Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Cupe arrow Cupe Deschise arrow Cupa Socrate 2009
Cupa Socrate 2009
Evaluare Utilizator: / 8
SlabExcelent 
Index Articole
Cupa Socrate 2009
Pagina 2

Perioada de desfasurare: 24, 25, 31 ianuarie, 1 februarieActive Image
Locul desfasurarii: Liceul "Socrate"
Adresa: mun. Chisinau, str. M. Basarab, 5/2
Inregistrarea: a expirat
Tragerea la sorti: 21 ianuarie, la Erudit Cafe

In acest an in competitie vor participa 30 de echipe. Schema competitiei poate fi descarcata de aici.

Fiecare echipa trebuie sa pregateasca un pachet de intrebari (care vor fi sau nu citite in dependenta de schema de joc).

Vedeti aici informatia de la Cupa Socrate 2008 - castigatoare echipa Acord.
Cupa Socrate 2007 - castigatoare echipa Kapra.

Descarcati pachetul de intrebari citit in optimi b.
Descarcati pachetul de intrebari citit in sferturi de echipa Moon Power.
Descarcati pachetul de intrebari citit in sferturi de echipa GS.
Descarcati pachetul de intrebari citit in semifinale de echipele Turnul Alb si Intel.

CUPA SOCRATE 2009 A FOST CASTIGATA DE ECHIPA LAREME

Criteriile de promovare la etapa urmatoare:
a) Pentru faza optimilor si sferturilor:
·          Nr. mai mare de raspunsuri corecte decat adversarul;
·          Coeficient mai mare al raspunsurilor corecte (in grupul de 6 in optimi, in grupul de 5 in sferturi);
·          Mai multe raspunsuri aproape de final;
·          Un rating mai mare;
·          Tragere la sorti prin aruncarea unei monede.

b) Pentru faza semifinalelor si finalelor:
·          Nr. mai mare de raspunsuri corecte decat adversarul;
·          Se joaca, cate o intrebare pana cand se face diferentierea in favoarea unei echipe.

Pentru cei ce n-au descarcat schema competitiei:

Active Image

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 22152

  Comentarii (175)
 175 Scris de Octavian Sireteanu, la 09-02-2009 12:38
Am publicat si intrebarile din semifinale.
 174 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-02-2009 15:48
Am publicat si intrebarile echipei GS.
 173 Scris de Veronica Vragaleva, la 06-02-2009 11:05
WOW!!Ce cinste are Moon Power!!! 
Exclusive!!!!
 172 Scris de Octavian Sireteanu, la 06-02-2009 10:56
Am publicat si intrebarile echipei Moon Power.
 171 Scris de Fala Alexandru, la 05-02-2009 10:20
Cam cu o intirziere de vreo citeva zile dores si eu sa ma expun. 
Felicitari echipei LAREME cu cistigarea Cupei. 
Felicitari echipelor EXTAZY _i MIX cu urcarea pe podium. 
Felicitari tuturor echipelor ce au jucat. 
Multumiri autorilor de intrebari. 
Un multumesc aparte lui OCtavian, pentru organizare. 
A fost interesant si bine. 
Deja astept cu nerabdare noua competitie.
 170 Felicitari LAREME.
Scris de Roman Leca, la 02-02-2009 20:26
a fost cea mai fine cupa Socrate ever. sh prima la care am jucat eu :D 
mlin, cand ma gandesc ca am pierdut de la voi numa pentru ca n-am scris "nici o pwla".... 
 
in schimb fraza asta i da pe spate pe toti la care le povestesc. mama o rys cu pofta :D
 169 Scris de Tim AK_47, la 02-02-2009 11:30
Felicitari echipelor plasate pe podium!!! S-a vazut ca a fost o lupta strinsa: aur-16, argint-15, bronz 14. La fel, felicit toate echipele care au participat la Cupa: fiecare am avut de cashtigat cate ceva... am invatsat din greshelile comise. Cel mai mare merit in aceasta cupa, incontestabil in opinia mea, l-au avut organizatorii de etape shi autorii intrebarilor. Respectul meu p/u totsi! 
Traiasca CMJI!!!
 168 Scris de Marcel Spataru, la 02-02-2009 11:09
Felicitari Lareme, asta-i clar ;) 
Multumiri echipelor care au scris intrebari.  
In mare parte, au fost intrebari bune. Mi-au placut optimile (noastre), patrimile si semifinala. Mai putin reusite au fost intrebarile din finala.
 167 Scris de Eugene Zinkovsky, la 02-02-2009 10:38
Felicitari echipei LAREME, pentru un joc bun, si voctorie meritata. 
Desigur as vrea sa laud prestatzia echipei Extazy- ocupanta locului 2. (jali ca am nimerit cu voi din 1 tur) 
 
Pina la urma a fost o cupa frumoasa, care s-a intiparit mai mult cu acea grupaa "a mortzii", iar echipa care a cystigat-o a si luat 1 loc, conform prezicerilor. 
 
Un multzumesc aparte lui Octav, pentru meritul de organizator.  
 
Cyt despre intrebari, cred ca cupa socrate este o cupa diferita de celelalte, si poate tot farmecul ei se bazeaza pe intrebari de la mai multe echipe, de diferita complexitate si formulare. 
 
