EVENIMENTE
QUIZUL (în curând)
Quiz dedicat drepturilor omului 11 dec
Zicerea momentului
Omul cu adevarat superior este omul prudent atunci cand chibzuieste, pentru ca analizeaza toate riscurile posibile, dar care este cutezator cand trebuie sa actioneze. (Herodot)
Statistici despre site Membri: 24433
Stiri: 2778
Linkuri: 14
Vizitatori: 37445744
CB Workflows Accesul restrictionat la aceasta sectiune. Autentificare obligatorie.
Acasa
Campionatul XII - Etapa 6
Pagina 1 din 2
Pe 19-20 aprilie a avut loc a 6-a etapa a Campionatului CUC. Jocurile sau desfasurat ca de obicei: Sambata - la 15.30 , Liceul Gaudeamus - pentru Ligi si Divizii; Duminica - 14.00 , Liceul Gaudeamus - pentru Superliga.
Etapa a fost prezentata de Kakulla , Maktub si Chipitoc in Ligi si Divizii. Zombii a prezentat in Superliga.
Pachetul de intrebari din 15 martie 2008 (Etapa 3 - Ligi / 2 - Divizii) partialPachetul de intrebari din 05 aprilie 2008 (Etapa 4 - Ligi / 3 - Divizii) Pachetul de intrebari din 12 aprilie 2008 (Etapa 5 - Ligi / 4 - Divizii) Pachetul de intrebari din 19 aprilie 2008 (Etapa 6 - Ligi / 5 - Divizii)
Numai utilizatorii inregistrati pot comenta. Te rog sa intri in sectiunea privata.
Vizualizari: 19254 126 Scris de Fala Alexandru , la 27-04-2008 17:07 Hristos a inviat! Felicitari cu Sfintele Pasti! Va doresc sa aveti parte de caldura sufleteasca si cit mai multe bucurii!
124 sustzin pe artiom Scris de anastasia :) , la 25-04-2008 09:49 il sustzin pe artiom, pai shi de ce sa nu-l sustzin, in fine suntem intr-o ekipa, shi eu am ramas FOARTE dezamagita in privintza comportamentului unei ekipe (sa nu dam nume) a cam ieshit la suprafatza un gest de fatzarnicie
123 D-nului Roman Leca Scris de Artiomov Artiom , la 25-04-2008 01:18 Privitor la calitatea citirii intrebarilor, pachetul a fost primit de noi la 16.00 shi posibilitatea de al citi mai devreme era foarte mica; mai era shi neplacerea de a asculta comentarii din sala la orice gresheala facuta, ceea ce un pic deruteaza in procesul citirii. Daca unii membri ar unor echipe ar fi mai intzelegatori shi mai rabdatori, presupun ca totzi ar avea de cishtigat No offence p/u cei ce se simt cu muska pe caciula
122 intrebare Scris de Ileancik oduvancik , la 25-04-2008 00:56 la toate celelalte editii este asa statistica ca nrul de intrebari luate din 50; la etapa 6 o sa apara asa informatie?
121 Scris de Marcel Spataru , la 24-04-2008 05:14 2 Octavian - eu chiar nu tin minte despre care numar al revistei a intrebat Fala. Mai mult decat atat, nu cred ca era relevant anume numarul revistei. Da, eu cunosteam, mai mult sau mai putin, oamenii care fusesera prezentati pana la numarul 12, si din cei pe care mi i-am amintit am ales Mahatma Ghandi pentru ca se potrivea cu Vasco da Gama si apartheidul din Africa de Sud... Si inca Natan o zis: "Super!" la versiunea cu Ghandi, desi eu chiar nu eram sigur...
120 Scris de Octavian Sireteanu , la 23-04-2008 13:14 Am privit si eu Erudit Cafe acum prin internet (doar ca fara sunet). Imaginea mi s-a parut mai buna ca la prima emisiune, nu stiu sunetul.
119 Scris de Octavian Sireteanu , la 23-04-2008 12:07 Eu sper ca acusi cineva o sa se apuce sa fac tvrip la Erudit Cafe ...
118 Scris de Octavian Sireteanu , la 23-04-2008 12:04 Referitor la intrebarea de duminica din Superliga, referitor la mari personalitati (una dintre ele). Am gasit nr.7 al "100 mari personalitati" si este despre Leonardo da Vinci. Nr. cu Mahatma Gandhi era al 6-lea! Gresesc eu undeva?
117 makes sense now Scris de Alex Railean , la 23-04-2008 11:54 Ah; se presupune ca echipa care a alcatuit intrebarile nu va raspunde la intrebarile sale; atunci introducerea coeficientului e justificata. Pur si simplu eu am crezut ca echipa nu doar primeste gratuit 10 puncte (raspunde la propriile sale intrebari); dar mai are si un *N bonus pentru celelalte intrebari (poate sa fie asa ca echipa sa aiba mai multe puncte decit au fost intrebari) %-) Despre 'decizie' vs 'propunere' - nesincronizare la nivel lingvistic.
116 Scris de Capatina Alexandru , la 22-04-2008 18:38 Hmm, Koreea, mi-am amintit o gluma. Cel mai mare cosmar pentru un ciine e sa se trezeasca intre Koreea de Sud si Koreea de Nord.
115 Scris de Octavian Sireteanu , la 22-04-2008 18:26 Marcel, dar tu pana la urma, esti in Coreea de Nord sau Coreea de Sud?
