In acest weekend, pe 11 si 12 aprilie , va avea loc a cincea etapa a Campionatului "Ce? Unde? Cand?", editia XIV.
În aceasta etapa vor juca:Diviziile - sambata , ora 16:00 , dupa cum urmeaza:Divizia 1 (Cactus, Casio, Itaca, Fado, 777, Echipa 17, IMBA, VIP) - Liceul Gaudeamus. Divizia 2 (Aloha, Feel Good Inc., Q-Team, Academica, Gladiolus, B3, Equilibrium) - Liceul Gaudeamus. Divizia 3 (Inter, Sihastrii, Testosteron, Buzz, Akuzativ, Karlson, Elita 6) - Liceul M. de Cervantes. Divizia 4 (Tam Tam Tam, What's up, Abricot, OZN, Moon Power, Freedom 6, Wassabi) - Liceul M. de Cervantes.
Echipele ce nu se regasesc in aceste liste si doresc sa participe in Divizii, sunt asteptate la Liceul Gaudeamus. Echipele noi se pot inregistra - aici . Ligile şi Superliga - duminica , ora 15:00 , Liceul Gaudeamus .
Pentru această etapă formula de alcătuire a setului de întrebări va fi urmatoarea: Echipele Mix, Olimp, Extazy si Apeiron vor contribui cu cate 30 de intrebari, care vor fi redactate de catre echipa Mix in 2 pachete (40 intrebari pentru Divizii si 50 intrebari pentru Ligi si SL).
Numai utilizatorii inregistrati pot comenta. Te rog sa intri in sectiunea privata.
Vizualizari: 10134 69 :)) Scris de alex lebedev , la 28-04-2009 09:50 petru....tati vamele is inkise....nekuda bijati uje ))) gata..so decis....si ink sheva...partretile sa fie cu rama )...si cu cite un fluturash rosu lipit de dansele
68 Scris de Petru Sula , la 28-04-2009 01:55 Marcele, cam e timpul sa o zbughesti din tzara! Rau ca nu ai avion sau fecior sa ti-l cumpere ( da mai stii).
67 Scris de Nicu Istrate , la 26-04-2009 23:01 in cel mai rau caz gasim o "castrule" in loc de ceainic, da portretul lui Lenin.....il gasim pe a lui Voronin, dar daca nici acesta nu-i il legam de scaun il torturam putin si dam ultimatum sa le cumpere pe ambele... si peste o saptamana facem inca o "tentativa de lovitura de club"
66 hmm Scris de alex lebedev , la 25-04-2009 01:48 da ceainik si partret cu lenin?
65 hmm Scris de alex lebedev , la 25-04-2009 01:48 da ceainik si partret cu lenin?
64 for alex Scris de Nicu Istrate , la 24-04-2009 21:40 comp precis are si modem pentru net, frigider tv ... covoare... paturi scaune.... poate flori...
63 :))...eu ma alatur coalitiei:) Scris de alex lebedev , la 24-04-2009 12:04 eu voi fi...cine e baiatul d ela moon power )))...iak ashe aduceti fotikuri....si.in plus....stiue cinve ce are marcel prin apartamnet....vreau s avad dak merita sa intri sau nu ))
62 Scris de Vitalie Surugiu , la 22-04-2009 22:25 Hai ca Curba Constitutionala, sorry curtea constitutionala, deja shi o validat alegerile da la loi tat ii pivechi...
61 Scris de Alina Dolghier , la 22-04-2009 20:40 Nu vreau sa bat la cap comisia, da etapa a 5-a a fost pe 12, da azi ii 22...
60 2 Daniel Scris de Grigore Rosca , la 22-04-2009 07:52 In partea stinga este calendarul,pe 25 nu se organizeaza
59 Scris de Ursu Daniel , la 22-04-2009 00:19 Îmi cer scuze pentru ”off-topic”.Pe 25 aprilie se organizeaz cumva CUC?
58 Scris de Octavian Sireteanu , la 21-04-2009 17:46 Unicum lucru de care ma tem este sa nu fie provocatori printre noi. Noi trebuie sa fim pasnici. Am auzit ca Marcel vrea sa-si faca reparatie si o sa ne puna pe noi sa platim!