P.S. Bvo TamTamTam, ca atzi ajuns asa departe, eu nu ma asteptam.
 166 De la Oleg Hoover :)
Scris de catalina nuta, la 02-02-2009 09:45
Lareme, felicitari, ati emritat chistigul :)
 165 Iarasi aricii
Scris de Guvir oleg, la 02-02-2009 09:43
He he. Intrebarea nu chiar intrebare de cuc. Iar raspunsul inca si mai putin. Nu poate ariciul sa fie imun la cianura deatita ca maninca serpi veninosi. De aicea ce iese, daca el nu maninca sa zicem un an apoi de la cianura da duba? Mai logic ar fi ca bunel-su ariciului s-o indopat (s-ar fi drogat) cu vipere (venin) etc. Deci este o adaptare a ariciului, care s-a efectuat timp de secole si nu deatita ca maninca vipere. Ca eu daca o sa maninc vipere 1 pe luna, oricum arunc copitele de la doza letala pentru om. Japonezi ca maninca zeci de ani pestele cela ca arisiu, totdeuna dau duba daca nu e pregatit cum trebuie. Intotdeauna ma mira faptul cum se poate de pus intrebari al cuc (indiferent divizii, ligi, cupe etc) fara verificare preventiva a raspunsului propus? Trebuie sa evitati intrebari duale, daca intrebarea e duala atunci acceptati ambele variante, dar referitor la arici raspunsuri is o sumedenie, pot sa afirm ca stramosul lor se droga, si tot are chsitig dfe cauza, de ce oare ar minca ariciu vipere? Cred ca primeste caif de la venin si stim ca ariciu intotdeauna a visat sa fie pasare, poate lui veninul ii da aripi?  
P.S. Charlie Chaplyn incearca sa-si inchipuei ca siretul e un spaghetti :)
 164 Scris de Veronica Vragaleva, la 02-02-2009 08:40
PS: (as ussual- strasnic ce obicei prostesc): Prognozele mele s-au adeveri si a cistigat o echipa din Liga Mortii ;)
 163 Scris de Veronica Vragaleva, la 02-02-2009 08:38
Sa inteleg ca a cistigat LAREME... 
Deci, multstimati iubitori de dezbateri pe cuc! Haideti sa nu le furam din placerea LAREME si sa-i felicitam cu aceasta performanta frumoasa!!! 
Felicitari, baieti (si Lida, si oate inca cineva...ca din fete doar Lida mi-a sarit in ochi) cu cistigul meritat! 
Inca din primele runde ati demonstrat un joc net superior altor echipe si deaceea cred ca mai numeni nu avea dubii ca o sa ajungeti in finala!!! 
As vrea sa le multumesc tuturor echipelor ce au jervit din timpul si inteligenta proprie sa faca pachetele de intrebari. Am o vorba: Intr-un pachet de intrebari se admite o marja de 10% de intrebari "rele" (asta e criteriol meu (c)). Respectiv, nu am observat un pachet de intrebari rau in sensul meu, lucru ce dovedeste o pregatire buna si minitioasa e etapelor. 
In special felicitari echipei Moon Power ( 8)), A-Team (saracii, tare au mai avut de tras citind in Liga mortii intrebarile), Academica si altor debutanti in calitate de autori de intrebari. 
Un multumesc special organizatorului acestui eveniment-Octavian Sireteanu-pentru daruirea cu care face aceste evenimente frumoase. 
 
null
 162 Scris de Roman Leca, la 01-02-2009 23:34
Pun pariu ca dintr-o parte pare extrem de usor a pune cap la cap o cupa...))  
 
de acord, are, dar nu e. 
 
Iar intrebarea cu aricii e pe cat se poate de "acceptabila". 
de acord. ghilimelele au fost foarte la locul lor.  
intrebarea chiar nu trebuia sa fie in cupa ;) 
sh dak ne orientam la cat e de greu sa faci un pachet de intrebari ca sa iertam tampenii de astea, ma iertati, nu va tine centura, nu va apucati deloc. 
 
salut.
 161 Scris de Adrian Doncenco, la 01-02-2009 22:59
E usor a scrie critici 
Cand nimic nu ai a spune 
Potrivind pareri stupide 
Ce din coad au sa sune...)) 
 
Dedicatie celor cu "rusine pentru organizatori ca au acceptat ashia intrebari in pachet"...) 
 
Pun pariu ca dintr-o parte pare extrem de usor a pune cap la cap o cupa...)) 
Guess what, it's not. Iar intrebarea cu aricii e pe cat se poate de "acceptabila".
 160 Scris de Vitalie Surugiu, la 01-02-2009 16:44
Intrebarea cu ariciul e foarte frumoasa. 
Shi daca ar trebui sa se anine cineva de vreo intrebare din acest pacehet de intrebari, atunci numai nu de aceata!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 159 Scris de Alina Cazachevici, la 01-02-2009 16:14
Felicitari echipei LAREME cu primul loc!  
 
As vrea sa-i multumesc lui Octavian pentru acest eveniment interesant. Nu shtiu unde gaseshti timp shi forte pentru organizarea jocurilor atat de diverse cum ar fi Treasure Hunting, CUC Online shi Cupa Socrate, da se primeshte extraodinar! Merci mult :) 
 
Multumesc echipelor organizatorice! Mai ales mi-am placut intrebarile din semifinala shi finala. Cu toate ca am avut shi noi cateva contestatii, totushi am intzeles de ce au fost respinse, asha ca multumim organizatorilor pentru echitate.  
 
Multumiri aparte lui Eugen Zinkovsky shi Viorel Chihai pentru sustinere ;) 
 
A fost interesant, am aflat informatii noi, am insushit regula, ca daca se intreaba tara, in care circula valuta X, in primul rand tre sa te gandeshti la Botswana :zzz  
 
Felicitari tuturor echipelor, care au participat la cupa, in special echipelor MIX, SER, WTH shi Tam Tam Tam, si 4div2 congrats cu revenire :) 
 
Asteptam urmatoarea Cupa Socrate! ;)
 158 Scris de DaNna NegresQu, la 01-02-2009 14:37
de fapt.. a4easta intrebare are j unele minusuri, n spe4ial dak nu eshti familiarizat cu regimul alimentar al ariciului... 
4 example.. n mD mai gasejti ari4i, dar nuj dak vezi pi undeva sh sherpi venin0shi ;).. 
 
apr0po de cianura.. gasesQ y0)) xDxD
 157 Scris de Dabija Orest, la 01-02-2009 13:26
13. O pisica ce inghite 1 gram de cianura moare, pe cand un arici chiar si dupa ce consuma 5 grame de cianura poate supravietui. 
Intrebare: Care e cauza rezistentei sporite a ariciului la otravuri? 
Raspuns: Ariciul consuma cateodata serpi veninosi 
Comentariu: Imunitatea lui la otravuri e cauzata de o astfel de alimentatie, pentru ca el a devenit imun la otravuri ca urmare a adaptarii evolutive a organismului sau. 
Autor: Dabija Orest, echipa GS 
 
kynd voi avea timp imi voi expune punktul de vedere final asupra yntrebarii
 156 Scris de Ceban Maxim, la 01-02-2009 13:07
mersi. 
intrebare care nu ar merita sa fie pusa nici in divizii! 
rushine pentru organizatori daca au acceptat asha ceva in pachetul de intrebari. 
IMHO
 155 nu el))
Scris de BosScanean Andrian, la 01-02-2009 12:57
voi incerca sa reproduc intrebarea: 
pisica moare de la un gram de cianura,pe cind ariciul supravietuieste si la o cantitate mai mare. care este motivul sau din ce cauza*?.. 
raspunsul era ca ariciul consuma serpi veninosi. 
iaQa aja:)
 154 Scris de Ceban Maxim, la 01-02-2009 11:30
nu am fost la cupa, dar mii interesanta anume intrebarea 
putetzi sa o replicatzi .. va rog ... 
am citit mai jos despre venin de sharpe 
mai apoi venin de vipera 
rog sa va aducetzi aminte despre asta 
nu exista notziune de venin de sharpe kind incerci sa-l compari cu ceva 
shi eu nu intzaleg: in intrebare a fost folosit anume termenul e venin de sharpe sau venin de vipera??? 
este o diferentza foarte mare
 153 Mesajul lui Roman de aseara
Scris de Octavian Sireteanu, la 01-02-2009 09:08
nota introductiva. am fost profund marcat de continutul acestei intrebari si fiind intamplator un fan in domeniu (chiar daca diletant) vreau sa aduc la cunostinta echipelor organizatorii urmatoarele lucruri:  
 