114 Scris de Doina Leca , la 22-04-2008 17:46 daca ar fi sa privim maratonul ca pe o etapa de campionat, nu cred ca Zahar Tos, K19 sau Mind Hunters ar s-ar simti justificat ofensati de ar participa alaturi de Sirius la alcatuirea si redactarea intrebarilor
113 Scris de Marcel Spataru , la 22-04-2008 17:42 da, mea culpa. 1.25... blin, iaka ce face o noapte dormita in autobus si alta in avion... da maine tre sa dau consultanta de cel mai inalt nivel... jestoca. ps. da coreenii nu graiesc nika engleza...
112 Scris de Lilian Bejan , la 22-04-2008 17:07 50/40=100%/80%=1.25 P.S. daca raspunde la toate 40, va avea 50 puncte (nu 40*1.2=4
110 Scris de Capatina Alexandru , la 22-04-2008 16:43 Alina nu cred ca seful va avea ceva impotriva :D
109 Scris de Octavian Sireteanu , la 22-04-2008 16:37 Dar eu insist ca ar trebui sa fie 1,25
108 Scris de Marcel Spataru , la 22-04-2008 16:29 2 Alex Railean: In primul rand, hai sa nu incurcam deciziile cu propunerile. In al doilea rand, coeficientul chiar tre sa fie 1.2, pentru ca 10 intrebari reprezinta o cincime. Adica daca echipa raspunde la 10 intrebari din 40, se va considera ca ea a acumulat 12 puncte.
107 Scris de Octavian Sireteanu , la 22-04-2008 15:13 Sensul era invers. Ar fi fost corect nu 1,2 ci 1,25. Adica echipa joaca doar 40 de intrebari din 50 (la restul are minus). Mie nu-mi place ideea sa utilizam acest sistem in cazul dat. Mai bine punem 3 echipe sa organizeze Maratonul asa cum trebuie, decat sa incercam sa-i impacam pe toti.
106 Scris de Alex Railean , la 22-04-2008 15:02 Quote: echipe organizatoare vor juca cu un coeficient de 1.2 Nu inteleg rationamentul acestei decizii; poate ai in vedere coeficientul va fi e acelei echipe vor fi micsorate (deoarece o parte din ele au fost obtinute 'for free'). Sau eu nu am inteles corect intentia.
105 Scris de Octavian Sireteanu , la 22-04-2008 13:55 Am gasit articolul din Regulament. Cu asta am rezolvat 1 problema. Acum, totusi, unde in pachetul din 12 aprilie sunt intrebarile mentionate?
104 Scris de Marcel Spataru , la 22-04-2008 13:49 In acest caz eu prefer ca toate cele 50 de intrebari sa fie pregatite de Sirius. Ei au experienta de ani de zile si in plus sunt echipa din Superliga. Celelalte doua echipe pot ajuta la organizare.
103 Scris de Octavian Sireteanu , la 22-04-2008 13:45 Am publicat pachetul din 12 aprilie 2008 (vedeti in stire). Nici pomeneala de asa ceva, mai ales ca am redactat acel pachet si mi-as fi dat seama. Andrian, unde ai jucat tu acele intrebari?
102 Scris de Alina Cazachevici , la 22-04-2008 13:43 Ok, Andrian, da care este solutia ta? Sa lasam la o parte toate ocupatiile noastre, si sa ne apucam de studiat toata baza de intrebari pana la ultima intrebare? In plus la asta ar trebui de studiat si baza de intrebari a Rusiei, pentru orice eventualitate. Cred ca seful meu va fi incantat de asa perspectiva. In caz contrar, niciodata nu stii care informatie a fost deja utilizata pentru intrebari si care nu.
101 2 andrian andrusha Scris de Vasile Trotiuc , la 22-04-2008 13:39 Va propun sa va evidentiati NU prin: 1. Adresari de genu "fata cu ochilari", caci prin asta demonstrati lipsa celor 7 ani de acasa. Va reamintesc ca in lumea civilizata se adreseaza cu numele si prenumele. 2. Adresari ironice de genu "Olguta", caci nu cred ca va cunoasteti cu Olga. 3. Strigate pe site, caci este de ajuns sa scriti mesajul intr-o singura rubrica NU in mai multe ca sa fiti auzit. 4. Acceptul ca exista o ultima instanta, deciziile careia sunt irevocabile. Asa se procedeaza in orice sport. 5. Acceptul cu in lumea asta nu exista nimic ideal. Chiar si la campionate mondiale se anuleaza intrebari. Da prin: 1. Joc exceptional in CUC. 2. Alcatuirea intrebarilor calitative. 3. Organizarea unei Cupe Echipei in care jucati. 4. Transmiterea lui Marcel temelor pentru Erudit-Cafe. 5. Note bune la liceu (facultate).
100 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Scris de andrian andrusha , la 22-04-2008 13:35 Mai repet, nu trebuie ca jocul de CUC sa se transforme intr-o victorina pe tema "Cel mai fidel utilizator al site-ului www.cuc.md".
99 RE Octav& Co Scris de andrian andrusha , la 22-04-2008 13:32 Intrebarile despre care este vorba au fost jucate in Divizii la data de 12 aprilie 2008. Rog sa verificati acest fapt
98 2 andrian Scris de Alina Cazachevici , la 22-04-2008 13:29 Nu pot raspunde pentru toate intrebarile mentionate de tine, dar intrebarea cu Nikon nu a fost copiata mot-a-mot, deoarece ea in genere nu a fost copiata. Am vazut cu ochii mei sursa informatiei (shi nu e de pe cuc.md) shi am participat la formularea intrebarii. Si faptul ca 2 oameni diferiti in perioade de timp diferite au considerat aceasta informatie interesanta, si au stiut s-o formuleze in intrebari, inca nu vorbeste despre faptul ca autorii sunt lenesi si nu cauta intrebari noi, ci doar le utilizeaza pe cele existente in baza.
