Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow General arrow Competitie online
Competitie online
Evaluare Utilizator: / 21
SlabExcelent 
Index Articole
Competitie online
Pagina 2

In perioada 15-23 ianuarie va avea loc o competitie mai putin obisnuita. Competitia va avea loc pe site-ul cuc.md. Pentru a participa, trebuie sa va organizati in echipe a cate minimum 4 - maximum 8 persoane. Evident ca este de dorit ca aceste persoane sa aiba acces la internet, insa nu e obligatoriu pentru toti membrii echipei. Nu este necesara prezenta tuturor persoanelor in aceeasi incapere.

Pentru inregistrare - transmiteti utilizatorului Octav datele echipei: Denumirea, lista membrilor (cu indicarea capitanului), un numar de telefon mobil (de dorit al capitanului, pentru anumite clarificari). Exista posibilitate inlocuirii membrilor (dar numai cu jucatori care n-au intrat in componenta altor echipe din concurs). Premiul va fi primit de membrii din componenta finala (promit premiu).

Concursul va consta in rezolvarea unor enigme. Concursul va fi structurat in 3 jocuri.

Pentru mai multe detalii - vezi mai departe.

Jocul 1 - http://www.cuc.md/joc/1.start
Jocul 2 - http://www.cuc.md/j0c/1
Jocul 3 - http://www.cuc.md/etapa3/etajul1

Au fost anulate rezultatele de la jocul 3, care din cate intelegem noi, nu a fost finisat de nici o echipa, astfel Locul I a fost ocupat de echipa MIX, iar Locul II de echipa 10 LEI.

Si in sfarsit, echipa de creatie: Doina Leca, Ion Zarea, Ion Dodi, Veronica Vragaleva si Octavian Sireteanu. Multumiri speciale lui Victor Ivascu pentru ajutorul de la ultimul joc.

Cele 3 jocuri se vor desfasura in perioada:

Jocul 1 - 15 ianuarie (ora 19.00) - 19 ianuarie (ora 19.00) - 96 ore la dispozitie;
Jocul 2 - 18 ianuarie (ora 19.00) - 21 ianuarie (ora 19.00) - 72 ore la dispozitie;
Jocul 3 - 22 ianuarie (ora 19.00) - 23 ianuarie (ora 19.00) - 24 ore la dispozitie;

Castigatoare a concursului va fi echipa care a strans cele mai mute puncte. Punctele se acorda (pentru fiecare joc in parte) pentru finisarea jocului:

Pentru jocurile 1 si 2:
Echipa care a finisat prima - 20p;
Echipa care a finisat a doua - 15p;
Echipa care a finisat a treia - 10p;
Celelalte echipe care au finisat jocul in termenul stabilit - cate 5p.

Pentru jocul 3:
Echipa care a finisat prima - 30p;
Echipa care a finisat a doua - 20p;
Echipa care a finisat a treia - 15p;
Celelalte echipe care au finisat jocul in termenul stabilit - cate 10p.

S-au inregistrat pana in prezent:

Moon Power (Alexandru Lebedev (C), Malţev Dumitrita, Spînu Doina, Buliga Gabriela, Apostol Alexandrina, Creciun Victor)
10 Lei (Eugen Zincovschi (C), Viorel Chihai, Oleg Guvir, Petru Sula, Artiom Artiomov, Anastasia Coda, Oxana Sutreac, Eugen Bibilici)
BOOM (Grosu Eugenia (C), Levinschi Arina, Vlas Iurie, Coica Alexandra, Mizuki Yumeko, Grigore Rosca)
What's Up? (Istrate Nicu (C), Gîlca Alina, Buţu Victoria, Dorian Miron, Flavia Munteanu, Cristina Sirbu, Cristina Avram)
Nuri (Revenco Diomid (C), Pârțachi Ileana, Breahna Irina, Enachi Stella, Pârțachi Profir, Revenco Alexei)
Brouhaha (Elena Holban (C), Dumitru Popovici, Rodica Timotin, Eugen Levinschi, Victoria Ous, Eugen Popovici)
Kolaphos (Cătălina Nuţa (C), Diana Mihuţă, Irina Chirica, Mihaela Iuraşcu, Valeriu Turea).
FRT (Timofei Pendus (C) Iustin Sebastian, Cumpanici Maxim, Colesnic Iurie, Grecisnicov Maria, Tatiana Luchin, Surugiu Vitalie, Calmic Sergiu)
Fram (Nicolae Potîng (C), Victor Bîbîlici, Ana Bînzari, Constanţa Ghiţu, Nicoleta Spînu, Dumitru Stratulat, Nicoleta Ştefăneţ, Mihaela Vatamaniuc)
Aliens (Platon Alexandru (C), Oglinda Vadim, Buciuceanu Artiom, Doloşcan Eugen, Buciuceanu Tatiana, Baciu Ludmila, Buciuceanu Artur)
MIX (Sandu Coica (C), Vera Ţurcanu, Cristian Căpăţină, Alina Cazachevici, Octavian Ursu, Margarita Kotenko, Natan Garstea, Marcel Spataru)
GS (Dabija Orest(C), Andries Mihai, Tocarciuc Sergiu, Colesnicov Dima, Daniliuc Artur, Filip Andrian, Oleinic Sergiu, Calin Mihai)
Cactus (Olga Motpan (C), Pociumban Anastasia, Golub Natalia, Ciobanu Adrian)
Acord (Olga Lopusanschi (C), Olga Rosca, Marina Botnaru, Ivan Boaghi, Alexandru Fala, Alexandru Rusu, Eugen Zolotco)
Echipa 17 (Dohotaru Constanta (C), Cotruta Victor, Vladicescu Cristina, Burca Mariana, Cojocari Sandu, Petrov Dumitru)
A-Team (?)
A-Style (Doina Diacenco (C), Ana Bătrânu, Alexandru Olaru, Mihai Burunciuc, Alexandru Ursu, Veronica Cibotari)
Comunistii (Igor Axinti, Gabriel Bicu, Andrei Schiopu, Ion-Mihai Felea, Eugen Gorincioi, Cristian Cozari, Breahna Radu, Sali Adrian)
 

In ce consta competitia:
Incepeti fiecare joc la etapa 1. Trecerea la urmatoarea etapa se face modificand adresa url a paginii. Pentru a afla parola urmatoarei runde, descifrati enigma etapei la care va aflati. Adresele au structura:
[adresa generala]/1.[parola1]
[adresa generala]/2.[parola2]

[adresa generala]/15.[parola15]
Scopul Dumneavoastra este de a ajunge la ultima etapa si de a gasi parola finala. Dupa asta, va trebui sa transmiteti aceasta parola printr-un sms la nr. meu (079469226, Octavian). Este de dorit sa fie transmisa de pe numarul de telefon al capitanului. Mentionati [Echipa], [nr.jocului] si [parola]. Puteti transmite parola la orice ora. Voi anunta la sfarsitul celor 96/72/72 ore ordinea in care am primit parolele finale.
O data, pe parcursul intregii competitii, fiecare echipa are posibilitatea de a ma suna la nr. mentionat, pentru a primi parola la urmatoare etapa. Perioada primirii apelurilor, in fiecare zi intre 10.00-22.00. Este la discretia voastra sa hotarati care este cel mai convenabil moment sa folositi aceasta posibilitate.