Povestea numarul 1:  
 
http://books.google.md/books?id=jT8-59Dk 
3jQC&pg=PA337&lpg=PA337&dq=potassium+ 
cyanide+hedgehog&source=bl&ots=MJwVX2lkgq&sig= 
25AuvkAPXkvBssY0Oj3YunI4QZM&hl=mo&sa=X&oi= 
book_result&resnum=2&ct=result#PPA339,M1  
 
 
Immunity in infective diseases  
Elie Metchnikoff  
 
 
Aproape 100 de ani in urma Oken a observat ca o persoana care a incercat sa otraveasca un arici cu opium, acid hidrocianic, arsenic sau biclorid de mercur a esuat din cauza rezistentei remarcabile a micului animal.  
Harnack a demonstrat ca ariciul suporta o doza de cianura de kaliu de 6 ori mai mare ca cea suficienta pentru a ucide o pisica in minute (0,01gr).  
In experientele lui Lewin, ariciul s-a dovedit a fi rezistent la INJECTII cu pulbere de cantaride ce contineau o doza de 7 ori mai mare decat cea care ar ucide cu usurinta un caine si la fel, mai mare decat doza letala pentru om. Aceeasi persoana denota ca este nevoie de cantitate mai mare de alcool pentru a intoxica un arici obtinand efect echivalent la un iepure sau caine. Aceste insectivore (aricii) isi devora prada veninoasa fara a da semne de intoxicare, ci doar o usoara slabire. Lewin a cautat in sangele aricilor substante antitoxice cantaridinei. Toate testele au fost negative.  
Sangele ariciului si serul acestuia sunt substante toxice pentru animalele mici de laborator. O nota similara au facut si Phisalix si Bertrand in experimentele lor, analoage cu cele ale lui Lewin asupra imunitatii ariciului la veninul viperei.  
 
Este cert faptul ca aricii au o "slabiciune" pentru anumite reptile, in particular pentru vipere. In acest "conflict de interese" ariciul evita sa fie MUSCAT, dar uneori totusi este.  
Phisalix si Bertrand au aratat ca rezistenta ariciului la veninul viperei este de 40 de ori mai mare ca a porcului de Guinea.  
Lewin a incercat sa demonstreze absenta antidotului natural al ariciului, injectand sange de arici si venin altor animale de laborator, dar el nu a luat in consideratie efectul direct al sangelui de arici,care, amintesc, este toxic pt animale. Phisalix si Bertrand, au obtinut rezultate diferite studiind acelasi lucru. S-a demonstrat ca sangele de arici e toxic si astfel mixul de sange de arici si venin de vipera este inacceptabil. Oricum, sangele infectat cu venin al ariciului se incalzeste pana la 58C, si INJECTAT in aceasta stare in cavitatea peritoniala a porcilor de Guinea le garanteaza rezistenta chiar si la o doza letala dubla de venin de vipera. Acestea fiind spuse Phisalix si Bertrand conclud ca imunitatea naturala a ariciului la veninul de vipera se datoreaza prezentei unei substante imune in sange.
 152 Scris de Octavian Sireteanu, la 01-02-2009 09:07
Of, ce-i cu pagina asta latita? Roma, se poate sa rescriu mesajul acela al tau, cu link lung, ca sa se rearanjeze pagina? Ma mir de fiecare data de ce sunt in stare sa discute oamenenii pe cuc.md. Ca sa punem capat discutiilor lungi si inutile, zic sa facem un experiment. Pornim azi sa cautam arici (eu cred ca 10 vor fi destui). Pe 5 ii tinem 3 luni pe hrana vegetala, iar pe 5 ii hranim cu serpi. Dupa care ii hranim, sa zicem, cu 7 grame de cianura (pentru rezultate mai rapide). Apropo, are cineva cianura?  
Sunt cateva posibilitati: 
a) Vor muri toti aricii - se va demonstra ca intrebarea contine informatii false si trebuie anulata. 
b) Vor muri aricii vegetarieni, iar aricii care au mancat serpi vor supravietui - se va demonstra ca serpii au imunitate anume datorita consumului de serpi. 
c) Vor supravietui toti aricii - ipoteza ca aricii au imunitate anume datorita consumului de serpi nu va fi demonstrata. Va trebui sa repetam experimentul, poate cu alte detalii. 
Apai merge azi lumea dupa arici. Putem sa ne despartim, jumatate cauta arici, jumatate - serpi. Sau putem sa punem aricii sa caute serpi, de indata ce-i gasim. 
Gata. 
:grin
 151 dissapointed
Scris de Roman Leca, la 01-02-2009 00:57
i-am promis capitanei echipei ca n-o sa scriu magarii pe site. tre sa-mi tin cuvantul, chiar daca ispita rupe cu dintii din mine.  
 
cuvintele tale "keie", Orest, sunt "cred" si "poate ca", pe cand eu vin cu argumente concrete. in primul link de jos, dupa cazul ariciului, mai sunt analizate, prin analogie, si alte animale. asta inca odata demonstreaza ca ti-a fost lene sa deschizi sa citesti.  
principiile tale cu "cred" shi "poate ca" contravin total principiilor de CUC. nu stiu unde s-ar ajunge daca s-or apuca toti de facut intrebari cu raspunsuri validate fiindca asa vrea muschii lor. documenteaza-te oleac. mai ntreaba de lume. mananca ciocolata. sau continua sa faci intrebari de cuc bazate pe ipoteze personale despre arborele genealogic al aricilor patimiti. 
sper ca n-am fost nici intr-un fel netacticos. 
 