97 Scris de Veronica Vragaleva , la 22-04-2008 13:17 de acord cu Octav in ceea ce tine de necesitatea participarii echipelor organizatoare
96 Scris de Octavian Sireteanu , la 22-04-2008 13:07 Inca ceva, Andrian, am incercat sa gasesc in regulament textul referitor la repetarea intrebarilor si nu l-am gasit. Daca il are cineva - dati-mi si mie o legatura.
95 Scris de Veronica Vragaleva , la 22-04-2008 13:07 De acord cu Roman. Marcel, lamureste-ma te rog cu acest 1.2. Mersi anticipat
94 Scris de Octavian Sireteanu , la 22-04-2008 13:05 Andrian, in ce etapa au fost citite acele intrebari, fiindca eu personal le-am auzit doar de la autorii originali si mai mult niciodata? Marcel, eu propun ca Maratonul sa fie organizat de Sirius, Zahar Tos si K-19 (acelasi sistem cate 20 de intrebari) + sa gasim o persoana ce nu joaca si ar dori sa prelucreze pachetul impreuna cu echipele. Sistemul acela cu echipe ce prezinta si joaca - cred ca nu e potrivit sa fie utilizat de aceasta data. L-am utilizat o data pentru ca erau 100 de intrebari.
93 Scris de Roman Leca , la 22-04-2008 13:00 se referea la mesajul lui Andrusha Marcel, varianta 1 suna plauzibil. Nu cred k e corect sa privam o echipa de joc si sa punem in capul ei 50 intrebari. de altfel, dak fac 5 echipe intrebarile, deja sunt shanse ca o sa avem un cuc cel putin divers.
92 Scris de Roman Leca , la 22-04-2008 12:58 CAPS LOCK este un atribut esential in fraza precedenta?
91 Scris de Marcel Spataru , la 22-04-2008 12:54 Referitoare la organizarea Maratonului. In mod normal, conform procedurii, Maratonul trebuie sa fie organizat de cele patru echipe care organizeaza ultima etapa in Superliga si Ligi. In orice caz Maratonul din acest sezon va avea 50 de intrebari. Exista trei solutii pe care eu le vad: 1. Organizarea Maratonului de Sirius, Zahar Tos, K19, Mind Hunters si inca un autor independent - fiecare grup cate un pachet de 10 intrebari. In clasamentul general al Maratonului cele patru echipe organizatoare vor juca cu un coeficient de 1.2 (adica numarul de raspunsuri corecte oferite de echipe se vor inmulti cu acest coef.) 2. Organizarea intregului Maraton de o echipa de autori independenti. Problema e ca nu cred ca gasim acuma un asemenea grup foarte usor. Se apuca cineva de cautat? 3. Organizarea intregului Maraton de Sirius. Problema - Sirius nu va putea concura. Aceasta solutie este acceptabila doar cu acordul echipei Sirius.
90 ??????? Scris de andrian andrusha , la 22-04-2008 12:41 EU CRED CA ESTE O REACTIE ABSOLUT NORMALA DUPA INCIDENTUL CU INTREBAREA "CIPRU". dACA E SA FIM OBIECTIVI, ATUNCI SA FACEM ACEASTA IN TOATE CAZURILE!!!!!!
89 CONSILIULUI STRATEGIC CONTESTATIE Scris de andrian andrusha , la 22-04-2008 12:38 Stimati Domni dupa cum am spus afisez intrebarile jucate in etapa a patra Divizii, care au fost copiate mot-a-mot de pe www.cuc.md Obiceiul din provence http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&Itemid=53&limit=10&limitstart=100 Elementul Chimic http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&Itemid=53&limit=10&limitstart=100 Alter ego secolului xxi http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&Itemid=53&limit=10&limitstart=120 Crima minciunii cu staif http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&Itemid=53&limit=10&limitstart=140 Reforma lui Nicon http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&Itemid=53&limit=10&limitstart=170 Sistemul lui Iorga http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&Itemid=53&limit=10&limitstart=170 Tinand cont de faptul ca aceasta este o incalcare grava a Regulamentului rugam sa anulati aceste intrebari cu ulterioara revizuire a rezultatelor etapei. ASTEP REZOLUTIA DVS!!!!
88 Scris de Lilian Bejan , la 22-04-2008 12:16 sunt multumit de sistemul actual: 1. calitate mai buna a intrebarilor citite (or, acesta s-ar parea ca e scopul echipei organizatoare) 2. efort in alcatuire diminuat substantial (de 2,5 ori). mai este si un adevar, pe cat de banal, pe atat de neinteles (s-ar parea): nu conteaza numarul de intrebari ale echipei ce-au fost citite, oricum 20 trebuie alcatuite chiar daca sunt si puncte slabe ce trebuie eliminate: 1. cei ce citesc nu intotdeauna stiu ce-i acolo 2. pana/dupa/pe parcursul citirii apar uneori comentarii de genul "asta nu e a noastra". nu e onest.
87 Scris de Zarea Ion , la 22-04-2008 12:03 Doina, nu cred. Imagineaza-ti: noi am fi venit cu toate 50 de genu care au fost ale noastre, iar in alte ligi erau sa se joace intrebari de genul "cauciuc"-ului. Justice?