JOCUL 1 (15 ianuarie, 19:00 - 19 ianuarie, 19:00)

Specificul jocului 1:
15 etape.
96 ore.
1 rascuce.
Nu puteti cere parola pentru etapa 12.

Recomandari:
-          Nu discutati pe site sarcinile jocului in desfasurare;
-          Incercati sa va descurcati singuri, nu cautati solutiile la celelalte echipe;
-          Nu trisati, folositi-va calitatile de cucheri si mai putin cele de informaticieni;
-          Cooperati in interiorul echipei. Diferite sarcini necesita cunostinte diferite;
-          Nu stati noptile in fata calculatorului, o sa va doara capul a doua zi;
-          Nu-mi trimiteti parole aleatorii, veti sti cand ati aflat parola finala.

Harta jocului 1:

Active Image


http://www.cuc.md/joc/1.start

Rezultate

Loc

Echipa

Ora

Timp

Puncte

1Mixvineri 02:107 ore 10 min20
210 leivineri 02:367 ore 36 min15
3Aliensvineri 13:2918 ore 29 min10
4Boomvineri 17:0522 ore 05 min5
5GSvineri 17:1222 ore 12 min5
6Echipa 17vineri 21:0126 ore 01 min5
7What's upvineri 22:3327 ore 33 min5
8Brouhahavineri 22:4427 ore 44 min5
9Nurivineri 23:1028 ore 10 min5
10Moon Powervineri 23:2028 ore 20 min5
11Comunistiisambata 00:0429 ore 04 min5
12Kolaphossambata 13:5942 ore 59 min5
13Cactussambata 23:4152 ore 41 min5
14FRTduminica 00:4753 ore 47 min5
15Acordduminica 19:1972 ore 19 min5

JOCUL 2 (18 ianuarie, 19:00 - 21 ianuarie, 19:00)

Specificul jocului 2:
21 etape
72 ore
Drum liniar
Nu puteti cere parola pentru etapa 21  - scuze, se anuleaza. Puteti cere.
Scopul Dstra este de a sparge un safeu cu 20 de usi. Fiecare usa are un cod. Codul fiecarei usi este determinat de numarul usii si indiciul de la etapa precedenta. Incercati sa descifrati indiciile si gasiti parola din safeu.

Spre deosebire de primul joc, jocul 2 necesita mai putine cunostinte (necesita mai mult calitati de observatie, cunostinte de matematica si criptare) si va fi rezolvat in mai putin timp. Asa ca, in cazul in care tintiti unul dintre primele 3 locuri, ar fi bine sa nu ratati startul. 

Adresele vor arata astfel (nu mai este necesar sa indicate numarul etapei):
[adresa generala]/[parola1]
[adresa generala]/[parola1]

[adresa generala]/[parola21]

Harta jocului 2:

Active Image

http://www.cuc.md/j0c/1

Rezultate:

Loc

Echipa

T1

P1

J2

T2

P2

P.T.

T.T.

1Mix7 ore 10 min20duminica 21:342 ore 34 min20409 ore 44 min
210 lei7 ore 36 min15duminica 22:003 ore 00 min153010 ore 36 min
3Nuri28 ore 10 min5duminica 23:334 ore 33 min101532 ore 43 min
4Aliens18 ore 29 min10luni 14:3319 ore 33 min51538 ore 02 min
5Boom22 ore 05 min5luni 14:2419 ore 24 min51041 ore 29 min
6Echipa 1726 ore 01 min5luni 15:5120 ore 51 min51046 ore 52 min
7What's up27 ore 33 min5luni 14:5019 ore 50 min51047 ore 23 min
8Moon Power28 ore 20 min5luni 14:0519 ore 05 min51047 ore 25 min
9Brouhaha27 ore 44 min5luni 19:5124 ore 51 min51052 ore 35 min
10Comunistii29 ore 04 min5luni 22:5927 ore 59 min51057 ore 03 min
11Kolaphos42 ore 59 min5luni 13:3518 ore 35 min51061 ore 34 min
12FRT53 ore 47 min5luni 13:3418 ore 34 min51072 ore 21 min
13Acord72 ore 19 min5miercuri 11:3564 ore 35 min510136 ore 54 min
14GS22 ore 12 min5xx05x
15Cactus52 ore 41 min5xx05x

JOCUL 3 (22 ianuarie, 19:00 - 23 ianuarie, 19:00)

Specificul jocului 3:

10 parole intermediare
1 parola finala
Puteti cere orice parola in afara parolei finale (un singur pas). De data asta nu mai fac prostii
Joc neliniar
Punctaj majorat (30, 20, 15, 10p)
Cheia succesului - lucrul in echipa

Harta jocului 3:

Active Image

http://www.cuc.md/etapa3/etajul1

Rezultate finale:

Loc

Echipa

T1

P1

T2

P2

T3

P3

P.T.

T.T.

1Echipa 1726 ore 01 min520 ore 51 min54 ore 17 min304051 ore 09 min (3)
2Mix7 ore 10 min202 ore 34 min20x 409 ore 44 min (2)
310 lei7 ore 36 min153 ore 00 min15x 3010 ore 36 min (2)
4Boom22 ore 05 min519 ore 24 min513 ore 00 min152554 ore 29 min (3)
5GS22 ore 12 min5x05 ore 32 min202533 ore 16 min (2)
6What's up27 ore 33 min519 ore 50 min515 ore 27 min102062 ore 50 min (3)
7Nuri28 ore 10 min54 ore 33 min10x 1532 ore 43 min (2)
8Aliens18 ore 29 min1019 ore 33 min5x 1538 ore 02 min (2)
9Moon Power28 ore 20 min519 ore 05 min5x 1047 ore 25 min (2)
10Brouhaha27 ore 44 min524 ore 51 min5x 1052 ore 35 min (2)
11Comunistii29 ore 04 min527 ore 59 min5x 1057 ore 03 min (2)
12Kolaphos42 ore 59 min518 ore 35 min5x 1061 ore 34 min (2)
13FRT53 ore 47 min518 ore 34 min5x 1072 ore 21 min (2)
14Acord72 ore 19 min564 ore 35 min5x 10136 ore 54 min (2)
15Cactus52 ore 41 min5x0x 552 ore 41 min (1)