57 Scris de Tim AK_47 , la 21-04-2009 17:35 asta da lovitura de Club!!!
56 Scris de Tim AK_47 , la 21-04-2009 17:32 aha.. shi punem drapelul Intigrei!
55 Scris de Octavian Sireteanu , la 21-04-2009 17:05 Eu stiu unde locuieste Marcel Cine vine?
54 Scris de Vitalie Surugiu , la 21-04-2009 16:55 Octav, vezi ca ne lovim de o problema foarte serioasa: noi nu avem o resedinta oficiala a presedintelui CMJI (adica o presedintie), de aici shi toate consecintele ca nu avem ce devasta (coar de ca apartamentul presedintelui :D ) -> revolutia e sorita eshecului inainte de a se incepe
53 Scris de Octavian Sireteanu , la 21-04-2009 16:46 Haideti sa incepem revolutie si poate vom vedea rezultatele mai repede
52 Scris de Tim AK_47 , la 21-04-2009 16:36 Hai ca CEC-ul a publicat deja rezultatele renumaraii... la noi refresh nu se face la clasament?... sau inca se numara?
51 Scris de Alex Railean , la 19-04-2009 12:35 Marcel, ma refeream la etapa din ziua de 12 aprilie. Acum am inteles, probabil ca se renumara punctele.
50 Scris de Igor Aksynti , la 18-04-2009 22:18 si ministrii ink mai spuneau despre criza ca va ocoli Moldova...
49 Scris de Octavian Sireteanu , la 18-04-2009 18:46 Care criza? Da chiar, cand apar rezultatele?
48 Scris de Marcel Spataru , la 18-04-2009 16:08 Alex, la care etapa precedenta te referi? Rezultatele etapei a cincea inca nu au fost publicate, din cauza crizei.
47 Sincronizarea punctajului Scris de Alex Railean , la 18-04-2009 11:43 Vreau sa intreb echipa care a organizat etapa precedenta daca a verificat rezultatele inainte de a le publica; H5N1 in etapa precedenta a avut 2 victorii, 2 infringeri si o egalitate; insa ni s-au adaugat doar 3 puncte.
46 Scris de Marcel Spataru , la 17-04-2009 13:03 Lilian, Eu personal va cred ca voi n-ati avut in vedere cartea "Hamackamasutra", desi din raspunsul vostru reiese acest lucru. Eu cred ca voi n-ati fost atenti la formularea intrebarii, adica la ceea ce se intreaba de fapt.
45 Scris de Lilian Bejan , la 16-04-2009 23:36 1. sunt de acord cu membrii comisiei ca e corect sa nu fie acceptat raspunsul XP la intrebarea 30 2. ma macina totusi curiozitatea: exista membri ai comisiei ce cred ca am avut in vedere cartea "Hamackamasutra" sau "prea mot-a-mot" am citit explicatiile? :D
44 Scris de Octavian Sireteanu , la 16-04-2009 15:36 Vadim, eu va inteleg foarte bine pozitia si ma bucur pentru voi ca va fost acceptata contestatia, sincer. Daca eram in comisie, nu as fi acceptat contestatia (bine ca nu eram). Apropo, initial contestatiile au venit la mine si apoi la comisie, asa ca le-am citit. Referitor la numarul contestatiilor (4) - este un indicator al faptului ca a fost o etapa bine pregatit. Chiar si intrenarile mi-au placut, unele intr-atat de mult ca le-am pus si colegilor de serviciu. Desigur, nu am fost lipsiti si de unele intrebari mai putin reusite (preponderent in runda 1 si 2).
43 Scris de Vadim Culea , la 16-04-2009 15:18 Octavian, imi pare rau ca nu ai citit si argumentarile echipelor pentru a-ti crea o impresie referitor la calitatea raspunsurilor.