tineam sa-mi demonstrez azi seara una din 2 solutii eventuale a situatiei. tre s-o accept pe aia care imi zambeste mai putin.
 150 Scris de Dabija Orest, la 01-02-2009 00:46
in plus accentul yntrebarii nu kade delok pe cianura, ci pe imunitatea generala la otravuri, cianura e doar un exemplu, doar yn kazul yn kare animale ynrudite ku ariciul au aceeasi imunitate ka shi el sar putea sa accept imunitatea naturala, si orikum un stramos komun al celor 2 mamifere sar putea sa o fidobandit anume din kauza expusa de mine, iata unde kred ka e punktul keie al intrebarii, de ce a dobandit ariciul o astfel de imunitate, kestia ku naturalul numi pare logika, nu kred ka natura lo bogoslovit pe bietul arici asha din pod ku asemenea kapacitatzi :)
 149 nu el, da lui :)
Scris de Roman Leca, la 01-02-2009 00:39
eu nu kred ka se poate vorbi de imunitate naturala, fiekare particika dintrun organism animal e supus procesului evolutionist shi se adapteaza la faktorii de mediu, eu spre exemplu stiu ka sobolanii si aricii sunt foarte apropiatzi genetik (fratzi dreptzi); sobolanii parka zdohnesk de la otrava, shi banuiesk ka nu au o imunitate ka aricii la otravuri ku toate ka sunt inruditzi bine de tot
 148 Roman Leca
Scris de Pavel Novac, la 01-02-2009 00:13
Orest, eu intentionat am lasat linkurile, ca persoanele interesate sa citeasca. probabil cand am tradus am scapat sa mentionez ca e vorba de imunitate naturala. tu vezi doar ce te doare. experientele se faceau direct cu sange. n-are nica veninu cu cianura, intelegi? sau nu? :)
 147 to Roman Leca
Scris de Dabija Orest, la 01-02-2009 00:09
argumentele tale sunt solide, da uite shi un alt aspekt  
"Acestea fiind spuse Phisalix si Bertrand conclud ca imunitatea naturala a ariciului la veninul de vipera se datoreaza prezentei unei substante imune in sange". acum eu ma intreb, de ce exista aceasta substanta in sangele ariciului? mi se pare logic ka anume din cauza regimului alimentar, ariciul uneori fiind muscat de vipere atunci kand le vaneaza, astfel ynkat pe parkursul evolutzie sale el siar fi putut dezvolta o astfel de imunitate legata evident de regimul sau alimentar(legatura indirekta) 
asta e opinia autorului intrebarii
 146 Scris de Octavian Sireteanu, la 01-02-2009 00:00
Rezultatele de azi: 
 
Grupul Alfa: s-au calificat Mix si TamTamTam 
1. Mix (28) 
2. TamTamTam (17) 
3. Busuioc (13) 
4. Nuri (10) 
5. Academica (7) 
 
Grupul Beta: s-au calificat Lareme si Extazy 
1. Lareme (28) 
2. Extazy (27) 
3. Asachi (24) 
4. 4div2 (22) 
5. Acord (19) 
 
Grupul Gama: s-a calificat SER si WTH (WTH s-a calificat datorita coeficientului mai bun al intrebariloe luate) 
1. SER (23) 
2. WTH (20) 
3. Boom (20) 
4. Zahar Tos (12) 
5. B3 (10)
 145 Scris de Arina Levinschi, la 31-01-2009 23:55
hm. interesant. uite nu m-am gyndit la asta la moment, multzumesc pentru informatzie x))
 144 ms roma
Scris de Roman Leca, la 31-01-2009 23:51
prikini eu imi multumesc mie insumi:)))
 143 explicatie
Scris de Roman Leca, la 31-01-2009 23:38
se observa cu usurinta ca toate experientele asupra micutzului animal au fost facute prin INJECTARE. in SANGE. deci toate cele de mai jos(sus) vorbesc despre reactiile imunitare ale ariciului la nivel sanguin. pe urma se observa cu usurinta ca ingurgitarea veninului este inofensiva pt oameni, si mai ales pt arici.  
 
daca cineva considera ca eu gresesc cand sustin ca raspunsul oficial al echipei organizatorii este din start gresit (ariciul rezista la cianura pentru ca mananca sherpi veninosi) sa-mi explice si mie.  
 
eu nu insist ca am raspuns corect cand am scris ca imunitatea ariciului la cianura porneste de la saliva. nu am motiv si nici baza sa cred asta. insa cert este faptul ca reactia la cianura si cea la venin de sharpe sunt lucruri complet diferite si nu depind carecumva unul de altul. fapt pentru care as dori sa se revada aprecierea raspunsurilor la aceasta intrebare. multumesc pentru atentie.
 142 continuare
Scris de Roman Leca, la 31-01-2009 23:32
Povestea numarul 2. 
 
http://www.americaswetlandresources.com/wildlife_ecology/plants_animals_ecology/animals/reptiles/venemouswhattodo.html 
 
 
Veninul de sarpe nu este toxic la inghitire. un om cu imunitatea naturala mai slaba ca la arici poate bea un pahar plin de venin fara sa pateasca nimic. cu conditia ca nu sufera de ulcer sau alte rani ale tractului digestiv. 
 
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Snake_venom 
 
veninul de sharpe este format din proteine si enzime, cele mai multe fiind absolut inofensive pentru om, dar careva totusi toxice. Veninul de sarpe in general este inofensiv la ingerare , si anume din cauza asta, tehnic, nu este considerat otrava.
 141 acuratete:)
Scris de alex lebedev, la 31-01-2009 22:45
4 ekipe din 6...nui rau....dintre care doar la 3 am ghicit pozitia exacta:)
 
deci..felicitari lu Tam Tam Tam, eu nush de cind zik k suntetiu tare cute..si kiar sa presupunem k bag mina in foc si zik k va duceti in finala mica;))...oi gresi pronostiku cel putin sper s ava motivez k pina aku:)
ashe deci.. 
 
Mix, Extazy, SER 
Tam Tam Tam, Lareme, WTH 
 
fin mik Tam Tam Tam vs Extasy -> Extasy 
fin mare Mix vs Lareme -> MIx:) 
 
ashe astea de acu;)
 
 
akum Ibtrebare pt OCTAVIAN, cum iti trasmit setul de intrebari de azi?
 140 Scris de Eugenia Grosu, la 31-01-2009 22:23
Octav, eu sa inteleg ca-ti datorez o ciocolata? :(
 139 Scris de Arina Levinschi, la 31-01-2009 01:09
2 iulian:  
cred ca octav a vrut sa scrie ca poate nu TOTZI membrii vor merge la olimpiada ;) iar daca echipa ta iese in finala, pyna la finala reusheshti...
 138 Scris de Octavian Sireteanu, la 30-01-2009 22:30
Graficul n-a fost deplasat. Asa si era planificat de la inceput. 
Sa speram ca membrii celor 6 echipe care vor juca duminica dimineata nu vor fi implicati in olimpiada municipala la chimie.
 137 Scris de Iulian Gramatki, la 30-01-2009 20:40
De ce a fost deplasat graficul duminica spre dimineata? Duminica dimineata e olimpiada municipala la chimie...
 136 Scris de Ceban Maxim, la 30-01-2009 19:05
Quote:
Da Doamne! ne vom stradui :grin

 
nu in fiecare zi e pashtele .. deajuns damu
 135 Scris de Arina Levinschi, la 30-01-2009 18:18
Quote:
Eu zic ca Boom ar putea face surprize.  
Ei deja au facut una. Nu zic ca vor castica aceasta cupa, dar cred ca au sanse de a trece in semifinale.

