Pagina 1 din 2
Ce? O noua Cupa a Sezonului de Vara Unde? Liceul GaudeamusCand? Duminica, 28 septembrie, ora 15.00Cine? Organizatori echipa AsachiCum? Inregistrandu-va prin mesaj
Locul I: Xperience ; Locul II: Lareme ; Locul III: Apeiron.
Echipe inregistrate: Fantastic 7, Cenzurat, Boom, SER, GS, Acord, Turnul Alb, Lareme, Olimp, Kolaphos, Akuzativ, WTH, Hyperpoint, Mix, Extazy, Bifidoc, Chipitoc, Xperience, A-Team, Kakulla, o echipa, Nuri, Gladiolus, Zahar Tos, Deja Vu, Apeiron, Doi intr-un fotoliu, Intel
Rezultatele Cupei:
Loc
Echipa
1
2
3
T
1
Xperience
6
6
10
22
2
Lareme
4
7
7
18
3
Apeiron
4
3
8
15
4
Mix
2
3
8
13
5
Turnul alb
5
4
2
11
6
Ser
2
5
3
10
6
Boom
1
4
5
10
6
Akuzativ
3
5
2
10
9
Olimp
0
4
5
9
9
Acord
3
4
2
9
9
Nuri
2
4
3
9
12
Gladiolus
2
3
3
8
12
A-team
2
3
3
8
12
Log
1
3
4
8
12
Chipitoc
4
3
1
8
16
Fantastic 7
2
3
2
7
16
Intel
0
4
3
7
16
Kolaphos
2
3
2
7
16
Wth
4
1
2
7
16
Zahar tos
2
3
2
7
21
Gs
1
3
2
6
21
XVII
2
2
2
6
21
Omg
0
4
2
6
24
Kakulla
1
1
3
5
24
2 intr-un fotoliu
1
2
2
5
26
Nirvana
0
2
2
4
26
Hyperion
1
3
0
4
28
Déjà vu
0
2
1
3
29
A-style
0
2
0
2
29
Circ
2
0
0
2
29
Testosteron
1
1
0
2
29
Miska
0
1
1
2
Jack-Pot-uri: Xperience (3), Lareme (2), Turnul alb (2), Mix (1), Apeiron (1), Gladiolus (1), Akuzativ (1)
Descarcati de aici pachetul de intrebari de la Cupa (39 dintre cele 45)
Clasamentul Sezonului de Vara dupa Cupa V.Trotiuc:
Loc
Echipa
Cupa Intel
Cupa GS
Cupa Contact
Cupa Mix
Cupa Eliade
Cupa V.Trotiuc
Total
1
Asachi
18
20
28
33
30
33
162
2
Lareme
24
5
30
25
28
31
143
3
Mix
27
5
16
26
25,5
19
118,5
4
Acord
8
17
20
16
28,5
3
92,5
5
10 Lei
12
10
25
2,5
14
63,5
6
Xperience
5
11,66
39
55,66
7
Intel
19
14
33
8
SER
0,66
10
8,66
4
6,33
29,65
9
Turnul Alb
2
3
0,33
18
23,33
10
TMT
3
20
23
11
Apeiron
23
23
12
GS
16
6
22
13
Cenzurat
4
8,66
3
15,66
14
Fantastic 7
5
3,33
7
15,33
15
Akuzativ
0,66
4,5
9,33
14,49
16
Boom
4
1,5
6,33
11,83
17
Zahar Tos
10
10
18
Olimp
7
3
10
19
Extazy
5
4
9
20
Kakulla
4
4,5
8,5
21
Kolaphos
1
7
8
22
WTH
6
0,33
6,33
23
Chipitoc
3
1,5
0,25
4,75
24
Zombii
4
4
25
A-Team
3
0,25
3,25
26
Gladiolus
3,25
3,25
27
Saiki
3
3
28
Nuri
3
3
29
Echipa 17
2,5
2,5
30
H5N1
2
2
31
K-19
0,66
0,66
32
Log
0,25
0,25
Va rog sa trimiteti fotografiile facute la cupa pe adresa albumcuc.celmaibunalbumATpicasaweb.com Trimiteti aici si fotografiile mai vechi. Acestea vor putea fi vazute pe adresa http://picasaweb.google.com/albumcuc
Numai utilizatorii inregistrati pot comenta. Te rog sa intri in sectiunea privata.
Vizualizari: 13399 115 Scris de Marcel Spataru , la 07-10-2008 12:02 E adevarat ca noi inca nu am publicat intrebarile noastre, ca si muuuu-ulte alte intrebari pe care le am la mine in calculator. Dar din pacate ziua are doar 24 de ore, iar procedura de publicare (aia traditionala, nu printr-un file) e totusi complicata. Cat despre \"batut joc\" - nu lua chiar asa aproape de inima, Octavian. Mie primele vreo 20 de intrebari chiar mi-au placut, desi erau complicate. Cred ca Natan a fost prea dur in unele critici. Per general insa un pachet de 11 jack-poturi (cel mai des echipele fac jack-poturi pentru ca cunosc informatia respectiva, nu pentru ca au ajung la raspuns printr-un exercitiu logic si de echipa) si 5 sicrie e cam mult pentru o competitie cu 32 de echipe si un pachet de 45 de intrebari. Unele intrebari chiar aveau nevoie de mai multe indicii si ingustare.