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 30278

  Comentarii (141)
 141 :)
Scris de Guvir oleg, la 02-02-2009 10:10
Mdea... De mult nua m trecut pe aici, dar lcururile s-au incins. Doar sa fac o mica remarca lui Mihai, in echipa 10 lei sunt 3 infromaticieni, si uite faza de a cauta parolele ascunse in flash nici nu trecut prin minte, ne-am ghindit la asta doar cind deja s-a aflat despre metode murdare de a chistiga jocul. Nu are legatura deloc ceea ce ai spus tu si componenta echipei. Am avut curajul primii sa recunoastem despre faptul ca am aflat parolele prin metode necinstite. De multe ori se aud zvonuri de genul "boyan", "KG/AM", doar o mica rugaminte, inainte de a critica vehement ceva, te rugam din suflet creaza si tu ceva sa putem compara, chestii de genul a e remake si ets, chiar si pentru remake e nevoi de suficient timp pentru a traduce si structura informatia.
 140 hmmm
Scris de alex lebedev, la 31-01-2009 23:21
imi poate zice si mie ..care sunt rsp d ela runda a 3
 139 cat tzine de obiectivitate
Scris de Dumitru Popovici, la 26-01-2009 17:15
atunci s-ar aduce urmatoarele criterii: 
gradul de implicare in joc, numarul membrilor participantzi, nivelul de expunere la joc(acces),posibil mediul de comunicare. toate acestea contribuie/zadarnicesc sinergia unei echipe. 
din aceasta cauza, "minuta" de cuc ar mai fi reprezentativa decat aceste tabele de timp.la ea vin totzi membrii shi nu mai multzi(ce e posibil in cazul online-ului). 
sunt doar cateva mentziuni/observari, din . meu de vdr
 138 msms octav
Scris de alex lebedev, la 24-01-2009 22:24
merci octavian......mie kiar mii interesant poza cu simpsons...k.deja ma dureau okii de la ei:)
 137 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-01-2009 21:59
Cum am o ora libera - strang solutiile si le public. Cred ca in vreo 2 zile.
 136 :) alex lebedev's payback time;)
Scris de Nicu Istrate, la 24-01-2009 21:10
tru.... eu chiar as fi cyrios cum ar fi trebuit sau care ar fi raspunsurile;)
 135 Scris de Ileancik oduvancik, la 24-01-2009 16:10
Quote:
Sper ca organizatorii ne vor oferi dezlegarile la jocul 3. Mai sunt inca curios.

 
 
si eu sunt curioasa, chiar ar fi bine sa se explice dezlegarile la jocul 3 
 
Bravo Organizatorilor!
 134 interesant
Scris de alex lebedev, la 24-01-2009 11:17
oki..dupa ce am citit toate comentariile....si kum asta a fost primu meu concurs serios de cuc...nush ce sa cred... 
eu nu zik k eu nu am trisat un pik...insa trisarea mea tinea de colaborarea cu alti cukisti.... 
nu am tins la primu lok...si ku finisarea jokului....loku 9 il consideram unul fff bun pt ekipa:).. 
 
la noi nui nici un haker in ekipa...din fericire sau din pakate nu stiu ce sa spun 
 
jocu 3 sa primit un pic super aiurea...desi indiciile erau super interesante...noi am facut vreo 4..si gata:( 
 
totusi.....kiar daca sa mai trisat sau mai zis cuvinte ashe mai ofensatoare... 
 
Jocul a fost Rupator....si cred ca pe multi a ajutat sa se dezvolte... 
 
chiar nu conteaza daca unele bucati au fost preluate de undeva..sau alte chestii...important e ca a fost ceva nou..pt mine 100%...si care ma facut, nea facut sa ne stoarcem creierii.... 
ashe ca un mare MULTUMESC organizatorilor....am inceput datorita voua anul in forta:) 
 
totusi daca ei eu la rindul meu sa votez.... 
 
as spune...k ar fi bine..sa fie clasamentul final...acela de dupa 2 etape.....ar fi un pic mai cinsitit... 
 
totusi asta tine de restul parerilor comunitatii:) 
 
cya la Socrate:)
 133 Scris de Marcel Spataru, la 24-01-2009 11:13
>>2Ion: Dante, Divina Comedie  
Asta-i carte, nu film. Noi ne-am dat seama ca e infernul (de exemplu filmul "L'Inferno" din 1911), insa orice nu introduceam in parola, oricum nu ajungeam mai departe. Am incercat aproape tot: dante, dantedivinacomedie, divinacomedie, comediadivina, infernul, infern, inferno, linferno... Nimic nu mergea. 
Si daca tot am pierdut jumatate de zi sa-mi dau seama ce trebuie sa scriu acolo, as vrea sa stiu totusi care era secretul. 
Sper ca organizatorii ne vor oferi dezlegarile la jocul 3. Mai sunt inca curios. 
 
Inca o data "respekt si uvajuha" pentru concurs!
 132 (Arina Levinschi scrie)
Scris de Dabija Orest, la 24-01-2009 10:46
Daca tot s-a ajuns la concluzia evidenta ca toata lumea a trishat la jocul 3, se poate de afishat ca timpul eckipei BOOM a fost de 1 ora shi ceva :P 
 
IAka asha :D 
 
Mix shi 10 lei, totuna voi atzi rupt :D
 131 Scris de Dabija Orest, la 24-01-2009 10:39
1. Ekipa GS multumeste organizatorilor si in special lui Octavian pentru acest jok, kare e o inovatie excelenta pentru club. 
2. Si daka tot se fak destainuri o sa spun si kum a fost in kazul nostru: 
a) la jokul 3: trebuie mai intai sa spun ka eu idee nam de informatica si nu kunosk nici un procedeu de trisare de acest gen; in seara jokului brusc au aparut mai multe comentarii cel putin stranii, care au oferit tuturor indicii asupra faptului ca parola se poate afla usor; 2 ekipe au spus ca se retrag din competitie si eu nu am inteles, au glumit sau nu, dar orikum atat timp cat jokul era abia la inceput nu cred ca era corect sa apara pe site astfel de comentarii ce pot influenta jocul celorlalte ekipe; un coleg mia explicat faptul ca parola poate fi aflata foarte usor, apoi mia trimis toate cele 10 parole nu doar pe cea finala, dintre care la sigur ca vreo 4 erau practic rezolvate fara trishaj; de ce am trimis totusi mesajul cu parola finala lui Octavian? nu am procedat corect, dar decizia ekipei a fost puternic influentata de mesajele postate pe site 
eu cred ca au gresit cele 5 ekipe ce au trimis parola lui Octavian (inclusiv GS), au gresit ekipele care sau retras sau au glumit ka se retrag, iar vina cea mai mica apartine organizatorilor ce au acordat prea putin timp de gandire la jokul 3, si care au avut aceasta greseala de ordin tehnic cu parola 
b) referitor la jokul 1: la acest jok cineva care stie mai bine informatica ar fi putut afla parola finala in cateva minute, dar interesant ca aici nimeni nu a fost deranjat de acest fapt, care dupa parerea ekipai noastre are cam aceleazhi circumstantze ca si incidentul de la jokul 3; cu toate ca mia fost transmis acest algoritm simplu de rezolvare a parolei, membrii ekipaei au rezolvat enigma fara acest ajutor; dar kiar vreau sa aflu, la primul jok nu a trisat nimeni sau acest fapt a trecut neobservat? 
3. Referitor la anularea rezultatelor celei dea 3-a runde: Nu ar fi corect din prisma existentei apelului pantru o parola catre Octavian; spre exemplu ekipa noastra nu afakut uz de acest suport la jokul 2 krezand ka ne va fi de folos la jokul 3; situatia la noi la jokul 2 era ka la ora 10 seara eram tocmai la parola finala pe care nam mai aflato nici pana acum, si in acel moment am fi putut sal sunam pe Octav si am fi fost pe lokul 2 sau 3 la etapa a doua; sar putea ka mai multe ekipe sa fi pastrat ka si noi parola pentru jokul 3 si asta ar face incorecta decizia de a anula rezultatele jokului 3 
 