 
 
Da Doamne! ne vom stradui :grin
 134 Scris de Vitalie Surugiu, la 30-01-2009 14:26
Eu zic ca Boom ar putea face surprize. 
Ei deja au facut una. Nu zic ca vor castica aceasta cupa, dar cred ca au sanse de a trece in semifinale.
 133 Scris de Ceban Maxim, la 30-01-2009 13:36
ashai fala? eu tot spun ca nu prea se vad perspective de surprize ....
 132 Scris de Fala Alexandru, la 30-01-2009 10:26
Eu am jucat la toate editiile Cupei Socrate si am simtit pe pielea mea efectele surprizelor.Dar, in aceasta a 3 cupa, cred ca nu o sa fie surprize. La moment sunt 5 mari favorite si inca 3 echipe, cu sanse destul de mari. Dintre acestea mai mult de jumatate sunt in grupa B. Sansele ca cineva din grupa data sa ajunga in finala sunt foarte mari. Evedint ca in finala pot trece 2 echipe, ce nu au fost in grupa B. 
Dar conteaza altceva - toti avem sanse egale, jocul totusi porneste de la 0 si trebuie de incercat.  
Asa ca :" Succesetuturor pentru ziua de simbata!"
 131 :))
Scris de alex lebedev, la 29-01-2009 23:09
marea supriza....e sa nu cistige cineva din grupa B:))
 130 Scris de Eugene Zinkovsky, la 29-01-2009 15:44
la Cupa Socrate mereu sunt surprize, iar daca nu sunt, atunci cupa se poate spune ca nu a fost interesanta :) 
 
La moment 1 lucru e limpede (pentru mine cel putzin) 
Cine cystiga grupa B e in finala... 
 
Cel mai probabil, adversar o sa-i fie echipa Mix, 
dar sa speram ca gresesc
 129 Scris de Eugeniu Zolotco, la 29-01-2009 14:50
Asta nu eu am scris mai jos. Din contra, taman ca interesant, mai ales intr-o simbata care-i zi lucratoare :)
 128 Scris de Eugeniu Zolotco, la 29-01-2009 14:50
Asta nu eu am scris mai jos. Din contra, taman ca interesant, mai ales intr-o simbata care-i zi lucratoare :)
 127 Scris de Eugeniu Zolotco, la 29-01-2009 14:46
nimic interesant, fara surprize
 126 Scris de Eugene Zinkovsky, la 29-01-2009 14:17
Grupa B, e foarte interesanta :) 
 
Astept surprize :)
 125 Scris de Octavian Sireteanu, la 27-01-2009 11:38
Am publicat intrebarile de duminica. Echipele Kolaphos si SER pot sa aduca pachetele sigilate cu intrebari in aceasta sambata?
 124 Scris de Veronica Vragaleva, la 27-01-2009 08:09
Si mie mi s-a parut pachetul de simbata net mai usurel ca cel de duminica...si deaceea imi place dublu ca am jucat duminica ;)
 123 Scris de Arina Levinschi, la 27-01-2009 01:02
Fala, respect!!! 
 
Iaca luatzi exemplu de atitudine sanatoasa de cuker :grin
 122 Scris de Fala Alexandru, la 27-01-2009 00:30
Vreau sa multumesc tutor care au organizat runda de simbita si de duminica, a fost interesant. Am aflat lucruri noi si chiar m-a intrigat acest Pamuk, caruia in gluma ii zic "Macuc". Probabil o sa-l si citesc, simt ca spre primavara mai pot da peste dinsul. 
Iei, ca sa fiu in rind cu lume am sa comentez si eu o situatie, mai bine -zis raspunsul la o intrebare. Iata intrebarea:"Pe imagine il vedeti pe legendarul Charlie Chaplyn parind sa se descurce cu servirea corecta a spagetelor. Insa ce incearca sa faca intr-adevar?" Eu am privit chiar simbata seara, fragment din film de unde s-a luat si imaginea, in baza careia s-a pus intrebarea, pe www.youtube.com - "The Gold Rush 3/10". In film eroul lui Chaplyn fierbe pantoful si apoi pune in trei fafurii ceea ce se primeste: in una pune siretele, in alta pune talpa si in a treia, pe care i-o da partenerului, pune invelisul din piele. Ulterior Chaplin maninca sireturile si talpa. Luind in cosideratie acest fapt la intrebare raspunsurile corecte ar fi:  
1. sa manince sireturile;  
2. sa manince talpa pantofului;  
3. sa manince pantoful (cu "nateajca").
 121 Scris de Dabija Orest, la 26-01-2009 21:10
referitor la paketul de intrebari prezentat sambata: Mie intrebarile mi sau parut kam ushoare, procentajul de 66% obtinut de katre 3 ekipe cred ka e un pik kam mare, orikum GS va incerka sa pregateaska intrebari mai grele un pik, nu neaparat shi mai bune 8)
 120 Scris de Corneliu Rosca, la 26-01-2009 19:10
Ce am avut in vedere e ca a lipsit grupul care sa redacteze si sa organizeze etapa in asa fel incat sa nu se ajunga la intrebari ca aceea cu "legatul sireturilor". Poate intr-adevar am spus mai multe decat am avut in vedere, deaceea concretizez ca mai mult mam referit la runda a treia de sambata.  
Mentionez ca primele doua runde au avut chiar suficiente intrebari bune: Dorian Gray, Santiago, Dimitrie Cantemir, Garcia Marquez, justitia legata la ochi, Minotaurul s.a. 
 
PS: Marcel merci ptu sfat
 119 Scris de Marcel Spataru, la 26-01-2009 18:47
>>s-au pierdut multi nervi fiind constata absenta totala a unor intrebari competitive 
Corneliu, fii mai atent cu asemenea sentinte "absolute" si "totale".  
Eu nu subscriu acestei aprecieri si chiar as vrea sa multumesc echipelor organizatoare din aceasta sambata pentru pachetul pe care l-au pregatit.
 118 Scris de Eugene Zinkovsky, la 26-01-2009 17:44
si nimeni nu se bate???
 117 Despre intrebarile de Duminika
Scris de Eugene Zinkovsky, la 26-01-2009 17:38
Tot s-a vb despre intrebari, asa ca as vrea sa fac o precizare: 
 
Intrebarile de duminika au fost alcatuite de catre echipele Academica( 30 %) si 10 Lei(68 %). 
 