114 Scris de Octavian Sireteanu , la 07-10-2008 11:20 Nici n-o sa ma leg, ca mie mi-a placut cupa Mix.
113 Scris de Natan Garstea , la 07-10-2008 11:09 Mesajul precedent e scris de mine, Natan Garstea
112 Scris de Lilian Bejan , la 07-10-2008 11:06 Marcel, tu ai pachetul de intrebari? Hai sa-l punem, ca Octavian nu are de ce sa-si bata joc.
111 Scris de Octavian Sireteanu , la 07-10-2008 10:26 Marcel, dar unde sunt cele 45 de intrebari de la cupa Mix? Dar daca serios, sunt intrebarile lui Adrian Macari, pe care nu le am. In cazul cand o sa le obbtin - o sa le public si pe acelea. P.S. Totusi, poate ne iau si alti organizatori exemplul nostru si publica pachetele de intrebari. Noi am vrut sa fim transparenti, iar unii au profitat si si-au batut joc de formularile si sursele noastre. In cazul in care ar publica toti pachetele, am fi cu totii catusi de putin pe picior de egalitate.
110 Scris de Marcel Spataru , la 07-10-2008 10:10 Da unde sunt celelalte 6 intrebari?
109 Scris de Oleg Burca , la 03-10-2008 16:51 a_a cum Lilian Bejan e tatl nostru spiritual, noi (cei de prin lume adunaci _i în XP aterizaci) ne conformm deciziei oricum pentru noi conteaz mai mult adrenalina din timpul jocului, indiferent de etapa la care suntem
108 Scris de Lilian Bejan , la 01-10-2008 13:14 Mare, mare multumesc celor ce s-au bucurat ca XPerience a castigat cupa
107 2 Lilian Scris de Eugene Zinkovsky , la 01-10-2008 07:44 1. Campionatul motiveaza , ca echipa sa fie stabila. In Plus it's up to you , sa rezolvatzi problema. daca sunt doua persoane stabile deja e bine, mai sunatzi prieteni, neamuri, cumatri, si se poate de jucat 2. In SL nu o sa fie 6 cupe V. Trotiuc, dar cu sigurantza una pregatita de echipa Asachi va fi, si nu cred ca exista echipa, care odata ce a cystigat o cupa sa joace cu mult mai slab la alte cupe/campionat. 3. Odata ce atzi ocupat 1 loc in liga, este chiar foarte logic sa jucatzi in SL, desi TMT merita sa fie acolo. 4. Deacrod ca 10 lei & chipitok au avut mai raspunsuri corecte, dar la fel poate fi si in SL, norocul e de partea celor mai puternici. 5. Da cu intrebarile se poate de gasit solitzii, Poate de intzeles sa prezentatzi ultima runda, si la maraton deja se va vedea ce shi cum. XP... jucatzi in SL, ne-atzi intrecut, fitzi buni shi jiucatzi
106 Scris de Lilian Bejan , la 01-10-2008 06:26 XP nu e o echipa de SuperLiga: 1. nu are o componenta stabila (in campionatul de primavara doar 2 membri s-au prezentat la mai mult de 2 jocuri). echipa se formeaza cu o zi inainte de competitie, unii membri facand cunostinta pe loc Motivul pt care n-a participat la cupele Intel si Contact 2. in SL nu vor fi 6 cupe V. Trotiuc . in cazul intrebarilor de cultura generala echipa e mai slaba 3. ar fi nerational (chiar daca e corect) sa joace XP in Supeliga, iar TMT in Ligi 4. in campionat de primavara Chipitoc si 10 lei au dat mai multe raspunsuri corecte decat XP. au fost, insa, mai putin eficienti (norocosi) in acumularea punctelor 5. daca sincer, la moment nici n-are cine face cele 50 intrebari
104 Scris de Marcel Spataru , la 30-09-2008 12:47 Ai in vedere "gliuk"-ul schimbarilor de identitati?
103 Scris de Octavian Sireteanu , la 30-09-2008 12:37 Vad ca lupul din cotet si-a facut azi iar de cap sper ca m-a inteles cineva
102 Scris de Tima AK , la 30-09-2008 11:59 mdaaaa... se vede ca a fost intr-adevar o cupa cu intrebari mai putsin ushoare... imi pare rau ca nu am avut posibilitatea sa gust din ele. Se pare ca baietsilor din SER le-a fost cam dificil, in 3, da? Felicitari Turnul Alb!