parerea mea subiektiva: jokul 3 nu ar fi putut fi solutionat cinstit de nimeni in intervalul dat, si cred ca e evident faptul ka la competitie MIx sar situa pe lokul 1 iar 10 lei pe lokul 2 
 
inak odata GS multumeste organiztoriloe si ne cerem skuze pentru incidentul de la jokul 3, da makar avem ku cine imparti vina, sh oleak de cirkumstantze atenuante
 130 Scris de Zarea Ion, la 24-01-2009 09:55
ma scuzati, da' mi-i lene sa corectez diacriticile :)
 129 Scris de Zarea Ion, la 24-01-2009 09:53
filmul e: 
Quote:
Vzui pe margini _i pe fund spate mulcimi de gropi în piatr, pân-n miez la fel de largi _i de rotunde toate. 
A_ijderi gropi _i-atare poci s vezi 
_i-n mândru-mi San Giovanni câte una, 
fcute s slujeasc la botez, 
_i dintre care-am spart pe vremuri una, cu gând s scap de-nec un prunc plpând (_i-o spun anume ca s-alung minciuna). 
Din gura lor, a gropilor, pe rând ie_eau picioare, ca din prund cepu_e, de morci ce stau cu capu-n jos, având 
jratic ro_ cu talp _i cenu_e, drept care se zbteau pân la brâie, de-ar fi sfarmat _i lancuri _i ctu_e. 
Cum frige8 vâlvtaia când se suie pe-o zdreanc uns _i flmând fuge, a_a-i frigea din degete-n clcâie. 

 
Dante, Divina Comedie 
 
 
si Mihai, salut tie! (si daca incercai sa rezolvi pe aceea cu monahul Patrikey, ai vedea ca nu tine deloc de americanizare :) sau ca Room101 e un simbol recurent in literatura universala, nu numai in '84.)
 128 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-01-2009 09:47
Multumesc pentru clarificari :)
 127 Scris de konstantza dohotaru, la 24-01-2009 09:06
ms de felicitari, dar desigur ca nu-i cazul, noi am trisat si nu ar fi corect sa luam premiul cuiva.Cred ca toate echipele care au finisat ultima etapa au trisat, caci nu era real sa o faci in 24 de ore, mai ales ca a 2-a zi era una de lucru. Cer scuze p.u mesaj intirziat, dar am vazut doar acum. 
 
un multumesc mare tuturor organizatorilor, sunt sigura ca efortul vostru de a organiza a fost mai mare decit a nostru de a dezlega enigme! 
 
ne cerem scuze p.u joc necinstit! nu am crezut ca vom fi primii, am trimis doar ca sa finisam, dar oricum am gresit!
 126 Scris de Victor Ivascu, la 24-01-2009 02:22
Imi pare rau de problemele care au aparut la jocul 3, la intrebarea daca e nevoie de masuri de securitate Octavian a spus ca are incredere in cei care joaca shi nu crede ca ar trebui sa complicam sarcina, tuturor care sa-u gandit la "click dreapta + forward" un biscuit din partea mea. Bravo Team-17 !!! 
 
PS: Eu sunt raspunzator de simplitatea realizarii panelului de control de la Jocul 3 ...
 125 Scris de Arina Levinschi, la 24-01-2009 01:54
recunoashtem... (BOOM) 
poate nu se iau in consideratzie rezultatele de la jocul 3? pt ca intr-adevar parolele erau k pe tava....
 124 Scris de Marcel Spataru, la 24-01-2009 01:42
>>Problema a fost in timp 
Da. Problema a fost in raportul timp/complexitate. Nu e bine ca din 15 echipe doar 4 sa rezolve si acelea prin caile cunoscute. 
 
>>Si la urma urmei, nu-s asa de multe sarcini, sa zicem cate 1,5 de persoana. 
Constatarea asta totusi, nu tine. Nu e vorba de numarul de sarcini, ci de dificultatea lor. Puteau sa fie si 50 de sarcini ca primele 15 din etapa a doua si noi le treceam.  
Aici am atras atentia asupra faptului ca unele probleme au fost extrem de complicate si nici o zi intreaga nu ne-a ajuns intr-un grup de vreo 4-5 oameni sa gasim raspunsul.  
Apropo, si eu ca si Vadim Oglinda sunt curios: "stam si acum blocati la subsol prima usa stop cadru, poate sa ne zica cineva din cistigatorii etapei din ce film e ?" 
 
>>Oricum, cred ca scopul organizatorilor este realizat 
De acord. Multumiri si respect pentru asta.
 123 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-01-2009 01:26
Problema a fost in timp, ca daca erau 72 ore, cred ca se descurcau mai multe echipe. Si la urma urmei, nu-s asa de multe sarcini, sa zicem cate 1,5 de persoana. 
Oricum, cred ca scopul organizatorilor este realizat (sa mai activizam site-ul, care de sarbatori avea cate 2-3 utilizatori si sa aratam o alta posibilitate de a nu juca). Este primul pas si cum am zis, daca se mai gaseste cineva sa organizeze asa ceva, o sa stie la ce sa atraga atentia pentru a decurge totul bine si interesant. 
Inca ceva: dintre celelalte 3 echipe care au mai trimis codul, mai recunoaste cineva ca nu a trecut tot jocul? Nu ma supar daca recunoasteti. Dar ar fi corect fata de echipele care au jucat cinstit.
 122 Scris de Mihai GS, la 24-01-2009 01:25
Mesajul precedent imi apartine.
 121 Scris de Grigori Alhazov, la 24-01-2009 01:24
Octavian, te inteleg si nu te invinuiesc. 
Din contra, iti multumesc pentru evenimentul organizat. 
 
Imi pare rau ca ma invinuiesti de [jingiri la adresa persoanelor din comunitate, transmiterea raspunsurilor altor echipe] pentru ca pe toata durata cat am fost in club m-am luptat cu asa ceva. 
 
Am avut doar intentia sa marchez punctele care trebuie luate in considerare pentru urmatorul concurs de acest tip. 
 
Din pacate timp pentru a organiza asa ceva eu nu am. 
 
[quote=Vadim Oglinda]nu a contat punctajul ci experienta, cred ca din acelasi motiv s-au "autodescalificat" celelalte echipe. [/quote] 
Evident. Asta si conta in final.
 120 Scris de Marcel Spataru, la 24-01-2009 01:23
Dar peste toate astea, pot sa spun ca am primit placere de la joc, mai ales de la primele doua etape. 
Pentru acest fapt reiterez multumirile mele organizatorilor!
 119 Scris de Marcel Spataru, la 24-01-2009 01:15
>>Unica problema pe care o vad este ca n-am gasit o posibilitate mai eficienta de a inlatura "metodele necinstite". N-am ce face, nu-s informatician.  
 
Nu, Octavian, n-a fost unica problema, din pacate. Problema cea mai mare era ca indiciile din al treilea joc au fost mult prea sofisticate pentru ca toate sa fie rezolvate, realist, in timp de 24 de ore. 
Nu vreau sa ofensez pe nimeni, a fost decizia echipelor si nu a fost impotriva regulamentului, dar chiar nu cred ca macar una dintre cele patru echipe a rezolvat intr-adevar toate problemele.  
Noua ne-a luat foarte mult timp - ieri pana noaptea tarziu si azi de dimineata - si tot n-am ajuns decat la 5 indicii. 
 