Intrebarile din 1 si 2-a runda au fost redactate de mine. 
 
Intrebarile din runda 3-a au fost alcatuite si redactate de catre Cornel Rosca. 
 
As vrea sa le multumesc pentru ajutorul si pentru efortul depus.
 116 ;))
Scris de alex lebedev, la 26-01-2009 17:25
Sanx Veroni pt Gratitudine:)
 
intrebarile de ieri kiar niau plashet..deis am jukat si eu in afara jokului:))....kiar am fost intrigat 
 
nr 27 aia cu Robin williams..si aia cu brussels kiar am ramas cu ele in mind;)
 
:)...poate k tema turca a fost ceva nou...deja era obositor sa dai peste ei:))..insa..info kiar a fost interesanta:))
 115 Scris de Corneliu Rosca, la 26-01-2009 17:18
Deci asa.. ca sa clarific lucrurile...  
 
Intrebarile din runda a 3a de duminica, 25 ianuarie au fost alcatuite integral de mine, Corneliu Rosca, membru al echipei 10 lei, care 12 clase le-am facut la Liceul \"Spiru Haret\". 
 
Scopul principal al meu si al echipei mele a fost sa fie o etapa diferita de cea de sambata, unde din cauza lipsei unui organizator central si profesional, s-au pierdut multi nervi fiind constata absenta totala a unor intrebari competitive care sa fie catalizator ptu un duel frumos si cinstit. 
Deaceea am luat asupra noastra aceasta sarcina de a organiza o etapa cumsecade.  
 
\"Cartea neagra\" de Orhan Pamuk eu am citit-o si am ajuns datorita ei la o multime de informatii noi, curioase, controversate si care eu cred ar merita sa fie stiute.  
Pur si simplu pe Kurt Vonnegut deja toti il stiu pe de rost, la fel si alte subiecte care deja sunt rasuflate la culme si oricum in continuare sunt aduse in discutie, la jocurile de CeUndeCand? Insa astfel raman in umbra o multime de subiecte originale si nespus de interesante de care stiu foarte putini. 
 
Poate problema a fost ca in urma unor dificultati organizatorice, 2 runde au avut intrebari care au fost repatizate variat si astfel a treia a ramas poate prea grea. Insa eu nu consider ca la Cupa Socrate ar trebui sa fie intrebari de alt nivel. La urma urmei noi trebuie sa ajungem la standarde inalte, nu standardele inalte sa fuga din urma noastra sa ne ajunga.. 
Inca o problema a fost lipsa comentariilor complete la multe intrebari din runda a treia, deaceea poate au ramas multe lucruri neclare. Astea au fost insa din criza de timp, intrucat ptu unii acum merge paralel sesiunea. Oricum intrebarile vor fi publicate cu comentarii complete, astfel ca sa apara mai putine intrebari.
 114 ei. zarea ;)) marinela.
Scris de Zarea Ion, la 26-01-2009 16:44
Oleg, 
iar polu4ilos' kak vsegda :) 
in fine :) eo n-am pus nici urma de negativ in ceea ce spuneam de turcofili sh moldoturci :) pare rau ca s-a interpretat asha. 
initsial citeam mesajul k fiind apreciere generala data intrebarilor de ieri, nu vazusem 'to marinela'. sh eram d'accord. cand am ajuns la 'lt i.creanga' opaa. stop. asta mie. sh nu shene shtie she pozitiv :) sh am intseles ca nu s-a interpretat asha cum am intentionat eo =) 
in fine. sorry dak am cauzat cuiva o cheltuiala neplanificata de neuroni. 
sh don't take it personally. novi4oshi.
 113 Scris de Veronica Vragaleva, la 26-01-2009 14:42
2Vadim Culea: Mersi pentru o lupta pe cinste!! Leii adevarati (ca Intel) lupta pina la ultima intrebare. Alti lei adevarati (Acord) au primit placere de la o asa concurenta!!! 
 
PS: Imi pare rau ca nu ne-am intilnit mai tirziu in competitie... :sigh
 112 Scris de Guvir oleg, la 26-01-2009 13:45
Cu toate ca am ratat multe intrebari de care inca mai regret, am plecat de la Cupa cu senzatia ca intrebarile in proportie de 80% au fost bune, unele chiar foarte bune. Consider ca este o medie buna pentru o Cupa. Vadim Culea
 111 Scris de Viorel Chihai, la 26-01-2009 11:39
Si inca ceva, intrebarile de CUC nu trebuie luate doar din eruditie, dar cu multa logica, imaginatie si spirit de observatie (anume observarea indiciilor ascunse)
 110 Scris de Viorel Chihai, la 26-01-2009 11:37
Oleg a turnat gaz pe monstrul care maninca mult si moare la urma tot de foame :)) (asta mai ales pentru cei ce nu le-au placut de egipteni)
 109 Scris de Veronica Vragaleva, la 26-01-2009 11:36
2 Oleg and 2 Jenel: 
Mersi mult pentru intrebarile de ieri!!! 
Daca sincer, cred ca intrebarile care mi-au placut cel mai mult din pachetul de ieri, erau ale voastre. Pe unele chiar le-am depistat dupa stil ;)- intrebari logice, interesante si cu un stil aparte, de nereprodus!!! 
Mersi frumos!!! 
Chiar daca nu am luat cele mai multe intrebari ieri :roll , totusi dupa multe intrebari ma bateam peste frunte cu exclamatia: "wow!!! Ap ii logic!! Ce de super!!!". Pentru asa momente irepetabile-multumesc!!!!
 108 Eugen Zinkovsky wrote
Scris de Eugeniu Zolotco, la 26-01-2009 11:18
O sa trimit pachetul de intrebari lui Octav, pentru a fi publicat. Acolo sunt autorii intrebarilor. 
Si toate intrebarile o sa le puteti adresa autorilor. 
 
P.S. Modalitatea de alcatuire a intrebarilor difere de la persoana la persoana, nemaivorbind de echipa. Pentru cineva intrebarile au fost complicate, pentru cineva interesante. Gusturile difera... Cel putzin am incercat sa exclud intrebarile care s-au mai jucat. Egalind astfel sansele echipelor. 
 