86 Scris de Doina Leca , la 22-04-2008 10:33 indiferent de proteste, sistemul cu 20 de intrebari de la fiecare echipa organizatoare e unul bun. desi simt ca prea ne-am jucat cu ferestraul si in sezonul urmator o sa fie fiecare cu ale lui 50 maratonul cum se va organiza? (mai exact, cine anume?)
85 Scris de Roman Leca , la 22-04-2008 09:13 fiind dat faptul ca prima si cea mai importanta regula este bunul simt, o sa fac abstractie de abundenta de comentarii cu limbaj caracteristic (cu toate ca tare mi-as fi dorit). incep cu faptul ca invidiez strasnic (si totusi alb ) liga C pentru ca li s-au citit intrebarile cel putin acceptabil. la noi lectura intrebarilor a lasat mult de dorit, multe au fost pt moment incomprehehsibile, fapt care a conditionat rezultatele jocului. as sugera organizatorilor sa fie un pic mai exigenti in ce priveste MACAR echipa organizatorie. sa vie MACAR CU JUMATATE DE ORA mai inainte ca sa faca cunostinta cu pachetul de intrebari. imi cer scuze in fata echipei Kakulla daca am jignit pe cineva. urmaream de fapt niste corectari simple. P.S. Nuri, voi nie netz stricat tat orgazmu psiholojik cu 9:9-le ista. P.P.S. zato am facut istorie :D
84 Scris de Veronica Vragaleva , la 22-04-2008 08:06 2andrianandrusha: cred ca in loc de lectiile de instruire ce tin de perfectionarea echipelor si a autorilor intrebarilor, in divizii ar trebui citite niste reguli de bun simt si concentrare a atentiei!!!Imi pare rau ca generalizez, UNOR echipe le-ar fi trebuit astfel de lectii... In primul rind, revede Regulamentul. In al doilea rind:exista o comisie de contestatii, formata, pentru voi, din membrii Consiliului Strategic, care in virtutea experientei si intelectului pe care il au, sunt considerati demni de a lua o decizie sau alta in ceea ce tine de intrebarile jucate. In al treilea rind: stai cam slab cu intelegerea. S-a lamurit o data ca prezentatorii din divizii AU CU SIGURANTA ALTCEVA DE FACUT decit sa vina simbata de simbata sa va organizeze jocul, si, as mentiona ca, cu o asa atitudine, o sa faceti , pardon, n-o sa faceti cuc deloc. Nu stiu daca ai remarcat, dar o buna parte din cei, ce veneau regulat la primele etape, au renuntat din cauza limbilor ascutite a unor jucatori din divizii.. Oameni buni!!! Daca tineti la joc, controlati-va pornirile si atacurile personale!!! Fiti macar inteligenti la nivelul, la care pretindeti ca sunteti!!!! Cu respect, Veronica
83 CUC ASEM Scris de olga lopusanschi , la 21-04-2008 19:22 CUC ASEM: Joia asta, la 17.30, ca de obicei la ASEM. Eu aduc intrebari de cuc, restu aduc svoiak, cine nu aduce svoiak - aduce ciocolata
82 2 Doina Leca Scris de Mariana Cibotari , la 21-04-2008 18:33 de ce Doina zici k liga C ar avea ceva impotriva voastra? de fapt noi va respectam mult (pe Xp adik)..cel putin aste vbesc din numele echipei mele.. in rest..etapa a fost ok, desi noi am jucat aiurea de tot..mde, asta e..asteptam next time
81 Pentru Olguta moderatoarea in Divizii Scris de andrian andrusha , la 21-04-2008 17:49 Stimata Olguta, Dvs prin anularea intrebarii cu "Cipru" ati provocat o reactie in lant. Daca e sa vorbim despre Regulamentul si principiile jocului, atunci as vrea sa remarc ca la Etapa a patra in Divizii au fost jucate intrebaricopiate mot-a-mot de pe site-ul CUC.md. Insa Regulamentul clar spune ca nu se admite prezentarea de intrebari care au fost deja jucate. Atfel, in cazul dat la fel am putea solicita anularea acestor intrebari. PS. Am depistat aceste nereguli saptamana trecuta citind intrebarile din baza de date www.cuc.md, dar nu le/am atras atentia. Acum insa cand am vazut ca asa e treaba, imi pun si eu unele semne de intrebare? Promit in scurt timp sa afisez intrebarile care au fost copiate, dar Va spun ca am observat cel putin trei. ASTEPT UN RASPUNS MOTIVAT DIN PARTEA DVS!!! SI INCA UNA: DE CE NU A FOST ANULATA SAU REJUCATA INTREBAREA CU "CATS" DE SAMBATA ASTA, DACA DOMNUL MODERATOR SINGUR A RECUNOSCUT CA INTREBAREA NU A FOST FORMULATA CORECT?????
79 2 Olika Scris de Eugene Zinkovsky , la 21-04-2008 15:59 La asem o sa fie ceva aceasta saptamyna? daca da , cind? Merci anticipat
78 Scris de Veronica Vragaleva , la 21-04-2008 08:34 Mersi mult echipei Zombi pentru intrebari foarte bune (cu unele exceptii) si pentru o organizare si mai buna. Chiar se simt anii de CUC dupa felul in care ati organizat etapa. Mersi mult pentru interporetarea piesei muzicale (chiar daca nu mi s-a parut o intrebare de cuc, mi-a placut mult interpretarea cintecului). In rest, bravo ACORD si bravo toate celelalte echipe.