Anume la asta trebuie sa se atraga atentie pe viitor, daca se mai apuca cineva sa organizeze ceva similar.  
Criptarea e o problema secundara, care se poate rezolva.
 118 Bravo.
Scris de Jeka B, la 24-01-2009 01:12
nu voi fi de acord cu Mihai. Jocul a fost unul excelent, intrigant, interesant.. adrenalina, drive + ceva nou si deosebit pentru CUC Moldova. Desigur ca in orice proiect nou este lok pentru mai bine , este lok si pentru ceva erori. 
Fata de primele 2 jokuri nu am absolut nici o obiectie. Indicii interesante, diferite. Si ce daca au fost careva indicii traduse din varianta americana si ideea americana? Conteaza faptul ca cineva s-a straduit si ti-a oferit un jok interesant, in limba ta, pe care de fapt eu nu-l stiam, si nimeni din echipa la fel [bavo tie ca ai stiut de el]. 
ce priveste jokul 3. Da, a fost foarte usor codul la flash si a fost foarte usor de spart. Dar cineva a zis sa incerci? Da, a fost bug prin care ai fi putut iesi direct si sa vezi parola finala fara sa introduci celelalte. Dar ai fi putut continua jokul pina aflai toate cele 10 parole si apoi, cu sufletul curat, trimiteai lui Octav parola finala. 
ca sa nu scriu comentarii lungi si obositoare, voi generaliza:Bravo si Multumesc organizatorilor. Mai vrem.
 117 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-01-2009 00:56
P.S. Nu m-am adresat tuturor membrilor echipei GS, care probabil au o alta pozitie.
 116 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-01-2009 00:54
Mihai, pe scurt. Ia mai taci din gura. Nu ca nu as suporta comentariile negative, dar chiar aberezi uneori si iti dai toata osteneala sa arati cat de "inteligent" esti. Ti se primeste contrariul. 
Jocul 1 - n-am stiut ca am calitati atat de bune de traducator. Prima data aud de "The worst thing in the world is in room 101" 
Jocul 2 - era presupus sa fie ceva intermediar intre primul si al doilea, mai simplu, sa se relaxeze lumea. N-am sa stau eu sa-ti inventez 20 de metode de cifrare, ca o sa fie subiectiv, nu va fi testat si sant mari posibilitati sa nu ma inteleg nimeni. Am cautat un inceput, ca sa fie clar principiul jocului. Daca ai observat, etapele care urmau nu mai erau preluate. 
Jocul 3 - Unica problema pe care o vad este ca n-am gasit o posibilitate mai eficienta de a inlatura "metodele necinstite". N-am ce face, nu-s informatician. 
Iti dau un sfat, decat sa scrii comentarii lungi si ofensatoare, mai bine faceai ceva bun pentru comunitate. Mai in scurt, fa tu daca stii mai bine. 
Din impresia mea anterioara despre tine, in care intra jingiri la adresa persoanelor din comunitate, transmiterea raspunsurilor altor echipe si cautarea raspunsurilor pe internet mobil, in timpul discutiilor, nu stiu ce drept moral ai avut sa scrii mesajul anterior.
 115 Scris de Marcel Spataru, la 24-01-2009 00:53
Quote:
Textul cifrat printr-o versiune a cifrului lui Cezar a fost scurt, ceea ce nu a permis determinarea clara a literelor inlocuite (intrebarea de la bucatarie (jocul 3)).

 
 
Eu pesonal am descifrat acest text si mie mi-a ajuns lungimea lui.  
Pot sa-ti trimit documentul excel in care am facut acest lucru.
 114 Aliens
Scris de Vadim Oglinda, la 24-01-2009 00:50
Noi tot avem citiva informaticieni printre noi si chiar daca cunoastem procedeul de "decompilare a swf-ului" si am descoperit rapid parola finala prin "dublu click drept, forward". Am dorit sa ne incercam fortele... din pacate timp de 24 de ore am reusit doar 5 enigme sa le rezolvam.  
Cred ca mai mult neam ghidat de "Nu trisati, folositi-va calitatile de cucheri si mai putin cele de informaticieni" pentru ca nu a contat punctajul ci experienta, cred ca din acelasi motiv sau "autodescalificat" celelalte echipe. 
 
Oricum cred ca a fost un concurs realizat destul de bine cu intrebari si enigme pe masura. Mersi mult Organizatorilor si deja asteptam un sezon nou! fara animatii flash cu parole printre enigme ;) 
 
p.s. stam si acum blocati la subsol prima usa stop cadru, poate sa ne zica cineva din cistigatorii etapei din ce film e ?
 113 Scris de Dumitru Popovici, la 24-01-2009 00:48
sa intzeleg ca unii membri recunosc lipsa de obiectivitate. dar ceilaltzi ce zic, s-a jucat cinstit?
 112 Scris de Vadim Oglinda, la 24-01-2009 00:42
Quote:
O analiza personala a competitiei

 
Echipa GS cum a reusit in 5 ore sa rezolve enigmele de la Jocul 3? 
Quote:
fara implicarea mijloacelor informatice

 
sau  
Quote:
cu implicarea mijloacelor informatice

 
 
???
 111 *Corectare
Scris de Mihai GS, la 24-01-2009 00:06
Deoarece in regulile jocului era stipulat: "Nu trisati, folositi-va calitatile de cucheri si mai putin cele de informaticieni"
 110 O analiza personala a competitiei
Scris de Mihai GS, la 24-01-2009 00:03
Iata ca am depasit ora 19:00, 23 ianuarie 2009, si pot in sfarsit sa-mi expun parerea referitor la cele 3 concursuri. 
Voi incepe cu partea buna. 
 
Intentia de a organiza un asemenea concurs este plauzibila, pentru ca necesita o investitie de timp. 
Aici, din pacate, se termina partea buna. 
Investitia de timp nu a fost indeajunsa, pentru a asigura o decurgere cinstita a jocului (nelasand gauri pentru trisaj), precum si pentru formarea calitativa a intrebarilor concursului. 
 
Deoarece in regulile jocului era stipulat  
Voi separa analiza mea in 2 parti:  
I. Analiza unui joc cinstit (fara implicarea mijloacelor informatice). 
II. Analiza unui joc necinstit (cu implicarea mijloacelor informatice). 
 
================== 
 
I - Analiza unui joc cinstit 
 
1.1] Jocul 1 nu a fost original: tradus si copiat partial din varianta americana (intrebarea despre "The worst thing in the world is in room 101");  
 
1.2] Merita de mentionat, ca o intrebare include indicii doar pentru intrebarea urmatoare. 
Deseori eram in situatia cand parola pentru etapa urmatoare o gaseam doar cu o parte din indicii (intrebarea 2 din jocul 1), si ma tot intrebam "poate pentru parola urmatoare trebuie de folosit indiciul neutilizat de la etapa precedenta?". 
 
