Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Cupe arrow Cupe Deschise arrow Sezonul de Vara 2009
Sezonul de Vara 2009
Evaluare Utilizator: / 0
SlabExcelent 

Regulamentul Sezonului a ramas neschimbat fata de cel din anii precedenti.

Iata programul desfasurarii Cupelor de Vara:

2 august - Cupa Lareme
9 august - Cupa Acord
16 august - Cupa Mix
29 august - Cupa Asachi
5 septembrie - Cupa Nuri
20 septembrie - Cupa Intel

SEZONUL DE VARA A FOST CASTIGAT DE ECHIPA MIX

 Loc

 Echipa

 Cupa
Eliade

 Cupa
Acord

 Cupa
Mix

 Cupa
Asachi

 Cupa
Nuri

 Cupa
Intel

 TOTAL

 1

 Mix

 36

 30

 32

 16

 20

 22,5

 156,5

 2

 LAREME

 28

 25

 25

 29

 30

 17

 154

 3

 Acord

 25,5

 32

 33

 10

 4,5

 30

 135

 4

 Asachi

 22,5

 18

 20

 19

 28

 22,5

 130

 5

 Nuri

 16

 7

 15

 12

 26

 9

 85

 6

 10 LEI

 6,33

 6

 8,5

 5

 12

 17

 54,83

 7

 SER

 3

 21

 12

 6

 

 2

 44

 8

 Intel

 1

 

 

 

 

 27

 28

 9

 Maktub

 4

 7

 12

 

 

 3

 26

 10

 Turnul Alb

 

 

 

 20

 4,5

 

 24,5

 11

 Chipitoc

 12

 4

 3,5

 

 

 

 19,5

 12

 Tilimilitreamdia

 9,33

 10

 

 

 

 

 19,33

 13

 Magnet

 

 

 

 

 16

 2

 18

 14

 Apeiron

 

 10

 0,5

 

 1,5

 

 12

 15

 WTH Alb

 

 

 

 

 

 8

 8

 16

 Fantastic 7

 

 

 

 

 3

 4,5

 7,5

 17-18

 XPerience

 

 

 

 

 7

 

 7

 17-18

 XTZy

 

 

 

 

 7

 

 7

 19

 Zeii Cucului

 6,33

 

 

 

 

 

 6,33

 20

 Kakulla

 

 

 5,5

 

 

 

 5,5

 21-22

 Freedom six

 

 

 

 5

 

 

 5

 21-22

 Boom

 1

 

 

 4

 

 

 5

 23-25

 Akuzativ

 

 

 

 

 

 4,5

 4,5

 23-25

 WTH

 

 

 

 

 4,5

 

 4,5

 23-25

 Sihastrii

 

 1,5

 

 

 3

 

 4,5

 26

 Turnul Fantastic

 

 

 3,5

 

 

 

 3,5

 27

 Moon Power

 

 3

 

 

 

 

 3

 28-31

 Sfartacata

 

 

 

 

 

 2

 2

 28-31

 A-Team

 

 

 2

 

 

 

 2

 28-31

 Olimp

 

 1,5

 0,5

 

 

 

 2

 28-31

 The Strokes

 

 

 

 2

 

 

 2

 32

 GS

 1

 

 

 

 

 

 1

* La Cupa Eliade and friends au primit bonusuri pentru Jack Pot-uri urmatoarele echipe: Mix (2 JP - 6p), Acord (1 JP - 3p), Tilimilitreamdia (1 JP - 3p).
** La Cupa Acord au primit bonusuri pentru Jack Pot-uri urmatoarele echipe: SER (1 JP - 3p), Maktub (1 JP - 3p), Nuri (1 JP - 3p), Moon Power (1 JP - 3p).
*** La Cupa Mix au primit bonusuri pentru Jack Pot-uri urmatoarele echipe: 10 LEI (1 JP - 3p), Acord (1 JP - 3p), Nuri (1 JP - 3p).
**** La Cupa Asachi au primit bonusuri pentru Jack Pot-uri urmatoarele echipe: LAREME (2 JP - 4p), Nuri (1JP - 2p), Freedom six (1 JP - 2p).
***** La Cupa Nuri au primit bonusuri pentru Jack Pot-uri urmatoarele echipe: Asachi (1 JP - 3p), Sihastrii (1 JP - 3p), WTH (1 JP - 3p).
****** La Cupa Intel au primit bonusuri pentru Jack Pot-uri urmatoarele echipe: LAREME (1 JP - 3p), 10 LEI (1 JP - 3p), Nuri (1 JP - 3p), Maktub (1 JP - 3p).