77 Scris de Lilian Bejan , la 21-04-2008 00:07 In Liga C, etapa 6 a fost, de fapt, Culmea nedreptatii : XP - 18 intrebari luate, 13 puncte 10 lei - 22 intrebari, 12 puncte F7 - 21 intrebari, 7 puncte G6 - 12 intrebari, 7 puncte Kolaphos - 10 intrebari, 3 puncte k19 - 14 intrebari, 1 punct
76 Scris de Doina Leca , la 20-04-2008 16:34 Mie mi-au placut unele intrebari din jocul de ieri. Si un plus in dificultate e "la locul lui". De altfel, jocul s-ar reduce la cine scrie mai repede, mai caligrafic, mai colorat si mai interesant "arborele de cauciuc", iar eu chiar nu as intelege de ce mai jucam cuc. In rest, fug sa recuperez golurile din literatura (despre filme las sa se preocupe viitoarea echipa, despre care sper sa nu mai incapa pe 2 scaune :D ) Apropo, liga C, voi aveti un complot impotriva noastra?
75 Scris de Kotenko , la 20-04-2008 14:16 Multumesc, Ileana. De cind asteptam o lauda :D Si eu sunt partial de acord cu tine, trebuie sa fie in toate ligile aceleasi conditii aproximativ.
74 2 Rita Scris de Ileancik oduvancik , la 20-04-2008 14:13 da..deacord ca atunci e simplu... dar cand intr-o liga se specifica , dar in alta -nu, unii devin avantajatzi si altii -nu ... in fine, asta nu prea conteaza..intreaba o fost tare nice
73 History Scris de Kotenko , la 20-04-2008 13:37 Ileancik, eu sunt autorul intrebarii cu history. Si consider ca nu trebuia sa se specifice ca tre de gindit in engleza, deoarece s-a spus ca e vorba de feministele americane. Din intrebare era evident ca despre isotrie se vorbeste. Daca mai spui si "ginditi in engleza", atunci e prea simplu. Parerea mea.
72 Ileana says : Scris de Eugene Zinkovsky , la 20-04-2008 13:20 none taken. Dar who ever a citit in C, a zis de gandit in engleza, right?
71 Scris de Zarea Ion , la 20-04-2008 13:16 Ileana, no offence, da eu mereu scriu cu diacritice, si intrebarile celea doua pe care le-ai mentionat nu au fost ale mele
70 Scris de Eugene Zinkovsky , la 20-04-2008 13:12 Mie mi-a placut pachetul jucat, nu pot sa reproshez nimic la intrebarea cu Regele Lear (care am luat-o), General Lee, Fibonacce,Macbeth. Intrebari bune, putzin mai complicate, in schimb, si satisfactzia de a raspunde la ele este mai mare. Scade randamentul, dar mai intii a parut jocul cuc, apoi randamentul. Nu mi-a placut intrebarea despre cauciuc, care e de clasa 2-a. Intrebarea cu cipru a fost anulata, din motive tehnice, chiar daca toate echipele si-au dat seama despre ce e vb. Intrebarea cu elementele Charly Chapplin... , marcile postale. Au fost putzine bracuri tehnice, dar in general e ok, Multumiri echipelor Chipitok, Mactub, shi citatelor echipei Kakula. Shi un grand merci redactorilor P.S. comentu *14 am scris eu
69 Ileana says : Scris de Eugene Zinkovsky , la 20-04-2008 13:05 Nuri : Extazy 9:9 a fost super Multumesc XtZi!!! mai ales dupa ce v-am intrecut cu 1, ne-ati ajuns din urma, si ultimile intrebari , erau suspans la maximum... a fost vreodata 9:9?! cat despre pachetul de intrebari, eu cred ca intrebarile lui Zarea ar fi fost mult mai ushor de luat, daca le auzeam citete de el.. de ex. sunt sigura ca Ion ar fi citit ”martzian” (adica shtia unde trebuiau diacritice in propriile intrebari).. la intrebarea cu History, in Liga C s-a mentionat ca trebuie de gandit in Engleza...in Liga A- Nu.. si cu toate ca noi am ajuns la Istorie..nu am tradus-o in engleza... si alte detalii tehnice, care cred ca arata inka o data, ca echipele care citesc intrebarile, trebuie sa aiba ocazia sa comunice cu autorii intrebarilor inainte de joc..si sa citeasca din timp intrebarile pt sine...astfel, s-ar exclude cazuri de genu celor intamplate ieri.
68 intrebari Scris de Paramzina Nadejda , la 20-04-2008 12:41 Eu ca membru echipei organizatoare nu pot obiectiv spune daca erau tare grele sau nu intrebarile, deoarece le shtiam raspunsurile , insa faptul ca citind unele din ele aveam nevoie de mai muuult timp ca sa intseleg despre ce este vorba...tot poate fi un fel de apreciere. Cit nu m-am straduit tot m-am cam bilbiit incercind sa citesc corect formularea (sorry liga B )
67 Scris de Alina Cazachevici , la 20-04-2008 12:34 Irina, merci mult! Sa inteleg ca la formularea acestei intrebari a fost folosita urmatoarea sura: http://en.wikipedia.org/wiki/Postage_stamp Atunci, citez de pe wiki: Although there have been several claimants to priority, it is generally held that postage stamps were first introduced in the United Kingdom of Great Britain and Ireland in May 1, 1840 as part of the postal reforms promoted by Rowland Hill. With its introduction the postage fee was now to be paid by the sender and not the recipient as heretofore, though sending mail prepaid was not a requirement. The first postage stamp, the Penny Black, while put on sale on the 1st of May, was postally valid from May 6, 1840; two days later the Two pence blue was issued. shi: Stamps have been issued in other shapes besides the usual square or rectangle, including circular, triangular and pentagonal. Sierra Leone and Tonga were among the first countries to have issued self-adhesive stamps in these instances some in the shapes of fruit; Bhutan has issued a stamp with its national anthem on a playable record, etc. Stamps have also been made of materials other than paper, commonly embossed foil (sometimes of gold); Switzerland made a stamp partly out of lace and one out of wood; the United States produced one made of plastic, and the German Democratic Republic once issued a stamp made entirely of synthetic chemicals. In the Netherlands a stamp was issued made of silver foil. Deci merge vorba despre cazuri unice, da nu despre faptul ca pe timpuri se mai utilizau si diferite metale, lemn, masa plastica sau matase. Daca nu am dreptate ca informatia prezentata in sursa a fost eronata, sunt gata sa recunosc acest fapt in schimbul argumentelor autorului intrebarii.