1.3] Jocul trebuie sa fie adaptat regiunii unde decurge.  
Ar fi mult mai placut de participat la descifrarea enigmelor ce implica evenimente din regiunea noastra (ma refer la intrebarea despre "Monahul Patrikey"). 
Si nu pentru ca suntem limitati, ci pentru ca nu avem de unde sa stim cum "a castigat Yukon pe Virginia la mijloc de septembrie" daca nu am calatorit niciodata in SUA sau nu avem Google la dispozitie. 
Consider ca un joc nu trebuie sa implice [stiri/evenimente sportive/alte lucruri asemenea] de importanta minora sau medie. 
Ideal ar fi de folosit termeni enciclopedici cifrati, sau lucruri pe care le putem gasi intr-un DEX. 
 
1.4] Cu toate ca a fost mentionat "utilizati calitatile de CUCher, si mai putin cele de informaticieni", am avut parte de intrebari specifice informaticii: 
1. Codul in ASCII din birou, ce nu avea un raspuns clar (e interesant ca in acest standard pe cea mai aleatoare pozitie se afla simbolul care se activeaza cu combinatia…) 
2. Trebuia de descifrat un text in etapa 3. 
Textul cifrat printr-o versiune a cifrului lui Cezar a fost scurt, ceea ce nu a permis determinarea clara a literelor inlocuite (intrebarea de la bucatarie (jocul 3)). 
3. Nonograma (graficul japonez din etapa 3) trebuia rezolvata la calculator, din cauza marimii sale. 
 
1.5] Sirul lui Fibonacci incepe cu "1 1 2 3 ...", si nu cu "0 1 1 2 ..." (intrebarea http://www.cuc.md/joc/4.101 cu raspunul 011235813). 
 
1.6] Intrebarea 20 din jocul 2 nu era evidenta: "s_nam_e" se interpreta ca un cuvant, caruia ii trebuiesc gasite literele. 
Ce incurca de a o realiza asemenea celorlalte intrebari, cu spatiu, si plasand un semn de avertizare, cu textul "Parolele se introduc cu literele minuscule si fara spatii"? 
 
1.7] Jocul 2 a fost in intregime o adaptare a hack testului popular in retea cativa ani in urma. 
 
1.8] Jocul 3 a fost prea complicat si necesita mai mult de 24 ore pentru rezolvare (aproximativ cate o intrebare pentru fiecare membru din cei 8 echipieri maxim posibili).  
 
=================== 
 
II - Analiza unui joc necinstit 
 
2.1] Cea mai grava eroare a jocului intai a fost lungimea cheii. Cheia pentru jocul 1 a fost scurta. Intr-atat de scurta, ca dupa cele 30 necesitate pentru compunerea algoritmului de cautare a raspunsurilor, mi-a trebuit sub 20 minute pentru a o gasi (vorbesc de cheia "http://www.cuc.md/joc/15.eu"). 
 
2.2] In jocul 3, camerele secrete din camera copiilor trebuiau fi in mod normal gasite cu ajutorul personajelor mentionate. 
In realitate, link-urile necesare erau afisate direct in source-code al paginii. 
 
2.3] Eroarea evidenta a jocului 3 a fost procedeul "Click dreapta --> Forward" repetat de doua ori in meniul de la iesirea din casa, ce ducea la pagina cu parola finala (fara a gasi macar vre-o parola din cele 10). 
 
2.4] Mai mult decat atat. Flash-ul utilizat la iesirea din casa continea el insusi parolele (necifrate). O decompilare bazica mi-a permis sa gasesc toate cele 10 parole in interior. 
 
=================== 
 
Nu am nici un drept de a invinui pe cine ar fi, insa eroarea etapei a 3-a fusese prea evidenta, pentru a mai putea pretinde la un joc cinstit. 
Pentru a lasa spatiu gandurilor (si nu pentru a insinua vina cuiva), va reamintesc ca cel putin in doua dintre echipele din top-5 erau prezenti informaticieni (10 Lei si GS).  
 
Cu respect fata de toti, Mihai.
 109 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-01-2009 22:36
Felicitari Echipei 17 si tuturor care au participat. Sper ca ati primit macar un pic de placere. Rog sa vina cineva (sau toti) din membrii Echipei 17, maine la Cupa, pentru a-si ridica premiul. 
P.S. Daca s-a mai apuca cineva vreodata sa organizeze asa o chestie, o sa avem pe ce sa ne bazam si o sa stim ce greseli sa evitam. 
P.S.2. Gata :) N-o sa mai primesc sms-uri pe la 3 noaptea.
 108 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-01-2009 15:07
Nu mai schimb regulile :) 
Oricum, nu va incurca nimeni sa descifrati si dupa 19:00, doar ca n-o sa luati puncte.
 107 Mai mult timp pentru Jocul 3....
Scris de Vadim Oglinda, la 23-01-2009 14:32
Avind in vedere nivelul ridicat de complexitate al unor enigme din jocul 3 (plus ca majoritatea sunt la serviciu vinerea) propun sa fie prelungita perioada alocata pentru Jocul 3 cu cel putin o zi doua.
 106 Scris de Arina Levinschi, la 23-01-2009 07:32
noi am ajuns la ideea cu punctele cardinale, da ne-a luat tare mult s-o rasucim shi s-o intoarcem. mai mult decyt restul intrebarilor impreuna....
 105 Scris de Calin Mihai, la 23-01-2009 04:23
:eek Shimi mai dat vo 3 ani k tot numi dadean seama. Da shi dat cineva seama fara k sai sune lui Octavian?
 104 Scris de Arina Levinschi, la 23-01-2009 02:56
cauta meridianul shi paralela 20, sud shi est. pe urma 21....
 103 Scris de Calin Mihai, la 23-01-2009 01:20
Spunetzi-mi va rog raspuns la inrebarea 20 de la etapa a 2 a jocului :grin
 102 Can't believe it!!!
Scris de Tim AK_47, la 23-01-2009 01:05
Membrii echipei FRT, introducind cele 10 parole in tabela, s-au trezit cu PC-urile infectate cu un virus!!! Nu mai putem continua... Sfatuim inisistent celelalte ekipe sa nu repete gresheala noastra... e ceva putred la mijloc ;)
 101 Scris de Ileancik oduvancik, la 23-01-2009 00:27
Asta eu am scris mai jos :D
 100 Scris de Sandu COICA, la 23-01-2009 00:26
:grin :grin :grin
 99 Scris de Sandu COICA, la 23-01-2009 00:12
Echipa MIX - adora jocul, merge doar pe calea clasica de a gasi raspuns la enigme si continua cu entuziasm etapa 3 (chiar daca suntem inglodati pana la gat...)
 98 Nuri la fel se autodescalifica
Scris de Diomid Revenco, la 22-01-2009 23:40
In urma descoperirii unui bug, Nuri iese din joaca din considerente etice :) bafta la cei ramashi in joc :) 
Merci organizatorilor
 97 affigheti
Scris de anastasia :), la 22-01-2009 22:51
:grin :grin :grin  
 