101 Scris de Veronica Vragaleva , la 30-09-2008 11:44 Cred ca ai dreptate. Data viitoare promit sa insist mai mult si sa promit mai multe. E bine asa, Natan?
100 Scris de Natan Garstea , la 30-09-2008 11:42 Comentariul precedent e al meu, Natan Garstea
99 Scris de Veronica Vragaleva , la 30-09-2008 11:40 Ai insistat putin si ai promis nu ce trebu.
98 Scris de Veronica Vragaleva , la 30-09-2008 11:38 Ai dreptate, Natan! Octavian Veronicai nu i-a dat raspunsurile la intrebari. Eh, baietii estea!!! Cu toate insistentele si promisiunile mele nu s-a lasat
96 Scris de Natan Garstea , la 30-09-2008 10:52 Recitind mesajele, am mai tras o concluzie: nu stiu, i-a dat sau nu Irina Apeironului, Lina Lareme-ului sau Doina Xperience-ului, in schimb putem fi siguri ca Octavian lui Veronica nu i-a dat. Apropo, XPerience, cred ca deja aveti obligatia morala sa jucati in superliga.
95 Scris de Veronica Vragaleva , la 30-09-2008 10:35 Multumesc Alinei, caci mesajul ei da dovada de mult respect pentru echipa mea! Pentru Marcel: da Noi organizam cupa in duminica aceasta plus organizam si tragerea la sorti Yaka! Anuntul il punem de indata ce il generalizam
94 Scris de Alina Dolghier , la 30-09-2008 10:21 Nu am visat vreodata sa egalam in punctaj echipa Acord :D Multumesc mult pentru munca echipei Asachi
93 Scris de Marcel Spataru , la 30-09-2008 09:39 2Victor: Desi Octavian a cam raspuns, daca tot mi-ai adresat intrebarea cu aprecierea intrebarilor: faptul ca adaugi la sfarsit "nu doar raspunsurile", asta ai in vedere ca intrebarile trebuie sa fie luate in consideratie in clasamentele competitiilor? nu am avut asa propunere si nu cred ca e realizabil. cat despre aprecierea intrebarilor - am incercat sa o facem la un nivel cat mai general inca cu trei campionate in urma, cand am propus echipelor organizatoare sa propuna echipelor care au jucat sa le noteze intrebarile. Nu a mers. Inca nu suntem destul de organizati (toate la timpul lor). Anul trecut am facut un sondaj on-line, in paralel, al celor mai bune intrebari. Asa ca primii pasi s-au facut. Anul acesta repetam.
92 Scris de Octavian Sireteanu , la 30-09-2008 07:45 Ideea cu carnetul e foarte buna si o utilizez activ, ca daca nu-ti insemni se uita. Aprecierea intrebarilor se va face la sfarsitul anului, cred, intr-un concurs al celor mai bune intrebari. Printre altele, ma gandeam sa facem la cupa o fisa in care echipele sa puna note dupa fiecare runda, dar m-am luat cu alte treburi si am uitat de asta. Ar fi o idee pentru Acord care intredevar organizeaza Cupa duminica aceasta.
91 Scris de Victor Lutenco , la 30-09-2008 07:33 am scris un mesaj mare si frumos, dar l-am pierdut. Oricum: 1. Nu conteaza de loc ce cupa a fost cea mai buna - important este ca vara 2008 a fost cea mai buna din istoria CUC in Moldova. 2. Intrebarile trebuie permanent perfectionate, de la o evolutie la alta, fie ca jucatori sau autori. De idei super pentru intrebari ne ciocnim zilnic - cand citim, privim TV, navigam pe net, mergem in troleu etc. - GASITI UN CARNET SI UTILIZATI-L! Marcel, nu a venit timpul ca si intrebarile, nu numai raspunsurile, sa fie apreciate? - doar o idee multumesc tuturor.
90 Scris de Marcel Spataru , la 30-09-2008 07:19 Quote: Deci haideti sa ne tinem rasuflarea in asteptarea Cupei Acord!!!!(care e posibil sa nu se cheme asa) Apropo, Veronica, Organizeaza Acord ultima cupa a sezonului de vara in aceasta duminica, sau nu?
89 Scris de Marcel Spataru , la 30-09-2008 06:16 Desi nu am fost prezent la Cupa, vreau sa multumesc echipa Asachi pentru organizare si sa felicit echipa castigatoare - eu personal chiar m-am bucurat cand am aflat cine a castigat. In aceasta ordine de idei reapare intrebarea evoluarii echipei Xperience in Superliga - poate totusi va decideti?
88 Scris de Octavian Sireteanu , la 30-09-2008 06:07 Sandu, tu inca nu te-ai lecuit de ura fata de mine?
87 Scris de Sandu COICA , la 30-09-2008 04:28 Sebastian, cred ca totusi cea mai mare forfota in cadrul sezonului de vara a fost la cupa Intel. Atunci ca si acum unii isi permiteau sa raspunda si sa atace la fel de agresiv si mai deloc argumentat.