66 Scris de Ileancik oduvancik , la 20-04-2008 12:33 commentu nr 14 nu a fost scris de mine
65 Scris de Capatina Alexandru , la 20-04-2008 12:18 Da, vad intrebarea, si imi sustin in continuare afirmatia.
64 Capatina Alexandru Scris de Breahna Irina , la 20-04-2008 12:16 MÁRC, mrci, s.f. (adesea determinat prin „po_tal“) Mic imprimat emis de stat _i care, aplicat sau tiprit pe scrisori, pe unele colete etc., serve_te drept plat anticipat a transportului po_tal.
63 Intrebarea despre marci Scris de anastasia :) , la 20-04-2008 12:12 "Chiar daca acestea sunt niste simboluri de stat, ele pot fi usor vindute si cumparate. De cele mai dese ori au forma regulate, dar pot fi intilnite si sub forma hartii a statului pe care o reprezinta, sau forma unei banane daca aceasta este originara din Regatul Tonga din Oceanului Pacific. Astazi ele sunt fabricate preponderant din hirtie, dar pe timpuri se mai utilizau si diferite metale, lemn, masa plastica sau matase. Despre ce este vorba, daca se stie ca pentru prima data acestea apar in 1653 in Franta." Irina
62 p-ru Zarea Ion Scris de Viorel Chihai , la 20-04-2008 11:57 ???? Ion, nu fi ridicol. Sa inteleg ca intrebarile la primele doua runde au fost logice si luabile, si faptul ca in prima runda doar doua echipe din ligi au luat 4 intrebari, iar in a doua runda au fost citeva echipe care au luat maxim 3 intrebari, asta inseamna nu avem logica, eruditie, etc.????
61 Scris de anastasia :) , la 20-04-2008 11:48 ash vrea shi eu sa ma dau cu parerea: in primul rind, bravo NURI, ieri tot jokul aproximativ, tzineam cu voi, shi kiar mi-a placut ca atzi luat shi multe jackpoturi, da mai ales la intrebarea cu bob marley , toata seara ekipa noastra va pomenea de bine in al doilea rind pentru null zarea ion , de acord cu tine, jocul tre sa fie "intelectual" insa kiar shi eu care nu ma prea dadeam in aburi sa caut raspunsul, deoarece eram organizatori, pierdeam cam vreo 45 sec sa intzeleg ce ai vrut sa zici acolo... , no offence, dar poate ar trebui sa o luam mai moale?
60 Scris de Capatina Alexandru , la 20-04-2008 11:17 Au fost intrebari si bune si rele, si usoare si grele. De toate. Da runda cu Nuri - o rupt. Thx Nuri pentru suspans, si respect si uvajuha, we'll miss u ...
59 Capatina Alexandru Scris de Doina Dragutza , la 20-04-2008 11:11 In Franta s-a descoperit unul din precursorii marcilor postale, si nu prima marca oficiala din lume. Pe linga Franta existau si alte locururi pamintesti unde au aparut nu marcile postale, ci diferite idei si forme de plata a serviciului de dostavka. Gazda primei marci oficiale din lume a fost Marea Britanie, si mai precis vestitul "Penny Black". In intrebare sa spune de Franta si asta ne-a indus echipa sa raspundem gresit. Chiar va rog sa publicati intrebarea, poate n-am dreptate, deoarece n-o tzin minte exact.
58 2 Ion Scris de Alina Cazachevici , la 20-04-2008 10:53 Ok, chiar bravo echipei Xperience! Dar oricum raman la parerea ca intrebarea a fost prea complicata. Ceea ce tine de scor, da noi shi Nuri am luat 9 din 10, shi nu numai din cazua ca, da, eu fost intrebari mai usoare in runda ceea, dar si datorita jocului de echipa. Nu cred ca jocul trebuie sa fie numit intelectual sau nu numai in dependenta de scor. La intrebarea cu marci, chestia e ca eu am gasit sursa intrebarii, si daca nu gresesc informatia in continutul intrebarii a fost prezentata eronat. De asta si vreau sa vad inca o data intrebarea, cine stie poate gresesc eu.
57 Scris de G G , la 20-04-2008 10:42 Sunt Ion: Alina, intrebarea cu shirul fibonacci a fost raspunsa de catre XP. Dumnealor au atras atentie asupra numarului de silabe si au raspuns corect. mai mult decit atit, organizatorii trebuiau sa specifice ca nu e nevoie de a cunoaste limba engleza pentru a raspunde la intrebare. De aia cu marci, nu e a mea. As contesta-o, pentru ca din punct de vedere geometric dreptunghiul nu e o figura regulata.