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 9036

  Comentarii (75)
 75 Scris de Octavian Sireteanu, la 22-09-2009 10:53
/r. experience, lat. experientia Sursa: NODEX 
- 2. Provocare intentionata a unui fenomen pentru a-i studia fazele de dezvoltare; experiment. f Incercare, proba facuta personal cu un lucru. [Pron. -ri-en-. / cf. fr. experience, lat. experientia]. Sursa: DN
 74 Scris de Octavian Sireteanu, la 22-09-2009 10:53
Pentru linistea mea sufleteasca si pentru triumful adevarului ;)
EXPERIENTA - 2. Verificare a cunostintelor pe cale practica, prin cercetarea fenomenelor din realitatea inconjuratoare. f Experiment. b Expr. A face o experienc Sursa: DEX '98 
- 3) Procedeu de cercetare in stiinta constand in provocarea intentionata a unor fenomene, pentru a le studia in anumite conditii; experiment. [G.-D. experientei; Sil. ex-pe-ri-en-ta] /
 73 nici ca se putea mai binel;)
Scris de alex lebedev, la 22-09-2009 08:26
MooN PoweR a ocupat locul 27 in sezonul de vara!!! 
 
Multumesc tututot coechipierilor de vara asta, ca au fost multi:) 
 
si multumesc tuturor oraganizatorilor:) 
favoritele mele de vara asta au fost Cupa Akord si Cupa Nuri!!!
 72 not him
Scris de Vitalie Surugiu, la 21-09-2009 21:11
eu propun ca ultima clasata din sezonul de vara sa fie rasplatita cu un premiu de incurajare, ar fi korekt ;)
 71 O rugaminte mare mare
Scris de Vitalie Surugiu, la 21-09-2009 21:07
Schimbati, va rog, denumirea "WTH alb" in "WTH Alb", asha ca sa ramana frumos pentru istorie :)
 70 Scris de Octavian Sireteanu, la 08-09-2009 22:56
Iulian, pe 13 este o cupa in afara Sezonului de Vara. Mai multe detalii stiu ca sunt undeva pe facebook. Pe scurt, duminica, pe la 13.00 la Beer Platz. Este cu limita de varsta (+18) si cu taxa de participare (parca 30 lei). 
Asa ca ramane 19-20.
 69 Scris de Iulian Gramatki, la 08-09-2009 22:31
Da cu 12-13 cum ramane?
 68 Scris de Iulian Gramatki, la 08-09-2009 22:31
Quote:
 
- mai este si un week-end liber pe 19-20 septembrie, in cazul in care mai doreste cineva sa organizeze o cupa. 

 67 Scris de Lilian Bejan, la 07-09-2009 22:22
e bine ca raman 
de altfel, ar fi aparut propunerea catre 10 lei sa renunte la intrebare/contestatie/raspunsul 18 in schimbul a 2 pachete de ceai ;))
 66 Scris de Ileancik oduvancik, la 07-09-2009 21:14
da, XP a primit un Jack Pot la intrebarea 18, insa dupa contestatzii s-a acceptat si raspunsul echipei 10 lei, astfel s-a pierdut Jack Pot-ul, insa pachetelele de ceai au ramas ;)
 65 Scris de Lilian Bejan, la 07-09-2009 18:45
Am impresia ca XP a primit un Jack Pot la cupa Nuri. Cel putin pachete de ceai la sigur au primit :)
 64 Scris de Ileancik oduvancik, la 07-09-2009 13:22
Mersi Octavian :)
 63 Scris de Octavian Sireteanu, la 07-09-2009 12:24
Este: 
- clasamentul Cupei Nuri,  
- clasamentul Sezonului de vara dupa Cupa Nuri,  
- pachetul de la Cupa Nuri. 
- mai este si un week-end liber pe 19-20 septembrie, in cazul in care mai doreste cineva sa organizeze o cupa.
 62 Scris de Octavian Sireteanu, la 11-08-2009 12:30
Sfarsitul lui septembrie - inceputul lui octombrie.
 61 Scris de Iulian Gramatki, la 10-08-2009 17:55
Da' cand ii inceputul campionatului de toamna?
 60 locu 13 dupa 2 Cupe!!! Yay shi cruta:))
Scris de alex lebedev, la 10-08-2009 10:13
Multumesc Mult oragnizatorilor, si multumesc mult tuturor:) 
Viva Moon Power!!!
 59 Scris de Octavian Sireteanu, la 09-08-2009 22:29
Am publicat si clasamentul Sezonului de Vara dupa Cupa Acord.
 58 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-08-2009 22:42
*inainte de Cupa Acord.
 57 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-08-2009 22:41
Am publicat clasamentul Sezonului de Vara dupa Cupa Acord.
 56 Scris de Veronica Vragaleva, la 04-08-2009 09:41
Mersi mult pentru precizare.
 55 Scris de Marcel Spataru, la 04-08-2009 08:45
"Cucicuiala" ii neologism moldovenesc de provenienta slavofona, cu radacina "cucica", adica "cucea" - ceea ce inseamna "gramada", sau in slang "grup de oameni".  
 