86 Scris de Oleg Burca , la 29-09-2008 20:59 he he Dapoi nu v supraci, dar întrebrile anume c au fost LOGICE! La cupa anterioar au murit toci care nu erau experci în literatur universal.... Dar dac de tot, aunci recunoa_tem c la vreo 3 întrebri am ajuns la rspuns din cu totul alt direccie, adic legându-ne de sens - nu le-am ghicit... Felicitri _i mulcuri echipei Asachi pentru aceast cup FORMIDABIL!
85 Scris de Lilian Bejan , la 29-09-2008 16:12 se pare ca Doina a fost cea mai generoasa. tocmai 22!!!
84 Scris de Octavian Sireteanu , la 29-09-2008 15:35 Sebastian .. "Sa inteleg ca cineva se simte cu musca pe caciula?????????". Eu am scris mesajul acela si te asigur ca nu ma simt catusi de putin cu musca pe caciula. Pur si simplu au fost unele echipe mai predispuse pentru asa tipuri de intrebari.
83 Scris de Dabija Orest , la 29-09-2008 14:57 no comment, ink o data afirm k intrebarile o fost super, sh dak o fost unele mici lapsusuri asta e shi normal, totdeauna exista o marja a intrebarilor ceva mai provokatoare de nemultzumiri, fatza de alte cupe de vara cu intrebari pre ushoare sau prea grele ca in cazul cupei Lareme, cele puse de Asaki o fost mult mai ekilibrate P.S. numa k pe nimeni nu lam auzit la urma sa spuna "da blin"
82 Scris de Cumpanici Maxim , la 29-09-2008 13:42 Respect shi uvajenie pentru XPerience care a reusit sa castige la CEA MAI DIFICILA CUPA din acest sezon de vara, spun eu.
81 Scris de Sebastian Iustin , la 29-09-2008 12:42 Interesante cuvinte "Irina NU a dat raspunsurile echipei Apeiron. Lina NU a dat raspunsurile echipei Lareme. Doina NU a dat raspunsurile echipei XPerience." Eu zic ca urmatoarele competitii vor arata ce reprezinta aceste echipe (bineinteles LAREME e LAREME)... Sa inteleg ca cineva se simte cu musca pe caciula????????? PS: Nu vreau sa supar pe nimeni, sincer! Vroiam si eu sa intervin... Bravo Asachi uitativa cita "Forfota" a facut cupa voastra cred ca inca multe saptamini lumea i-si va aduce aminte de Eveniment...
80 Multumiri pentru CUPA! Scris de Arina Levinschi , la 29-09-2008 12:22 Un Multumesc mare organizatorilor pentru o "asa" cupa: interesanta dar totodata complicata. Eu sincer ma intreb ce se gindesc copii cei din licee care au venit cu un asa entuziasm la cupa... Interesant o sa mai vina ei la cupe?...
79 peace... Scris de Arina Levinschi , la 29-09-2008 12:21 Parca atzi fi nishte copii mici, unii din voi. Shi mare lucru daca au fost multe intrebari mai dificile, sau "neluabile", organizatorii precis n-au avut intentzia sa intimideze celelalte echipe, dar era de ashteptat ca ei fiind cei mai deshteptzi au pregatit shi intrebari mai deshtepte. Conteaza ca ei au depus mult efort ca sa organizeze aceasta cupa, majoritatea pyna la urma au avut parte de multa adrenalina shi kaifu a fost.... ca la CUC (respect pentru ultima intrebare lol) Din curiozitate, trebuie de calculat cyte intrebari au fost "sicrie", daca sincer nu cred ca chiar asha de multe Tak derjati ASACHI!!!!
77 Scris de Eugene Zinkovsky , la 29-09-2008 09:50 Se vede ca Intrebarile au fost dificile, desi nu am fost la cupa... Mi se pare ca dupa aceasta cupa, multe echipe au cazut in raiting... Dar pina la urma, fiecare cupa se memoreaza cu ceva. Bvo Xperince, atzi demonstrat ca treb sa jucatzi in Superliga, si sper sa jucatzi acolo. Octav, tot o sa fie bine (btw, vei fular cu CFR ?)
76 Scris de Veronica Vragaleva , la 29-09-2008 09:46 Dar mie mi-a placut ideea asta: Irina NU a dat raspunsurile echipei Apeiron. Lina NU a dat raspunsurile echipei Lareme. Doina NU a dat raspunsurile echipei XPerience. Chiar m-am amuzat extrem de mult cu asta! Pina la urma cred ca oricum a fost o runda mai speciala chiar si daca avea intrebari supergrele, erau intrebari, la general, destul de interesante. Deci haideti sa ne tinem rasuflarea in asteptarea Cupei Acord!!!!(care e posibil sa nu se cheme asa)
75 Scris de Natan Garstea , la 29-09-2008 09:39 Octavian, nu am spus ca ati vrut sa faceti rau cuiva. Am spus ca intrebarile sunt foarte complicate si ca au fost rau redactate (asta n-am spus-o, dar o spun acum). Desigur, asta e parerea mea, si nu numaidecit sa coincida cu a majoritatii si cu atit mai mult, cu parerea ta. Pur si simplu, am venit la cupa in asteptarea unui joc frumos, insa chiar prima runda m-a dezamagit. Si toate argumentele despre aceea, este o intrebare luabila sau nu, trebuie confruntate cu statistica de la joc, cred ca e solutia care ne va economisi la ambii foarte mult timp.