56 2 Zerea Ion Scris de Alina Cazachevici , la 20-04-2008 10:31 Da, ai dreptate, intrebarile de CUC trebuie sa puna in miscare creierul nu doar petnru a cauta informatia cunoscute, ci shi pentru a construi lantul logic al intrebarii. Dar, au fost multe intrebari facute "ca sa nu fie luate de echipe" sau intrebarile la care formularea a fost la un nivel prost. Toti cunoastem sirul lui Fibonacci, insa intrebarea era de neluat la sigur. Imi pare ca intrebarea despre care intrebam, cu marcile postale e a ta, n-ai putea s-o publici pe site? Chiar mi-e interesant s-o mai analizez o data. Merci anticipat!
55 Scris de G G , la 20-04-2008 09:33 Xperience(46),10 lei(42),Chipitoc(42),Kolaphos(41) iata acum jocul in LC o sa fie interesant :D
54 Scris de Zarea Ion , la 20-04-2008 08:16 în mesajul trecut în loc de "consider" trebuie s fie "considerm" sorry
53 2 Viorel Scris de Zarea Ion , la 20-04-2008 08:15 hehe, bine, data viitoare voi fashe intrebari de genul: "care munte a fost cel mai inalt inalt inaintea descoperirii munlteui Everest?" Shi asta va fi cu siguranta o intrebare de CUC. Dar se poate o intrebare, care anume nu ti-a placut? Nu trebuie sa stii Macbeth? Nu trebuie sa stii Regele Lear? Nu trebuie sa cunosti cine este Generalul Lee sau Scott? Nu trebuie sa stii ce este sirul lui Fibonacci? Astea sunt toate lucruri pe care le-am luat din literatura obligatorie pina in clasa a 10-a. Ca surse am indicat wikipedia, deoarece e cea mai sigura shi disponibila sursa. Eu inteleg perfect ca-i greu de jucat, mai mult decit atit eu sint numai pro ca jocul sa fie cit mai greu, ca la o singura intrebare luata sa te bucuri. Dar nu sa fie 9/10 raspunsuri corecte, asta nu-i joc intelectual. O intrebare o consider buna atunci cind ca sa raspunzi la ea ai nevoie de un tandem logica/eruditie, si pe aceasta baza echipa noastra si-a format pachetul cu intrebari.
52 Scris de Ileancik oduvancik , la 20-04-2008 01:14 Culmea norocului sa raspunzi la o intrebare si sa cistigi Xperience- K19
51 Mda.... Scris de Viorel Chihai , la 20-04-2008 00:36 Primele doua etape din turul acesta au fost o dezamagire totala.... Nu primeam nici o placere din jocul CUC. Daca sincer, vroiam sa plec dupa a treia etapa, daca intrebarile erau de acelasi tip primelor doua. Sorry, dar asa intrebari trebuie sa nu se mai repete! Noi ce, suntem Wikipedia sau ce? Aveai impresia daca iti dadea voie sa folosesti Google, tot nu aveai sa gasesti raspunsul timp de o minuta.... P.S.: Felicitari H5N1, ati jucat foarte bine! Felicitari Nuri si Extazy, asa a fost sa fie. Cred ca jocul vostru ar trebui premiat cu "confruntarea campionatului"!
50 Chopin si Sand Scris de Kotenko , la 19-04-2008 23:42 Am auzit ca cineva a raspuns la intrebarea cu tabloul lui Delacroix "Acelasi fondal" si a depus contestare. Daca veti cauta in net aceste tablouri veti vedea ca fondalul nu e acelasi. din start nu era acelasi tablou, erau 2 tablouri pictate pe aceeasi pinza. Dar fondalul, scara, etc. sunt diferite. Din aceasta cauza cred ca nu poate fi acceptata contestarea. (nu stiu cine a depus-o si nu sunt autorul intrebarii. Dar sunt membrul echipei, de la care a venit intrebarea. Si am portretele scoase la imprimanta color. Doar ca nu am putut veni la joc).
49 Scris de Octavian Sireteanu , la 19-04-2008 22:48 1. Vedeti la ORT, ca e Chto Gde Kogda. 2. Maine, duminica la 18.00 e iarasi fotbal la Manej!
48 Scris de Adrian Doncenco , la 19-04-2008 22:45 La "Pronosticuri" am pus joker-ul in dreptul unicii partide pe care am pierdut-o ain't it funny...)))
47 Scris de Marcel Spataru , la 19-04-2008 22:24 Nuri-Extazy 9-9!!!! Yavshoke
46 Scris de Alina Cazachevici , la 19-04-2008 21:03 Am o rugaminte la echipele ce au organizat aceasta etapa sau la echipa de redactare, cine poate, afishati sau trimiteti-mi, va rog, continul intrebarii despre marcile postale (dupa cate tin minte facea parte din runda a 5-a). Merci anticipat!