P.S.2 In echipa 10 Lei doar 1 persoana a invatzat la Moldoturc, dar ea demult nu joaca in echipa.
 107 To Marinela
Scris de Guvir oleg, la 26-01-2009 11:08
Mai torn si eu un pic de gaz pe foc. Ia in consideratie ca in diferite echipe sunt personae diferite cu interese diferite. Ne straduim sa alcatuim intrebari frumoase si cel mai principalc are sa fie luabile logic. Nu ne limitam doar la cunostinte in domeniu. Care dupa parearea ta sint intrebari care merita sa fie citite la CUC? Cind musca tete a muscat primul om? Sau in ce an a fost descoperita penicilina? Multe intrebari din pachetul de ieri erau de acest gen. Am incercat din rasputeri sa le inlocuiminterese, CUC-ul nu trebuie sa fie repetarea programei liceale de la L.T. Ion Creanga. Nu stiu cine din echipele organizatorice au invatat la moldo-turc sau sint turcofili, dar nu-mi place de loc cum ai enuntat expresia data. Probabil e lipsa de experienta, probabil.
 106 Scris de Octavian Sireteanu, la 26-01-2009 10:30
Am reinnoit schema.
 105 Scris de Veronica Vragaleva, la 26-01-2009 08:36
to Alex Lebedev: 
Alex! 
Oricine ar zice ca esti persona non-grata-nu stie ce zice ;)  
Grata!!!Tare grata!!!
 104 Scris de Marinela Parlicov, la 26-01-2009 01:00
eeee cum. 1. hoffman - geniul lsdshnek - nu-i shene shtie she viu, ashek >:P ; 2. egiptenii mi se pareau mai interesantsi k gandire pana azi; 3. cel care-o alcatuit intrebarea despre RobinWilliams str. shtiiiiiie k hoffman ii geeeeeeeniu ))))))); 4. cine-o citit cartea neagra a lui pamuk ii maladets, fiindk cel care n-o citit-o, deja putsin probabil s mai vrea s-o faca (c) )))); 5. intunegri o_O; 6. academica/10lei/K19, una dintre ele stopratsentaf turcofila sau mai simplu, [a] invatsa[t] la moldoturc ))) 
 

 
durerea mea de cap 
 

 
yaca :| 
 
ps: sorry echipa 10lei [pahodu], cel care spre final strangea foitsele in cab1. urat s-o terminat :| sh tat din cauza durerii de cap.  
pis\'lav\'sh\'rokenrol =)
 103 to vitalie surugiu;)
Scris de alex lebedev, la 25-01-2009 21:36
ei lasa:)..cel putin nu esti [ersoana non grata::)
 102 Eugen Zinkowsky wrote
Scris de Vitalie Surugiu, la 25-01-2009 20:21
2 Nicu 
 
Presupun ca eu sunt acea persoana... 
Cred ca altfel de situatzii apar atunci cind 1 echipa prezinta in 3 cabinete. Oricum din cyte imi aduc aminte, mi-am expus parerea atyt la intrebarea 12 cyt si la intrebarea 29. 
Am incercat sa nu ignor pe nimeni, cu atyt mai mult pe cineva din "novi4iosi".
 101 Scris de Vitalie Surugiu, la 25-01-2009 20:14
60 % din pronosticul meu s-o dus de rapa :cry
 100 2Nicu Istrate
Scris de Vitalie Surugiu, la 25-01-2009 20:12
N-o lua tare la inima. Exista diferiti oameni pe aceasta lume, chiar am unele presupuneri cine ar putea fi 8) . Pur shi simplu trebuia sa insishti daca esti convins ca ai dreptate! In rest totul e normal, echipele tinere nu sant ignorate, cel putin eu nu am observat acest lucru fata de echipa nostra cand am fost "novicioshi".
 99 Scris de Nicu Istrate, la 25-01-2009 19:33
noi vorbeam cu el, shi a venit cineva sa-l intrebe nu shtiu ce, el pur si simplu s-a intors fara nici o explicatie shi o continuat sa vb. cu persoana aceea shi o plecat
 98 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-01-2009 19:30
Nu stiu care a fost situatia, dar nu cred ca ati fost tratati cu indiferenta pentru ca sunteti noi.
 97 Scris de Nicu Istrate, la 25-01-2009 19:22
shtii noi am observat ca suntem intr-un oarecare mod ignorati din cauza ca suntem noi veniti. shi ne-a mirat foarte mult indiferenta unui membru din echipa organizatorica.  
shi daca nu puteti schimba nimic, deja nu mai conteaza ce contestatii avem.
 96 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-01-2009 19:18
Clar. Oricum, din pacate, nu mai putem schimba nimic. Care erau contestatiile?
 95 Scris de Eugene Zinkovsky, la 25-01-2009 19:14
Ca membru al echipei organizatoare, mi-am expus parerea acolo pe loc, neacceptind acele 2 raspunsuri.  
Credeam ca exista o comisie de contestatzie , deaceea l-am sfatuit sa scrie o astfel de contestatzie.
 94 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-01-2009 19:09
Toate contastatiile la Cupa Socrate se hotarasc pe loc, de catre echipele organizatoare. 
Daca este o greseala tehnica, spuneti aici.
 93 intrebare
Scris de Nicu Istrate, la 25-01-2009 19:07
am vrea sa contestam doua raspunsuri. 12 si 29. unde putem sa ne adresam?
 92 Scris de Octavian Sireteanu, la 25-01-2009 18:58
Rezultatele de azi: 
XPerience - TamTamTam 9:12 
Lareme - BIfidoc 24:14 
B3 - Cactus 11:10 
Nuri - Feel Good Inc. 15:10 
4div2 - Fantastic 7 17:13 
What's up - Zahar Tos 8:10 
Cenzurat - Busuioc 15:15 (Busuioc s-a calificat datorita coeficientului favorabil al intrebarilor luate, cu scorul de 23:17) 
Intel - Acord 15:22 
WTH - Turnul Alb 19:18
 91 acuratete:)
Scris de alex lebedev, la 25-01-2009 17:38
5 din 9...azi un pik mai rau:(
asa deci 
 
alfa 
Academica, Mix, TamTamTam, Nuri, Busuioc 
 
beta 
Extasy, Asachi, Acord, Lareme, 4div2 
 
gama 
Boom, SER, B3, WTH, Zahar Tos 
 
asa...din cauza aflarii mai multor informatii despe ekipe...sar putea sa fak unele modifikari 
asa pronostikurile mele sunt o parere pur subiectiva si intuitiva asupra jokului...nu am nimic importiva altor ekipe..ashe k nu o luati personal:) 
 
deci semifinale 
 
 
alfa 1. Mix 2. Tam Tam Tam  
beta 1. Acord 2.Extasy  
gama 1.WTH 2.Boom  
 
daca Nuri iese in semifinale, cum am mai spus pun un ceai fetitei ce ma considera persoana non-grata:))) 
 