Data trecuta la Eli Pili era mare galagie pentru ca lumea discuta in grupuri si a fost tare greu sa concentram atentia multimii asupra vorbitorilor.
 54 Scris de Veronica Vragaleva, la 04-08-2009 08:01
Mersi anticipat pentru raspunsuri
 53 Scris de Veronica Vragaleva, la 04-08-2009 08:00
Citeva intrebari: 
ce-i aceea o cuciucuiala? 
Ce a fost la ultima adunare de la Eli Pili? 
(asta pentru ca sa stim ce nu trebuie facut)
 52 Scris de Marcel Spataru, la 03-08-2009 17:02
ANUNT! 
Toti doritorii sunt invitati la o discutie organizatorica despre activitatile Clubului CUC,  
miercuri, 5 august, ora 18:30, Bier Platz. 
Va rog, daca veniti, sa va concentrati la discutiile care se vor purta acolo si sa evitati cucicuiala, ca sa nu iasa situatii neplacute ca la ultima adunare generala (de la Eli Pili). 
Merci.
 51 Scris de Ileancik oduvancik, la 03-08-2009 11:02
Nuri va anunta transferarea Cupei Nuri pe 22-23 august. 
 
Deci 15-16 august e liber! 
 
:)
 50 Scris de Diacenco Doina, la 31-07-2009 14:55
A-Style vine..  
:zzz :zzz :zzz
 49 MooN PoweR vine:)
Scris de alex lebedev, la 31-07-2009 11:09
MooN PoweR vine :)
 48 Scris de Iurie Vlas, la 28-07-2009 14:34
BOOM participa 
 
da taxa de participare este?
 47 Scris de Vitalie Surugiu, la 28-07-2009 13:32
Turnul Alb
 46 Si noi
Scris de Maxim Cumpanici, la 28-07-2009 11:51
SER
 45 Scris de Andrei Lutenco, la 28-07-2009 11:48
amus incerc
 44 Scris de Octavian Sireteanu, la 28-07-2009 11:05
Super. Se inregistreaza si Asachi. 
Poate faceti o stire aparte?
 43 Scris de Vadim Culea, la 28-07-2009 10:09
Echipa Intel confirm prezenca printre prietenii Cupei "Eliade _i Prietenii"... ;)
 42 Scris de Andrei Lutenco, la 28-07-2009 09:52
cred ca ar di bine ca echipele sa-si confirme prezenta. si ar fi bine ca echipele sa fie prezente :)
 41 Cupa Eliade and Friends
Scris de Andrei Lutenco, la 28-07-2009 09:49
Cupa va avea loc Duminica aceasta, 2 august, ora 12.00 la Bier Platz,str. M. Eminescu 55.
 40 Scris de Tim AK_47, la 24-07-2009 14:18
:cry
 39 Scris de Marcel Spataru, la 24-07-2009 12:36
Din cate am fost informat de coechipierii din echipa Mix, Cupa se amana pe un termen neidentificat din cauza unor probleme organizatorice.  
 