74 Scris de Octavian Sireteanu , la 29-09-2008 09:06 Ce-i de suparata lumea. Daca nu dadeam ciocolate, aveau sa ne stranguleze acolo pe loc Nu prea aveam aveam de gand sa ma apuc sa comentez, dar totusi (sper sa nu degenereze intr-o discutie lunga, n-am chef nici timp): 1. Daca o bomboana vi se asociaza mai mult cu castitatea sau cu tehnologiile secrete decat cu o domnisoara, este o problema. Este o intrebare de imaginatie. Daca ceva/cineva e acoperit - totul e bine, daca e descoperit - se strica. 3. Erau doua imagine. Intr-una se vedea un gunoi, in alta se vedea tot un gunoi, dar ceva mai bine. De parca doar o data am jucat la cuc intrebari in care televiziunea este asemuita gunoiului. 4. N-ai de ce te lega? Eu am spus ca trebuie de raspuns "ajutorul financiar pe care Statele Unite îl acorda anual tarii ca urmare a încheierii pacii la Camp David în 1978." Era absolut suficient sa scrieti "ajutorul american" 7. Da, ceva galben in mare precis ca sunt bombele atomice rusesti. 10. De ce este alogic? Pentru ca n-ati raspuns? 12. Este intrebarea mea. Este una dintre intrebarile pe care le-am considerat dificile. Si de ce "casatoria" este specifica pentru Republica Moldova? Pentru ca exista casatorii in RM? Si de ce e cea mai sigura? 15. Scuzati-ne ca va ducem in eroare prin intrebarile noastre, in loc sa va dam raspunsurile de-a gata. Cimitirul a fost construit pe locul unde era casa lui. Daca acestia sunt ingropati la Paris, atunci unde ar mai fi putut el sa traiasca? Serios, intrebarile NU au fost facute ca sa nu fie luate, multe intrebari fiind simplificate (pot sa va arat versiunile initiale ale unora). Cupa NU a fost organizata pentru a demonstra cat de destepti suntem noi si cat de slabe sunt celelalte echipe. Irina NU a dat raspunsurile echipei Apeiron. Lina NU a dat raspunsurile echipei Lareme. Doina NU a dat raspunsurile echipei XPerience. Poate ca am supraevaluat capacitatile jucatorilor, poate chiar santem niste autori rai, dar incercati si voi sa va comportati corect. Noi am depus timp si bani pentru a organiza aceasta Cupa. Eu nu inteleg persoanele care stau la Cupa intr-o coasta si cum se termina intrebarea striga ca niste porci "Inc-o data!". La fel nu inteleg persoanele care ne acuza ca am organizat Cupa pentru a face vreun rau cuiva. P.S. Astept reactiile si la restul rundelor.
73 Scris de Natan Garstea , la 29-09-2008 07:26 Nu stiu cum la restul, dar mie personal cupa nu mi-a placut. Organizarea a fost exceptionala, materialele pe baza carora s-au facut intrebarile - foarte interesante, premiile pentru jack-poturi - probabil, gustoase, atmosfera - foarte agreabila. N-a ajuns un fleac - placerea primita de la joc - atunci cind dezghioci o intrebare interesanta si primesti placere de la procesul de obtinere a raspunsului corect. Dupa parerea mea, au fost prea multe intrebari care nu au fost scrise pentru a fi luate. Materialele in baza carora s-au facut intrebarile sunt extraordinar de frumoase si interesante, intrebarile in sine s-au primit frumoase, insa erau frumoase doar ca lucru in sine... numen, si nu au fost facute pentru a putea fi luate in timpul jocului. Sa iau la rind citeva intrebari (numerotarea e acea din fisierul in care sunt expuse intrebarile). 1. Limba araba. Intrebarea nu are absolut nici o ingustare, lasind cimp pentru fantezie si orice interpretari, de la o simpla publicitate in engleza a calitatilor gustative a bomboanelor Chiupa-Chiups, si terminind cu publicitatea Asociatiei femeilor pentru pastrarea castitatii pina la casatorie sau a Serviciilor secrete ruse privind necesitatea pastrarii tehnologiilor noi in secret. Nici o sansa. 3. Televiziune. Poti raspunde numai la ghici. S-ar fi putut face vre-o ingustare prin insasi imaginile prezentate, sau macar prin formatul lor (sa fie format de televiziune). Dar asa... 4. (atentie, raspunsuri la blitz) a) banii obcinuci pentru permisiunea de trecere a vaselor comerciale prin canalul de Suez b) ajutorul financiar pe care Statele Unite îl acord anual crii ca urmare a încheierii pcii la Camp David în 1978. In primul rind, scrierea acestor raspunsuri ia jumatate de minut. Si apoi, daca prima intrebare e ok pentru blitz, a doua e prea complicata si se baseaza pe o informatie destul de ingusta. 