 
Mix, Extasy, WTH  
Tam Tam Tam, Acord, Boom  
 
 
fin mica BooM vs Extasy -> Boom  
fin mare Acord Vs WTH -> Acord
 90 Scris de Ceban Maxim, la 25-01-2009 09:11
cine a jucat in componentza la extazy??
 89 ps.
Scris de alex lebedev, la 24-01-2009 22:23
am uitat sa zik de Nuri vs Feel Good-> Nuri 
 
mai departe..nu trec:L)
 88 hmmm acuratete..
Scris de alex lebedev, la 24-01-2009 22:19
azi am pronostikat bine 5 din 6 jokuri....sar fi putut mai bine...dak K-19 se prezenta...sa inteleg k de aia au 0 punkte:))...in fine;)
 
vin si maine;)
 
bafta:)...si 15 punkte...e kiar destul de bine;))
 87 Scris de Octavian Sireteanu, la 24-01-2009 21:51
Rezultatele de azi: 
Academica - K-19 10:0 
10 lei - Extazy 25:30 
GS - Boom 18:24 
Moon Power - Mix 15:31 
Asachi - A-Team 30:21 
Kolaphos - SER 19:20 
 
Luni voi completa in schema competitiei.
 86 ;)
Scris de alex lebedev, la 24-01-2009 21:31
kind vor fi rezultatele de azi?
 85 Scris de alex lebedev, la 24-01-2009 00:21
uff..octav...sa fim realisti......deisgur k prezentam simbata viitoare...pur si simplu intrebam pt k mai treb sa facem ceva redactari si voiam sa vad sa ne grabim sau mai avem timp:)
 
spionii nosri au reperat liceu..sh il gasim noi:))..am auzit k pin la fourchete la riskani appoi mai jos printre case;))
 84 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-01-2009 22:58
Moon Power, voi prezentati sambata viitoare, in cazul cand pierdeti maine, asa ca intrebarile le tineti la voi si in cazul cand o sa trebuiasca sa prezentati, veniti sambata viitoare cu intrebarile. 
Apropo, stiu toti unde se afla Liceul "Socrate"? 
In orice caz: sect. Rascani, str. Matei Basarab, 5/2, vizavi de Total.
 83 eu pronosticuri:)
Scris de alex lebedev, la 23-01-2009 22:54
grupa alpha 
K-19, Mix ( doar pt k e favorita...noi vrem surpriza:)) MooN:))), Tam Tam Tam, Cenzurat 
 
grupa beta 
Extasy, Asachi, Lareme, Acord, 4div2 
 
grupa gama 
Boom, SER, Cactus, Turnul Alb, Watts Up 
 
alfa 1. Mix 2. Tam Tam Tam 
beta 1. Acord 2.Extasy 
gama 1.Turnul Alb 2.Boom 
 
Mix, Extasy, Turnul alb 
Tam Tam Tam, Acord, Boom 
 
fin mica BooM vs Mix -> Boom 
fin mare Acord Vs Extasy -> Acord 
 
asta ashe...mai mult la oki...sper sa ghicesk cel putin 50%:)
 82 ;)
Scris de alex lebedev, la 23-01-2009 22:47
eu cred k o sa fiu mai devreme:) 
 
btw ce am vrut sa intreb? 
 
Maine treb sa aducem intrebarile...sau pe 31..asta de MooN PoweR vb? 
 
multumesc:)
 81 Scris de Octavian Sireteanu, la 23-01-2009 22:23
Rog, din baieti, cine poate - sa vina pe la 12:30, sa pregatim salile.
 80 Scris de Jeka B, la 23-01-2009 22:22
Max, eu sunt de acord cu tine :)
 79 Scris de Ceban Maxim, la 23-01-2009 17:57
nu-s prea sigur de fantastic 7 ...
 78 Scris de Vitalie Surugiu, la 23-01-2009 17:31
Din gr alfa: 
K-19, Mix, Xperience, Cenzurat, Nuri 
 
Din gr beta: 
10 lei, Asachi, LAREME, Acord,Fantastic 7 
 
Din gr gama: 
GS, SER, Cactus,Turnul Alb,Zahar tos 
 
Alfa(1) Mix, Alfa(2) Xperience 
 
Beta 1 - Asachi, beta 2 - LAREME 
 
Gama 1 SER, gama 2 - Turnul Alb 
 
Pozitiile din semifinala: 
1. LAREME 
2. Mix 
3. SER 
 
shi 
1. Asachi 
2. Turnul Alb 
3. Xperience 
 
Fin mare: LAREME vs Asachi => LAREME campioana shi Asachi locul 2 
 
Fin mica: Mix vs Turnul Alb => Mix locul 3 shi Turnul alb locul 4 
 
Iaca asha :) prezic eu
 77 Scris de Vitalie Surugiu, la 23-01-2009 17:23
ei, barba s-o prinit din pronosticul meu
 76 Scris de Vitalie Surugiu, la 23-01-2009 17:22
Ceva pronosticuri? 
Eu am urmatorul pronostic indraznet (pentru echipa mea :grin
 
Gr alfa  
 
K-19 | | | fin Mare |  
Mix | Mix | LAREME | |  
Xperience | Xperience | Mix | LAREME vs Asachi |  
Cenzurat | | SER | | 1 -LAREME 
Nuri | | | | 2 - Asachi 
3 - Mix 
Gr beta | | | | 4 - Turnul Alb 
| | | |  
10 lei | | | |  
Asachi | Asachi | | |  
LAREME | LAREME | | |  
Acord | | | |  
Fantastic 7 | | | fin mica |  
Asachi  
Turnul Alb Mix vs Turnul Alb  
Gr gama | | Xperience | | 
| | | | 
GS | | | | 
SER | SER | | | 
Cactus | Turnul Alb | | | 
Turnul Alb | | | | 
Zahar tos | | | |


 
< Precedent   Urmator >

Istoric Cupe

Campionatul Moldovei:
2008, 2007, 2006, 2005, 2004

Maratoanele CUC:
2008p, 2007t, 2007p, 2006t, 2006p, 2005t, 2005p, 2004t, 2004p, 2003t, 2003p, 2002t

Sezoanele de Vara:
2008: Mix, ContactGS, Intel
2007: Xperience, Nuri, Zombii, Acord, AsachiHyperion

Alte Cupe:
Cupa Liceelor: 2008
Cupa Universitatilor: 2008
Cupa Socrate: 2008, 2007
Playing Europe: 2007
Brain Interuniversitar: 2007
Cupa USM: 2003, 2002, 2001
Cupa de Filozofie: 2003, 2002, 2001
Cupa de Iarna: 2003, 2002

 
Advertisement

On-line

Meniu Campionat