Echipa Mix isi cere scuze pentru incomoditatile create.
 38 Scris de Vadim Culea, la 23-07-2009 10:04
Tot se vorbeste despre Cupa Mix. Am vrea sa stim daca va avea loc sigur in acest week-end pentru a reusi cu organizarea echipei...
 37 Scris de Arina Levinschi, la 21-07-2009 21:48
Cznd o sa fie programul final? Macar pentru cupa Mix....
 36 Scris de Gorincioi Jenea, la 16-07-2009 14:10
salutare la toti.POate ceva incurc dar am auzit k in weekendu asta ar fi trbuit sa se organizeze o cupa de vara.MA refer la cupa chipitoc.
 35 Scris de Marcel Spataru, la 09-07-2009 12:49
Octavian, nu este o afirmatie, este o parere. 
Eu am scris "nu foarte multe echipe", nu "nici una". 
3-4 echipe, inclusiv Asachi, nu sunt "foarte multe echipe".
 34 Scris de Octavian Sireteanu, la 09-07-2009 11:10
Marcel, la ce te referi atunci cand spui ca nu foarte multe echipe au tins sa depaseasca pragul stabilit de Intel? Asachi a tins si cred ca afirmatia nu e corecta si in cazul celorlalti organizatori.
 33 Scris de Marcel Spataru, la 09-07-2009 00:29
consider ca atunci cand o echipa stabileste un prag oarecare, celelalte vor tinde sa-l depaseasca 
 
ar fi bine sa fie asa. in orice activitate. 
din pacate insa, imho, nu se intampla intotdeauna asa.  
de exemplu, nu foarte multe echipe au tins sa depaseasca pragul stabilit de Intel anul trecut.
 32 Scris de Ion Dodi, la 08-07-2009 21:49
Doina, nici nu-ti inkipui cate se pot face cu 2 frigidere:)
 31 2 Adrian:
Scris de Veronica Vragaleva, la 08-07-2009 18:22
De aceea si imi placi. Ca te poti scimba. Si ca ai viziuni interesante.
 30 Scris de Natan Garstea, la 08-07-2009 13:55
George, mie imi pare ca competitia se va duce pe alte principii: cine reuseste sa faca un cadou mai frumos cu bani mai putini. Chiar nu cred ca competitia va fi pentru marirea sumelor. 
 
Frigider de 2570 de lei veti putea darui doar daca vor participa 86 de echipe, ceea ce, cu toata atractivitatea echipei organizatoare (da cine organizeaza?) nu cred ca va fi realizat. Ramine MIXerul. 
 
Propun sa discutam achitarea cu ciocolata in mesaje private.
 29 Scris de Vitalie Surugiu, la 08-07-2009 13:48
Vad ca s-o inceput aiureala pe site :D . Risc sa prsupun ca din cauza caldurilor turbate.
 28 Scris de George Burdell, la 08-07-2009 13:12
mai jos eu am scris. ca iese un Ouroboros.
 27 Scris de George Burdell, la 09-07-2009 11:10
Natan, eu sunt gata sa accept ca am o problema de a gandi atunci cand se vorbeste despre bani, probabil din lipsa experientei profesionale, insa consider ca atunci cand o echipa stabileste un prag oarecare, celelalte vor tinde sa-l depaseasca (ca la o nunta. :emoticon ce fredoneaza "ghine-i sede mesei meeele": ) 
 
Daca pe 19 iulie decidem sa daruim frigider de 2570 de lei echipei castigatoare, voi nu veti vrea sa va premiati castigatorii cu frigider de 2600 de lei? (sau cu frigider si MIXer). S-ap ce-o sa faca Dodi cu 2 frigidere? 
 
iar ciocolata... trebuia sa-ti amintesc, nu?
 26 Scris de Natan Garstea, la 09-07-2009 11:10
Credeam ca lumea de la noi e mai descuiata la minte, dar vad ca avem si cazuri speciale. 
 
Pentru moderatori: trebuie excluse mesajele care contin insulte si injurii pe principii etnice sau nationale. Pe linga aceea ca nu sunt permise de legislatie, chiar nu fac fata clubului nostru, care se vrea multinational. 
 
Stimate George: taxa de participare va fi stabilita de la caz la caz de catre organizatori, in functie de premiile pe care le preconizeaza sa le acorde. Cel putin eu asa inteleg. Nu cred ca toate echipele vor percepe taxa, si marimea ei poate fi variabila. Si sunt sigur ca nici o echipa de organizatori nu-si pune scopul sa se imbogateasca pe contul acestor taxe. 
 