7. Chihlimbar. Intrebarea nu este facuta pentru a fi luata. Heraldica e o stiinta destul de incurcata, si s-ar putea sa avem suprize daca am verifica ce inseamna, conform ei, bulinele, fonul albastru si culoarea galbena... Sigur, aceea ca pe stema e o coroana, e o ingustare extraordinara la Kenigsberg (vedeti si stema Chisinaului, printre altele). 10. Sarut. Sarut - schimb de saruri? Da, este sugestiv, dar absolut alogic. Asta cit trebuie sa te saruti (si cu cite persoane), pentru a-ti echilibra componenta sarurilor in organism? 12. (blitzul triplu) Cursele de cai, femeile, agricultura. Chiar nu cred c cineva dintre organizatori credea ca vre-o echipa va raspunde corect la blitz. Sunt atitea metode de a falimenta, incit este nevoie de ingustari mult mai concrete pentru ca asa intrebari sa fie luate in 20 de secunde. De exemplu, la primele doua am raspuns „jocurile de noroc” si „casatoria”, ceea ce corespunde logicii raspunsurilor corecte, dar e maxim ce se putea face in secundele celea. Cel mai tare in intrebare m-a rupt sursa. 15. Paris. Întrebarea „ce au ei in comun” poate fi luata. Toti au un tata in comun - deja induce in eroare. Si desi unde locuia tatal lor coincide cu ce au ei in comun, raspunsul nu se ia - maxim se ghiceste. Asta e numai prima runda. La fel sunt si urmatoarele (intrebarea cu demonii lui Maxwell tot nu poate fi luata - noi am facut jack pot doar fiindca eu cunosc aproape pe de rost sursa, insa Maxwell este renumit in primul rind pentru aportul sau in electrostatica si nu in termodinamica, si daca la demoni poti ajunge prin opozitia cu ingerii, la Maxwell sigur nu iesi). Sigur, au fost si intrebari extrem de frumoase - Emblema olimpiadei, Lista neagra, desenele cu logouri, copyleft, Tom Hanks, etc. Dar ele nu au fost suficiente pentru a face s dispara senzatia ca am fost prostit - eu venisem sa vad o cupa cu intrebari interesante mie, dar am nimerit la o cupa cu intrebari care erau interesante organizatorilor, sau erau interesante din puncul de vedere a informatiei initiale, sau erau interesante fiind mai complicate decit acele facute de Lareme, sau erau interesante fiidca nu puteau fi luate. Desigur, asta e parerea mea personala. Si competitia ramine competitie indiferent de aceea cum sunt scorurile: de 3 la 2 sau de 11 la 10. Dar am de adaugat o mica observatie - cineva din o echipa din Rusia care a participat la campionate internationale, spunea ca la antrenamente ei nu joaca intrebari din diviziile din Moskova - rata de luare a intrebarilor celea e de 15 - 20 la suta, fata de rata de 50% - 60% la intrebarile din competitiile din ligi sau de nivel international. Asa ca nu sunt sigur ca scopul unui autor de intrebari CUC e sa faca un pachet din care nimeni nu va putea raspunde nici o intrebare. Iar scopul unui redactor de intrebari e sa verifice daca intrebarea poate fi luata fara a cunoaste raspunsul exact sau fara cunostinte din domenii foarte inguste.
72 Scris de Octavian Sireteanu , la 29-09-2008 05:37 Trimite cu orice denumire, ca oricum o sa le aranjez eu pe urma.
71 Scris de Vitalie Surugiu , la 29-09-2008 05:14 am facut niste foto la cupa, nu multe, oricum sa le trimit? Cum sa numesc mesajul?
70 Scris de Vitalie Surugiu , la 29-09-2008 05:10 tat ii normal, principalu Ooameni sa fim, ca oricum intr-o buna zi o sa murim
69 Scris de Octavian Sireteanu , la 29-09-2008 05:05 Domnisoara e Lina. Posibil a fost o neintelegere.
68 Scris de Turnul Alb , la 29-09-2008 04:56 cu privire la intrebarea despre Paris, nu stiu ce a facut Vitalie, dar un alt membru Turnul Alb, Sergiu Calmic (eu), m-am apropiat dupa runda a 2-a de domnisoara care pe foto e la marginea din dreapta si ea mi-a spus ca trebuia de raspuns "cimitir" asa ca cred ca a fost o neintelegere. de aceea n-am mai contestat. sper se rezolva.