45 Scris de Andrei Lutenco , la 19-04-2008 17:29 huhu eu sunt unicul membru online...ceilalti probabil savureaza acest frumos weekend de primavara...norocosilor
44 Scris de Vasile Trotiuc , la 19-04-2008 10:26 Miercuri la 12-30 va fi reluarea emisiunii.
43 Scris de Fala Alexandru , la 18-04-2008 20:06 In mesajul de mai jos, intre cuvintele "Zombii" si "gata" trebuia sa fie verbul - "sunt"
42 Scris de Fala Alexandru , la 18-04-2008 20:03 Vad ca sunt 2 pareri despre ora inceputului etapei. Si 12:00 si 14:00 sunt ore in care personele din superliga au de pierdut, daca la 12:00 nu se reuseste la Intigra, daca la 14:00 nu reuseste la Erudit Cafe. Daca totusi, dupa cum vad pe site, s-a decis ca facem Superliga la 14:00, Zombii vor incerca sa faca un record - o etapa in 2 ore, pentru a reusi pina la 16:00 sa incheiem etapa. Astfel unii din superliga vor dovedi si la Intigara, si cred ca vor reusi si la Erudit Cafe De aceea rog, insistent, ca la 13:45 toti sa fie la Gaudeamus, la 14:00 se va citi prima intrebare. Imi cer anticipat scuze de la cei ce vor intirzia. Propun sa fie o singura pauza, dupa runda a 3-a, de 5-7 minute. In orice caz, Zombii gata sa organizeze etapa la ora pentru care se va decide final. Aceasta evident daca ora care e acum pe site se va modifica.
41 Scris de Galina 2007 , la 18-04-2008 19:58 Rusu Alexandru. Si eu vreau la intigra ! Hai totusi la 14:00.
40 Scris de marina marina , la 18-04-2008 19:15 Vasea, poate comasm Intigra cu Superliga?
39 Scris de marina marina , la 18-04-2008 19:14 12:00 va fi super!!! se poate si la 11:00
38 Scris de Vasile Trotiuc , la 18-04-2008 18:15 La 11-00 e antranament la Intigra (liceul Milescu-Spataru)
37 Scris de Andrei Lutenco , la 18-04-2008 18:00 vai ce de fifti-fifti sunt parerile. poate compromis? daca sincer de tot - 11 ar fi perfect...
35 Scris de Andrei Lutenco , la 18-04-2008 17:47 Eu ys pintru 12.00! Nu de alta dar am nevoie de motivation sa ma trezesc mai devreme...
31 Scris de Marcel Spataru , la 18-04-2008 16:46 uite ca se pot face si pronosticurile deja!
27 Scris de Marcel Spataru , la 18-04-2008 13:08 Mie mi-e tot una. Daca toti spun 12.00, vin si eu la 12.
Meniu Campionat
Alege editia
XI Superliga 2007toam...
XI Liga A 2007toam...
XI Liga B 2007toam...
XI Liga C 2007toam...
XII Liga A 2008prim...
XII Liga B 2008prim...
XII Liga C 2008prim...
XII Superliga 2008prim...
XIII Liga A 2008toam...
XIII Superliga 2008toam...
XIII Liga B 2008toam...
XIII Liga C 2008toam...
XIV Liga A 2009prim...
XIV Liga B 2009prim...
XIV Liga C 2009prim...
XIV Superliga 2009prim...
XV Liga A 2009toam...
XV Liga B 2009toam...
XV Liga C 2009toam...
XV Superliga 2009toam...
XVI Superliga 2010prim...
XVI Liga A 2010prim...
XVI Liga B 2010prim...
XVI Liga C 2010prim...
XVII Superliga 2010toam...
XVII Liga A 2010toam...
XVII Liga B 2010toam...
XVII Liga C 2010toam...
XVIII Liga C 2011prim...
XVIII Liga B 2011prim...
XVIII Liga A 2011prim...
XVIII Superliga 2011prim...
XIX Liga A 2011toam...
XIX Liga B 2011toam...
XIX Liga C 2011toam...
XIX Superliga 2011toam...
XX Superliga 2012prim...
XX Liga A 2012prim...
XX Liga B 2012prim...
XX Liga C 2012prim...
XXI Superliga 2012toam...
XXI Liga A 2012toam...
XXI Liga B 2012toam...
XXI Liga C 2012toam...
XXII Superliga 2013prim...
XXII Liga A 2013prim...
XXII Liga B 2013prim...
XXII Liga C 2013prim...
XXIII Superliga 2013toam...
XXIII Liga A 2013toam...
XXIII Liga B 2013toam...
XXIII Liga C 2013toam...
XXIV Superliga 2014prim...
XXIV Liga A 2014prim...
XXIV Liga B 2014prim...
XXIV Liga C 2014prim...
XXV Superliga 2014toam...
XXV Liga A 2014toam...
XXV Liga B 2014toam...
XXV Liga C 2014toam...
XXVI Superliga 2015prim...
XXVI Liga A 2015prim...
XXVI Liga B 2015prim...
XXVI Liga C 2015prim...
XXVII Superliga 2015toam...
XXVII Liga A 2015toam...
XXVII Liga B 2015toam...
XXVII Liga C 2015toam...
XXVIII Superliga 2016prim...
XXVIII Liga A 2016prim...
XXVIII Liga B 2016prim...
XXVIII Liga C 2016prim...
XXIX Liga A 2016toam...
XXIX Liga B 2016toam...
XXIX Liga C 2016toam...
XXIX Superliga 2016toam...
XXX Superliga 2017prim...
XXX Liga A 2017prim...
XXX Liga B 2017prim...
XXX Liga C 2017prim...
XXXI Liga A 2017toam...
XXXI Liga B 2017toam...
XXXI Liga C 2017toam...
XXXI Superliga 2017toam...
XXXII Liga A 2018prim...
XXXII Liga B 2018prim...
XXXII Superliga 2018prim...
XXXIII Superliga 2018toam...
XXXIII Liga A 2018toam...
XXXIII Liga B 2018toam...
XXXIII Liga C 2018toam...
XXXIV Liga A 2019prim...
XXXIV Liga B 2019prim...
XXXIV Liga C 2019prim...
XXXIV Superliga 2019prim...
XXXV Superliga 2019toam...
XXXV Liga 2019toam...