42 Scris de Marcel Spataru , la 16-04-2009 15:13 Da, numai patru contestatii. La numai trei intrebari. In toata etapa. Cred ca organizatorii pot fi felicitati cu asta.
41 Scris de Octavian Sireteanu , la 16-04-2009 14:41 P.S. Mi-e interesant, daca o echipa scria "al patrulea" (si demonstra ca ei vad 4 lucruri) - se accepta? Dar 5?
40 Scris de Octavian Sireteanu , la 16-04-2009 14:39 Mda, stranie (din punctul meu de vedere) acceptarea raspunsului "al treilea". In acelasi mod, teoretic, as putea gasi 6 lucruri de pe panou care ar atrage atentia (de ex: sanul drept, sanul stang, ochiul drept, ochiul stang, nasul si buzele), dar nici o agentie n-ar scrie pe panou "parul este al 7-lea lucru la care se va uita barbatul", la fel cum n-ar scrie si "parul este al 3-lea lucru la care se va uita barbatul". Scriu asta mai mult ca sa animez discutiile.
39 Scris de Ceban Maxim , la 16-04-2009 14:36 numai 4 contestatzii??
38 Scris de Marcel Spataru , la 16-04-2009 14:11 Iata deciziile, pe care le-am primit de la capitanul echipei. In Comisia de Contestatie au fost 7 persoane: Grigorie Alhazov - Extazy Alina Cazachevici - Extazy Natan Garstea - Mix Sandu Coica - Mix Radu Breahna - Apeiron Maxim Ciuntu - Olimp Echipa: XPerience, Numarul intr.: 30 Grigorie Alhazov: Nu se accepta. Probabil, e rational sa se accepte raspunsul, insa presupun ca nu este corect Alina Cazachevici: Respins. Intrebarea e bazata pe un joc de cuvinte, kama sutra – hamac sutra. Raspunsul “Kamasutra” ar presupune ca cartea s-ar numi “Hamac Kamasutra”, ceea ce contravine sursei. Natan Garstea: Nu se accept. Rspunsul corect se baza în mare msur pe un joc de cuvinte, i anumesubstituirea cuvântului din India „kama” cu cuvântul indienilor americani „hamac”. Dei echipa a mers în direcia corect, nu a fcut ultimul pas pentru a obine rspunsul corect. Cred c însi faptul cum sun „hamac-sutra” comparativ cu „hamac-kama-sutra”, este suficient de sugestiv pentru a selecta rspunsul corect. Sandu Coica: Nu accept! Este evident ca echipa a intuit partial raspunsul, insa nu a urmat firul logi pana la urma, care ar fi dus-o la raspunsul corect. Pe langa asta, se cerea doar ultima parte a denumirii, prima parte fiind data, prin urmare presupun ca echipa probabil nu a fost suficient de atenta si la formularea intrebarii ceea ce a cauzat un raspuns usor eronat. Radu Breahna (Apeiron): nu se accepta din motivul ca raspunsul nu coincide cu intrebarea propriu-zisa. Raspunsul prevazut de autorul intrebarii, bazandu-se pe un joc de cuvinte, si nu doar pe simpla cunoastere a unei denumiri. Maxim (Olimp): Contra (nu se accepta constestatia) Marcel Spataru: Respins. In intrebare se cere sa se completeze denumirea cartii “Hamacsutra”, care nu este “Hamackamasutra”, ceea ce reiese din raspunsul echipei. In plus, prin raspunsul oferit echipa nu demonstreaza ca a priceput jocul de cuvinte. Atrag de asemenea atentia ca “sutra” e o denumire generica data scrierilor indiene, nu doar o parte din cuvantul “kamasutra”. Echipa: ACORD, Numarul intr.: 46 Grigorie Alhazov: Nu se accepta. Evident, nu toti creationisti sunt crestini. Mai putin evident, nu toti crestini sunt creationisti. Exista o multime (care nu este vida) de savanti crestini care nu neaga teoria lui Darwin (exemplu – http://www.bogoslov.ru/text/391612.html). Astfel, acest raspuns nu desemneaza aceeasi calitate ca si raspunsul autorului. Alina Cazachevici: Respins.Notiunea de creationist este mai larga decat notiunea de