67 Scris de Octavian Sireteanu , la 29-09-2008 04:53 Bine, modific. Sper sa nu se supere celelalte echipe.
66 multumesc Scris de Roman Leca , la 29-09-2008 04:51 bravo Echipa Asachi. am primit o placere enorma de la joc. si mi-a placut nespus colectivul cu care am jucat. multumesc celor din Asachi pentru pachetul original de intrebari si celor din Xpirience pentru contributie enorma la joc.
65 Scris de Vitalie Surugiu , la 29-09-2008 04:47 Octav, sincer vorbind, am raspuns ca prin minune anume Paris. Nu shtiu cum ne-a venit aceasta idee globala, dar asha este. Ca demonstratie (daca se accepta asha demonstratie ) pot sa arat maculatorul meu, unde intotdeauna scriu asha: R.N.... (adica raspunsul nostru) shi R.C. ... (adica raspunsul corect) La aceasta intrebare e scris: R.N. Paris (+) R.C. Paris (+) inseamna ca am luat intrebarea
64 Scris de Octavian Sireteanu , la 29-09-2008 04:37 Vitalie, raspunsul la intrebarea 15 este: Paris. Imi dai cuvantul de onoare ca ati raspuns asta? ca eu normal ca nu mai am foitele. Stiu ca te-ai apropiat de mine dupa runda 1, dar nu am reusit sa discutam. Astept confirmarea. Apropo, la intr. 15 in fise scrie ca nu a raspuns nimeni.
63 Scris de Dabija Orest , la 29-09-2008 03:49 intrebarile kam grele, da forti bune pt ca multe o fost de logika, da nu ka la alte kupe anterioare unde trebuia de avut la mai toate intrbarile cunostintze ... peste inalt, forte multe imagini = foarte interesant, cu exceptia a circa 10 intrebari, se poate spune k celelalte o fost super tari sha bune rau, kstatii so vazut k asaki e prima ekipa din klasament
62 Scris de Dabija Orest , la 29-09-2008 03:49 intrebarile kam grele, da forti bune pt ca multe o fost de logika, da nu ka la alte kupe anterioare unde trebuia de avut la mai toate intrbarile cunostintze ... peste inalt, forte multe imagini = foarte interesant, cu exceptia a circa 10 intrebari, se poate spune k celelalte o fost super tari sha bune rau, kstatii so vazut k asaki e prima ekipa din klasament
61 Scris de Veronica Vragaleva , la 29-09-2008 03:34 As vrea sa multumesc si eu pentru placerea de a ne afla ieri la un eveniment superb organizat cu intrebari net superioare celor, ce se fac de obicei la o cupa. Felicitari Xperience!!! Cum a remarcat cineva ieri, sunteti, probabil, unica echipa care a cistigat o cupa de vara nefiind in Superliga... Apropo, mie, persoanal, mi-au placut cam toate (cu unele exceptii expuse personal ieri autorilor) intrebarile, cu toate ca erau destul de complicate, dar foarte interesante. Imi aduc aminte cind Octav dupa Cupa Eliade a scris ca se simpe un pic retardat...cam asta era si starea mea dupa Cupa Vasile Trotiuc.... cred ca e o chestie de "contact" in perceperea si formularea intrebarilor... Oricum, intrebarile, repet, chiar mi-au placut!!! BRAVO ORGANIZATORILOR!!!!!!
60 Scris de Vitalie Surugiu , la 28-09-2008 23:54 Asa o intrebare globala. Contestatii se mai primesc? Nu de alta, dar nu am gasit regulamentul Cupei V. Trotiuc shi ca la intrebarea a 15-a noi (Turnul Alb) am raspuns Paris, raspuns care ni s-a considerat gresit (chiar daca l-am contestat in timpul Cupei), dar care e corect totushi conform pachetului de intrebari a Cupei
59 Scris de Vitalie Surugiu , la 28-09-2008 22:38 Personal mi-a placut aceasta cupa, desi a fost una foarte grea (apropo, atunci cand vin multe echipe noi ar fi foarte bine ca intrebarile sa fie mai luabile) Cat despre care a fost cea mai buna cupa pana acum, ramane a fi o apreciere subiesctiva, totusi. Pentru mine, de exemplu, Cupa Eliade, cel mai mult nu mi-a placut, pe cand Cupa Vasile Trotiuc e pe pozitia a doua in topul preferintelor. Ca sa facem o apreciere general subiectiva, s-ar putea de efectuat un sondaj de opinie pe site. Oricum, apreciez orice cupa care se organizeaza pentru ca e o munca enorma sa alcutuiesti un pachet de 36-50 de intebari. s-apoi sa-i satisfaci pe toti, ca in fabula ceea rusesca, tata, fiul si magarul, e imposibil
