Miercuri, 25 februarie, a avut loc Adunarea Generala a Clubului Moldovenesc de Jocuri Intelectuale. In cadrul acesteia s-a luat un şir de hotărâri referitoare la activitatea organizaţiei, inclusiv şi decizii privind desfăşurarea Campionatului XIV.
Cel mai important rezultat al Adunării Generale a fost crearea grupurilor de lucru responsabile pentru aspecte specifice ale activităţii CMJI. Vedeţi detalii în continuare.
In cadrul Adunarii Generale numarul membrilor organizatiei (in conformitate cu definitia calitatii de membru din Statutul Clubului Moldovenesc de Jocuri Intelectuale) s-a largit pana la 23 de persoane. Lista completa cu functiile tuturor membrilor este disponibila aici.
Cei care doresc să devină membri ai organizaţiei, achitând taxa anuală de 50 lei, vor putea face acest lucu în timpul primei etape a Campionatului.
In cadrul Adunarii Generale a fost decisa crearea unui şir de grupuri de lucru, care vor fi responsabile de aspecte specifice legate de activitatea organizaţiei. Iată lista grupuri de lucru şi a coordonatorilor acestora. Persoanele cointeresate de a face parte din vreun grup de lucru se pot adresa în mod direct coordonatorilor grupurilor.
GL Competiţii regulare Coordonator: Ion Dodi Grupul va fi responsabil de: * Coordonarea bunei organizări a Campionatului CUC, în special în Superligă şi în Ligi, elaborarea regulamentelor, înregistrarea echipelor, stabilirea orarului, evidenţa rezultatelor, stabilirea de proceduri pentru soluţionarea conflictelor şi a contestaţiilor, premierea învingătorilor. * Coordonarea bunei organizări a Sezonului de Vară * Coordonarea bunei organizări a Cupei Socrate (Cupa de Iarnă)
GL Evenimente speciale Coordonator: Nu a fost identificat un coordonator. Persoanele cointeresate de a prelua această direcţie de activitate sunt invitate să lase un mesaj la acest subiect. Grupul va fi responsabil de: * Organizarea Şedinţelor Elitare * Organizarea Cupelor tematice şi a Cupelor dedicate unor anumite categorii de participanţi (Cupa Liceelor, Cupa Universităţilor) * Organizarea altor tipuri de concursuri: Brain Ring, Victorine etc.
GL Gestiune informaţională Coordonator: Maxim Ceban Grupul va fi responsabil de: * Dezvoltarea site-ului http://www.cuc.md/ * Elaborarea procedurilor de actualizare a site-ului * Automatizarea calculelor statistice (rating, randament, grafice etc.) * Dezvoltarea bazei de date de întrebări, quest.cuc.md * Dezvoltarea bursei CUC, bursa.cuc.md
GL Descentralizare Chişinău Coordonator: Eugenia Grosu Grupul va fi responsabil de: * Crearea unei reţele de contacte în licee şi universităţi * Organizarea Diviziilor, în special cooptarea echipelor (în cooperare cu GL Competiţii regulare) * Organizarea competiţiilor locale în licee şi şcoli şi mediatizarea acestora
GL Promovare regională Coordonator: Vera Ţurcanu Grupul va fi responsabil de: * Crearea unei reţele de contacte în localităţile din raioanele republicii * Organizarea seminarelor de prezentare a activităţilor Clubului şi crearea de centre regionale * Furnizarea materialelor pentru competiţiile locale * Organizarea unor competiţii naţionale sincron (în toamna 2009)
GL Proiecte televizate Coordonator: Marcel Spatari Grupul va fi responsabil de: * Organizarea emisiunii Erudit Cafe, inclusiv sponsorizare, gestiunea pachetelor de intrebari, gestiunea echipelor inregistrate, dezvoltarea imaginii emisiunii * Alte proiecte televizate viitoare
GL Redactia Coordonator: Natan Garstea Grupul va fi responsabil de: * Dezvoltarea procedurilor pentru inbunatatirea calitatii intrebarilor * Crearea unei reţele de redactori * Seminare-ateliere pentru alcatuirea întrebărilor (pentru echipele din Ligi şi Superligă în special) * Codificarea regulilor de scriere şi oformare a întrebărilor * Elaborarea materialelor teoretice referitor la jocurile intelectuale (Cartea CUC)