crestin, nu numai crestinii sunt creationishti. Adica matematic, A-crestin, B-creationist, A nu este egal cu B, A apartine lui B. Natan Garstea: Nu se accept. Echipa a ptruns în esena întrebrii, îns la formularea rspunsului, nu a construit corect relaiile de incluziune a mulimilor. Astfel, noiunea de „creaionist” cuprinde un numr mult mai amplu de oameni decât noiunea de „cretin”. Cel puin înc dou mari religii, iudaismul i islamul, de asemenea se bazeaz pe concepia creaionist asupra lumii, iudaismul folosing aceeai surs ca i cretinismul. Dac ar fi fost folosit termenul de credincioi, cred c rspunsul ar fi fost acceptabil, îns noiunea de cretin este mai îngust. Apropo, sper c aceast întrebare nu a deranjat sentimentele nimnui. Sandu Coica: Nu accept! Raspunsul oferit nu este mai putin exact decat raspunsul oferit de organizatori. Dimpotriva, el este mai ingust. Toti crestinii, prin definitie, sunt creationisti, insa nu toti creationistii sunt crestini (teoria creationista prevaland in mai multe religii). Prin urmare, acest raspuns nu cade sub incidenta pct. 2.1 si respectiv 2.1.1.1. Nemaivorbind deja de distinctia clara care o face DEX-ul dintre aceste 2 notiuni. DEX-ul fiind o sursa net superioara citatelor si trimiterilor expuse de echipa. Radu Breahna (Apeiron): Acest raspuns nu se accepta din motive care rezulta chiar din fragmentele prezentate de echipa Acord. Astfel existenta unui creationism crestin presupune shi existenta unui creationism care isi are originea in alte religii shi credinte. In acest caz raspunsul echipei Acord este prea ingust. Maxim (Olimp): Contra (nu se accepta constestatia) Marcel Spataru: Accept. Sunt de acord cu argumentele echipei. Consider ca raspunsul “crestini” are un grad suficient de concretizare si nu contravine textului intrebarii. Atentie – decizia nu se rasfrange asupra altor echipe. Echipa: Intel, Chipitoc; Numarul intr.: 20 Grigorie Alhazov: Se accepta. Textul original poate fi tradus in limba romana mot-a-mot, insa traducerea cu respectarea sensului pluralului al cuvintului “sinii” tot este posibila. Raspunsurile echipelor demonstreaza ca au prins in totalitate logica intrebarii si pot fi considerate corecte. Alina Cazachevici: Acceptat. Logica echipei a fost corecta, si raspunsul poate e chiar mai funny decat cel initial, insa daca privim din punct de vedere al publicitatii, probabilitatea ca pe panoul publicitar propus ar fi scris ca “parul este al doilea lucru la care se va uita el” va fi mai mare decat “…al treilea…”, pentru ca e orientata masei largi, shi este mai sigur ca in prima varianta mesajul va fi intzeles corect. In final, acceptat. Natan Garstea: Se accept. Formularea întrebrii nu ddea suficiente indicii pentru a se putea decide univoc între rspunsul „al doilea” i ”al treilea”. Din acest motiv, sunt nevoit formal s accept rspunsurile „al treilea” ca fiind corecte. Îns consider c echipele puteau ajunge la un rspuns corect reieind din logic i practic. Din experiena mea empiric, pot s afirm cu certitudine c atuncâ când priveti la nite sâni, nu te uii la unul i apoi la altul, ci la ambii odat. i s nu-mi spun echipele Chipitoc i Intel c ei fac altfel. Sandu Coica: Accept! Initial eram impotriva acceptarii raspunsului, insa dupa analiza argumentelor aduse de ambele echipe mi-am schimbat parerea, dandu-le dreptate. Radu Breahna (Apeiron): Raspunsul nu se accepta deoarece nu corespunde raspunsului prevazut de autor, chiar daca este mai ingenios ca acesta. Maxim (Olimp): Pro (se accepta constestatia) Marcel Spataru: Refuz in ambele cazuri. Nu sunt de acord cu referinta la punctul 6 al Art. 2.1.1, pentru ca un asemenea raspuns contravine “materialului ilustrativ”, care indica faptul ca pe panoul respectiv – iar copii ale panoului au fost distribuite echipelor - se afla scris anume textul “al doilea”. Reamintesc echipelor ca in cazul in care raspunsul autorului este demonstrabil documentar, dovada faptica prevaleaza asupra posibilitatii teoretice, chiar daca echipa o considera logica, ca pe acel material sa se fi aflat raspunsul sau. Cu alte cuvinte, toate pretentiile la autorii placatului, nu la noi Pentru echipa Chipitoc – faptul ca materialul ilustrativ a fost oferit echipelor inseamna ca acestea trebuie sa raspunda ce se afla omis pe anume acel material, care a aparut in anume cutare circumstante si in anume cutare tara (Brazilia, de exemplu), indiferent daca aceste circumstante sunt prezentate cu text deschis in intrebare sau sunt deduse de echipe. Reamintesc ca la jocul intelectual pe care il jucati, pentru a obtine puncte, nu trebuie sa raspundeti logic sau hilar, ci corect. Noroc ca de cele mai multe ori raspunsurile corecte sunt logice, iar uneori si hilare.
37 Scris de Marcel Spataru , la 16-04-2009 13:20 2Veronica - ba da, eram in comisie. Dar noi luam deciziile separat. Cand am scris comentariul, nu vazusem deciziile celorlalti. Mai mult decat atat, deciziile mele nu au coincis in mare parte cu deciziile finale, de aceea eram curios.
36 Scris de Veronica Vragaleva , la 16-04-2009 13:06 2Marcel: Tu nu erai in comisia de contestatii!!!!!!?????????
35 Scris de Marcel Spataru , la 16-04-2009 12:23 Interesante decizii. Abia astept detalii referitor la explicatii.
34 Scris de Sandu COICA , la 16-04-2009 09:19 Rezultatele contestatiilor: Echipa: XPerience Numarul intr.: 30 Nu se accepta ------- Echipa: ACORD Numarul intr.: 46 Nu se accepta ---------- Echipa: Intel Numarul intr.: 20 Se accepta contestatia ---------- Echipa: Chipitoc Numarul intr.: 20 Se accepta contestatia) Explicatia membrilor echipei de contestare (care au prezentat explicatii) o sa fie publicata ceva mai tarziu pe site.
33 Scris de Sandu COICA , la 15-04-2009 10:18 Rezultatul contestatiilor o sa apara pe site cel tarziu maine la pranz. Ne cerem scuze pentru intarziere care in mare parte este motivata de probleme tehnice.
32 Scris de Veronica Vragaleva , la 15-04-2009 08:01 Dar cind vor fi afisate rezultatele contestatiilor? Nu trebuia pina marti, la 24.00
31 Scris de Octavian Sireteanu , la 14-04-2009 22:00 Am publicat si pachetul de intrebari de la etapa romana a Campionatului Moldovei.
30 Scris de Octavian Sireteanu , la 14-04-2009 11:55 Este disponibil si pachetul din Superliga / Ligi
28 Scris de Marcel Spataru , la 13-04-2009 08:57 S-a destabilizat un pic situatia si la noi in club. Pronosticuri nu s-au facut pentru etapa 5. Si rezultatele vor aparea cu intarziere.
27 Scris de Vitalie Surugiu , la 13-04-2009 08:16 Interesant, a facut cineva pronostic pentru etapa a cincea? Daca da cred ca a avut posibilitatea unica de a calatori in timp
26 Scris de Arina Levinschi , la 13-04-2009 02:40 maladtzi baietzi, shi mie mi-a placut etapa
25 Scris de Octavian Sireteanu , la 12-04-2009 23:42 Lilian, fisa o gasesti pe prima pagina, in partea stanga.
24 Scris de Marinela Parlicov , la 12-04-2009 23:17 cornel, vbeam de nishte eventuale tendintse pozitive pt azi. in contextu discutsiei de ieri.