Apropo, ultima data cind am vorbit cu directoarea licelului meu, ea m-a intrebat cam cit ar putea sa achite clubul pentru arenda salii (asta asa, ca fapt divers). 
 
Si, Doina, hai sa nu confundam ciocolata care eu ti-o datorez personal cu ciocolata clubului. :)
 25 Scris de George Burdell, la 08-07-2009 11:54
In plus, consider ca premierea JP-urilor si a echipei castigatoare ar trebui lasata la discretia echipei organizatoare, si nu introdusa ca norma sau, mai mult, obligatie, ceea ce este realizat, din pacate, prin instituirea taxei de participare.
 24 Scris de George Burdell, la 08-07-2009 11:50
Nu vreau sa aduc prejudicii financiare echipei MIX, care si asa va trebui probabil sa solicite un credit pentru fotocopierea materialului distributiv. Si voi achita taxa de participare. 
 
Iar ciocolata... "Doina, iti iau eu o ciocolata neagra. Cu alune mari."... http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=view&id=1477&Itemid=55 ... ... ...  
 
...
 23 Scris de Macari Andrian, la 08-07-2009 09:05
Veronica, eu nici nu tin minte bine cand ultima data am folosit peiroativele, de tipul jidan , desi se prea poate sa le fi folosit. Da, eu si acum am unele viziuni de dreapa care insa nu ma obliga sa fiu xenofob, sovin , sau rasist. Fiecare om crede ce doreste , da eu mai stiu ca oamenii se mai schimba.
 22 Scris de Veronica Vragaleva, la 08-07-2009 06:52
Adrian, si aceste vorbe spuse de tine (dat fiind faptul ca ai si tu unele tendinte de extrema dreapta) suna ca o melodie frumoasa.
 21 Scris de Macari Andrian, la 07-07-2009 23:34
Eu cred ca este extrem de daunator a eticheta grupuri etnice drept bune si rele, albe si negre. Istoria ne-a demonstrat ca e foarte periculos, iar bunul simt ne spune ca e inadmisibil. Cred ca primatul ratiunii si luciditatea ar trebui sa domine in orice discutie,mai ales in clubul nostru de oameni, spun eu inteligenti si culti.
 20 Scris de Dabija Orest, la 07-07-2009 23:24
nu, numele sunt nume, ca de altfel ar trebui sa ma deranjeze si nume foarte uzuale gen Ion...si mai ales ca numele nu e totdeauna in concordanta cu etnia
 19 Scris de Natan Garstea, la 07-07-2009 22:23
Orest, da numele meu nu te deranjeaz, nu?
 18 2 Veronica
Scris de Dabija Orest, la 07-07-2009 21:37
eu sunt DAC...da referitor la jidani, mai bine tac, ca sa nu apara reactii adverse din partea unor membri ai clubului...sunt si evreii ca si rusii oameni, da pacatele pe care le au ca popoare sunt prea mari
 17 Scris de Natan Garstea, la 07-07-2009 21:01
Cred ca nu este o problema principiala. Am putea sa-l scutim pe George Burdell de taxa de participare. Doar ca la jack-pot-uri sa stie ca va minca bomboanele altora :)
 16 Scris de Veronica Vragaleva, la 07-07-2009 18:55
Orest, esti antisemit? 
;) 
ori invers?
 15 Scris de Vitalie Surugiu, la 07-07-2009 14:21
Gata, m-am hotarat, imi cumpar un chipiu evreiesc (nu shtiu cum i se spune) :D
 14 GS
Scris de Dabija Orest, la 07-07-2009 13:18
referitor la cupa...am vazut ca e un loc liber pt 22-23 august si am hotarat sa incercam organizarea unei cupe pentru atunci, oricum daca se poate sa confirmam acest lucru mai spre sfarsitul lunii ar fi bine, kum s-ar spune am "bronat" locul...sper ca pentru bronare taxa perceputa nu va fi prea mare :)  
p.s. am glumit referitor la taxe si fisc...ca atare e o idee destul de buna perceperea unei sume simbolice de la participanti... intrebari obscene nu vor fi ca nu ne sta in fire, da despre evrei la sigur vor fi :)
 13 2 Orest
Scris de Veronica Vragaleva, la 07-07-2009 07:38
Orest!!!! 
Se simte la ce institutie iti faci studiile ;)  
Mi-am ridicat dispozitia. Sunt in concediu si demult nu am auzit de fisc si acum inteleg ca imi era dor 8)  
 