GL Tabara de Vara Coordonator: Veronica Vragaleva Grupul va fi responsabil de: * Proiectul de fund raising pentru Tabara de Vara * Promovarea, mediatizarea si popularizarea Taberei de Vara * Coordonarea selectiei participantilor * Elaborarea programului Taberei * Desfasurarea Taberei de Vara
GL Implementare didactica Coordonator: Andrei Lutenco Grupul va fi responsabil de: * Crearea unei reţele de profesori cointeresaţi în implementarea metodelor ludice în orele de curs * Cooperarea cu Ministerul Educaţiei şi Tineretului pentru implementarea metodelor didactice în procesul de studiu * Elaborarea unor planuri didactice în cooperare cu studenţii de la UPSIC * Lecţii demonstrative şi mediatizare
GL Coordonare logistică Coordonator: Alexandru Fală Grupul va fi responsabil de: * Contacte şi contracte cadru cu instituţii care pot oferi spaţii şi alt gen de resurse pentru evenimentele clubului * Furnizarea localurilor şi a spaţiilor pentru joc pentru alte grupuri de lucru care au nevoie de acestea * Asistenţă în pregătirea materialelor (hârtii, fişe etc.) pentru diverse evenimente, la solicitarea altor grupuri de lucru
GL Odyssey of the Mind Coordonator: Diana Casapu Grupul va fi responsabil de: * Implementarea programului Odyssey of the Mind * Popularizarea programului în şcolile din Republică * Gestiunea participării echipelor din Republica Moldova la competiţiile internaţionale * Mediatizarea evenimentelor legate de programul Odyssey of the Mind
GL Dezvoltare Comunitară Coordonator: Nu a fost identificat un coordonator. Au fost propuse candidaturile lui Corneliu Rosca si Viorel Chihai, dar ei nu erau prezenti la adunare si nu am avut confirmarea lor. Persoanele cointeresate de a prelua această direcţie de activitate sunt invitate să lase un mesaj la acest subiect. Grupul va fi responsabil de: * Activităţi culturale para-ludice (seri cinema, excursii, turism, sport etc.) * Popularizarea şi dezvoltarea secţiunii Artcom de pe site-ul http://www.cuc.md/ * Elaborarea unui proiect pentru crearea Bibliotecii CMJI
GL Relaţii cu Publicul Coordonator: Olga Roşca Grupul va fi responsabil de: * Mediatizarea tuturor evenimentelor din cadrul comunităţii * Crearea materialelor promoţionale ale Clubului (în strânsă colaborare cu GL Redacţia) * Elaborarea concursurilor în ziare şi reviste * Susţinere directă pentru fund raising la solicitarea altor grupuri de lucru
GL Relaţii Externe Coordonator: Grigori Alhazov Grupul va fi responsabil de: * Stabilirea unor relaţii de lungă durată cu alte cluburi de jocuri intelectuale * Organizarea competiţiilor mixte împreună cu alte Cluburi din Moldova (Campionatul Moldovei) * Elaborarea unui proiect pentru lărgirea Clubului în România şi în alte ţări * Participarea la turnee internaţionale
Grupurile de lucru de mai sus vor fi fiecare formate din 3-5 persoane şi for elabora un plan iniţial de activitate care va fi făcut public pe site-ul http://www.cuc.md, în secţiunea Blog, până pe 11 martie 2008.
Doritorii de a face parte dintr-un grup de lucru sunt rugaţi să lase un mesaj la acest subiect. Menţionăm că pentru a face parte din aceste grupuri de lucru calitatea de membri ai ONGului (adică achitarea cotizaţiei anuale de membru de 50 lei) nu este obligatorie.
Grupurile vor lucra în interiorul lor, vor organiza şedinţe proprii şi vor avea întruniri cu membrii Consiliului Strategic, la care vor lua împreună decizii ce ţin de direcţiile respective de activitate.