eu cred k multzi as intzeleaga di shi ma hlizesk eu aishi
 96 Scris de Octavian Sireteanu, la 22-01-2009 22:30
:) 
Daca este asta adevarat, sau Jenea a vrut doar sa-si relaxeze adversarii, veti afla maine.
 95 10 Lei se retrage din competitzie
Scris de Eugene Zinkovsky, la 22-01-2009 22:19
Din cauza simplitatii excesive a algoritmului de criptare a parolelor si indiciilor echipa 10 lei se autodescalifica.
 94 Scris de Octavian Sireteanu, la 22-01-2009 21:01
Da, acolo scrie.
 93 Scris de Filip Adrian, la 22-01-2009 20:31
in cazul cailor cu mai multe indicii navigam ca in jocurile precedente?
 92 Scris de Tim AK_47, la 22-01-2009 20:29
aha... adika cite una nu potsi shti daca e corecta... zasada... :)
 91 Scris de Octavian Sireteanu, la 22-01-2009 20:19
Parolele le introduceti in tabelul final. Dar veti sti ca aveti la sigur cel putin 5 parole corecte, cand veti avea cel putin 5 parole corecte. 
Sper ca-i clar macar ceva :)
 90 Scris de Tim AK_47, la 22-01-2009 20:01
totushi nu am inteles... o parola, cum poate fi testata, la fel in adresa din browser in loc de ultimul cuvint? sau pot fi introduse doar 4 parole deodata in tabelul de la ieshire?
 89 Scris de Octavian Sireteanu, la 22-01-2009 19:01
IMPORTANT: Parolele le scrieti cu minuscule, fara diacritice; daca e o parola din mai multe cuvinte – le scrieti fara spatiu (unite). 
In tabelul de la IESIRE – veti primi mesaje in cazul in care introduceti mai mult de 4 parole corecte. Pentru reset – faceti refresh. 
Succes tuturor. Echipa organizatoare spera sa primiti placere de la joc. 
 
P.S. Scopul Dumneavoastra este sa iesiti :)
 88 Scris de Grigoras Rosca, la 22-01-2009 18:34
Da cum vom scire parola?tot ca la jocul 2?sau ca jocul 1? :upset
 87 Scris de dima stratulat, la 21-01-2009 18:43
mda Nicu ai mai spus-o :grin
 86 plost..
Scris de Nicu Poting, la 21-01-2009 18:27
jocurile ys super! pkt de mintea me subdezvoltata 8)
 85 hmmmm
Scris de alex lebedev, la 21-01-2009 00:39
hmmm deci un indiciu va depinde de mai multre ghicitori?
 84 Vitalie Surugiu
Scris de Ileancik oduvancik, la 20-01-2009 21:37
2alex lebedev cum eu inteleg 
 
Aici va trebui sa luctati ca un microprocesor sectionat, adica cu mai multe nuclee, ca sa puteri rezolva cat mai nulte probleme interindependente in paralel. La inceput echipa se divizeaza formal in trei parti, fiecare rezolvand problema lui. Fiecare trebuie sa ajunga astfel, pe calea lui la penultima etapa, apoi, cu eforturi comune, se trece la asaltul ultimelor parole :grin
 83 Scris de alex lebedev, la 20-01-2009 19:32
eu dak sincer tot nu inteleg......eu numar aici multe multe cerculete...de unde sa stim k am trekut la etapa urmatoare dak trebuie sa le facem pe toate...cred k kind voi vedea joku voi intelege mai clar...dar pina atunci......
 82 Scris de Arina Levinschi, la 20-01-2009 17:22
Vaaaai, Oleg, eshti asha sadic....
 81 To Eugenia:
Scris de Guvir oleg, la 20-01-2009 16:21
Din cite imi dau seama este dead point, tupic sau cum se mai cheama chestia aia. In sens ca nu are continuare viarianta data. Jocul devine mai interesant cu riamificare si includerea unor variante ce nu au continuare :) *greedy* sper Mix sa dea peste toate 3 :).
 80 To Octav:
Scris de Guvir oleg, la 20-01-2009 16:19
Octavian, sorry de reactia mea rapida si impulsiva la jocul 2. Imi dau mult seama de volumul lucruluid epus de tine si echipa organizatoare, e foarte interesant jocul si pentru asta tine un sincer multumesc :).
 79 Scris de Eugenia Grosu, la 20-01-2009 16:01
Octavian, da' ce inseamna cerculetele cu x-uri in mijoc? :)
 78 Scris de Octavian Sireteanu, la 20-01-2009 14:41
Nu. Daca observati, 10 locuri duc spre etapa finala. Trebuie sa le rezolvati pe toate pentru a finisa. 
Drumurile nu sunt paralele. Sunt concomitente, deci o sa puteti imparti sarcinile intre membrii echipei.
 77 hmmm
Scris de alex lebedev, la 20-01-2009 14:10
deci cel mai scurt drum ar fi din 4 dezlegari corecte..iar cel mai lung din 8?.....
 76 Scris de Calin Mihai, la 19-01-2009 19:40
Era interesant la inceput da kind stai o zi intreaga la o singura intrebare kare mai e shi ultima nui nik interant! :|
 75 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-01-2009 12:29
In caz de egalitate - calculam timpul total folosit.
 74 Scris de Eugene Zinkovsky, la 19-01-2009 11:51
Daca 2 echipe au acelasi nr de puncte, care e criteriu de selectare a ordinii locurilor?
 73 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-01-2009 11:06
Am publicat rezultatele la primul joc. Cele 3 echipe care inca nu mi-au trimis parola, mai au posibilitatea sa o faca pana azi la 19:00.
 72 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-01-2009 10:14
Multumesc pentru sustinere. Am hotarat sa mut ultimul joc pentru joi, ora 19:00. Las finalul tot pentru vineri, 19:00, asa ca vor fi doar 24 ore la dispozitie.  
Al 3-lea joc este mai complex si echipa organizatorica a lucrat mult la el, asa ca as vrea sa decurga bine si sa fie accesibil tuturor doritorilor.
 71 Scris de Sandu COICA, la 19-01-2009 10:00
Jocul e fantastic! Octavian mersi! 
 
Cat tine de modificarea regulei, intr-adevar e regretabil si nu sunt dorite asemenea situatii. Insa, sunt ferm convins ca asta nicidecum nu a afectat competitia, oricum au primit-o echipele care deja ajunsese primele la acea etapa.
 70 Eugen Zinkovsky wrote
Scris de Sandu COICA, la 19-01-2009 09:59
In primul rind as vrea sa-i multumesc lui Octavian pentru acest joc interesant si captivant. Chiar e foarte super jocul, si este un antrenament bun pentru fiecare. cum ne-am fi prajit creerii , daca nu aceasta minunata idée a lui Octav ??? 
Pe de alta parte, imi pare rau ca s-a modificat regula in timpul jocului; nici sa ne treaca prin gind asa ceva. Eram concentrati la joc… Au fost la un moment dat cind 15 min ne certam daca se poate sau nu sa luam indiciu (intre membrii echipei). Probabil nu a afectat clasamentul final, dar daca 2 echipe se afla la ultima etapa, iar regula interzice de a lua indiciu la acea etapa, si deodata regula se modifica, ar aparea niste semne de intrebare. 
 
Din partea echipei 10 Lei, recunosc victoria meritata a echipei Mix, si asteptam cu nerabdare ultimul joc. 
Multumim mult efortul organizatorilor, si intzelegem ca nu e foarte simplu de organizat.
 69 Scris de Marcel Spataru, la 19-01-2009 09:17
Si inca un moment: daca s-a schimbat regula, trebuie sa fie respectata. 
...pana la urmatoarea modificare a regulii. 
 