58 Scris de Octavian Sireteanu , la 28-09-2008 22:21 Am publicat rezultatele si pachetul de intrebari.
56 Scris de Ion Verdes , la 28-09-2008 20:28 Ce a placut: Denumirea cupei Premiile pentru jackpoturi Totalurile rundei se anuntau cind toti erau prezenti in sala Organizare foarte buna Imagini Color Ce nu a placut: ~70% din intrebari Cupa Eliade a fost cea mai buna pina acum imho, intrebari superbe, asta e parerea mea obiectiva si nu e spusa cu rau pentru echipa Asachi, mai mult cu lauda pentru LAREME. Oricum, un maaaaaaaaaare multumesc pentru eveniment
55 Scris de Andriana Putuntica , la 28-09-2008 11:50 Din pacate echipa Green Light nu mai vine
54 inregistrare Scris de Mihai Girnet , la 28-09-2008 11:39 Intel vine la joc
53 Scris de Vasile Trotiuc , la 28-09-2008 11:12 Succes tuturor echipelor la cupa!
51 Scris de Alina Dolghier , la 28-09-2008 10:06 Vasea Trotiuc are ceva in comun cu solistul de la Brainstorm, care a cantat ieri in scuar:D Cel putin mie asa imi pare Sper ca pentru Vasea asta-i compliment
50 Scris de Ion Verdes , la 28-09-2008 00:51 Echipa "Doi intr-un fotoliu" se inscrie ))
49 Scris de Patricia Zghibarta , la 27-09-2008 22:33 Echipa Apeiron va participa la aceasta cupa...
48 Echipa Deja Vu ! Scris de KrisTina Munteanu , la 27-09-2008 12:01 "Deja Vu" tot vine....
46 Scris de Rodica Timotin , la 26-09-2008 23:48 si Zahar Tos numadecit vine..
44 Scris de Breahna Irina , la 26-09-2008 22:20 Spre marea mea fericire, Nuri tot vine!
43 Scris de Corneliu Rosca , la 26-09-2008 20:36 Inca o echipa cu componenta si nume inca necunoscut si care sper sa fie cunoscut pana duminica la 15.00 ) Oricum inscrieti inca o echipa..
39 Scris de Breahna Irina , la 25-09-2008 22:56 Kipitok shi insamna "poate", voi shi nu ne uvajitzi ?
38 Scris de G G , la 25-09-2008 22:04 poate sh kipitok :D
35 Scris de Iulia Sirghi , la 25-09-2008 10:29 Si Hyperpoint vine, desi in format redus. Of oamenii astia sunt foarte greu de convins
34 Scris de Sandu COICA , la 25-09-2008 10:22 MIX participa, chiar daca componenta va fi incompleta... S-a demonstrat deja ca asta nu afecteaza performanta unei echipe bune
33 Scris de Robu Sergiu , la 25-09-2008 08:43 WTH participa
29 Scris de Marcel Spataru , la 24-09-2008 19:55 2 Olga - Eu stiu toate detaliile de la si pana la. Si va asigur ca nu era nici o sansa sa trimitem pe cineva. Detalii - doar pe privat, petru ca nu vreau sa arunc pietre in public.
28 2 Olga Scris de Eugene Zinkovsky , la 24-09-2008 19:49 unde ai fos tu Olga pina acum
27 da voi ati auzit de asta? Scris de Olga Rosca , la 24-09-2008 19:37 http://www.edu.md/?lng=ro&MenuItem=8&Article=764
26 Scris de Andrei Lutenco , la 24-09-2008 15:13 Octavian, sper ca te revansezi pentru intrebarile de la C. Eliade. Am o pofta nebuna de miros de creieri arshi...
25 Scris de Andrei Lutenco , la 24-09-2008 15:08 din respect pentru VASEA...Lareme vine
24 Scris de Eugenia Grosu , la 24-09-2008 14:40 Dar de ce atunci e Mix-ului sau Acord-ului?
22 Scris de Marcel Spataru , la 24-09-2008 14:16 "Asachi-ei", pentru ca este o echipa, deci este feminin
21 Scris de Eugenia Grosu , la 24-09-2008 14:13 Foarte dragutza poza Asachi-ului....
20 Scris de Vitalie Surugiu , la 24-09-2008 13:00 Vad ca intradevar nu se va mai face nici-o licitatie, asha ca Turnul Alb vine.
19 Scris de Marcel Spataru , la 24-09-2008 12:20 Acum inteleg de ce Octavian a insistat sa faca Cupa asta duminica asta
17 Sorry Maxim! Scris de Sebastian Iustin , la 24-09-2008 11:38 Mii de scuze! Maxim nici nu am observat micro-mesajul tau! Deci la cupa va fi o singura echipa SER, da in schimb ce echipa...
16 Sorry Maxim! Scris de Sebastian Iustin , la 24-09-2008 11:38 Mii de scuze! Maxim nici nu am observat micro-mesajul tau! Deci la cupa va fi o singura echipa SER, da in schimb ce echipa...