De asemenea în cadrul Adunării Generale s-au decis câteva lucruri care ţin de desfăşurarea Campionatului CUC primăvara 2009:
* Campionatul se va desfăşura în premieră conform Codului Jocului Intelectual de Echipă cu Timp Fixat. Varianta actuală a acestui Cod, aprobată de Consiliul Strategic este deja disponibilă. ATENŢIE! Propuneri pentru modificarea acestui Cod se primesc până vineri, 27 februarie, ora 24:00, sub forma de comentarii la acest subiect. În cazul în care vor exista astfel de propuneri Consiliul Strategic se va convoca în şedinţă extraordinară împreună cu Grupul de Lucru Redacţia pentru a discuta propunerile oferite şi a aproba Codul final, care va intra în vigoare odată cu prima etapă a Campionatului XIV
* În acest sezon Superliga şi Ligile se vor juca în paralel duminica. Cu excepţia primei şi a ultimei etape, cele 4 echipe organizatoare din Ligi şi Superligă vor pregăti seturi de câte 30 de întrebări. În baza celor 120 de întrebări adunate, echipa organizatoare din Superligă va redacta 2 pachete: - un pachet de 50 de întrebări cu un grad de complexitate scăzut, pentru a fi jucat în Divizii - un pachet de 50 de întrebări pentru a fi jucat în Superligă şi Ligi
* Diviziile vor juca sâmbăta, de la aceeaşi oră în diferite locuri. Se vor constitui 6 divizii. În varianta ideală ar trebui să fie câte 6 echipe în fiecare Divizie, dar numărul echipelor poate varia (pot fi mai multe sau mai puţine decât 6). Membrii echipelor din Superligă şi Ligi vor fi cooptaţi pentru organizarea Diviziilor.
* Un jucător nu poate evolua pentru mai mult de o echipă pe durata aceluiaşi Campionat, indiferent de nivelul valoric. O echipă poate avea oricât de mulţi jucători pe parcursul Campionatului, cu condiţia ca aceştia să nu fi jucat în acel Campionat pentru vreo altă echipă.
Mai multe detalii referitoare la activitatea Clubului vor fi publicate în curând de către membrii grupurilor de lucru.
Numai utilizatorii inregistrati pot comenta. Te rog sa intri in sectiunea privata.
Vitalius : Intr-o buna zi cu Soare sper sa trec si eu pe-aproape :)
Octav : Vitalie, mai treci :)
Vitalius : Viața e frumoasă, dar îmi este dor de CUC
Vitalius : Demult nunam băgat un comentariu aici.
timAK_47 : db.cuc.md - Request timeout. Cine poate reînvia serverul?
Vitalius : Așa o întrebare existențialistă: Dacă tot avem campionate externe organizate prin București, Timișoara, Praga, Anenii Noi, poate ar fi cazul să redenumim (sau cum se zice în popor - rebranding) Clubul Moldovenesc de Jocuri Intelectuale în ceva mai atotcuprinzător? De exemplu în loc de Moldovenesc să punem Românesc
Octav : Am actualizat Ratingul si Randamentul dupa Cupa Liceelor.
Octav : Am actualizat Ratingul și Randamentul după etapa 4.
Doggyb0w : Salut , vreau să fac contestare la rezultatele de ieri , unde aș putea scrie cererea?
Octav : Am actualizat statisticile după etapa 3.
Octav : Am actualizat statisticile.
mariabirsan : mulțumesc, Octav, voi încerca :)
Octav : Vino la vreun eveniment anunțat și cred că găsești echipă pe loc.
mariabirsan : Salut, poate e stupidă întrebarea, dar amflu dacă pot fi primită în vreo echipă CUC. Participasem vreo 3 ani în urmă, acum vreau să revin, că îmi simt creierul în repaos.
Octav : Am vorbit cu mai mulți jucători și propunerea este să jucăm fotbal duminică (28 septembrie, de la 16.00, tot la Manej). Cine mai vrea să vină, sunteți bineveniți. Dacă aveți vreo minge bună, aduceți. Eu am s-o aduc pe cea cumpărată dată trecută, da-i cam ușoară.
Octav : Am făcut restore la baza de date și parcă merge normal site-ul, doar că s-au pierdut datele din ultimele zile ...
potpourri : Pentru că vrem să ne ascundem de ploaie, cupa Ö se deplasează la Paluba, ora 12:00. Stilul informal, participarea gratuită și atmosfera incendiară rămân aceleași :)
Octav : Pentru că săptămâna care vine avem finala de la Moldcell Cafe și după tabără mai am nevoie de pregătiri, TQ5 va avea loc cealaltă joi, la 24 iulie.
Liosha : contestatii
Octav : După Alejandro Falla a fost descoperit un alt tenisist cu potențiali suporteri în comunitate, pe nume Ivan Dodig, din Croația.
Zeleni : am vrut sa dau search, sorry :)
Zeleni : slogan logo
alexdelpier : Etapa de pe 3 noiembrie 2013 a fost cea mai frumoasa din toata istoria campionatelor
Octav : Vor mai fi. Urmăriți calendarul de pe site și noutățile de pe pagina de facebook.
Scarlet : In anul scoalar 2013-2014, vor mai fi concursuri?
Octav : Noroc!
Scarlet : hey, Salut la toti:)
Octav : Va fi la toamnă. Probabil în luna octombrie.