E o gluma, nu o luati in nume de rau. Greseala a fost intr-adevar neintentionata si nu a afectat competitia. 
Noua ne-a facut placere sa jucam, iar acesta este cel mai important lucru. 
Octavian, iti multumim inca o data.
 68 Scris de Veronica Vragaleva, la 19-01-2009 08:05
Orest+1 
Baieti!!! 
Daca s-a recurs la modificarea regulei- exista un motiv intemeiat pentru asta. 
Va asigur ca organizatorii, in frunte cu Octav, nu au nici un interes in cistigul unei echipe sau alteia, dat fiind faptul ca sunt din echipe diferite. 
Si inca un moment: daca s-a schimbat regula, trebuie sa fie respectata.
 67 Scris de Dabija Orest, la 19-01-2009 07:31
eu nu kred ka skimbarea efektuata a fost kiar atat de strashnika shi nedreapta, din kontra dintrun anumit punkt de vedere a animat jokul shi a akordat mai multe sanse tuturor ekipelor ajunse la pasul 20; 
shi pe ekipa noastra a afektato un pik decizia data, dar daka shi daka cineva se krede kiar atat de nedreptatit, ishi poate demonstra valoarea atat la ultimul jok kat shi a fakuto probabil la primul 
dat fiind ka e ceva nou pentru CUC nu trebuie de ashteptat ka totul sa mearga din start perfekt, konkursul e foarte interesant. shi dak ne aninam ka de obicei de asemenea kestiutze nu e bine :p
 66 hmmm
Scris de alex lebedev, la 19-01-2009 01:02
nush...mie tare imi place joku:))...ashe k octavian multumesc:)...desi suntem inca nu fff experimentati...profitam de joc..si nu am nici o obiectie referitor la reguli..ashe k....e bine si asa k....si poate maine imi trebuie si mie 21:)
oki..noapte buna;)
 65 Scris de Ileancik oduvancik, la 19-01-2009 00:27
eu cred ca Octavian trebuie inteles ca mai are shi alte lucruri de facut ,nu doar sa organizeze jocuri...asa ca trebuie de ii spus multumesc pentru distractie interesanta!
 64 Scris de Mihai GS, la 18-01-2009 22:43
Ca la moldoveni. 
Felicitari. 
 
+ intrebarile nu au fost alcatuite de catre Octavian. S-a transformat intr-un test de tipul "cine a mai trecut asa un test".
 63 Oricum
Scris de Guvir oleg, la 18-01-2009 22:23
Mda...
 62 mda... cam aiurea .. si intradevar pune
Scris de Vadim Oglinda, la 18-01-2009 22:07
am mai perdut din entuziasm.
 61 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-01-2009 22:06
Oleg, citeste ce am scris. :sigh
 60 Nu spun shini, da nui Tatiana
Scris de Tatiana Burtsaeva, la 18-01-2009 22:05
Octavian, Sincer, nici un pic de soviste, plin, ia v shoke, eu prosto v shoke, shi tupizm, adik din cauza lor so modificat regula, shi ei o luat loku intii????? tu dupa asta mai crezi in dreptate eu nu prea :( :( :( :( :( :( :( :(
 59 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-01-2009 22:04
Este vina mea ca am scris regula cu etapa 21 si am uitat de ea. Problema e ca 2 echipe au primit deja parola pentru 21. In acest moment, cred ca e mai corect sa le ofer aceasta posibilitate si celorlalte echipe.  
Oricum, fiind deja ora 22:00 - nu mai puteti cere parole pana maine 10:00. Sper ca echipele sa reuseasca sa rezolve jocul pana atunci si sa-si pastreze apelul pentru jocul 3. 
Asa se intampla cand ai multe de facut si te iai cu alte treburi.
 58 Mi se pare ciudat
Scris de Guvir oleg, la 18-01-2009 22:04
Octavian nu e de loc obiectiv sa modifici regulile in timpul jocului, ii pune pe participanti in situatii neegale, plus la asta provoaca ghinduri rele.
 57 Nu e cam "tirziu" de modificat regulil
Scris de Andrew Schiopu, la 18-01-2009 21:58
parerea mea... Daca am inceput jocul cu un set de reguli, e bine cind e mentinut pina la urma indiferent de motive.
 56 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-01-2009 21:49
Scuze, se anuleaza regula cu interdictia pentru solicitarea parolei 21. Am uitat ca scrisesem aceasta regula. 
Puteti cere si parola 21.
 55 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-01-2009 19:12
Fiti atenti la structura indiciului. Vedeti cand folositi minisculele si cand majusculele.
 54 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-01-2009 19:08
de ce nu?
 53 Scris de Nicu Istrate, la 18-01-2009 19:05
sunte-ti siguri ca ati pus linkul corect o_O
 52 Scris de Alina Cazachevici, la 18-01-2009 18:49
Da, sunt oameni care joaca in finala.  
 
Asha ca, va rog mult, sa amanam pe alta zi. De inceput la 22 e cam tarziu... mai ales obositi dupa erudit...
 51 constanta
Scris de Tanya Lookin, la 18-01-2009 18:32
miercuri tot este erudit...so sau luni sau martzi ..asha cun era stabilit)
 50 Scris de Eugene Zinkovsky, la 18-01-2009 18:18
1. daca as mai avea vre-o 3 zile, cred ca as fi pregatit :D 
2. Jocul 3, poate il incepem luni la 19-00 sau miercuri la 19-00, else by default 19-00 martea. 
 
Sunt echipe care joaca la erudit?
 49 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-01-2009 18:03
Doua intrebari. Una retorica: cum lumea, e pregatita azi de lupta? si a 2-a: Pentru marti, in legatura cu filmarile Erudit Cafe, poate mutam startul pentru 22:00? 
Astept pareri.
 48 Scris de alex lebedev, la 18-01-2009 00:28
hmmmm.....eu nu am inteles ce eugen vrea sa zik....
 47 Scris de Octavian Sireteanu, la 17-01-2009 21:38
Jenea, daca aveti destul de mult noroc :) 
Oricum, daca reusiti sa sariti vreo etapa - o sa stiti, pentru ca e indicat nr. etapei intr-un colt al fiecarei pagini. O sa vedeti voi.
 46 eugen zinkovsky wrote
Scris de Tim AK_47, la 17-01-2009 15:40
hmmm. la joc 2, daca nu este indicata numarul intrabarii atunci exista probabilitatea ca un raspuns incorect la o intrebare sa fie raspuns corect la alta intrebare... 
 
Sau gresesc?
 45 :)
Scris de alex lebedev, la 17-01-2009 00:33
jocu e super nais:)..mio plakut...insa ma facut sa ma simt si aiurea;(...uff..astept 2;)
 44 Scris de Eugenia Grosu, la 16-01-2009 22:11
Marcel, +1.  
 
Foarte frumoasa competitia. Asteptam cu nerabdare jocul 2. :)
 43 Scris de Marcel Spataru, la 16-01-2009 22:09
Octav, multumesc frumos! 
Am primit o mare placere jucand.
 42 Scris de Eugenia Grosu, la 16-01-2009 22:08
Adrian, sorry...:) am crezut initial ca prenumele este Filip. :zzz


 
< Precedent   Urmator >

On-line

Meniu Campionat