Apropo, GS nu vrea sa organizeze si ea o Cupa (numai ca va rog fara intrebari sexuale la sfirsit, ca Acord sa aiba sanse ;))
 12 :)
Scris de alex lebedev, la 07-07-2009 02:09
iau si di cruta inainte ca sa ma duk voi avea full CuC:) 
btw da cand va fi reinoit raitingu?
 11 Scris de Marcel Spataru, la 06-07-2009 19:23
Orest,  
1. Organizatorii nu vor avea venituri. 
2. Chiar daca organizatorii vor avea venituri, acestea nu vor fi declarate la fisc.
 10 Scris de Dabija Orest, la 06-07-2009 17:31
sa inteleg ca veniturile organizatorilor vor fi impozabile si vor trebui declarate la fisc? :)
 9 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-07-2009 16:27
E posibil sa fie duminica aceasta o cupa (nu stiu daca cu taxa sau fara), asa ca fiti pe faza :)
 8 Scris de Vitalie Surugiu, la 06-07-2009 16:04
Care e problema cu 30 MDL per echipa? E un fleac. Zato vor fi fel de fel de premii interesante, sper.
 7 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-07-2009 15:55
Asa, "inca 8" n-am scris eu. Fara pretentii financiare ulterioare. :)
 6 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-07-2009 15:54
Asa s-a hotarat pana la urma (unele persoane nu recunosc legitimitatea adunarii CS). Initial se propunea taxa obligatorie.
 5 Scris de Alina Cazachevici, la 06-07-2009 15:42
Eu corect am inteles ca echipele au dreptul, dar nu shi obligatia de a stabili o taxa de participare? Adica ramane la discretia echipei organizatoare orice taxa intre 0 shi 30 lei inclusiv?
 4 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-07-2009 15:33
inca 8 ;)
 3 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-07-2009 15:30
:) (8 lei)
 2 Scris de George Burdell, la 06-07-2009 12:46
Intrucat organizarea cupei de vara e o actiune voluntara si premeditata, iar cheltuielile pentru materiale nu depasesc 180 de lei, consider nejustificata (si ricola)instituirea taxei de participare. 
 
Totusi, ca sa nu merg in sens opus "clubului", propun o lista de taxe aditionale: 
 
1. Taxa pentru accesarea site-ului cuc.md - 5 lei pentru o accesarea sau abonament lunar de 50 de lei. 
 
2. Taxa pentru comentarii - 8 lei de comentariu sau pachet flood de 200 de lei lunar 
 
3. Taxa pentru mentionarea acronimului CUC in discutii - 40 de lei anual. Membrii care refuza sa achite aceasta taxa vor fi obligati sa prezinte la sfarsit de an inregistrarile tuturor conversatiilor pe care le-au purtat. 
 
4. Taxa pentru mentionarea cuvantului "cuc" in referirea la pasare - 15 lei anual. Nu exista mecanisme de a o evita. 
 
5. Taxa pentru interactiune de mai mult de 10 minute pe luna cu un membru cuc care deja a achitat aceasta taxa - 50 de lei. 
 
6. Taxa pentru exprimarea opiniei in privinta taxelor existente - 8 lei 50.
 1 Scris de Vitalie Surugiu, la 06-07-2009 09:25
Poate risca cineva shi organizeaza pe 18-19 iulie

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >

Istoric Cupe

Campionatul Moldovei:
2008, 2007, 2006, 2005, 2004

Maratoanele CUC:
2008p, 2007t, 2007p, 2006t, 2006p, 2005t, 2005p, 2004t, 2004p, 2003t, 2003p, 2002t

Sezoanele de Vara:
2008: Mix, ContactGS, Intel
2007: Xperience, Nuri, Zombii, Acord, AsachiHyperion

Alte Cupe:
Cupa Liceelor: 2008
Cupa Universitatilor: 2008
Cupa Socrate: 2008, 2007
Playing Europe: 2007
Brain Interuniversitar: 2007
Cupa USM: 2003, 2002, 2001
Cupa de Filozofie: 2003, 2002, 2001
Cupa de Iarna: 2003, 2002

 
Advertisement

On-line

Meniu Campionat