cu formularul :) (epic fail) 
inregistrez FAF pentru divizii.
 20 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-10-2009 21:49
Cu cele 7 echipe inregistrate azi am ajuns la 24 de echipe in Divizii.
 19 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-10-2009 21:34
Aha, dar eu scrisesem comentariul. Mi-am adus aminte. Noi eram pe atunci ceva de genul 2+2 in Liga. :)
 18 Scris de Natan Garstea, la 16-10-2009 19:26
Viorel, mai intii a fost cite o ciocolata la echipa, si raspunsul era „ciocolata”. Apoi a fost cite un mar, si raspunsul era „para”. : )
 17 Scris de Viorel Chihai, la 16-10-2009 15:33
Octav: 
Dar noua, o data o echipa (poate Mix, poate LAREME), ne-a dat un mar pentru ca am raspuns la o intrebare si pe urma s-a dovedit ca acesta era "material" pentru urmatoarea intrebare.
 16 Scris de Viorel Chihai, la 16-10-2009 15:31
Cu 5 ani in urma, tin minte Nota Bene ne-a dat cite o frunza (nu mai tin minte de ce era):) Iaka tot era "material distributiv" :P
 15 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-10-2009 15:15
Liceul Gaudeamus este in spatele supermarket-ului Fidesco (cel de pe Mircea cel Batran).
 14 Scris de Marcel Spataru, la 16-10-2009 15:03
+1 Ion. 
Eu imi aduc aminte o etapa intr-un campionat de acum trei ani in urma cand o echipa, matinca Asachi, a dat la toti nishte bucati de atse pe masa. Iaka si "materiale pentru distribuire"
 13 .
Scris de alex lebedev, la 16-10-2009 13:48
puteti sa ma informati si pe mine pls unde e Gaudeamus ????
 12 Scris de Ion Vasilica, la 16-10-2009 13:09
Ma intreb, cine a inventat termentul caraghios 'material distributiv'? Cine oare e autorul acestui quasimod lingvistic? Sa nu-mi spuneti ca e Marian Lupu :p  
 
De ce de complicat daca, in 99 de cazuri din 100, aceste 'materiale distributive' sunt imagini? Imagini, ce cuvant simplu. Fiti mai simpli, baieti si fete :)
 11 Scris de Fala Alexandru, la 16-10-2009 12:11
Miine la Gaudeamus va fi nevoie de 4 complete de materiale, necesare pentru desfasurarea unei etape, adica: fise de organizare, foi cu intrebari," razdatci". La fel, va fi nevoie de mai multi organizatori si voluntari, ar fi bine ca la fiecare divizie sa fie cite 2 oameni, ce dirijeaza activitatile. 
Sala festiva nu e disponibila si de aceea se va juca in cabinete.
 10 Scris de Arina Levinschi, la 16-10-2009 11:25
Ar fi de dorit cel putin 2 materiale distributive la fiecare echipa.... asta se refera mai ales la urmatoarele etape pt ca saptamina asta noi nu jucam 8)
 9 Scris de Octavian Sireteanu, la 16-10-2009 09:45
Sandu Fala a facut o treaba buna si astfel, Diviziile vor juca maine la Liceul Gaudeamus, de la 16:00. Jocurile vor avea loc in 3 sau 4 sali (in dependenta de numarul de divizii pe care le vom forma), asa ca rog organizatorii sa vina numar suficient si cu destule materiale.
 8 Scris de Ion-Mihai Felea, la 15-10-2009 21:28
:grin mersi, Octavian! M-ai incurajat!
 7 Scris de Octavian Sireteanu, la 15-10-2009 20:42
De-a lungul veacurilor s-a demonstrat ca daca cineva va avea de facut ceva pana la o ora anumita, zicem 22:00, atunci sunt sanse: 
50% - o va face la 21:59. 
25% - o va face la 22:00, a doua zi. 
25% - nu o va face deloc. 
Asa ca rabdare, Ion-Mihai :)
 6 Scris de Eugenia Grosu, la 15-10-2009 20:03
Ion ,ai putina rabdare. mai sunt citeva ore pina la 22.00.
 5 iarashi echipelor Boom, SER shi Zombii
Scris de Ion-Mihai Felea, la 15-10-2009 17:58
In paricular echipei Boom: vor fi nevoie de cate doi oameni de echipa p/u divizii shi cate  
3 pentru L&SL (cer scuze p/u intarziere, IE nu ma logheaza pe sait, am instalat mozilla) 
Celor trei echipe suspomenite odata: pe adresele mele nu a parvenit nici un byte de fishier cu intrebari. Asta inseamna: 1) am probleme cu mailurile (ambele!) shi echipele au trimis intrebari care nu au ajuns (in acest caz va rog sa ma scuzatzi shi sa ma contactatzi la 079828614) sau 2) nimeni nu a trimis nimic dar intentzioneaza sa o faca pana la ora 22! Daca se dovedeshte ca nu am avut probleme cu mailul shi echipele nu trimit intrebari pana maine, 16 0ct. 2009, ora 15-00, F7 organizeaza Diviziile shi se spala pe maini. Mersi frumos.
 4 Scris de Marcel Spataru, la 14-10-2009 12:53
Si eu as vrea sa stiu unde vor avea loc jocurile din Divizii.
 3 Scris de Arina Levinschi, la 13-10-2009 23:52
BOOM vrea sa stie de citi oameni va fi nevoie de la noi pt simbata si duminica.
 2 echipelor SER, Boom shi Zombii
Scris de Ion-Mihai Felea, la 13-10-2009 17:05
trimitetzi intrebarile pe adresa imfelea pe gmail.com sau, in caz de catastrofa: parkinson pe mail.md 
F 7 va multzumeshte anticipat.
 1 Scris de Ceban Maxim, la 12-10-2009 21:49
primu nna :)

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >
Advertisement

On-line

Avem 2 vizitatori online

Echipe

 

 

Meniu Campionat