23 Scris de Lilian Bejan , la 12-04-2009 23:04 e undeva un link la formularul pt contestatii?
21 Scris de Vitalie Surugiu , la 12-04-2009 21:24 Mi-au placut intrebarile, deshi nu am jucat chiar fantastic. Macatr ceva emotii pozitive in aceasta saptamana. Multumest echipelor organizatoare, Mix, Olimp, Extazy si Apeiron.
20 Scris de Corneliu Rosca , la 12-04-2009 21:04 Precedentul scris de mine
19 Scris de George Burdell , la 12-04-2009 21:02 Baieti intrebarile au fost OK, fiti de acord...
18 Scris de George Burdell , la 12-04-2009 20:52 cu parere de rau, sambata intrebarile din divizii mi-au lasat senzatia de "second-hand". de fapt, multe echipe se bucura de randamentul mare, si asta poate fi mai important decat "liniaritatea" obositoare a multor intrebari. azi a fost mai bine.
16 Scris de Marinela Parlicov , la 12-04-2009 01:04 ap'da ( ni shiuda sh mie.. c dezechilibrata.. sh 4 intrebari care pur shi simplu nu trebuia sa le pierdem sh am franat. sh iaca. sh da, pinocchio - raspunsul dijurnyi ))) sh cornel, maine trebuie sa fie mai bine. trebuie.
15 divizia a 4 Scris de alex lebedev , la 12-04-2009 00:24 tamtamtam 22,5 moon power 21,5
14 :)) Scris de alex lebedev , la 12-04-2009 00:22 pay cum altfel Marinella...my takie )) mie mii tare ciuda k am fost cascat...iak )...in rest intrebari prikolinie...si luabile ) partea buna e ca...am personal best la ekipa 20 din 40 nais peste medie...adik pina aku era o intrebare din 3...amu 1 din 2 ) msms pt toti cei ce au citit..si au indurat greselile mele ortografice dar care pt mine nus greseli..it happnes )
13 Scris de Vitalie Surugiu , la 11-04-2009 23:48 Cine e responsabil pentru pronostic?????????????
12 marinela ) Scris de konstantza dohotaru , la 11-04-2009 22:06 mci Octavian ) mci organizatorilor ) inclusiv celor care au citit ) intrebari ushurele, dar fara cazuri de tip o_O alex, iarashi etapa cu spitsyfecte ) la noi altfel nu se poate )) :* sh hug )
11 Scris de Octavian Sireteanu , la 11-04-2009 19:21 Am publicat rezultatele pe care le am de azi din Divizii.
10 Scris de Eugenia Grosu , la 11-04-2009 10:35 Principalu organizatorii sa vina...:P
9 Scris de Iulian Gramatki , la 11-04-2009 09:55 Si totusi se joaca? 100%? Vin toti?
8 Scris de Vitalie Surugiu , la 11-04-2009 03:13 Daca tot se vorgheshte ca se joaca sambata shi duminica, cred ca ar fi trebuit de reinoit pronosticul.
7 Scris de Veronica Vragaleva , la 10-04-2009 13:06 Am convenit. E ok pentru Cervantes 3 divizii.
6 Scris de Veronica Vragaleva , la 10-04-2009 13:03 O intrebare: a convenit cineva cu Cervantes despre al trilea cabinet? Sa nu sa se trezeasca lumea ca nu poate intra...
5 Scris de Corneliu Rosca , la 09-04-2009 22:28 O bucurie ne-a mai ramas si noua, traind sub dictatura...
4 :)) Scris de alex lebedev , la 09-04-2009 19:41 multumesc tuturor celor ce organizeaza aceasta etapa ..pt k va fi speciala simt eu....si sincer eu mai bine CUC decit pion
3 Scris de Marcel Spataru , la 09-04-2009 18:05 Vreau sa intreb autoritatile competente - s-au modificat rezultatele ultimei etape in conformitate cu deciziile la contestatii?
Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4